[IA] Mega Inkoopaktie 67 produkten *gesloten*

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 22:51
ik zat net te bestellen, en ik had ff een vraagje:

zijn die Thumb Screws

voor 0,75 per 2

of per 1, en moet je en veelvoud van 2 bestellen?

en kan het zijn dat de prijs voor dit artikel nog omlaag gaat (aangezien de grote hoeveelheden die besteld zijn..)

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

khad ff een vraagje over die 8 fan controller met lcd scherm (nummer FC-9901)

kun je naar mijn inzicht dus 8 fans op aansluiten maar in de beschrijving staat:

Fan-Jacks (2 Pin, 3 Pin, and 4 Pin) in Rear Panel: Connect 4 fans in a computer.
Fan will work and cool down the computer when the temperature reach the preset.

is het dan nou 8 of 4 fans????

((of zeg ik nou iets heel stoms :X ))

en die memory cooling kits, daar zit er een van alluminium bij en een van koper maar koper koelt toch zoiezo beter dan alluminium????? waarom dan niet voor koper kiezen????

en nog iets om te zeuren>>>zijn die verzendkosten op laupro nou compleet of komt daar nog wat bij???? maakt natuurlijk niet uit als er een paar piek (fuck the euro) bijkomt maar als er ineens 20 piek verschepingskosten (<--***woord :+ ) bijkomt kom ik wel heel erg bij de onderkant van m'n rekening.....
(ja ben erg zielig :'( )

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje over de CCFL's...
- Zijn dit die Sunbeam CCFL's? En zijn ze ook te krijgen zonder hoogspanning? Ik heb namelijk al 2 hoogspanningsvoedingkjes in me puter zitten met maar 1 ccfl. (Ja, ons mams was zo slim om er op één te gaan staan).. Dus zoedoende dat ik dus zoek naar losse CCFL's van sunbeam...

Edit: Die RGB ccfl lijkt wel errug veel op een sunbeam.. Heb je die dus bijvoorbeeld ook in het rood alleen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 23:15:
nog helemaal niks, ben ik mee bezig.
ok..ok.. je bent hartstikke druk dat snap ik.. 8)
maar doe es een beetje meer info over die lan beweging in friesland.

ik moet dat echt ruim van te voren weten (ook ivm betalen/afhalen/opsturen)

besteld heb ik al op laupro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:34:
- Zijn dit die Sunbeam CCFL's? En zijn ze ook te krijgen zonder hoogspanning? Ik heb namelijk al 2 hoogspanningsvoedingkjes in me puter zitten met maar 1 ccfl. (Ja, ons mams was zo slim om er op één te gaan staan).. Dus zoedoende dat ik dus zoek naar losse CCFL's van sunbeam...
Voor die 5 euro maakt dat toch niet uit joh

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ALs eerste groote bewondering voor het opzetten van zo'n mega IA; en van mijn kant een kort vraagje; ik ben namelijk wel geintereseerd in een harddisk cooler; alleen viel het mij op een van de plaatjes op dat deze op de onderkant van de schijf zitten :? Is dit zo? De computer waar ik namelijk een hard disk cooler in wil gaan plaatsen heeft de hdd ondersteboven op z'n chassis zitten; dus in dat geval zou ik niets hebben aan de cooler.

oh en nog wat; de "Rack: 8 Fan Controller met LCD-scherm" heeft in de specificaties staan "Connect 4 fans in a computer". Gaat dit nou om een 8 of een 4 fan controller :?
UPDATE: Volgens verschillende sites heeft deze slechts ondersteuning voor 4 fans die uit, dan wel aan zijn; dus geen speedcontroled...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**offtopic**

[quote]Spider.007 schreef op 13 november 2002 @ 20:14:

van mijn kant een kort vraagje; ik ben namelijk wel geintereseerd in een harddisk cooler; alleen viel het mij op een van de plaatjes op dat deze op de onderkant van de schijf zitten :? Is dit zo? De computer waar ik namelijk een hard disk cooler in wil gaan plaatsen heeft de hdd ondersteboven op z'n chassis zitten; dus in dat geval zou ik niets hebben aan de cooler.

antw.
ja, aan de onderkant van de schijf, daar zit de electronica die gekoeld moet/kan
Op z'n kant, ondersteboven, maakt niet uit de fan blaast heus wel lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 20:25:
**offtopic**
[...]

antw.
ja, aan de onderkant van de schijf, daar zit de electronica die gekoeld moet/kan
Op z'n kant, ondersteboven, maakt niet uit de fan blaast heus wel lucht
:) Ik had uiteraardt moeten zeggen dat de schijf ook met de onderkant vastzit aan het chassis; dus een cooler gaat daar niet passen ;) Ik dacht trouwens dat niet de electronica maar de schijf zelf gekoeld moest worden :?
offtopic:
Oh, en waarom zou dit offtopic zijn :?

edit:
zouden trouwens die Fan controllers ook overclockbaar zijn? (CPU working frequency: 32,768 HZ) >:) ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[drewlmode]
Ispierings.. *slijm... slijm*
:p

Jij poste die andere topic met die windows...
Getverderrie, had dat nou niet gedaan, zeg.. ik ben opslag verliefd op die LCD van die man
kun jij die ook bestellen ? zo ja... dan wil ik er zeker 1..

ok , ok ik zie het 80 $.. das wel veel, maar wat een neato
[/drewlmode]

http://www.metku.net/inde...=reviews/lislcd/index_eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:32
Vraagje: Welke van de 80mm fans zonder leds doet het goed met die blacklight ccfl??

