Laatste Herinnering verstuurd...
Verwijderd
Pietje ken wat mij betreft een beetje de schurft krijgen. Hij moet er maar voor zorgen dat ie alles goed regelt --> topic volgen geld overmaken op de goede manier, dus overschrijfkaarten duidelijk en netjes invullen en desnoods door zo'n baliemeisje laten doen. Wat mij betreft had de deadline al eerder gesteld mogen worden, zoals eerder het geval was. Mat rabo-internetbankieren was het de volgende dag overgemaakt, dus zo langzaam zijn die banken ook niet zoals veel mensen beweren. Je moet het gewoon op een doordewekse dag doen, dan is het heel snel verwerkt.
Maargoed, ik merk wel wanneer er word aangebeld met een pakje
Maargoed, ik merk wel wanneer er word aangebeld met een pakje
Tjsa, ik ben er zelf ook nog steeds een beetje boos over, maar ik meende dat er niet meer gezeurd mocht worden over late betalers onder dreiging van ingrijpen door Phreak?
Enfin, dit onderwerp is nu wel genoeg uitgekauwd dus nog maar even voor alle duidelijkheid:
Het ligt niet aan ispierings want die heeft al 'beyond the call of duty' voldoende eraan gedaan
Gewoon allemaal een applaus geven aan ispierings en bij de volgende IA op tijd betalen!
*KLAPKLAPKLAPKLAP*
Enfin, dit onderwerp is nu wel genoeg uitgekauwd dus nog maar even voor alle duidelijkheid:
Het ligt niet aan ispierings want die heeft al 'beyond the call of duty' voldoende eraan gedaan
Gewoon allemaal een applaus geven aan ispierings en bij de volgende IA op tijd betalen!
*KLAPKLAPKLAPKLAP*
[ Voor 7% gewijzigd door DeBolle op 05-12-2002 20:35 ]
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 20:19:
Pietje ken wat mij betreft een beetje de schurft krijgen.
Yep. Ik bedoel.. de einddatum was de 26e.. dat was bij iedereen bekend. Dan kan je toch vantevoren zorgen dat je dan genoeg geld hebt en het direct overmaken? Nu heeft iedereen 14 dagen de tijd, in die tijd moet het je wel lukken.. en anders had je maar na moeten denken of je het geld wel op tijd beschikbaar zou kunnen hebben.Hij moet er maar voor zorgen dat ie alles goed regelt --> topic volgen geld overmaken op de goede manier, dus overschrijfkaarten duidelijk en netjes invullen en desnoods door zo'n baliemeisje laten doen.
[...]
En omdat het niet vaak genoeg gezegd kan worden:
[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 06-12-2002 00:32 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
10 december?? Heel erg coulant van je hoor!
Als ze nu pas doorhebben dat ze (nog) moeten betalen, dan kan je morgen naar de bank om het op je rekening te storten of telefonisch overmaken. Kost iets extra maar ze zijn zelf te laat. Het is nu 5dec, dus zijn ze al 5 dagen te laat. Ik had 5 december strak aangehouden, eventueel 7, maar echt niet later. Maargoed, voor mij maakt het niet uit; al wordt het februari
// Respect voor je inzet!
Als ze nu pas doorhebben dat ze (nog) moeten betalen, dan kan je morgen naar de bank om het op je rekening te storten of telefonisch overmaken. Kost iets extra maar ze zijn zelf te laat. Het is nu 5dec, dus zijn ze al 5 dagen te laat. Ik had 5 december strak aangehouden, eventueel 7, maar echt niet later. Maargoed, voor mij maakt het niet uit; al wordt het februari
// Respect voor je inzet!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 00:42 ]
Mensen een ding heb zelf het ruim op tijd overgemaakt de 26e en het geld stond er pas 4 dec. op!! ABN-AMRO, dus het heeft ruim een week geduurt!!!Denk dat het door de tijd van het jaar komt.
Dit neemt niet weg dat Ispierings alles duidelijk heeft gemeld en op Laudrop staat.
Vindt de datum van 10 December een goede oplossing.
Dit neemt niet weg dat Ispierings alles duidelijk heeft gemeld en op Laudrop staat.
