zelf had ik ook liever even gewacht tot de hcc dagen met betalen,
maar we zullen wel zien hoe lethal en supergekkekoe dat nu het liefst heeftbben.
maar we zullen wel zien hoe lethal en supergekkekoe dat nu het liefst heeftbben.
Nou niet alleen wat Lethal het liefst heeft ik beslis daar ook nog over:Pspacy schreef op 13 november 2002 @ 17:50:
zelf had ik ook liever even gewacht tot de hcc dagen met betalen,
maar we zullen wel zien hoe lethal dat nu het liefst heeft.
pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
sorrysupermadcow schreef op 13 November 2002 @ 18:06:
[...]
Nou niet alleen wat Lethal het liefst heeft ik beslis daar ook nog over:P
want wij doen samen de IA hoor voor mensen die het ff vergeten zijn
Verwijderd
maakt niet uit, alleen er reageert niemand op mij.
tell me more!Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:09:
/me kan eventueel ook wel 4x40 schermpjes regelen voor 40 euro P/S
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Van wat ik heb begrepen is er software om de grafische lcd aan te sluiten, maar deze wekt niet onder win98Hurricane schreef op 13 November 2002 @ 18:16:
Maar hoe zit het nu met die grafische lcd's?![]()
- Welke software is ervoor?
- Hoe worden ze aangestuurd?
- Is de software betrouwbaar en werkt het onder Win9x/me/2k/xp?
Er word een stuk terug in dit topic wel wat vertelt maar niet echt veel.
Iemand zin om het uit te leggen. Misschien stap ik en misschien vele anderen met me over na de grafische en kunnen we misschien de 100 nog halen.
You are free to do as we tell you to
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
of gewoon op www.lcdstudio.comsleeping_hollow schreef op 13 November 2002 @ 18:29:
[...]
Van wat ik heb begrepen is er software om de grafische lcd aan te sluiten, maar deze wekt niet onder win98.
De software heet: lcdstudio, en kan je op tweakers.net in de meuktracker vinden.
Ik kom alleen op de beginpagina, ik kan niet verder
Verwijderd
en deze dan: http://yarvje.dyndns.org/%7Elcd/download.htmsleeping_hollow schreef op 13 november 2002 @ 18:55:
[...]
Ik kom alleen op de beginpagina, ik kan niet verder
klopt, in de meuktracker staat ook dat dit alleen maar voor NT, 2000 en XP is...sleeping_hollow schreef op 13 november 2002 @ 18:59:
Die installatie heb ik, maar aangezien ik win98 se2 heb, kan ik dit programma niet draaien. Dus geen grafisch maar een 4*20 lcd'tje voor mij
Unknown
Ze zakken pas in prijs bij 100+ (ik zou effe een paar posts terug lezen...)Quintus schreef op 13 november 2002 @ 19:13:
Hoeveel gaan die USB LCD's in prijs zakken nu zue boven de 50 zijn?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Verwijderd
Je had niet zo heel ver terug gehoeven hoor...Lethal schreef op 13 November 2002 @ 16:32:
We gaan der langzaam aan een eind aan breien (moet van phreak)
Ik stel voor om de actie op vrijdag avond te sluiten (24:00 uur)
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
thanks, maarre ik weet niet precies hoe we dat gaan doen misschien word de prijs dan nog iets duurder maar dat zal ik dan nog wel ff overleggen.BigBart schreef op 13 November 2002 @ 18:38:
FF voor de organisatoren (dus ook SuperMadCow):
Ik zie dat er voor de parallel blauwe 20*2, 20*4, grafische, usb blauwe en seriel white edge respectievelijk 3,00, 5,00, 5,00, 5,00 en 3,00 euro verzendkosten worden berekend. Maar bij de parallel geel/groen en rood/donker rood zie ik geen verzendkosten. Klopt dit, want het lijkt me niet echt fair als we jullie voor een deel van de kosten laten opdraaien
rekening nummer komt nog, want we zijn er een nieuwe voor aan het laten maken.nickv schreef op 13 November 2002 @ 20:13:
Lethal en madcow is het niet makkelijker om het rekening nummer ergens op de ia pagina te zetten bij laupro??? anders moet je best veel mail versturen
edit:
Waar kan het trouwens opgehaald worden?
supermadcow schreef op 13 November 2002 @ 21:07:
[...]
dat kan, dan moet je naar www.laupro.nl/ia en dan inloggen, of registreren (je kan pas bestellen als je ingelogt bent)![]()
Dan naar inkoop actie lcd, en dan eentje kiezen die je zelf wilt, en de verzend methode of andere dingen die je nog meer wilt kopen
Verwijderd
kijk anders even op de site van crystalfontzwww.crystalfontz.comzork schreef op 13 November 2002 @ 21:35:
Ik ben geregd op laupro en heb ook bij een ander IA besteld, maar uhm...Ik wil graag een 1337 lcd maar weet nog steeds niet welke ik 't beste kan nemen...Want wat zijn de voordelen van parallel/serieel/usb? Hoe zit 't met het inbouwen? Zijn die brackets een houdertje die je in 2 5 1/4" sloten schuift? En heb je genoeg aan b.v. een 4x20 lcd + bracket kit? Thanx voor het beantwoorden van deze n00b vragen, heb echt geen tijd om 5 pagina's te lezen...(heb er al 2 vd 7 gelezen)
Verwijderd
Das gewoon een printerkabel die je afkniptVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:34:
ok ik heb deze nu dus besteld he
515 - - Blauw/Wit 20 * 4 LCD (PARALLEL)
en dan moet ik die dus zelf solderen of nie ? maar waar kan ik de kabels etc dan vinden want die staan niet onderaan op de site
Verwijderd
5520 Wp op WZW PVOutput
Lees dit maar ff door:Phr34k schreef op 13 November 2002 @ 22:46:
Wie weet er de exacte afmetingen van de grafische lcd voor mij? (in- en exclusief de pcb...)
