Van klussen krijg je grijze haren
Maar goed, als er een aantal mensen zijn die het niet snappen zal het wel aan mij liggen, ik los het iig op.
Verwijderd
/me RaZoRbLaDe heeft rabobank..dus hopelijk komt dat in orde
dat mailtje dat ik dus niet heb gekregen... maar goed, ik heb het al overgemaakt, maar ik denk niet dat je kan verwachten dat het er morgen al is.fenrir schreef op 30 November 2002 @ 12:34:
............
1 December: Dan moet iedereen zorgen dat zijn/haar betaling binnen is, deze dag wordt het geld overgemaakt.............
uit het meeltje
Daarom, ik wacht nog een paar dagen, dus overmaken zal wel op de 4e gebeuren...Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 14:32:
Momenteel heeft 44,1% al betaald.
Kan je morgen meer dan de helft schrappen![]()
Ik wil gewoon niemand teleurstellen en zijn bestelling afbreken.
Daarbij is het voor mij makkelijker om een 2-3 dagen extra te wachten, en ik heb dit al met mijn contactpersoon overlegt.
Hij zorgt iig dat er al zoveel mogelijk klaar staat.
Verwijderd
Gironummer: 6990815
Ten name van: ???
Plaats: ???
Bedrag: € 28,00
Beschrijving: Mega IA - RaZoRbLaDe - ID:1420
Wat mot op de plaats van de vraagtekens? Vind ut negens
Oh jah...en ik heb ook geen mailtje gekregen..daarom heb ik dus nog niets overgemaakt
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 14:39 ]
nog een keertjeVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 17:56:
[...]
Naam: I. Spierings
Plaats: Veghel
automatischbrouwerpower schreef op 30 November 2002 @ 14:30:
Wanneer wordt de lijst op laupro eigenlijk geupdate?
Verwijderd
Verwijderd
Nee, ik bedoel van geupdate van wie er al allemaal betaald hebben.
Dat moet ispiersings toch doen?
Ja klopt, maar hij hoeft net zoals ons maar een linkje te klikken en je status is veranderdbrouwerpower schreef op 30 november 2002 @ 17:20:
[...]
Nee, ik bedoel van geupdate van wie er al allemaal betaald hebben.
Dat moet ispiersings toch doen?
Verwijderd
Verwijderd
* Mojo^PowaH
* laupro IA ID: 2990
Verwijderd
Lees eens goed man,Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 11:37:
zucht, check gewoon laupro of je geld is ontvangen, want niemand krijgt een mail of het geld binnen is.
gaat niet over het geld, maar over bevestiging van het aflopen van actie enzo !
Maar weet het nu al

wat nu? ben ik telaat of?
[ Voor 15% gewijzigd door MrOizo op 01-12-2002 07:30 ]
Verder vind ik het ongeschoft om pas op het allerlaatste moment te betalen. Ik snap wel dat je mee wil doen ookal moet je zelf wachten op je geld. Maar zorg dan tenminste dat je een paar reminders opzet voor jezelf...
nou ja...
En net als de vorige keer wil ik even kwijt dat de geachte IA organisatoren veel te lief zijn voor late betalers.
Flauwekul iedere keer met gejank over '...ik heb bank ZusEnZo en die is langzaam...' en '..ik weet niet hoe je geld moet overmaken...' heb ik nu wel genoeg gezien.
Wil je meedoen met een IA gedraag je dan niet alsof je de kleuterklas nog maar net ontstegen bent.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Op laupro staan die data, en we hebben ook nog een mail gehad met info.
Volgens mij ligt het niet aan de starter, maar aan de deelnemers
Verwijderd
het geld ik allang van mijn rekening, hoe kan dit???
De naam Tom_Green kom er niet op dus heb ik het onder TomGreen verstuurd