Ispierings, ik denk toch dat je me geld al hebt, heb het vorige week bij de bank aan het loket overgemaakt, kwam 5 Euro extra kosten bij dit heb ik gedaan omdat het dan sneller overgemaakt zou zijn
het rekening nummer waar het vandaan komt is 6809944 en het bedrag is 133 euro
Dan zal van jou de 3de onbekende betaling moeten zijn, eerste 2 zijn nu ook al terechtPilatuSSS schreef op 06 December 2002 @ 01:01:
Ispierings, ik denk toch dat je me geld al hebt, heb het vorige week bij de bank aan het loket overgemaakt, kwam 5 Euro extra kosten bij dit heb ik gedaan omdat het dan sneller overgemaakt zou zijn
Zie LauPro voor update
heej bedankt dan 10 dec..... whaha ik kan nog niet girotellen moet ooooooooook nog een TAN code lijst krijgen
kan ook daaaaaagen duren
whaha dus tja dan maar via iemand anders over maken
, tnx

Ik heb de tussenpersoon op de hoogte gesteld dat ik de 10de de order plaats
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 02:10 ]
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 01:35:

Ispierings, Je bent een held!
[ Voor 10% gewijzigd door Swop1200 op 06-12-2002 08:25 ]
Nix met tijd van het jaar te maken or...euro schreef op 06 december 2002 @ 00:50:
Mensen een ding heb zelf het ruim op tijd overgemaakt de 26e en het geld stond er pas 4 dec. op!! ABN-AMRO, dus het heeft ruim een week geduurt!!!Denk dat het door de tijd van het jaar komt.
Banken houden het geld 3 dagen voor zich zelf, zodat zij met het geld kunnen doen wat ze willen(waarschijnlijk beleggen en nog meer geld verdienen). Dit gaat om miljoenen Euro's met al die overschrijvingen. Daarom is het geld al van jou rekening afgeschreven en staat het pas 3 dagen later op de rekening van de ontvanger. Dit mogen ze ook , ze zeggen: "Jij mag gratis overschrijven (bv dmv i-net bakieren) dus mogen wij jou geld voor even gebruiken" Opzich aardig sux want je zit altijd op de overmaking te wachten, of je betaald extra voor een spoed overschrijving.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
ik neem aan dat je je planning nu ook bijgesteld hebt??Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 01:35:
over zie je toch nog kans om die aan te blijven houden.
wanneer verwacht je nu dat alles bij iedereen thuis ligt?
Van klussen krijg je grijze haren
Met geluk kan het rond kerst nog hier zijn, maar ik vrees eerder begin januarifenrir schreef op 06 December 2002 @ 13:01:
[...]
ik neem aan dat je je planning nu ook bijgesteld hebt??
over zie je toch nog kans om die aan te blijven houden.
wanneer verwacht je nu dat alles bij iedereen thuis ligt?
Kleine update:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=161&p=d
Verder heb ik een betaling van iemand, met een nick en mail adres erbij, die niet aan de aktie meedoet, ik ga eens met de search kijken wie dit is, heel vreemde andere kenmerken ook
Verder heb ik een betaling van iemand, met een nick en mail adres erbij, die niet aan de aktie meedoet, ik ga eens met de search kijken wie dit is, heel vreemde andere kenmerken ook
Momenteel heeft 68,5% al betaald.
hier kan je beter PAS van maken oid
hier kan je beter PAS van maken oid
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Goed he , dat ik mijn echte mening NIET post
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wat ben je weer lekker aardig
Ik snap wel waar je naartoe wilt, ik ben er eigenlijk wel mee eens hoor...
Ispierings kleine tip: spam de niet-betalenden tot ze betaald hebben!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is weer onaardig (tegenover die mensen danSir Killalot schreef op 06 December 2002 @ 15:30:
Ispierings kleine tip: spam de niet-betalenden tot ze betaald hebben!![]()
![]()
Verwijderd
Nix banken, maak daar maar van een aantal banken. Ik heb mijn geld 's avonds overgemaakt en de volgende dag stond al op Laupro dat het er was, dus lang niet alle banken doen dit. Ben er ondertussen ook achter dat je het geld het beste op maandag, dinsdag of woensdag over kunt maken, omdat het er dan bijna zekr is voor het weekend. Heb het een keer op vrijdag gedaan, maar toen was het pas woensdag dat het geld aan was gekomen. Dit komt door het weekend dat er tussen zit en dan beland je op de grote stapel.DaMightyWackO schreef op 06 December 2002 @ 09:53:
[...]