5520 Wp op WZW PVOutput

Verwijderd

hoe zit dat nou met de betalingen enz ? waar zou ik het geld heen moeten sturen en met welke gegevens ?

Verwijderd

Computerapparatuur - onderdelen en toebehoren
bijv. processors (als CPU's en DRAM's)
Douanerechten 0% (ipv 14% op bijv. een videocamera) :D
BTW 19% :'(

Er komt dus over de totale bestelling nog 19% BTW? Of zit dit al inbegrepen in de prijzen zoals ze nu op Laupro staan???

Kan iemand dit SVP even aangeven???

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 00:50:
[...]

Computerapparatuur - onderdelen en toebehoren
bijv. processors (als CPU's en DRAM's)
Douanerechten 0% (ipv 14% op bijv. een videocamera) :D
BTW 19% :'(

Er komt dus over de totale bestelling nog 19% BTW? Of zit dit al inbegrepen in de prijzen zoals ze nu op Laupro staan???

Kan iemand dit SVP even aangeven???
Dit heb ik al verrekend met de producten.
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 00:36:
hoe zit dat nou met de betalingen enz ? waar zou ik het geld heen moeten sturen en met welke gegevens ?
He tstaat al op LauPro, maar ik stuur ook nog een mail naar iedereen in een van de komende dagen.
Phr34k schreef op 13 November 2002 @ 21:12:
Vraagje: Welke van de 80mm fans zonder leds doet het goed met die blacklight ccfl??
De transparante
Spider.007 schreef op 13 November 2002 @ 20:14:
oh en nog wat; de "Rack: 8 Fan Controller met LCD-scherm" heeft in de specificaties staan "Connect 4 fans in a computer". Gaat dit nou om een 8 of een 4 fan controller :?
UPDATE: Volgens verschillende sites heeft deze slechts ondersteuning voor 4 fans die uit, dan wel aan zijn; dus geen speedcontroled...
Je kunt er echt 8 fans op aansluiten, eventueel kan ik van de achterkant wel plaatjes posten, waar je echt 8 connectors voor fans ziet zitten.
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 18:49:
[...]

ok..ok.. je bent hartstikke druk dat snap ik.. 8)
maar doe es een beetje meer info over die lan beweging in friesland.

ik moet dat echt ruim van te voren weten (ook ivm betalen/afhalen/opsturen)

besteld heb ik al op laupro
Ik weet de preciese datum eb plaats nog niet, maar dat zal ik wel in de mail erbij zetten.
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 18:34:

Edit: Die RGB ccfl lijkt wel errug veel op een sunbeam.. Heb je die dus bijvoorbeeld ook in het rood alleen? :)
Ik weet niet welk merk ze zijn, maar aangezien hun assortiment zouden ze best wel eens van sunbeam kunnen zijn.

En in het rood alleen heb je ze ook, alleen add ik die niet omdat je hier al enkel gekleurde ccfl's kunt kopen voor 12 euro als ik het goed heb...
intuliegend schreef op 13 November 2002 @ 15:39:
en die memory cooling kits, daar zit er een van alluminium bij en een van koper maar koper koelt toch zoiezo beter dan alluminium????? waarom dan niet voor koper kiezen????

en nog iets om te zeuren>>>zijn die verzendkosten op laupro nou compleet of komt daar nog wat bij???? maakt natuurlijk niet uit als er een paar piek (fuck the euro) bijkomt maar als er ineens 20 piek verschepingskosten (<--***woord :+ ) bijkomt kom ik wel heel erg bij de onderkant van m'n rekening.....
(ja ben erg zielig :'( )
Koper geleid zeker beter als alminium maar volgens mij is die andere koper met een alminium laagje erover heen :)

En de verzendkosten zijn compleet ja.
-JB- schreef op 13 November 2002 @ 15:25:
ik zat net te bestellen, en ik had ff een vraagje:

zijn die Thumb Screws

voor 0,75 per 2

of per 1, en moet je en veelvoud van 2 bestellen?

en kan het zijn dat de prijs voor dit artikel nog omlaag gaat (aangezien de grote hoeveelheden die besteld zijn..)
Deze gaan dus echt per 2 voor 0,75 euro cent, en misschien dat ze nog naar meneden kunnen, maar ik denk dat dit al een behoorlijke scherpe prijs is, denk je niet?

Verwijderd

Topicstarter
Kr3Kr schreef op 13 November 2002 @ 13:50:
[...]

anyone?
ispierings ?
Ik dacht toch echt dat dit niet kon.
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 23:15:
30-35" nog helemaal niks, ben ik mee bezig.
10" overigens ook nog niet.
Deze komen niet meer binnen de tijd in het assortiment helaas, of ik moet geluk hebben.
dj_tsunami schreef op 13 November 2002 @ 15:09:
moet de topictitel niet aangepast worden? volgens LauPro zijn er 80 producten :)
Ach, kleinigheidje :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 02:27:
Thumbscrews
Deze gaan dus echt per 2 voor 0,75 euro cent, en misschien dat ze nog naar meneden kunnen, maar ik denk dat dit al een behoorlijke scherpe prijs is, denk je niet?
ok ze gaan per 2. betekend dit als je er 10 wil hebben dat je dan 10 of 5 moet bestellen? omdat ze per 2 gaan?