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 14:30 ]
Mail me erover, ik heb ook nog 4 betalingen waarvan ik geen kenmerk of wat dan ook heb, dus die niet te controleren zijn, bij 3 van de 4 staat geeneens een rekening nummer bij...Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 14:16:
Heej, ik zie allen bij laupro dan ik zelf heb gezegt dat ik betaald heb, maar er staat nog geen V voor dan het is geaccept!!!
het geld ik allang van mijn rekening, hoe kan dit???
Ik heb ook betaald, check Girotel a.u.b. even...
De omschrijving van de overboeking was KlaasJong (username),
mijn id op Laupro, m'n emailadres (KlaasJong@Home.nl),
e.d.
Op zondag werkt girotel nietklaasjong schreef op 01 december 2002 @ 14:42:
Hallo Ilja!
Ik heb ook betaald, check Girotel a.u.b. even...
De omschrijving van de overboeking was KlaasJong (username),
mijn id op Laupro, m'n emailadres (KlaasJong@Home.nl),
e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door Verdicampo op 01-12-2002 16:00 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Sjadow_ op 01-12-2002 16:07 ]
Dat komt wel goed, want ik zorg gewoon dat iedereen de kans krijg te betalen, alleen voor kerst de spullen leveren zal nu niet meer lukken vrees ik.Sjadow_ schreef op 01 December 2002 @ 16:06:
HE ispierings, ik heb me geld ook allang over gemaakt, maar er staat nog steeds niet dat jij het geld ontvangen hebt, ik heb bij medelingen wel me id etc geplaats. Wat als het geld pas dinsdag ofzo aankomt? ben ik dan te laat ?
Dat is dan weer een beetje jammer! Ik had het graag voor mezelf onder de kerstboom willen leggenVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 16:18:
[...]
Dat komt wel goed, want ik zorg gewoon dat iedereen de kans krijg te betalen, alleen voor kerst de spullen leveren zal nu niet meer lukken vrees ik.
Ik begrijp ook niet dat iedereen pas op het laatste moment begint geld over te maken en niet ff de thread en Laupro goed doorlezen, want daar staat alles duidelijk op

'When you're not paying for the product, you are the product!'
ik heb mn geld toch echt overgemaakt, maar op laupro sta ik nogsteeds als een ? aangeduid... zou je dat kunnen bevestigen ispiersings?Kr3Kr schreef op 27 november 2002 @ 16:17 onderandere:
27-11-2002 Ilja Spierings P006990815 € 48,00 goedgekeurd
nog ff wat bewijs:

[ Voor 12% gewijzigd door Kr3Kr op 01-12-2002 17:42 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Corn op 01-12-2002 17:45 . Reden: Sorry, verkeerde IA gepost :S STOM STOM STOM STOMME Cornholio 8)7 ]
Adres staat op LauPro, die kan ik gewoon zien.Cornholio2001 schreef op 01 December 2002 @ 17:43:
Ik hoor wel wanneer het aankomt, ik heb iig betaaldKrijg ik nog bericht over hoe ik mijn adres moet opgeven?
Ik ben niet een ster met Internet bankieren, maar ik denk wel dat het zijn tijd neemt. Dat het minimaal 2 dagen duurt voordat de desbetreffende persoon het op zijn rekening heeft...Kr3Kr schreef op 01 december 2002 @ 17:29:
[...]
ik heb mn geld toch echt overgemaakt, maar op laupro sta ik nogsteeds als een ? aangeduid... zou je dat kunnen bevestigen ispiersings?
nog ff wat bewijs:
[afbeelding]
En op zondag zal er wel niet veel gebeuren, dus ik denk dat pas morgen alles binnen komt... (van degene die donderdag / vrijdag hebben betaald)...
(BTW ispiersings heeft je contact persoon al bevestigd dat alles op voorraad was en dat het dus direct kon worden verzonden???
Flying High!
Hij heeft een magazijn daar dat redelijk groot is, en hij heeft van de meeste artikelen er daar wel een 5000+ op voorraad, dus ik denk wel dat het direct kan worden verzondenPlaagje schreef op 01 december 2002 @ 18:15:
[...]
(BTW ispiersings heeft je contact persoon al bevestigd dat alles op voorraad was en dat het dus direct kon worden verzonden???
die ene fan is al geregeld maar de rest nog niet, reageer asap want dan kan mijn geld op de bus omdat ik dan het juiste bedrag pas weet

