Ja, maar niet over die kleurtjes, wat bedoel je daarmee?Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 09:52:
ispier...
heb je een beetje nfo over die casebadge voor mijn ?
Wow! Strakke inkoopactie!!! 
Als de prijzen bij Laupro staan, zal ik zeker ook gaan bestellen!
Als de prijzen bij Laupro staan, zal ik zeker ook gaan bestellen!
BLACK ALUMINUM ATA 33/66/100/133 HARD DRIVE MOBILE RACK
Ik heb wel intresse in 2 van deze. Jammer dat je niet ook nog U160 varianten hebt van mobile racks.
Ik heb wel intresse in 2 van deze. Jammer dat je niet ook nog U160 varianten hebt van mobile racks.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Hoeveel gaan de Heatsinks : ENHANCING MEMORY SYSTEM HEATSINK w/ 3M 467MP ADHESIVE en 3M COPPER SDRAM DDR MEMORY HEATSINK kosten??
kunnen jullie een richtprijs geven van de die rooie en blauwe neon lichten..en wat houdt die sound sensor daarvan in?
ehhhh..HOI
* Boeie zwaait, don't forget me! ik doe ook mee
(en ben denk ik zeker goed voor toch een bestelling van 200 pleuro
)
Verwijderd
kosten zijn toch nog niet bekend, djees.. 
Ik heb iig wel interesse in:
http://www.spaceage.nl/inkoopactie/RC-IDE18-C.htm X 2
Dit zijn toch gewoon de normale IDE kabels voor HD e.d? hmm

Ik heb iig wel interesse in:
http://www.spaceage.nl/inkoopactie/RC-IDE18-C.htm X 2
Dit zijn toch gewoon de normale IDE kabels voor HD e.d? hmm
Verwijderd
ff een vraagje:
zijn er nog geen prijzen bekend, of heb ik ergens heel erg over heen gelezen ?
*offtopic* ..ownee koekwaus doet ookmee..dan gaat het fout...

ehhhh..HOI
Daar ben ik mee bezig, maar ik wacht op LauPro, hij moet even iets verhelpenVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 10:46:
ff een vraagje:
Hij doet het nu
Nee toch niet
Gewoon zilver dus, al hebben ze een ietswat blauwe kleur, maar lichten wel blauw opVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:30:
weet je ook hoe dit eruti ziet zonder dat blacklight aanstaat ?
[afbeelding]
Ja, maar onder uv ligt, die ccfl's kan ik ook bestellen, zien ze eruit alsof ze radioactief zijn, komt eeen hele fijna blauwe gloed vanaf.
Verwijderd
zou wel goed zijn.Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:44:
[...]
Ja, maar onder uv ligt, die ccfl's kan ik ook bestellen, zien ze eruit alsof ze radioactief zijn, komt eeen hele fijna blauwe gloed vanaf.
Zelf heb ik nu al deze type

en deze lichten niet op onder blacklight, en dat zou ik wel graag willen hebben.
Dus deze type maar dat ze dus op een bepaalde manier oplichten onder blacklight.
(kep al 3 blacklight ccfl`s)
hoeveel kosten deze? http://www.spaceage.nl/inkoopactie/MH-100-C.htm
Ik ze ze nu pas staan
Ik ben trouwens op zoek naar een leuke grote koelingszet voor m'n videoplank, hebben zie die daar ook (modeletje Gigabyte r8500
, Leadtek Ti4200)
Ik ze ze nu pas staan
Ik ben trouwens op zoek naar een leuke grote koelingszet voor m'n videoplank, hebben zie die daar ook (modeletje Gigabyte r8500
www.triathlete.nl
Als je snel bent, dan kun je nog van die Zalman koelers bestellen bij een andere IAScighera schreef op 08 november 2002 @ 13:18:
Ik ben trouwens op zoek naar een leuke grote koelingszet voor m'n videoplank, hebben zie die daar ook (modeletje Gigabyte r8500, Leadtek Ti4200)
Ik wacht in spanning op de prijzen
, helaas heb ik maar 50 euro te besteden
dus dat wordt improviseren
.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Wat is het probleem op de laupro site? Ik heb laurens in mijn MSN lijstje staan.. misschien kan ik 'm fff wat info doorgeven?
