Toon posts:

geforce4mx 440 langzamer dan geforce2 gts

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets vaags, ik had hiervoor een asus geforce2 gts score 3dmark 4750, nu heb ik een geforce4 mmx440 van xfx(pine) en haal ik 4649 punten?!

Ik snap er niets van ik heb ook gehoord dat het aan je agp drivers kan liggen maar die krijg ik niet geinstaleerd (sis k7s5a) omdat het windows 16 bit is en er ontbreekt pad of libarys en ja het is een xp driver vaag he.

Zouden jullie mischien weten hoe ik op minimaal 5600 punten kom of is dit een stomme vraag.

Het vaagste is nog dat hij wel sneller is(gforce4mx 440) in b.v gta3 of nfshps 2

Verwijderd

Ach... wat maakt het uit die paar puntjes meer of minder. Nie zo miereneuken zou ik zegegn. Ik heb zelf ook een MX440 en hetd ingbevalt me wel, ik heb hem toch alleen maar gekocht voor de tv out die op de kaart zat.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

Was die GTS van je overklokt dan? :D

sorry, leedvermaak... lijkt mij behoorlijk naar als je probeerd te upgraden... ;(

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 09:09:
Ach... wat maakt het uit die paar puntjes meer of minder. Nie zo miereneuken zou ik zegegn. Ik heb zelf ook een MX440 en hetd ingbevalt me wel, ik heb hem toch alleen maar gekocht voor de tv out die op de kaart zat.
Zo denk jij erover, het maakt mij dus wel uit anders hat ik die kaart niet hoeven kopen

Verwijderd

[mierenneukmodus]
draai jij windows 3.11 :o
[mierenneukmodus]
het is bekend dat de gforce4 mx nauwelijks sneller is dan de 2gts/ultra

Verwijderd

Topicstarter
BertV schreef op 08 november 2002 @ 09:10:
Was die GTS van je overklokt dan? :D

sorry, leedvermaak... lijkt mij behoorlijk naar als je probeerd te upgraden... ;(
Ja een beetje wel hoeveel pesies weet ik niet maar deze loopt op 330/415
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.