Ik kan me geen mail herinneren, ik zal eens kijken.JBplap schreef op 01 december 2002 @ 19:50:
he ispierings reageer je niet op je emeel ik heb je eergisteren al gemaild of ik onder deze omstandigheden nog wat kon bestellen?
die ene fan is al geregeld maar de rest nog niet, reageer asap want dan kan mijn geld op de bus omdat ik dan het juiste bedrag pas weet
Ik krijg ook zoveel mail binnen dat ik er makkelijk een kan vergeten...
Omdat een aantal [vul hier vuig scheldwoord in] te beroerd zijn om op tijd te betalen wordt de datum opgeschort, waardoor de bestelling in het drukke Kerstpost verkeer terechtkomt zodat wij het ergens in Januari kunnen verwachten?
En bedankt jongens! Fijn om zo samen met elkaar om te gaan!
Geen commentaar, helemaal mee eensDeBolle schreef op 01 december 2002 @ 20:27:
Dus ik ben gewoon een idioot als ik op tijd betaal en niet elke drie dagen ga zeuren om een mailtje met gegevens die al tweemaal elders vermeld staan?
Omdat een aantal [vul hier vuig scheldwoord in] te beroerd zijn om op tijd te betalen wordt de datum opgeschort, waardoor de bestelling in het drukke Kerstpost verkeer terechtkomt zodat wij het ergens in Januari kunnen verwachten?