[edit]
ik mis nog enveloppen... want ik denk dat ik misschien alleen wat thumbscrews ga bestellen en daarvoor heb ik geen zin om 7,50 euro voor te betalen. zodat het in een pakketje kan want dat is denk ik in dit geval niet nodig..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
ReseTTim schreef op 14 November 2002 @ 02:48:
[...]

ok ze gaan per 2. betekend dit als je er 10 wil hebben dat je dan 10 of 5 moet bestellen? omdat ze per 2 gaan?

[edit]
ik mis nog enveloppen... want ik denk dat ik misschien alleen wat thumbscrews ga bestellen en daarvoor heb ik geen zin om 7,50 euro voor te betalen. zodat het in een pakketje kan want dat is denk ik in dit geval niet nodig..
Als ze per 2 gaan dan bestel je toch gewoon 5 setjes van 2? 2 * 5 is nog altijd 10.

En over die enveloppe moet ik bekijken, want die enveloppen kosten hier 35 eurocent per stuk, en dat vind ik veel te veel.
Ik heb hier nu dozen waar fingerguards in kunnen, maar omdat ik hier geen thumbscrews heb kan ik niet testen of die erin kunnen.
Ik heb 50 van deze dozen waar ik jullie niks voor hoef te rekenen :)

Maar zoals ik al eerder had gezegd, je krijg ener deze dagen een mailtje waar alles in staat.
En dat mailtje komt binnen 2 dagen.

Ik zal de mail een aantal personen eerst door laten lezen zodat we echt niks missen.

FF over de data want daar waren vragen over.

De 19de zullen de vaste prijzen bekend zijn, dat is 1 week voor het einde en nog voor de hcc, dat komt het beste uit.

De 26ste kun je niet meer bestellenm dit is nog na de hcc zodat je op de valreep nog producten kan bestellen.

1 december maak ik het geld over naar Amerika, en moet je dus ook voor zorgen dat het uiterlijk deze datum op mijn rekening is.
Ik kan best wel wat voorschieten, maar je snapt dat ik met zo'n grote aktie niet een x bedrag zomaar kan voorschieten.

Verwijderd

enige kans dat je die lcd nog kun mee bestellen ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 04:40:
enige kans dat je die lcd nog kun mee bestellen ofzo ?
Die lcd hebben ze niet

Verwijderd

? nee ?

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

nu is mn hele dag naar de maan,.. buhuhuuu

Verwijderd

Zijn de fluoriscerende ide kabels van AKASA?

Verwijderd

Topicstarter
Die zijn van Cyber Cooler, ik heb ze al reeds in mijn kast zitten van mijn vorige ia, toen heb ik wat spulletjes meebesteld om de kwaliteit te checken.
De kabels zijn van hoge kwaliteit en niet stijf, waardoor ze prima weg te werken zijn.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Die kingwin cooler ziet er toch meer beige uit dan ik dacht.
hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/Kingwin_KF-201-DF/pics/1013.jpg
en op http://www.kingwin.com/product.asp?cid=8&pid=63 ook.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt ze ook in het zwart :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Het valt me net op dat er waarschijnlijk een foutje op de site zit...

547 - Kabel 24" Floppy fluoriserend Dit impliceert een 24" Fluoriserende Floppy Kabel
Product Number:

RC-IDE24 Volgens dit nummer is het een 24" Aluminium Covered IDE Kabel

SPECIFICATION
Specially Shielded with Aluminum Mesh covered with a clear tube En hier nogmaals 24" IDE
Conforms to ANSI #NCITS340-2000, commonly
24 inches long
Increases Airflow
Extremely Flexible

[note]
Eén van beide zal dus niet kloppen?

• Scarp
  • Niet online
Dat staat niet in een zilverkleurige Lian Li. Misschien dan een zwarte lian li kopen :)

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 15:38
pfff... wat een topic.
zag het gelukkig op tijd.

aanmelden.... check
bestellen........check
controleren.....check
betalen...........check

en nu maar wachten... hopelijk op tijd voor sinterklaas.... (no way dus)
dan maar voor kerstmis onder de boom leggen voor mezelf

www.kuiphuis.nl

• brouwerpower
  • Laatst online: 09:29
Er zijn nog niet zoveel producten in prijs gezakt. Gebeurt dat nog? Of zijn de aantallen niet groot genoeg?
Er is al voor meer dan 7000 euro besteld :) best wel veel.

• Weezer-DC
  • Laatst online: 17-07 21:02
brouwerpower schreef op 14 november 2002 @ 14:50:
Er zijn nog niet zoveel producten in prijs gezakt. Gebeurt dat nog? Of zijn de aantallen niet groot genoeg?
Er is al voor meer dan 7000 euro besteld :) best wel veel.
Zat ook al aan deze vraag te denken,
volgens mij zijn de idd maar een paar dingen in prijs gezakt...
Met 25 cent tot een euro !

Hoe zit het nou met verdere prijsdaling ?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 03:03:
FF over de data want daar waren vragen over.

De 19de zullen de vaste prijzen bekend zijn, dat is 1 week voor het einde en nog voor de hcc, dat komt het beste uit.

De 26ste kun je niet meer bestellenm dit is nog na de hcc zodat je op de valreep nog producten kan bestellen.