Nix met tijd van het jaar te maken or...
Banken houden het geld 3 dagen voor zich zelf, zodat zij met het geld kunnen doen wat ze willen(waarschijnlijk beleggen en nog meer geld verdienen). Dit gaat om miljoenen Euro's met al die overschrijvingen. Daarom is het geld al van jou rekening afgeschreven en staat het pas 3 dagen later op de rekening van de ontvanger. Dit mogen ze ook , ze zeggen: "Jij mag gratis overschrijven (bv dmv i-net bakieren) dus mogen wij jou geld voor even gebruiken" Opzich aardig sux want je zit altijd op de overmaking te wachten, of je betaald extra voor een spoed overschrijving.
Ik zit overigens bij de rabobank.
Aan mij ligt het niet want ik controleer 2x per dag.
Ook zijn alle onbekende betalingen achter de rug dus dat is ook weer opgelost.
Enige wat nu nog rest is wachten op een paar personen, order plaatsen, betalen, en kamer opruimen, want ik heb veel, en dan bedoel ik ook echt veel plaats nodig.
En ondertussen hoop ik met mijn wc setup te kunnen gaan spelen als ontspanning
Ook zijn alle onbekende betalingen achter de rug dus dat is ook weer opgelost.
Enige wat nu nog rest is wachten op een paar personen, order plaatsen, betalen, en kamer opruimen, want ik heb veel, en dan bedoel ik ook echt veel plaats nodig.
En ondertussen hoop ik met mijn wc setup te kunnen gaan spelen als ontspanning
Verwijderd
het mijne moet er nu echt zijn...
Het is nog niet bevestigd op laupro maar ik zie het wel.
Het is nog niet bevestigd op laupro maar ik zie het wel.
Het is niet andersVerwijderd schreef op 06 December 2002 @ 13:35:
[...]
Met geluk kan het rond kerst nog hier zijn, maar ik vrees eerder begin januari

Ispierings, aan jouw inzet heeft het in ieder geval niet gelegen, want het blijft een hele goede inkoopactie
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
daar ben ik het mee eens. Misschien is het meine eigenlijk ook wel zo laat, vanwege de ABN 
Meer mensen hier hebben klachten daarover. Maar je inzet is geweldig.
Meer mensen hier hebben klachten daarover. Maar je inzet is geweldig.
Bij mij heeft de postbank altijd last van een weekend dip, ze doen blijkbaar niet aan overstorten van vrijdag op zaterdag
Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.
Klote banken ook.
Ik heb Rabobank en daar heb ik nooit gezeik mee.
Duurde 2 dagen voor dat ispierings het had. Vind ik toch lekker snel
Ik heb Rabobank en daar heb ik nooit gezeik mee.
Duurde 2 dagen voor dat ispierings het had. Vind ik toch lekker snel
Het lijkt me dat girotel net zo snel moet zijn
Als je gewoon op tijd overmaakt is het er ook op tijd.
Dan kan je zeuren over die banken, maar langer dan een week doen ze er echt niet over.
Moraal van dit verhaal: op tijd overmaken werkt altijd
Dan kan je zeuren over die banken, maar langer dan een week doen ze er echt niet over.
Moraal van dit verhaal: op tijd overmaken werkt altijd
Verwijderd
Momenteel heeft 69,6% al betaald en er moeten nog 44 personen betaalen nou nog 2 nachtjes slaapen dan is het 10 december
beters...Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 00:01:
Momenteel heeft 69,6% al betaald en er moeten nog 44 personen betaalen nou nog 2 nachtjes slaapen dan is het 10 december![]()
idd nog 2 nachtjes
hehe allemaal gotters die in bed horen te lïggen
Mag ik er even op wijzen dat als je status op LauPro op betaald staat met een vnkje (V) erachter dat dan het geld binnen is? Ik krijg nu allerlei mailtjes van ongeruste mensen waarvan in 9 van de 10 gevallen het geld gewoon van binnen is...
Waarom staat er 1 betaling op geweigerd???
