Hallo allemaal,
Eindelijk de beloofde 2e ronde.
Originele topics zijn terug te vinden op:
crystal clear casefans! Originele topic
[rml][ Inkoopaktie] Blue clear case fans[/rml] Inkooptie gestart
[rml][ Inkoopaktie *gesloten*] Blue clear case fans #2[/rml] En afhandeling
Nu dus take 2, met weer nieuwe producten die hier in Nederland niet aan te komen zijn en/of heel duur en/of moeilijk te vinden zijn.
De producten zijn allemaal van hoge kwaliteit en mijn 4 fans draaien nog vrolijk hun rondjes
Omdat de vorige topics een beetje uit de hand liepen, heb ik een irc channel geopent op irc.tweakers.net.
Ik zal voor de duidelijkheid ff alles onder elkaar zetten:
Toestemming van: Phreak
Irc chan: #mega_inkoopaktie @ irc.tweakers.net
Triggers: !info
Leverancier: ShopCyber
Producten: http://www.spaceage.nl/inkoopactie/ (Thanx Spaceknarf voor hosten)
Bestellen: via http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=161
Dan hiernu de aanvullende info:
Van de vorige inkoopaktie weten de mensen dat ik te vertrouwen ben en alles netjes afhandel/verpak, dus dat kun je bij iedereen
navragen.
Ook heb ik nu al voor genoeg dozen en tape gezorgd.
Ik wil deze aktie 3 weken laten lopen waarna ik alles bestel, en tegen die tijd zitten we zeker aan een 2e topic.
Het verzenden vanuit Amerika duurt aanvankelijk 1-3 weken, want vorige keer waren ze nog in de ban van 11 september, en duurde het
wat langer.
De verzendkosten zet ik in het afhandelings topic omdat de tpg/ptt die nog wel eens veranderen.
De uiteindelijk extra kosten per persoon vanwege invoerrechten/verschepings kosten kan ik pas posten als ik weet hoeveel mensen
meedoen.
De prijzen van de items staan ook nog niet vast, maar die zijn zeer flexibel en ik kan al wel richtprijzen geven van het meeste.
Vorige keer waren de fans 10 USD, die ik voor 5 USD kreeg, en 6 Euro voor vroeg, dus zoals je ziet non-profit.
Deze producten zijn over het algemeen ook laag van prijs.
Vragen kun je hier gewoon stellen, zal ik dan ook zo vlug mogelijk beantwoorden
Ik zal halverwege de inkoopaktie nog wel pics posten van de vorige aktie zodat je ziet hoe ik alles afhandel.
Als alles goed gaat dan heb je nog je spullen voor kerst
Zo, barst nu maar los met de vragen, en vergeet vooral de irc channel niet want het is hier geen chatbox!
Ik wil graag het topic overzichtelijk houden zodat ik vlug dingen kan teruglezen en opzoeken.
Mijn bankgegevens nogmaals:
Gironummer: 6990815
Naam: I. Spierings
Plaats: Veghel
Eindelijk de beloofde 2e ronde.
Originele topics zijn terug te vinden op:
crystal clear casefans! Originele topic
[rml][ Inkoopaktie] Blue clear case fans[/rml] Inkooptie gestart
[rml][ Inkoopaktie *gesloten*] Blue clear case fans #2[/rml] En afhandeling
Nu dus take 2, met weer nieuwe producten die hier in Nederland niet aan te komen zijn en/of heel duur en/of moeilijk te vinden zijn.
De producten zijn allemaal van hoge kwaliteit en mijn 4 fans draaien nog vrolijk hun rondjes
Omdat de vorige topics een beetje uit de hand liepen, heb ik een irc channel geopent op irc.tweakers.net.
Ik zal voor de duidelijkheid ff alles onder elkaar zetten:
Toestemming van: Phreak
Irc chan: #mega_inkoopaktie @ irc.tweakers.net
Triggers: !info
Leverancier: ShopCyber
Producten: http://www.spaceage.nl/inkoopactie/ (Thanx Spaceknarf voor hosten)
Bestellen: via http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=161
Dan hiernu de aanvullende info:
Van de vorige inkoopaktie weten de mensen dat ik te vertrouwen ben en alles netjes afhandel/verpak, dus dat kun je bij iedereen
navragen.
Ook heb ik nu al voor genoeg dozen en tape gezorgd.
Ik wil deze aktie 3 weken laten lopen waarna ik alles bestel, en tegen die tijd zitten we zeker aan een 2e topic.
Het verzenden vanuit Amerika duurt aanvankelijk 1-3 weken, want vorige keer waren ze nog in de ban van 11 september, en duurde het
wat langer.
De verzendkosten zet ik in het afhandelings topic omdat de tpg/ptt die nog wel eens veranderen.
De uiteindelijk extra kosten per persoon vanwege invoerrechten/verschepings kosten kan ik pas posten als ik weet hoeveel mensen
meedoen.
De prijzen van de items staan ook nog niet vast, maar die zijn zeer flexibel en ik kan al wel richtprijzen geven van het meeste.
Vorige keer waren de fans 10 USD, die ik voor 5 USD kreeg, en 6 Euro voor vroeg, dus zoals je ziet non-profit.
Deze producten zijn over het algemeen ook laag van prijs.
Vragen kun je hier gewoon stellen, zal ik dan ook zo vlug mogelijk beantwoorden
Ik zal halverwege de inkoopaktie nog wel pics posten van de vorige aktie zodat je ziet hoe ik alles afhandel.
Als alles goed gaat dan heb je nog je spullen voor kerst
Zo, barst nu maar los met de vragen, en vergeet vooral de irc channel niet want het is hier geen chatbox!
Ik wil graag het topic overzichtelijk houden zodat ik vlug dingen kan teruglezen en opzoeken.
Mijn bankgegevens nogmaals:
Gironummer: 6990815
Naam: I. Spierings
Plaats: Veghel