1 december maak ik het geld over naar Amerika, en moet je dus ook voor zorgen dat het uiterlijk deze datum op mijn rekening is.
Ik kan best wel wat voorschieten, maar je snapt dat ik met zo'n grote aktie niet een x bedrag zomaar kan voorschieten.
hmm, dan mag ik het wel de 22ste ofzo over gaan maken, want anders red ik het niet met overschrijven.... zit bij de postbank :(

Ik heb maandag een 2 bedragen overgeschreven voor de inkoopacties kabelmesh en die ia van madtraxx , ff kijken hoe lang het duurt voordat ze hun geld binnen hebben ...

• Solosmots
  • Nu online
Zit te denken aan de Raidmax PSU, probleem is alleen dat die fan er achterop zit. Ik heb een topfan in mijn case, die nu met mijn El Cheapo standaard PSU precies past. Als ik die PSU erin zou zetten zou die niet passen omdat z'n fan tegen mijn topfan komt...
Heb zelf al zitten denken of dit valt op te lossen maar kweet nog niet hoe..
Iemand een idee :?

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Solosmots schreef op 14 november 2002 @ 16:44:
Zit te denken aan de Raidmax PSU, probleem is alleen dat die fan er achterop zit. Ik heb een topfan in mijn case, die nu met mijn El Cheapo standaard PSU precies past. Als ik die PSU erin zou zetten zou die niet passen omdat z'n fan tegen mijn topfan komt...
Heb zelf al zitten denken of dit valt op te lossen maar kweet nog niet hoe..
Iemand een idee :?
kleine duct eromheen bouwen ?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 03:03:
Als ze per 2 gaan dan bestel je toch gewoon 5 setjes van 2? 2 * 5 is nog altijd 10.

En over die enveloppe moet ik bekijken, want die enveloppen kosten hier 35 eurocent per stuk, en dat vind ik veel te veel.
Ik heb hier nu dozen waar fingerguards in kunnen, maar omdat ik hier geen thumbscrews heb kan ik niet testen of die erin kunnen.
Ik heb 50 van deze dozen waar ik jullie niks voor hoef te rekenen :)
ik heb nog nix besteld dus ik zal wel geen mailtje krijgen. maar die dozen kunnen wel gratis zijn maar die verzendkosten zijn nog altijd hoger doordat het in een doos zit dan wanneer je het via een bubbeltjes envelop verstuurd..

• Plaagje
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Ik zit ook te denken aan die Raidmax, maar nu wou ik ff weten als die ook een sleep stand heeft of "slim is" dat ie zich zelf aanpast nadat hij de temp heeft gemeten.

wat mijn pc moet onhoorbaar worden :), en 2x 25 Db = 28 Db+ andere fans in cast komt rond 30 Db uit das net iets te veel, dus hoop ik dat hij zachter kan.

en ook als hij draait met een AMD thunderbird.
Ik kan dit nergens vinden :|

Flying High!

• brouwerpower
Plaagje schreef op 14 November 2002 @ 17:45:
Ik zit ook te denken aan die Raidmax, maar nu wou ik ff weten als die ook een sleep stand heeft of "slim is" dat ie zich zelf aanpast nadat hij de temp heeft gemeten.

wat mijn pc moet onhoorbaar worden :), en 2x 25 Db = 28 Db+ andere fans in cast komt rond 30 Db uit das net iets te veel, dus hoop ik dat hij zachter kan.

en ook als hij draait met een AMD thunderbird.
Ik kan dit nergens vinden :|
Een CPU fan om een thunderbird normaal te koelen maakt toch meestal best wat herrie? Wat voor 'n fan heb jij op je thunderbird?

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb nog wat vragen over die 8 fan controller, want ik moet weten naar wat voor kabeltjes ik moet zoeken op de hcc en hoeveel...

Bij dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://208.145.141.104/images/SH_product/FC-9901/FC-9901_03.jpg
Lijkt het alsof er 8 fans aan kunnen.

Als er 8 fans aankunnen moet ik alleen gewone verlengkabeltjes kopen, maar als er 4 aan kunnen moet ik 4 splitters kopen en 8 verlengkabeltjes...

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je ongeveer een schatting van wanneer je de spullen thuis hebt?
Mijn mod ideeen moeten gevoed worden.

ID4.1M Honey Yellow

Verwijderd

Bartjuh schreef op 14 november 2002 @ 19:19:
Ik heb nog wat vragen over die 8 fan controller, want ik moet weten naar wat voor kabeltjes ik moet zoeken op de hcc en hoeveel...

Bij dit plaatje:
[afbeelding]

Als er 8 fans aankunnen moet ik alleen gewone verlengkabeltjes kopen, maar als er 4 aan kunnen moet ik 4 splitters kopen en 8 verlengkabeltjes...
Er passen officieel maar 4 fans op... Er zitten meerdere konnectors op zodat je de fan cable niet hoeft te modden... dus je kan 3 verschillende soorten kabels gebruiken per fan... In principe moet het mogelijk zijn om meerdere fans aan te sluiten.. maar je hebt dan best kans dat je het arme beestje overbelast, met alle nare gevolgen van dien... Ik zou zeggen: er passen er 12 op, maar doe het wel op eigen risico ;)

Nog fff een ander vraagje:
Van de zilveren HD Coolers zijn ondertussen al meer aantallen besteld (bijna 25)... Kunnen de prijzen daarvan nog wat omlaag? Bij powerparts kosten die dingen 5,50 maar hij heeft helaas geen zilveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 21:05:
[...]