En er zijn nog steeds 23 mensen die (volgens LauPro) nog steeds geen actie hebben ondernomen.....zijn deze mensen van de aardbodem got-bodem verdwenen? Mij lijkt het niet dat die mensen nog op tijd kunnen betalen....Billsgate 11 € 70,50 Geweigerd 18-11-2002 17:03:58
ghehe en ik heb gister de betaling op de post gedaan en later vond ik me code lijst pas in de bus maarja hijs onderweg
/me DeBolle werpt The Dolf een veelbetekenende blik toe ... en zwijgt verder.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Ispierings, reuze IA. Proficiat en echt mooi dat je dit allemaal wil doen.
Ik woon in België en heb dus een internationale overschrijving moeten doen.
Trouwens bedankt voor dat iban nummer want zonder dat waren de kosten voor een buitelandse overschrijving enorm (20€ op een bedrag van 112€
) en nu maar de helft. 
Aangezien dit nr vrij laat kwam heb ik ook pas laat een overschrijving kunnen doen. Hopelijk krijg je het op tijd (voor 10dec) maar ik vrees dat een internationale overschrijving iets meer tijd vraagt dan normaal. Als je wil scan ik het overschrijvingsbewijs in en mail het door zodat je zeker kan zijn dat je geld onderweg is.
Nick @laupro is Nosferatu
Ik woon in België en heb dus een internationale overschrijving moeten doen.
Trouwens bedankt voor dat iban nummer want zonder dat waren de kosten voor een buitelandse overschrijving enorm (20€ op een bedrag van 112€
Aangezien dit nr vrij laat kwam heb ik ook pas laat een overschrijving kunnen doen. Hopelijk krijg je het op tijd (voor 10dec) maar ik vrees dat een internationale overschrijving iets meer tijd vraagt dan normaal. Als je wil scan ik het overschrijvingsbewijs in en mail het door zodat je zeker kan zijn dat je geld onderweg is.
Nick @laupro is Nosferatu
[ Voor 3% gewijzigd door Antediluvian op 08-12-2002 22:43 ]
GraagDeBolle schreef op 08 December 2002 @ 19:19:
/me DeBolle werpt The Dolf een veelbetekenende blik toe ... en zwijgt verder.
Gezocht!
Router
Ik zit ook bij de rabo, toch wilt het bij mij meestal niet zo snel, maar jij zal wel een betere klant zijn met meer centjesVerwijderd schreef op 06 december 2002 @ 15:36:
[...]
Nix banken, maak daar maar van een aantal banken. Ik heb mijn geld 's avonds overgemaakt en de volgende dag stond al op Laupro dat het er was, dus lang niet alle banken doen dit. Ben er ondertussen ook achter dat je het geld het beste op maandag, dinsdag of woensdag over kunt maken, omdat het er dan bijna zekr is voor het weekend. Heb het een keer op vrijdag gedaan, maar toen was het pas woensdag dat het geld aan was gekomen. Dit komt door het weekend dat er tussen zit en dan beland je op de grote stapel.
Ik zit overigens bij de rabobank.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Ik zit ook bij rabobank.DaMightyWackO schreef op 08 december 2002 @ 23:07:
[...]
Ik zit ook bij de rabo, toch wilt het bij mij meestal niet zo snel, maar jij zal wel een betere klant zijn met meer centjes. Nee maar ik meen dat het ook in de policy staat van de rabo.
Ben er erg tevreden over. Inet bankieren gaat razend snel.
Zeker naar andere rabobank houders. Dan staat het er binnen 10 minuten al.
Rabo -> ABN duurt 1 dag. netzoals andere banken.
Postbank duurt langer.
Verwijderd
ben ik het niet helemaal mee eens. Bij een andere ia had ik ook een overschrijving gedaan van ABN naar rabo . Ik had het rond 11 uur 's ochtends overgeschreven en het stond bij die andere pers. er 's middags als op. Het kan dus wel. Naar een giro duurt inderdaad wel altijd langer
Gisteren na je mail meteen geld overgemaakt voor de extra bestelling. 
Even voor de duidelijkheid: ik was dus geen wanbetaler, ik heb nog wat bijbesteld.
Even voor de duidelijkheid: ik was dus geen wanbetaler, ik heb nog wat bijbesteld.

Wanbeleid is ook beleid.
Wanbetalers zijn niet zo gewild hiero nee!agent327 schreef op 09 december 2002 @ 13:43:
* Swop1200 telt af totdat Ispierings gaat bestellen...bijna 10dec!
