Toon posts:

upload snelheid limiteren.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is voor een kabelverbinding thuis, is het mogelijk om het zo te zetten dat het max 10 kB/s doorlaat? met een prog ofzo?

Verwijderd

Hier zijn een hoop topics over, te vinden met de search. Er zijn voor Windows weinig goede opties vind ik zelf, daarom ben ik nu met Linux bezig.
Onder Kazaa kan je bij options de upload limiet instellen, mocht je Kazaa gebruiken.

Verder staat er in dit topc informatie over traffic shaping (zo heet dat met een mooi woord) onder windows: [rml][ Windows 2000] Traffic Shaping[/rml]

/overigens, welkom op GoT. Lees even de algemene FAQ.

Verwijderd

Topicstarter
ik draait winme zit al jaren met het probleem dat fileshare progs superlag maken bij het surfen als er veel geupload wordt.
heb dus onderhande al heel internet zitten afzoeken achter een goede oplossing ervoor.. maar ja..

Verwijderd

Ja, het is een bekend probleem en ik (iedereen eigenlijk) heb er echt veel tijd in gestoken (o.a. op GoT) om er een goede oplossing voor te vinden. Onder Windows is het nooit gelukt, dus ik probeer nu Linux Red Hat 8.0. Onder Linux kan je met firewall rules bepaalde poorten voorrang geven of juist beperken. Het is voor een newbie erg ingewikkeld en ik ben er dus al een tijdje mee bezig.

/maarreh, in Kazaa kan je gewoon een uploadlimiet instellen. Ik weet niet welke fileshare progs je allemaal gebruikt?....

Verwijderd

Topicstarter
napster > AG > direct connect

is er dan niemand met genoeg programming skills die een progje kan schrijven dat hetzelfde doet als dat ding in kazaa en soulseek enz.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Forget your fears...
...and want to know more...

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:29
Waarom zet je ez gewoon niet uit of zoek je wat van die leuke hacks. Ik meen me te herinneren dat er voor e-donkey wel van die dingen bestonden.. :)

• Shaka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 17:59
Dat is dus echt hartstikke lame! Als je je upload snelheid wilt verlagen zeg ik ok.
Maar niet uploaden is ontzettend lame hoor!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie de search :)

Lees ook de FaQ eens, vooral het stukje met de forum-regels.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.