1. Er passen officieel maar 4 fans op... Er zitten meerdere konnectors op zodat je de fan cable niet hoeft te modden... dus je kan 3 verschillende soorten kabels gebruiken per fan... In principe moet het mogelijk zijn om meerdere fans aan te sluiten.. maar je hebt dan best kans dat je het arme beestje overbelast, met alle nare gevolgen van dien... Ik zou zeggen: er passen er 12 op, maar doe het wel op eigen risico ;)

Nog fff een ander vraagje:
2. Van de zilveren HD Coolers zijn ondertussen al meer aantallen besteld (bijna 25)... Kunnen de prijzen daarvan nog wat omlaag? Bij powerparts kosten die dingen 5,50 maar hij heeft helaas geen zilveren...
1, ja denk dat als je kleine fannetjes hebt dat het wel gaat, maar van die 0.6A fans zou ik niet proberen... [dat ding schakeld alleen toch?]

2, ja lijkt me ook wel logisch dat bij zulke aantllen de prijzen iets omlaag kunnen ;)

de prijzen zoals ze nu op laupro staan, zij toch maximumprijzen, die waarschijnlijk nog dalen?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
FF geheel off-topic,
ispierings hoe doe je dat, zo lang opblijven !
Volgens mij slaap je gewoon nooit,
of slaap je steeds 30 minuten en post je dan iets op GoT en ga je weer pitten ??

http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/54991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Hoe hij het precies doet weet ik niet, maar who cares. Als hij ons maar op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen zeker op prijs gebied. Dus als op de 19e de prijzen definitief zijn, dan zit ik de 20e met mijn Digipas voor de pc om het geld over te maken, dan ben ik zeker op tijd :) ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Laatst online: 05-06 15:59
Eindelijk heb ik dan ook maar besteld:
Thumb Screws Zilver: Per Twee 8
SDram DDR Memory koeler Koper 4
Fan 80MM 4 leds extra blauw 3
Doe-het-zelf badge kit 1
Glowstring 40" rood 1
CCFL 12" UV geluidssensor active black light 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReseT schreef op 14 November 2002 @ 20:40:
Heb je ongeveer een schatting van wanneer je de spullen thuis hebt?
Mijn mod ideeen moeten gevoed worden.
Dat is al eerder gezegd, voor kerst.
Bartjuh schreef op 14 November 2002 @ 19:19:

Bij dit plaatje:
[afbeelding]

8 fans, er zitten 8 fan connectors op, een molex die het apparaat voedt en nog 4 die de 8 fans voeden.
Weezer-DC schreef op 15 November 2002 @ 00:46:
FF geheel off-topic,
ispierings hoe doe je dat, zo lang opblijven !
Volgens mij slaap je gewoon nooit,
of slaap je steeds 30 minuten en post je dan iets op GoT en ga je weer pitten ??

http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/54991
Ik slaap een 4 of 3 uur ofzo, soms gewoon helemaal niet.

En verder wil ik later vandaag, zoals bekend gemaakt was, een mailtje sturen met zo'n beetje alles erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 14 november 2002 @ 19:19:

Bij dit plaatje:
[afbeelding]

Als ik de afbeelding bekijk dan kan het haast niet anders zijn dan dat je er 8 fans op kunt aansluiten (nl 8 kleine stekkertjes) en daarnaast krijg je er ook nog 4 uitgaande molexen bij (4 punt molex hub als het ware). De begeleidende tekst klopt dus heel aardig. Bestelluh! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

brouwerpower schreef op 14 november 2002 @ 19:03:
[...]

Een CPU fan om een thunderbird normaal te koelen maakt toch meestal best wat herrie? Wat voor 'n fan heb jij op je thunderbird?
Zalman (die waaier van koper kan de naam niet herinderen...)

maar werk hij wel op een ASUS A7V266 :S, of allesn op atlon en P4 mobo's :S

en nog steeds mijn 2e vraagje: is die "slim" of heeft ie verschillende standen voor de fans? :S

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Iedereen zegt wat anders over die digital fan controller ... :+

Volgens mij zijn die 4 molex connectors om die 2 fan-outputs d'r naast te voeden.
En van die 8 fans kunnen er 4 gemonitord worden.
Dat verklaart ook waarom ze er 4 fan's bij zetten.

Maarja, dit is ook maar gebasseerd op puur raden wat het moet zijn...
Waarom zetten die lui van dat apparaat dan niet gewoon een duidelijke beschrijving neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fan 80MM 4 leds Rood/Blauw
Thumb Screws Zilver: Per Twee
Fan filter 80MM

Totaal: 30.50 euro
Bijna 1/3 is voor de verzend kosten :( Past dit niet in een envelop iod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 10:37:
[...]