Oja, helaas is een aantal wel meer dan de helft

'When you're not paying for the product, you are the product!'
bestelling doen, prijzen stonden al vrij snel vast en daarna betalen. je hoeft echt niet te wachten met betalen totdat de besteltermijn afgelopen is. DeBolle zegt het misschien een beetje bot, maar hij heeft wel gelijk imho.
Verwijderd
Weet je he....er zijn hier sommige mensen die geen mail hebben gekregen....Dus ze wisten niet wanneer de betaaltermijn afgelopen zou zijn. Ik ben een van die personen, ik wist dus niet dat 31 november de laatste betaaldag zou zijn. Ik hoorde het pas gisteren de 31e november laat in de avond. Aangezien ik zelf geen i-net bankier rekening heb (kan ik nog niet openen), moet ik het via mijn broer overmaken. En aangezien hij vandaag de hele dag naar Speed & Design is. Heb ik het geld nog niet kunnen overmaken, en hoop ik dat ik het zo snel mogelijk kan overmaken als hij terug is.DeBolle schreef op 01 december 2002 @ 20:27:
Dus ik ben gewoon een idioot als ik op tijd betaal en niet elke drie dagen ga zeuren om een mailtje met gegevens die al tweemaal elders vermeld staan?
Zo dat moest ik ff van mijn hart af. Dus nu weet je ook waarom de meeste te laat zijn!!
Volgende keer niet zo'n flame meer aub
Als dat vaststaat dan kan je daarna ook gewoon aangeven dat mensen te laat zijn en dat ze op je zwarte lijst komen...
Kan je zelf niet denken? Als 26 novemder de laatste besteldag is, wanneer zou dan ongeveer het geld binnen moeten zijn?Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 21:31:
ik wist dus niet dat 31 november de laatste betaaldag zou zijn.
Er zit toch een reden achter die laatste besteldag of was je daar nog niet opgekomen?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Maar geef nu eens gefundeerd aan waarom ik bij een volgende IA *wel* op tijd zou betalen? Ik kan toch veel beter (*) wachten tot na de sluitingstermijn? Me dunkt dat dit in dezelfde categorie valt als 'Laten we rode stoplichten voor fietsers afschaffen, iedereen negeert ze'
(*) beter voor mijn portemonnee
ik denk dat je het morgen hept (hoop ik)
Verwijderd
O ja, November heeft 30 dagen...
Verwijderd
Maar wat is nou de definitieve betalings datum ? Zodat we er rekening mee kunnen houden wanneer het er is ?
Ik lees morgen het topic ff na en beslis dan over een nieuwe datum, ik wil geen boze mensen hier.Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 01:47:
Maar wat is nou de definitieve betalings datum ? Zodat we er rekening mee kunnen houden wanneer het er is ?
Ik ben toch echt van mening dat je op het laatste moment nog altijd binnen 4 dagen geld kan overmaken hoor...
Daarom had ik ook de 26ste als sluitingsdatum gepakt in cominatie met de 1ste...
En als het en op LauPro, en in een mail, en in dit draadje staat lijkt het me stug dat je ze alle 3 mist, dat je geen mail hebt ontvangen tot daar aan toe, maar als user check je toch regelmatig de status/topic van de ia?
Of heb ik het nou totaal mis? Dit is iig wat ik zou doen, en het lijkt me dat dit normaal is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
En nu onder deze streep gaan we het alleen nog maar over de ia houden, wil geen flames of whatever zien, want dan laat ik Phreak hier komen. Dit topic is ook voor mij zodat ik makkelijk dingen kan terug lezen enzo, en zulke reacties zijn dan niet zo fijn als je begrijpt wat ik bedoel.
En wie het hier niet mee eens is mailt me daar maar over, maar zet het niet hier in het topic, ik kan me daar gewoon zo kwaad om maken, ik probeer hier iets te regelen en krijg allemaal onnodige kritiek. Organiseer zelf zoiets en dan weet je pas hoeveel energie dat kost. Het is niet simpel alleen met papiertjes, rekenmachine en een pc wat *ff* regelen, en vooral niet met een grote ia zoals deze, want volgens mij is er nog nooit een ia gehouden met zoveel verschillende spullen. Ik ga morgen ff met LauPro en wat andere mensen spreken, want ik heb een plan uitgedacht, dat wel zo welkom is.
ID 3314 moeloo moeloo@hotmail.com
Verwijderd
ID 1356 mause m_van_tongeren@hotmail.com Ik heb verder nog geen enkele mail gehad over deze IA. AUB ff een reactie.
Verwijderd
hij slaapt johVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 07:20:
AUB ff een reactie.
Ik heb hier nog 3 onbekende betalingen:
1x van P H Breevaart, geen kenmerk met nick, en herleiden naar een persoon kan ik het niet.
2x girofoon, 1x meer dan 100 euro en 1x minder, natuurlijk kan ik ook deze niet herleiden.
Als het kan willen deze personen zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen?
Je staat er versteld van als je wist hoe kort ik wel niet slaap...Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 09:39:
[...]
hij slaapt joh, btw mijn geld moet vandaag ookal op je girorekening staan
Ik zie het nog niet, ff mail zenden, dat is voor mij makkelijker... want je zou tussen "de 3" kunnen zitten.euro schreef op 02 December 2002 @ 06:47:
Ispierings heb je mijn geld al ontvangen, heb het ongeveer week geleden overgemaakt.
ID 3314 moeloo moeloo@hotmail.com
Jou geld is al binnenVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 07:20:
Ispierings heb je mijn geld al ontvangen, heb het ongeveer week geleden ( via internet)overgemaakt.
ID 1356 mause m_van_tongeren@hotmail.com Ik heb verder nog geen enkele mail gehad over deze IA. AUB ff een reactie.
Verwijderd
ga dan slapen johVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 09:42:
[...]
Je staat er versteld van als je wist hoe kort ik wel niet slaap...
Nej mallerd
Iig die trienen van de postbank hebben nu mijn iban nummer berekend voor de zuiderburen.
Eerder wisten die trienen niet eens wat een iban nummer was
Heeft het nut om nu voor 5 euro een spacer te kopen, daarna m'n Zalman eraf te halen en er dan weer terugop? Ik heb d.m.v. de search begrepen dat een spacer voornamelijk als bescherming van de core dient, maar daar heb ik hem dus voorlopig niet voor nodig.
ispierings: ik bestel zo misschien nog wat extra bij, kan dat nog?
[ Voor 4% gewijzigd door Swop1200 op 02-12-2002 13:46 ]
waarom heb je er dan 1 besteldSwop1200 schreef op 02 december 2002 @ 13:44:
Ff een vraagje: Ik heb nu zo'n koperen spacer besteld voor m'n AMD Athlon. Daar heb ik nu al een mooie Zalman-koeler opzitten (met zo'n waaier). Dat werkt allemaal prima zo en ik ben voorlopig niet van plan om m'n koeler er weer af te gaan halen.
Heeft het nut om nu voor 5 euro een spacer te kopen, daarna m'n Zalman eraf te halen en er dan weer terugop? Ik heb d.m.v. de search begrepen dat een spacer voornamelijk als bescherming van de core dient, maar daar heb ik hem dus voorlopig niet voor nodig.