laupro deed het al de hele dag, maar de ia staat er nog niet inVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 15:41:
Laupro doet het weer, dus ik wacht met smacht op de prijzen
(stille hint aan ispierings)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
ja ik kom net thuis dus niet meer getestBasieP schreef op 08 November 2002 @ 15:45:
[...]
laupro deed het al de hele dag, maar de ia staat er nog niet in
(stille hint aan ispierings)
Verwijderd
dj_tsunami schreef op 08 november 2002 @ 15:48:
volgens mij is ie druk bezig, aangezien hij niet meer post
code:
1
2
| [16:17] <Spaceknarf> !seen ispierings [16:17] <Blibk> ispierings was last seen 3hrs 55mins 8secs ago saying 'oke, ff proberen' in #coldfusion |
Verwijderd
even via Laurens een nieuwe aktie aanvragen, kan momenteel alleen handmatig. Ik heb hem iig getipt over deze aktie
jezus wat groeit dit topic! binne notime zo'n 230 posts 
count me in voor de actie, echt toppie!
count me in voor de actie, echt toppie!
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:19:
code:
1 2 [16:17] <Spaceknarf> !seen ispierings [16:17] <Blibk> ispierings was last seen 3hrs 55mins 8secs ago saying 'oke, ff proberen' in #coldfusion
RAIDMAX 400W ALUMINUM ATX DUAL FAN HIGH-ENERGY POWER SUPPLY
heb hier wle wat intresse in, mijn oude dingg staat al lange tijd klaar om op te stijgen
en ff opgezocht:
2 Low Noise (RPM=2200, 25db) Ball Bearing Fans
das wel beter, maar weet je hier ook al een prijs van? (in de buurt van:P), kan ik dat vast opzij zetten
heb hier wle wat intresse in, mijn oude dingg staat al lange tijd klaar om op te stijgen
en ff opgezocht:
2 Low Noise (RPM=2200, 25db) Ball Bearing Fans
das wel beter, maar weet je hier ook al een prijs van? (in de buurt van:P), kan ik dat vast opzij zetten
Flying High!
Volgens mij wordt deze aktie een groot succes. Ik denk dat ik ook mee doe
Ik ben er weer.
De site van LauPro had problemen met het aanmaken van een nieuwe inkoopaktie.
Een van de bestanden was corrupt, en dat is dus nu verholpen.
De site van LauPro had problemen met het aanmaken van een nieuwe inkoopaktie.
Een van de bestanden was corrupt, en dat is dus nu verholpen.
Verwijderd
je posts editten mag ook wel hoorVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:25:
En nu krijg ik een andere foutmelding, dat wordt LauPro weer mailen...
maar veel suc6 met de IA hopelijk staan de prijzen er zo snel mogelijk op
Ja die ga ik plaatsen en wel vandaag als het meezit.
En ik pak wel eens mis op dat edit knoppie idd...
Verwijderd
Trouwens nog over die newq equalizer nagedacht, ben er namelijk al een gehele tijd naar op zoek. En als ik hem bij een of ander vaag zaakje op een beurs vind, is ie hoerig duurVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:28:
Verwijderd
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:28:
Je bent geweldig
Wanneer komen de prijzen online?
Tja, ik heb hem destijds gekocht voor ongeveer 80 euro.Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:30:
[...]
Trouwens nog over die newq equalizer nagedacht, ben er namelijk al een gehele tijd naar op zoek. En als ik hem bij een of ander vaag zaakje op een beurs vind, is ie hoerig duur
Ik heb hem pas op de beurs hier in Eindhoven gezien voor 55, dus kijk gewoon goed rond op de hcc.
Maar ik waarschuw je, hij is eigenlijk het geld niet waard....
Koop gewoon een lcd schermpie, kan je een veel brutere equalizer op zetten en nog veel en veel meer dan datVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:30:
[...]
Trouwens nog over die newq equalizer nagedacht, ben er namelijk al een gehele tijd naar op zoek. En als ik hem bij een of ander vaag zaakje op een beurs vind, is ie hoerig duur
Wanneer LauPro die fout eruit gehaald heeft, ik kan nu wel een aktie aan maken, maar daarna niks meer...Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:40:
[...]
Je bent geweldig
Wanneer komen de prijzen online?
Dus ik moet weer ff op LauPro wachten.
Ik vind het overigens wel raar dat de een na de andere fout op de site opduikt.