Ik begrijp dat het soms nou eenmaal niet sneller kan,
maar als je bestelt bij een IA schrijf je toch ook z.s.m. geld over?
Waarom dan nog op 6 december (of later?)??
10 december is tijd genoeg vind ik.
Daarna zou iedereen die nog niet heeft aangegeven betaald te hebben,
geschrapt moeten worden, want anders duurt het eeuwen.
Euhhh... de draad goed gelezen? Tja, hij is ook al wel lang jaklaasjong schreef op 09 December 2002 @ 14:17:
Ik begrijp dat het soms nou eenmaal niet sneller kan,
Ispierings gaat op 10 december bestellen. Alles wat dan nog niet betaald is, word niet besteld. (Deadline) Sim-pel

Ik ben nu op LauPro bezig 8 mensen gelukkig te maken waaronder een van de zuiderburen 
Ik moet alleen even uitvinden hoe het werkt want LauPro heeft iets gewijzigd en nu is het moeilijker om voor mij betalingen zonder nick op te sporen die ik ook vandaag weer 5 heb
Ik moet alleen even uitvinden hoe het werkt want LauPro heeft iets gewijzigd en nu is het moeilijker om voor mij betalingen zonder nick op te sporen die ik ook vandaag weer 5 heb
HR M C DORST NIEUW DORDRECHT = FragFrog?
G A MOSTERTMAN HUIZEN = Basix? Kiek 2002? Speedaddict?
Updated:
Updated:
ik zou persoonlijk een zwarte lijst opstellen, en die ook op laupro voor andere inkoopacties laten gelden.
Als iemand laat is, kan die persoon op z'n minst ispierings laten weten hoe het staat. Maar dat zal wel teveel moeite zijn ofzo....
Als iemand laat is, kan die persoon op z'n minst ispierings laten weten hoe het staat. Maar dat zal wel teveel moeite zijn ofzo....
You got your point there!!!! Erg goed idee van die zwarte lijst!!-Avenger- schreef op 09 december 2002 @ 17:39:
ik zou persoonlijk een zwarte lijst opstellen, en die ook op laupro voor andere inkoopacties laten gelden.
ispierings, ik had jouw donderdavond gemailt....heb het die avond nog op de bus gedaan, maar als het goed is heb je daar nog een meeljte van me over gehad.
Was dan zo geregeld nietwaar?
Seesar AKA Caesar (dan weet je wie ik ben:P)
Was dan zo geregeld nietwaar?
Seesar AKA Caesar (dan weet je wie ik ben:P)
T60P Widescreen
/me frag or die is het helemaal eens met die zwarte lijst!

'When you're not paying for the product, you are the product!'
Als je dan niet op de zwarte lijst wilt komen wat wil je dan?
Je hebt lang genoeg gehad om te betalen.
Ook zijn er mensen die mij hebben laten weten dat het geld al lang binnen moet zijn, maar van de meeste mensen heb ik nog niks.
Ook zijn er mensen die een betalingsbewijs en al mailen, maar ik krijg hier lijsten met aantekeningen waar je akelig van wordt
Maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar zelfs in die 5 dagen verlenging had je toch nog makkelijk kunnen betalen, of niet?
Maar niemand die weet wie deze personen zijn?
Je hebt lang genoeg gehad om te betalen.
Ook zijn er mensen die mij hebben laten weten dat het geld al lang binnen moet zijn, maar van de meeste mensen heb ik nog niks.
Ook zijn er mensen die een betalingsbewijs en al mailen, maar ik krijg hier lijsten met aantekeningen waar je akelig van wordt
Maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar zelfs in die 5 dagen verlenging had je toch nog makkelijk kunnen betalen, of niet?
Maar niemand die weet wie deze personen zijn?
Verwijderd
Ik heb het vorige maandag telefonisch overgemaakt, dus dat lijkt me ruim voldoende, toen had ik nog geen nieuwe datum, dus ik d8 dan maar telefonisch.