lijkt me niet, de IA is geslotenofftopic:
ispierings: ik bestel zo misschien nog wat extra bij, kan dat nog?
Niet dat ik het erg vind, van die spacer, maar wilde graag weten wat nou precies het nut ervan is. Ik weet het nu al wel zo'n beetje denk ik...
-edit-
Ow, OK. Sorry. Mailtje is onderweg
[ Voor 13% gewijzigd door Swop1200 op 02-12-2002 15:39 ]
Hierover kun je me beter mailen, hoort niet in het topicSwop1200 schreef op 02 december 2002 @ 14:31:
Vragen kan altijdWaarom niet? Ik wil er eigenlijk nog een paar fan's bij hebben.
Niet dat ik het erg vind, van die spacer, maar wilde graag weten wat nou precies het nut ervan is. Ik weet het nu al wel zo'n beetje denk ik...
Als je wil vraag ik hem om een mail te sturen.
[ Voor 21% gewijzigd door Woksie op 02-12-2002 19:35 ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wèh zedde gij??
Ik controleer het morgen, komt wel goed denk ik.Sir Killalot schreef op 02 December 2002 @ 19:30:
He, Ispierings, die van Breevaart is van mijn bestelling, hij had mijn nick erbij gedaan (zei hij).
Als je wil vraag ik hem om een mail te sturen.
Controleer ik morgen als girotel weer online isVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 22:24:
Heb je het geld van RaZoRbLaDe - ID:1420 al binnen ?
Ik meen dat ik jouw nick al heb gezien op girotel, zal het nakijken voor jeHavocnl schreef op 02 December 2002 @ 22:38:
Ik heb mijn geld (nickname Laupro: havocnl) al bijna een week geleden overgemaakt via ABN AMRO inet bankieren. Heb je het al aangehad want mijn status op laupro is nog steeds niet betaald.

Wanbeleid is ook beleid.
Mijn aanmeldings-id is: 3567
nick = G4E-pArAd0x
het is alleen van een ander rekeningnummer overgeboekt.
mot ik dit oowk nog mailen ?
Ik hoop de 4de december, want 80% moet toch wel het geld overgemaakt hebben eigenlijk...agent327 schreef op 03 december 2002 @ 09:31:
Is er al meer bekend wanneer je nou gaat bestellen? Niet dat ik haast heb, maar ik ben graag op de hoogte.
En ik heb weer 3 onbekende overmakingen... puzzelen is niet leuk en gaat ook niet echt, en als ik geen melding krijg beschouw ik ze als cadeautjes, want zonder rekening nummer kan ik ook niks terug storten...Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 00:05:
[...]
Ik controleer het morgen, komt wel goed denk ik.
Done
[...]
Controleer ik morgen als girotel weer online is
Nope
[...]
Ik meen dat ik jouw nick al heb gezien op girotel, zal het nakijken voor je
Vandaag binnen gekomen
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 14:11 ]
gewoon doen wat je in die post hiervoor bedacht. de mensen moeten het nu onderhand wel een keer begrijpen hoor. en ook nog eens geen rekeningnummer!Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 14:28:
Een van deze betalingen kan van Epsilon zijn, eentje van PilatuSSS, en de andere heb ik geen flauw idee van.
ik heb ook internet bankieren aangevraagd omdat die dozen bij de rabobank mijn handschrift niet konden lezen.
misschien een tip voor de mensen hier? enne: als je het bij de bank aanvraagt [in hun gebouwtje] dan hoef je niet eens die 10 euro regkosten te dokken
Verwijderd
Bij de Rabobank is het gratis als je een studentenrekening hebt, ook als je op internet aanvraagtKr3Kr schreef op 03 december 2002 @ 15:23:
[...]
gewoon doen wat je in die post hiervoor bedacht. de mensen moeten het nu onderhand wel een keer begrijpen hoor. en ook nog eens geen rekeningnummer!
ik heb ook internet bankieren aangevraagd omdat die dozen bij de rabobank mijn handschrift niet konden lezen.
misschien een tip voor de mensen hier? enne: als je het bij de bank aanvraagt [in hun gebouwtje] dan hoef je niet eens die 10 euro regkosten te dokken
Maar als je even langs gaat is het in een uurtje geregeld (quote van de Rabo-medewerkster), terwijl het via inet even duurt (opsturen enzo).Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 15:51:
[...]
Bij de Rabobank is het gratis als je een studentenrekening hebt, ook als je op internet aanvraagt
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
ik heb het geld overgemaakt bij de bank zelf, heb wel bij opmerkingen alle informatie neergezet dus je zou het moeten kunnen zienVerwijderd schreef op 03 December 2002 @ 14:28:
Een van deze betalingen kan van Epsilon zijn, eentje van PilatuSSS, en de andere heb ik geen flauw idee van.
laupro heeft weer te weinig schijfruimpte
en ik hep volgens hun niet betaald .. khep 109 euro's overgemaakt en je hept er nog 1 over zeg je (wat zijn de laatste 3 nummertjes van bankrekening ?)