Als ik de afbeelding bekijk dan kan het haast niet anders zijn dan dat je er 8 fans op kunt aansluiten (nl 8 kleine stekkertjes) en daarnaast krijg je er ook nog 4 uitgaande molexen bij (4 punt molex hub als het ware). De begeleidende tekst klopt dus heel aardig. Bestelluh! 8)
uit de beschrijving

* Fan-Jacks (2 Pin, 3 Pin, and 4 Pin) in Rear Panel: Connect 4 fans in a computer.

dus officieel 4 maar 3x4 kan waarschijnlijk ook wel
evengoed: Bestellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Op Laupro staat dat de producten al verpakt en verstuurd zijn en dat ik alles al ontvangen heb???? Dir is niet het geval. Ik heb betaalt maar verder niets? Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Misschien zie ik die digital fan controller nog wel op de hcc en dan bekijk ik gelijk ff de achterkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 16:46:
Fan filter 80MM

Dat heb ik dus ook.

Ik heb 2 Alu mem spreaders
en 20 schroeven.
Kan makkelijk in een envelop.
Er zit natuurlijk wel 2 euro btw in die verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang blijft deze IA nog open :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 16:46:
Fan filter 80MM

Beiden kunnen gewoon in een enveloppe, aangezien jullie de mail nog niet hebben ontvangen weten jullie niet dat je geen verzendmethoden moet selecteren, waarna ik nieuwe verzendkosten voor jullie bereken.
Hurricane schreef op 15 November 2002 @ 18:08:
Op Laupro staat dat de producten al verpakt en verstuurd zijn en dat ik alles al ontvangen heb???? Dir is niet het geval. Ik heb betaalt maar verder niets? Hebben meer mensen hier last van?
Dat is een fout en daar ga ik het met laupro over hebben, maak je daar maar niet druk over.
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 22:34:
hoelang blijft deze IA nog open :?
Tot de 26ste kun je nog bestellen, tot de 1ste nog overmaken, staat duidelijk op LauPro.

Zo ook mijn gironummer, maar nog steeds een groot aantal mensen leest er over heen...

En jullie krijgen vandaag als nog eeen mailtje, had ik voor gisteren geplanned, maar er kwam iets tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moggeuh....

sjees jij slaapt echt nooit :)

ik wil toch maar opsturen ipv. afhalen in friesland, nou zie ik zo gauw niet hoe ik dat verander, en ik krijg mijn mailtje ook nog denk ik ?

Ga maandag morgen overmaken zou wel handig zijn als ik dan het totale bedrag weet, was 101 €uro

(heb trouwens die lcd al ergens gevonden, maar tering eey, wat vragen ze er een boel geld voor 125,- ex verzend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 06:19:
moggeuh....

sjees jij slaapt echt nooit :)

Zou best wel eens kunnen ja

ik wil toch maar opsturen ipv. afhalen in friesland, nou zie ik zo gauw niet hoe ik dat verander, en ik krijg mijn mailtje ook nog denk ik ?

Kun je gewoon veranderen, iedereen krijgt een mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
@ ispierings: Gaan de prijzen nog zakken? sommige producten zijn een Euro of wat gezakt, en andere prijzen zijn nog helemaal niet gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lezen is ook een vak.

wanneer sluit deze actie vraagt iemand bovenaan hiero..

lees gewoon ffs laupro, tis er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan wacht ik rustig af op het mailtje. Ik heb mijn bestelling nu zonder verzend optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 06:23:
[...]iedereen krijgt een mailtje[...]
is er weer wat tussen gekomen betreft t sturen van een maitje? ;)
heb ik ook vaak last van hoor :+

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Ispierings die leeft vooral 's nachts, dus hij heeft nog wel ff voor dat mailtje :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Nu is het toch echt 's nachts, maar ik zie nog (steeds) geen mailtje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kopere heatsinks voor op het geheugen, is die prijs per stuk of per 2...aangezien als ik op de site kijk is de prijs volgens mij voor 2 stuks :?

http://cgi.ebay.com/ws/eB...&item=2072114735&tc=photo

edit:
en volgens mij staat op de site dat die aluminium heatsinks voor op het geheugen per 3 zijn.... :? beetje onduidelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 00:40:
die kopere heatsinks voor op het geheugen, is die prijs per stuk of per 2...aangezien als ik op de site kijk is de prijs volgens mij voor 2 stuks :?

Voor beide kanten èèn, denk ik. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan die aluminium?? voor beide kanten 1.5 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiPsop schreef op 17 november 2002 @ 00:31:
Nu is het toch echt 's nachts, maar ik zie nog (steeds) geen mailtje :?
Ik heb vandaag bericht van hem gekregen dat het nog een dagje duurt, hij is een beetje ziek (tenminste als ik dat goed onthouden heb :o gvd ik had chatlogging aan moeten zetten |:(). Sorry mensen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er is nog geen mailtje, dat klopt.
Ik moet eerst LauPro spreken over iets, maar ik mis hem het hele weekend door.
Dus anders zend ik zo wel een mailtje en misschien er een ander er achter aan.
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 00:40:

edit:
en volgens mij staat op de site dat die aluminium heatsinks voor op het geheugen per 3 zijn.... :? beetje onduidelijk ?
Ik zal dit controleren, ik kan daar een vergissing in gemaakt hebben, maar ik dacht dat ze inkoop toch echt 8 usd/stuk waren. Ik zal hier mijn contactpersoon over mailen.