Als je het nu nog niet hebt ligt dat niet aan mij maar aan de ABN.
dan bel jij toch ff met ABN of check je afschriften oid...Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 21:25:
Ik heb het vorige maandag telefonisch overgemaakt, dus dat lijkt me ruim voldoende, toen had ik nog geen nieuwe datum, dus ik d8 dan maar telefonisch.
kijk gewoon of het ook daadwerkelijk is afgeschreven en check het gironummer heel goed...
dis wel makkelijk...het ligt aan ABN als je het nog niet...maar das mijn probleem niet..ik wil gewoon mijn spullen....dat geld moet je zelf maar voor zorgen...
De status van Stoneway veranderd 
Nog altijd geen idee wie dit zijn:
Nog altijd geen idee wie dit zijn:
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 00:21 . Reden: oops :X ]
Verwijderd
Zo en dan is het nu 10 december en we hebben de deadline bereikt, prachtig. Kunnen nu eindelijk de spulletjes worden besteld, als het licht is uiteraard. En dan maar wachten op de boot
Misschien eens tijd voor een nieuw topic? Nu zijn er nl 1001 posts wat het geheel er nou niet bepaald duidelijker op maakt
Gezocht!
Router
precies 
6 uur girotel nog es checken
Dan die 2 onbekende betalingen identificeren
Vervolgens wat papier werk op orde maken en aantalen checken, en dan bestellen maar
6 uur girotel nog es checken
Dan die 2 onbekende betalingen identificeren
Vervolgens wat papier werk op orde maken en aantalen checken, en dan bestellen maar
Komt, komtThe Dolf schreef op 10 December 2002 @ 00:22:
Misschien eens tijd voor een nieuw topic? Nu zijn er nl 1001 posts wat het geheel er nou niet bepaald duidelijker op maakt
De afhandeling, maar deze blijft iig tot morgen de mail met de bestelling weg is open
Hoi ik heb 7 dec pas het bedrag kunnen overmaken, omdat bleek naderhand dat ze bij girotel vertragingen hadden kwa het opsturen van codes (ik was ze kwijt) en had ik maar het via een ander betaald, dus voor de duidelijkheid, mijn betaaling is zeker onderweg!! (hehe nou maar hopen dat die binnen een paar uur of nu binnen is)
ohja anders ga ik nog meer klagen bij de postbank
ohja anders ga ik nog meer klagen bij de postbank

[ Voor 9% gewijzigd door MrOizo op 10-12-2002 01:04 . Reden: zinnetje erbij ]
dat het 5 dagen geleden is dat sint is gekomen en dat over 5 dagen voor mij sint weer opnieuw komtVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 06:06:
En ik ga 5 mensen gelukkig maken @ LauPro nu
en het is de 10e, jullie weten wat dat betekend
neej ik heb geen flauw idee.. plz wees duidelijker..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Wie zijn dit voor de laatste maal?
Updated:
Updated:
Bestelling wordt vandaag geplaatstReseTTim schreef op 10 December 2002 @ 06:12:
[...]
neej ik heb geen flauw idee.. plz wees duidelijker..
Hulde!
edit:
Tering, wat zitten jullie al vroeg op internet. Poe hee. Ik kom net me nest uit.
Tering, wat zitten jullie al vroeg op internet. Poe hee. Ik kom net me nest uit.

[ Voor 24% gewijzigd door agent327 op 10-12-2002 07:22 ]
Wanbeleid is ook beleid.
ben gewoon al 30 uur op, voorbereidingen aan het treffen enzoagent327 schreef op 10 December 2002 @ 07:21:
[...]
Hulde!
edit:
Verwijderd
ehm? ga slapen jochieVerwijderd schreef op 10 december 2002 @ 07:27:
[...]
ben gewoon al 30 uur op, voorbereidingen aan het treffen enzo
Ik bedank
ispierings
voor de laatste check, ik zat namelijk bij de laatste 5
Speciaal voor ons, Tweakers????? Jij bent echt een held!!!Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 07:27:
[...]
ben gewoon al 30 uur op, voorbereidingen aan het treffen enzo
Verwijderd
HR M C DORST NIEUW DORDRECHT = FragFrog? :
0591-315558
Dorst, W
Vastenow 6 7885AL Nieuw Dordrecht
G A MOSTERTMAN HUIZEN = Basix? Kiek 2002? Speedaddict? :
1
06-41500944
Mostertman, G A
Gems 5 1273HV Huizen
2
035-5268087
Mostertman, F
Gems 5 1273HV Huizen
Dit zijn de enige resultaten die uit www.detelefoongids.nl rollen, bel anders hen of stort gewoon terug. Goed bezig hoor!