Zijn deze dingen nou hot swappable?fatalharry schreef op 07 November 2002 @ 23:57:
BLACK ALUMINUM ATA 33/66/100/133 HARD DRIVE MOBILE RACK
Verwijderd
niet waard? ok dan weet ik genoegVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 18:42:
[...]
Tja, ik heb hem destijds gekocht voor ongeveer 80 euro.
Ik heb hem pas op de beurs hier in Eindhoven gezien voor 55, dus kijk gewoon goed rond op de hcc.
Maar ik waarschuw je, hij is eigenlijk het geld niet waard....
Als jij in eindhoven woont dan is het misschien mogelijk om mijn eventuele bestelling zelf op te halen.
ispierings, heb jij de prijzen niet in een lijstje staan dat je even op GoT kan posten?
Als ik die verhalen van Laupro hoor, kan het nog wel even duren voordat de prijzen namelijk daar op staan
Als ik die verhalen van Laupro hoor, kan het nog wel even duren voordat de prijzen namelijk daar op staan
Verwijderd
is er ook een mogelijkheid voor de belgen om te bestellen?
anders wil ik ook nog wel keer bankrekening plunderen
Verwijderd
Ben zeer geintresseerd in die Raidmax voeding en omdat ik klant ben ga ik zoals klanten dat betaamt toch nog iets vragen.
Zie eerst citaat:
The Raidmax Aluminum Series PSUs are very quiet and well-built aluminum Power Supplies. They come in three flavors: Gold (500W), Blue (400W), and Silver (320W)
Ik ben zeer opzoek naar die zilvere raidmax voeding van 320W zou je die ook kunnen krijgen? Niet alleen zijn ze kwalitatief erg goed ze zijn ook nog zeer stil 25 db
en ze zien er mooi uit.
Voor andere geintresseerde zie:
http://www.hothardware.com/hh_files/CCAM/raidmax_ps.shtml
Zie eerst citaat:
The Raidmax Aluminum Series PSUs are very quiet and well-built aluminum Power Supplies. They come in three flavors: Gold (500W), Blue (400W), and Silver (320W)
Ik ben zeer opzoek naar die zilvere raidmax voeding van 320W zou je die ook kunnen krijgen? Niet alleen zijn ze kwalitatief erg goed ze zijn ook nog zeer stil 25 db
JazekerVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 19:08:
is er ook een mogelijkheid voor de belgen om te bestellen?
Ik zal ff kijken, er waren wel zilveren, maar ik geloof uit een andere serie van dat merkVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 19:12:
Ben zeer geintresseerd in die Raidmax voeding en omdat ik klant ben ga ik zoals klanten dat betaamt toch nog iets vragen.
Zie eerst citaat:
Ik ben zeer opzoek naar die zilvere raidmax voeding van 320W zou je die ook kunnen krijgen? Niet alleen zijn ze kwalitatief erg goed ze zijn ook nog zeer stil 25 dben ze zien er mooi uit.
GOLD 500W RAIDMAX POWER SUPPLY # PS-500W-AL

The Unique Aluminum Covered Crust and Double Reduce Heat Fan
Dual Cooling Fan, Low Noise Design, High Reliability
AC Input: 115/230V, 10A/6A, 60/50 Hz
100% Burn-in test/Vibration test/ Hi-pot test/Leakage current test
4in1 extra design for convenience use:
- On/Off rocker switch
- AC Inlet
- Monitor AC Outlet
- Voltage selector switch
- One 20Pin ATX mainboard connector
- Six 4Pin Standard drive connectors for HDD and CD-rom CD-RW
- Two 4Pin 3.5" FDD or ZIP connectors
- One 6Pin AUX Power connector
- One 4Pin +12V Power connector
- One 3Pin Power supply cooling fan RPM signal connector (support by mainboard and BIOS)

The Unique Aluminum Covered Crust and Double Reduce Heat Fan
Dual Cooling Fan, Low Noise Design, High Reliability
AC Input: 115/230V, 10A/6A, 60/50 Hz
- On/Off rocker switch
- AC Inlet
- Monitor AC Outlet
- One 3Pin Power supply cooling fan RPM signal connector (support by mainboard and BIOS)
DUAL FAN 400W RAIDMAX ATX POWER SUPPLY #PS-UL400W

Double Reduce Heat Fan, Dual Cooling Fan, Low Noise Design, High Reliability
AC Input: 115/230V, 8A/5A, 60/50 Hz
- On/Off rocker switch
- AC Inlet

Double Reduce Heat Fan, Dual Cooling Fan, Low Noise Design, High Reliability
AC Input: 115/230V, 8A/5A, 60/50 Hz
- On/Off rocker switch
- AC Inlet
Verwijderd
Vanmiddag zag ik heel even een foutmelding tijdens surfen, 'disk full' oidWanneer LauPro die fout eruit gehaald heeft, ik kan nu wel een aktie aan maken, maar daarna niks meer...