En ik was idd een beetje misselijk, maar dat kwam meer door het tekort aan slaap als wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
oke, maar gaat het lukken om dat mailtje voor Vrijdag a.s. de "deur" uit te krijgen? in verband met het shoppen op de HCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:47
er staat 2 pair dus 2 paar als je dan zo'n setje zou kopen hep je er 2 complete
alleen of ze daaro bij die IA weten weet ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat de groene fluo idekabel 18" er niet bij? (foutje :?)
Daar kan je nl mooie een setje mee maken met floppy 18" en 24" dual device kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
http://www.laupro.nl/ia/p.asp?id=582 zijn er nu meer dan 100 besteld,
komt daar nog korting op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy Mozes !!!!!

over succes gesproken kijkes hier ey

ctrl c/v mode********************************Laupro

Totaal aantal deelnemers: 159

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 9.971,00 dat zijn 1445 producten.

Dat is gemiddeld € 62,71 en 9,09 producten per deelnemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Weezer-DC schreef op 17 november 2002 @ 19:56:
Kan niet veel korting zijn, want die dingen zijn al knetter goedkoop! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de 8 Fan Controller met lcd-scherm de fans alleen aan of uit kan zetten? Dat ie de fans dus niet met een variabele snelheid kan aansturen?

Niet dat het heel veel uitmaakt, ik wil hem toch wel... :+
Kan echter pas geld overmaken als m'n stufie binnen is en ik zit ook nog bij de postbank. Spannend... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 20:14:
Holy Mozes !!!!!

over succes gesproken kijkes hier ey

ctrl c/v mode********************************Laupro

Totaal aantal deelnemers: 159

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 9.971,00 dat zijn 1445 producten.

Dat is gemiddeld € 62,71 en 9,09 producten per deelnemer.
Valt op zich toch wel mee, neem bv een andere IA die daar gehouden is...

Totaal aantal deelnemers: 307

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 17.472,00 dat zijn 2839 producten.

Dat is gemiddeld € 56,91 en 9,25 producten per deelnemer.

Deze getallen zijn zonder kosten van de verzendmethodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

heb je al info over het opsturen van thumbscrews in enveloppen? dit ivm pakketpost kost al minimaal 2,5/5 euro wat ik weet. kortom je bent nog altijd goedkoper uit wanneer je een envelop moet kopen dan dat je het via pakket vervoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 19:16:
Waarom staat de groene fluo idekabel 18" er niet bij? (foutje :?)
Daar kan je nl mooie een setje mee maken met floppy 18" en 24" dual device kabels.
Omdat ze die misschien niet hebben?
Ik zie ze tenminste op hun site nergens.
Weezer-DC schreef op 17 November 2002 @ 19:56:
Minder als 3,75 euro gaat waarschijnlijk niet lukken omdat dat ook mijn inkoopsprijs in usd is, maar bij grote aantallen als 500+ weet ik dat er soms weer een hoop af kan, en nijv bij 400+ weer niet.

Zie:
Bartjuh schreef op 17 November 2002 @ 20:15:
[...]

Kan niet veel korting zijn, want die dingen zijn al knetter goedkoop! :Y)
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 02:23:
Klopt het dat de 8 Fan Controller met lcd-scherm de fans alleen aan of uit kan zetten? Dat ie de fans dus niet met een variabele snelheid kan aansturen?

Niet dat het heel veel uitmaakt, ik wil hem toch wel... :+
Kan echter pas geld overmaken als m'n stufie binnen is en ik zit ook nog bij de postbank. Spannend... :P
Volgens mij kun je ze alle 8 aan en uit zetten en in totaal de rpm van 4 fans uitlezen/aanpassen ofzo...
ReseTTim schreef op 18 November 2002 @ 03:18:
heb je al info over het opsturen van thumbscrews in enveloppen? dit ivm pakketpost kost al minimaal 2,5/5 euro wat ik weet. kortom je bent nog altijd goedkoper uit wanneer je een envelop moet kopen dan dat je het via pakket vervoert.
In mijn schema staat dat dat 2 euro is, alleen dit moet ik nog even aan de postbode navragen. (Hij weet ook precies wat door de deur kan en dus goedkoper kan :D)

En ja, ik leef over het algemeen een beetje vroeg/laat, net hoe je het wilt zien, maar als alles binnen is ga ik wel 24 uur rond, of langer alles inpakken en zo vlug als mogelijk is verzenden.

Over die thumbscrews kreeg ik ook een vraagje of die niet nog goedkoper konden, en ik ben bang dat dat niet gaat lukken, omdat die per 200 besteld moeten worden, maar zijn die dan echt te duur naar jullie zin? Ik ga liever vragen of die ccfl's goedkoper kunnen enzo dan die schroefjes, als je begrijpt wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'GoT Megainkoopaktie', Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Maximum number of Recipients is reached Please try reducing number of recipients', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67
Lekker is dat, dus ik ga het heel ff opslitsen.

Nu hebben jullie allemaal een mailtje binnen als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 05:45:
[...]

Volgens mij is @home echt geen relaxte provider als ik al het commentaar van mensen op GoT lees... Maargoed, ik zag net mijn mailtje, het is gelukt dus :D

Het zou cool zijn als alles voor kerst bij iedereen binnen is, maar december is wel een drukke maand, dus ik denk dat we onze hoop daar niet teveel op moeten verstigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Totaal: 26 € 106,50

zucht dit tikt snel aan :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

Nou ik ben een keer een late invaller maar ik wil ook nog wel meedoen. Ik zal eens kijken wat ik allemaal nog kan gebruiken...

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast
  • Laatst online: 27-04-2023

IceCast

Summer Sux

Hiya sorry ben mischien beetje lui om te zoeken maar hoe lang is 24 inches in cm :?