0591-315558
Dorst, W
Vastenow 6 7885AL Nieuw Dordrecht
G A MOSTERTMAN HUIZEN = Basix? Kiek 2002? Speedaddict? :
1
06-41500944
Mostertman, G A
Gems 5 1273HV Huizen
2
035-5268087
Mostertman, F
Gems 5 1273HV Huizen
Dit zijn de enige resultaten die uit www.detelefoongids.nl rollen, bel anders hen of stort gewoon terug. Goed bezig hoor!
Yes! Ik zat bij de laatste
M'n betaling is toch eindelijk binnengekomen, hoewel ik 't vorige week gedaan heb. Postbank is ook niet alles he
Bestelling gaat zo meteen de deur uit, de laatste paar kleinigheidjes op LauPro zijn nu opgelost en de onbekende overschrijvingen zijn getraceerd.
28 mensen hebben niet betaald en van 6 mensen weet ik een geldige reden.
Dat houdt dus in dat 22 mensen geschrapt moeten worden, hoe naar dat dus ook eigenlijk is, die mensen doen dus niet meer mee.
28 mensen hebben niet betaald en van 6 mensen weet ik een geldige reden.
Dat houdt dus in dat 22 mensen geschrapt moeten worden, hoe naar dat dus ook eigenlijk is, die mensen doen dus niet meer mee.
oke jongen doe die bestelling maar de deur uit.
En ga maar lekker slapen dit heb je echt verdient.
WE LOVE YOU
En ga maar lekker slapen dit heb je echt verdient.
WE LOVE YOU
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
ispierings, goed gedaan hoor!!
["Don't be a manace while drinkin' juice in tha hood" -mode]
I'll SUCK your BALLS, man!!
[/"Don't be a manace while drinkin' juice in tha hood" -mode]
(geintje...)

DAN WORDT HET TÓCH NOG EEN MOOI 2003!
"WOW!!!!"
["Don't be a manace while drinkin' juice in tha hood" -mode]
I'll SUCK your BALLS, man!!

[/"Don't be a manace while drinkin' juice in tha hood" -mode]
(geintje...)
DAN WORDT HET TÓCH NOG EEN MOOI 2003!
"WOW!!!!"
ik heb er zin in!!!
T60P Widescreen
m2Seesar schreef op 10 December 2002 @ 22:18:
ik heb er zin in!!!
Zo, nu nog een laatste controle.
Producten zoals deze die jullie vroegen om op te nemen in de ia, zijn nu veelal in het assortiment opgenomen, dus dat is misschien iets voor take 3 mocht ie komen en mocht ik toestemming krijgen.

Oh ja, dit topic gaat later vandaag op slot en dan open ik de afhandeling
Producten zoals deze die jullie vroegen om op te nemen in de ia, zijn nu veelal in het assortiment opgenomen, dus dat is misschien iets voor take 3 mocht ie komen en mocht ik toestemming krijgen.

Oh ja, dit topic gaat later vandaag op slot en dan open ik de afhandeling
Verwijderd
Die ziet er wel heel stoer uit. De gene van de IA heb ik op het laats toch maar niet genomen, omdat ik de optie eigenlijk te weinig wond. Maar dit ziet er al een heel stuk beter uit op het eerste gezicht
Deze lijst is gecontroleerd en staat definitief vast, ik wacht nu op een mailtje van de tussenpersoon.
Product-code Description Quantity
CA-PAXMATE Akasa Pax-Mate 35
USB-FPT-K-US 5-in-1 cardreader 6
TO-NEON-TUBE-SENSOR CCFL Blue Sound Sensor 41
TO-NEON-TUBE-SENSOR-D CCFL Blue Sound Sensor Effects 9
TO-NEON-TUBE-SEN-RD CCFL Red Sound Sensor 11
UV-NEON-TUBE-SEN-BK CCFL Blacklight 27
TO-CCFL-01-RGB CCFL 3 colours 4
TO-NSDB-100-B Glowstring Blue 12
TO-NSDB-100-R Glowstring Red 1
TO-ELT-01-60B Neon Strap Blue 4
CELB-01 Do-it-yourself Case-Badge Kit 4