Dus ik moet weer ff op LauPro wachten.
Ik vind het overigens wel raar dat de een na de andere fout op de site opduikt.
Zal ik ff doorgevenVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 19:31:
[...]
Vanmiddag zag ik heel even een foutmelding tijdens surfen, 'disk full' oid
Wanneer staat het op Laupro en wat gaat die 500wattert kosten ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Koelt je ram niet mee aan de kant van je GPUSwop1200 schreef op 08 november 2002 @ 13:44:
[...]
Als je snel bent, dan kun je nog van die Zalman koelers bestellen bij een andere IAZie www.laupro.nl/ia
www.triathlete.nl
Verwijderd
korter maken wel denk ik, maar dan kun je het overgedeelte wegketsen ben ik bangVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 20:04:
Kun je in deze [afbeelding] eigenlijk knippen en ze korter maken?
Sinterklaas is weer in nederland
ik doe ook mee wat is het maximale bedrag wat ik mag bestellen? Dit gaat me namelijk VEEL kosten dat zie ik al weer, bij voorbaat dank
Ik ben nu over de helft met invoeren, dus nog heel ff geduld 
Het is flink aanpoten, en ben blij dat mijn toetsenbord een pols steun heeft, want ik krijg een klein beetje heel zere vingers
Het is flink aanpoten, en ben blij dat mijn toetsenbord een pols steun heeft, want ik krijg een klein beetje heel zere vingers
Komt ie weer met zo'n inkoopactie 
Kost me zeker €100 deze keer. Ik weet nog niet wat ik allemaal in ga slaan dus ik wacht op de prijzen.
Kost me zeker €100 deze keer. Ik weet nog niet wat ik allemaal in ga slaan dus ik wacht op de prijzen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Leuk dat ik oude bekende hier terug zieThe Dolf schreef op 08 november 2002 @ 23:36:
Komt ie weer met zo'n inkoopactie
Was ik de vorige keer dan zo lastig?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nee hoorThe Dolf schreef op 08 november 2002 @ 23:43:
Was ik de vorige keer dan zo lastig?
Interessante IA (behalve voor de bankrekening dan
)
Op The Tech Zone zijn die Akasa geluidsdempende matten getest (staat ook op frontpage).
Op The Tech Zone zijn die Akasa geluidsdempende matten getest (staat ook op frontpage).
Ze filteren vooral geluid met een hoge frequentie, zoals dat van sneldraaiende fans of harde schijven. Installatie is vrij simpel. De schuimrubber matten zijn makkelijk op maat te knippen met een gewone huis-, tuin- en keukenschaar. Dankzij de zelfklevende laag kan iedereen die z'n kast open durft te maken de matten aanbrengen. De reviewer merkt wel op dat de hele kast bedekt moet zijn voor een merkbaar effect. Al met al is het een product dat doet wat het belooft, en dat voor een prijs van 22 dollar:
En ik zit zeker onder de 22 dollarE-RIC schreef op 09 november 2002 @ 00:30:
Interessante IA (behalve voor de bankrekening dan)
[...]
Bijna alles ingevoerd
Verzendopties komen later...
Verwijderd
grrr laat ons niet wachten !!!Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 00:54:
[...]
En ik zit zeker onder de 22 dollar
Bijna alles ingevoerd
Verzendopties komen later...
zet em online, dus van verborgen stand af !!!!!!!!!!
edit
btw, ik wacht er al de hele dag op
De hele dagVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 00:59:
[...]
grrr laat ons niet wachten !!!
zet em online, dus van verborgen stand af !!!!!!!!!!
edit
btw, ik wacht er al de hele dag op
Ik al bijan 24 uur
Ik heb nog wel ff geduld, maar ik heb ondertussen wel mijn digipas in de aanslag
Het wordt een hele mooie kerst dit jaar
Het wordt een hele mooie kerst dit jaar
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
kan ook niet wachten
maar als het nog echt lang duurt dan ga ik plat, morgen weer een nieuwe dag.
alleen voor geleverde info heb je de laupro 5 al verdient 
vindt btw de fangrills wel prijzig vergelken met vorige inkoopactie van pureoptical
vindt btw de fangrills wel prijzig vergelken met vorige inkoopactie van pureoptical
Ik weet, maar die kunnen nog een heel eind naar benedenspacy schreef op 09 november 2002 @ 01:30:
alleen voor geleverde info heb je de laupro 5 al verdient
Moeten er wel een paar besteld worden.