G4E-PARAD0X schreef op 03 december 2002 @ 19:54:
oef das ni mooi ... khep betaald;
laupro heeft weer te weinig schijfruimpte
en ik hep volgens hun niet betaald .. khep 109 euro's overgemaakt en je hept er nog 1 over zeg je (wat zijn de laatste 3 nummertjes van bankrekening ?)
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 18:30:
Mijn bankgegevens nogmaals:
Naam: I. Spierings
Plaats: Veghel
ik hep het overgeschreven en overgemaakt
ik zal morgen nog ff kijken
[...]
Ik zie het nog niet, ff mail zenden, dat is voor mij makkelijker... want je zou tussen "de 3" kunnen zitten.
[...]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je vandaag een mailtje gestuurd e-mail moeloo@hotmail.com
[ Voor 18% gewijzigd door euro op 03-12-2002 22:53 ]
Je zit er helaas niet tussenVerwijderd schreef op 02 december 2002 @ 09:47:
[...]
Ik zie het nog niet, ff mail zenden, dat is voor mij makkelijker... want je zou tussen "de 3" kunnen zitten.
[...]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb je vandaag een mailtje gestuurd e-mail moeloo@hotmail.com
reply plzPilatuSSS schreef op 03 December 2002 @ 16:31:
[...]
ik heb het geld overgemaakt bij de bank zelf, heb wel bij opmerkingen alle informatie neergezet dus je zou het moeten kunnen zien
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=161&p=d
maarre
[ Voor 18% gewijzigd door euro op 04-12-2002 14:07 ]
YezzzzzVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 13:29:
Niet veel betalingen bijgekomen, maar ik kan wel 2 mensen hierboven ergens blijmaken
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=161&p=d
goh ik had het al zeker een week geleden overgemaakt

maar toen ik ben wezen
Wanneer zouden we deze bestelling ongeveer kunnen gaan verw8ten
62.1% heeft betaald. Dat betekent dat 87 mensen nog steeds niet betaald hebben (althans, dat het geld nog niet binnen is)G4E-PARAD0X schreef op 04 December 2002 @ 14:29:
Wanneer zouden we deze bestelling ongeveer kunnen gaan verw8ten![]()
![]()
Dit zijn de mensen die als status "Geen actie" hebben. Dit betekent dus niet dat zo ook daadwerkelijk geen actie hebben ondernomen, maar dat ze nog niet op LauPro hebben aangegeven dat ze hebben betaald.
Ispierings, heb je nog niet aan jezelf betaald?ByteMe
Mr_Niceguy
Henneo
BasW
intuliegend
speedaddict
CASCOM
phant0m
ispierings
Ice T
florisson
TIGER79