[ Voor 0% gewijzigd door IceCast op 18-11-2002 12:21 . Reden: TYPOS :( ]

[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 x 2.64 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceCast
  • Laatst online: 27-04-2023

IceCast

Summer Sux

Thanks

[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1 inch = 2.54 cm hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
24 x 2,54 = (rekenmachine erbij :P) 60,96cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 05:45:
[...]
Nou, ik heb dus geen ie-meel ontvangen tot op heden. (ha, lkkr zinnetje weer...)
(Misschien heeft dat te maken met het feit dat mijn betaling al onderweg is?)

Enneh, misschien dat ik het over het hoofd zie, maar in de IA Crystalfontz LCD's heeft vriend Phreak de sluitdatum ernstig laten vervroegen vanwege de hoogte van het totaalbedrag dat toen tegen de 10000 euro's zat. Misschien alvast iets om rekening mee te houden, gezien het huidige totaalbedrag van deze IA.

offtopic:
Hoewel het me trouwens niet zou verbazen dat er in deze IA tot 20000 euro's niet over gesproken wordt, het moet immers wel een beetje onberekenbaar blijven voor de gemiddelde GoT bezoeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 14:10:
[...]

1. Nou, ik heb dus geen ie-meel ontvangen tot op heden. (ha, lkkr zinnetje weer...)
(Misschien heeft dat te maken met het feit dat mijn betaling al onderweg is?)

2. Enneh, misschien dat ik het over het hoofd zie, maar in de IA Crystalfontz LCD's heeft vriend Phreak de sluitdatum ernstig laten vervroegen vanwege de hoogte van het totaalbedrag dat toen tegen de 10000 euro's zat. Misschien alvast iets om rekening mee te houden, gezien het huidige totaalbedrag van deze IA.
1. Het ligt daar niet aan, eerder aan @homo
2. Ik zal daar met Phreak over praten, maar ik denk niet dat deze aktie voeger dicht hoeft, daarbij is het nog maar 1 week... -> ik heb met Phreak overlegt...

Zolang het totaal bedrag niet veel meer stijgt is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 14:14:
[...]
1. Het ligt daar niet aan, eerder aan @homo
2. Ik zal daar met Phreak over praten, maar ik denk niet dat deze aktie voeger dicht hoeft, daarbij is het nog maar 1 week... -> ik heb met Phreak overlegt...

Zolang het totaal bedrag niet veel meer stijgt is het geen probleem.
Okidoki, ik gaf het maar ff aan. Een mod is hier tenslotte GoT, dat weten we allemaal. Het is ook allemaal een beetje subjectief en afhankelijk van de mood van een mod, dat heb ik nu wel gezien.

Nu genoeg woordgrapjes, krijg ik alsnog die ie-meel van je? Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je net ff handmatig een mailtje gestuurd, ik snap niet waarom de eerste niet is aangekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ik heb 'm nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, nu komt ook de eerste nog even binnenzeilen! Lost in cyberspace zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:42
Hmmm ik heb helaas ook nog geen mailtje ontvangen...is wel een hotmail account wat er nu bij Laupro staat. Ik zet er wel mijn @home adres neer, misschien dat die beter gaat, het is tenslotte hetzelfde netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Grmbl gisteren al geregistreerd bij Laupro maar nog steeds geen mailtje gehad om mijn account te activeren. :(

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Shuriken schreef op 18 november 2002 @ 17:23:
Grmbl gisteren al geregistreerd bij Laupro maar nog steeds geen mailtje gehad om mijn account te activeren. :(
raar want ik kreeg hem binnen 5min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
hoe zit het nu met die heatspreaders? Zijn die per 2 or 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 05:45:
[...]

welke mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Ah ik heb alvast besteld maar ff vraagje...
Die fancontroller met blauw LCD, van 36 eur, is die nou wit of alu? Want op de foto's lijkt het net of het allebei is ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Xavier schreef op 18 november 2002 @ 19:38:
hoe zit het nu met die heatspreaders? Zijn die per 2 or 3?
Of per 1 :?
insan1ty schreef op 18 November 2002 @ 21:36:
Ah ik heb alvast besteld maar ff vraagje...
Die fancontroller met blauw LCD, van 36 eur, is die nou wit of alu? Want op de foto's lijkt het net of het allebei is ofzo :?
Hij's alu, op een paar foto's kan je dat heel goed zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 18-11-2002 23:08 . Reden: kwoot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Laatst online: 30-10-2024
komen er nog artikelen bij?
ik ben nog dringend op zoek naar een rounded 50 aderige scsi kabel. voor mijn cdrom en schrijver...ik moet minimaal 50 cm hebben...liefst 60 cm. en liefst ook zilver rounded :D

ook ben ik wel benieuwd wat die lvd kabels rounded kosten. dus voor ultra 160 scsi
die heb ik 1 nodig met terminator en 3 connectoren (1 op controller + 2 voor hd's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Ja of per 24! tjonge jonge lees het topic dan weet je waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
mikevanrooijen schreef op 18 november 2002 @ 23:50:
ook ben ik wel benieuwd wat die lvd kabels rounded kosten. dus voor ultra 160 scsi
die heb ik 1 nodig met terminator en 3 connectoren (1 op controller + 2 voor hd's)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. De 50 aderige versie heb ik al maar LVD heb ik nog nooit gezien

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.