Verwijderd
okee, heb het gezien, moet er nog ff een nachie over slapen wat ik ga bestellen, die 4 led fans (10 euro) zijn wel vet, maar ik had gehoopt dat ze ietsje goeiekoper zouden worden, maar ja misschien worden ze dat nog wel. Zal zondag denk mijn bestelling doen (morgen not @ home). Top!!
Oké Laupro werkt goed! Bestellen maar zou ik zeggen 
ff opletten dat ik niet over mijn budget heen ga.
ISPIERINGS als ik het goed begrijp dan kunnen de prijzen nog veranderen, wanneer er meer wordt besteld
ff opletten dat ik niet over mijn budget heen ga.

ISPIERINGS als ik het goed begrijp dan kunnen de prijzen nog veranderen, wanneer er meer wordt besteld
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Precies, dit zijn de prijzen die ik kan garanderen.Frag or die schreef op 09 november 2002 @ 01:46:
Van het een kan er meer af als het ander, maar dat lijkt me logisch
Ok, dan bestel ik er 4, asl ze boven de 2 euro blijven dan blaas ik het weer af,Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 01:32:
[...]
Ik weet, maar die kunnen nog een heel eind naar beneden
Moeten er wel een paar besteld worden.
maar verder TOPPIE MAN,
dikke 5 van mijn op laupro
Ik zie net dat ik een klein foutje heb gemaakt met he t berekenen van de grills, die kunnen allemaal 0,50 cent lager
Nog ff een paar opmerkingen,
staat een beetje door elkaar heen....
Als je nou de fan guards bij de fan guards en de screws bij de screws zet,
zit het er wat beter uit, en ik zie geen verzend methode
FF voor de duidelijkheid, ik probeer je niet aftezeiken,
ik geef alleen een tip
zit het er wat beter uit, en ik zie geen verzend methode
ik geef alleen een tip
Hehe, dat gaat al de goede kant opVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 02:02:
Ik zie net dat ik een klein foutje heb gemaakt met he t berekenen van de grills, die kunnen allemaal 0,50 cent lager
Ik weet, maar ik heb nu de info gebruikt zoals ik het aangeleverd heb gekregen, ik ga alles ook zo benoemen dat het duidelijk is en bij elkaar staatWeezer-DC schreef op 09 November 2002 @ 02:03:
Nog ff een paar opmerkingen,
zit het er wat beter uit, en ik zie geen verzend methode![]()
ik geef alleen een tip
Ok, nou dan veel succes, ik ga plat,Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 02:05:
[...]
Ik weet, maar ik heb nu de info gebruikt zoals ik het aangeleverd heb gekregen, ik ga alles ook zo benoemen dat het duidelijk is en bij elkaar staat
zal morgen wel eerst 100 post door moeten lezen voor ik bij het einde van deze topic ben
Verwijderd
Niet dat ik je inkoopactie wil verzieken ofzo, maare bij powerparts kan je 50% van de producten halen voor zelfde geld, met bon+garantie en vandaag bestellen is binnen paar dagen ik huis
Van die voedingen is echt wazig...de gewone 400watt kost 70 euro en die met triled fans is 50
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Kan ik ook niks aan doen, ik zal kijken waarom dat is, maar volgens mij hangt dat samen met de kwaliteitJT schreef op 09 november 2002 @ 02:23:
Van die voedingen is echt wazig...de gewone 400watt kost 70 euro en die met triled fans is 50
CCFLs kosten daar anders het dubbele...Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 02:13:
Niet dat ik je inkoopactie wil verzieken ofzo, maare bij powerparts kan je 50% van de producten halen voor zelfde geld, met bon+garantie en vandaag bestellen is binnen paar dagen ik huis
Ecodan warmtepomp
Dit topic is gesloten.