Verwijderd
Sterker nog, zo'n LED kabeltje zou je alleen bij een seriele LCD nodig hebben (ik weet niet hoe het met de usb versie zit). De intensiteit wordt softwarematig geregeld. Bij een parallele LCD wordt de intensiteit hardwarematig geregeld en moet je zo'n potmeter schakelingetje bouwen (erg eenvoudig) en het zo op de molex aansluiten. Daar zou je het LED kabeltje voor kunnen gebruiken, alleen vind ik het wel een dure oplossing.martijnf schreef op 13 november 2002 @ 23:38:
daar ben ik heel blij mee heb er ook twee besteld namelijk
dus dat led kabeltje kan ik net zo goed cancellen eigenlijk want je hebt er niets aan ?
[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 14-11-2002 00:03 . Reden: Wat bla erbij, t boeit eigenlijk weinig, maja... ]
Verwijderd
tell me more!Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:09:
/me kan eventueel ook wel 4x40 schermpjes regelen voor 40 euro P/S
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Dan wordt het wel heel interessant, alvast eentje kopen voor een goede prijs en dat hopelijk komt er meer software voor.Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:30:
Ik heb nu 2 grafische Crystalfontz LCD's besteld, 1 voor mezelf en 1 voor Mr.Chronom
De kans is dus heel erg groot dat deze grafische LCD's straks ook met PowerLCD aangestuurd kunnen worden... Hoe, wat, wanneer, etc.. weten we nog niet precies... maar het gaat komen
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 10:09 . Reden: ook nog een [u] ]
Je haalt me de woorden uit de mond het toetsenbordVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 10:08:
Kan die rode lcd niet verandert worden in die beter leesbare rode lcd!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
Toch blijf ik er bij dat ik -en waarschijnlijk meerdere tweakerts met mij- het niet helemaal volg.Phreak schreef op 14 november 2002 @ 09:37:
We zouden wachten totdat we over de 50 mensen zijn voor die USB LCD's, dan ging de prijs omhoog. We zitten nu alweer op 62 stuks en het gaat echt ontzettende hard, ook met het geld wat er in omgaat. Ik vind het nu wel goed zo.
Lethal en supermadcow sluit a.u.b. de actie!
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
idd niet lullig voor deze actie maar ik herinner me nog een bepaalde actie...Phreak schreef op 14 November 2002 @ 11:26:
Als er op een gegeven moment teveel geld in omgaat wordt het riskant. Ik ben altijd een beetje huiverig als het om zulke grote bedragen gaat. We zitten nu al bijna aan de € 10.000,- dat was meer dan 22.000 GULDEN (!!). Kom op zeg, daar koop je een nieuwe auto voor.
En hoe meer mensen mee doen aan de IA, hoe sneller de kans dat er iets mis gaat wat de kwaliteit van de IA nie ten goede komt.
Maar goed, vrijdag 24:00u is als deadline ingesteld en dat lijkt me redelijk fair.
Met het geld van Nitraat z'n IA kan je een heel leuk autootje kopenzwahiel schreef op 14 november 2002 @ 11:28:
[...]
idd niet lullig voor deze actie maar ik herinner me nog een bepaalde actie...
Maar goed, ik hoop dat deze snel afgerond wordt, want zo'n blauwe LCD wil ik wel
Verwijderd
Doet het weer, ziet er weer wat anders uit... Wel makkelijker die balk boven...Waar is laupro.nl heen? hijs foets
kijk, die vraag wou ik nou net stellenDemoniac schreef op 14 november 2002 @ 12:02:
Software topic is gestart:
[rml][ LCD] Software voor KS0108[/rml]
nee dat komt omdat we van Phreak al eerder moeten stoppen omdat de IA te groot word.Ligone schreef op 14 November 2002 @ 09:25:
Der word nergens iets vermeld van afsluitdatum en nu blijkt ineens dat morgen de laatste is????
heb ik iet over het hoofd gezien? of is er organisatorisch iets mis gegaan?
ok das mooi, dan worden ie dus definitief om vrijdag 24:00 gesloten voor iedereen is het nu duidelijk.Phreak schreef op 14 november 2002 @ 11:26:
Als er op een gegeven moment teveel geld in omgaat wordt het riskant. Ik ben altijd een beetje huiverig als het om zulke grote bedragen gaat. We zitten nu al bijna aan de € 10.000,- dat was meer dan 22.000 GULDEN (!!). Kom op zeg, daar koop je een nieuwe auto voor.
En hoe meer mensen mee doen aan de IA, hoe sneller de kans dat er iets mis gaat wat de kwaliteit van de IA nie ten goede komt.
Maar goed, vrijdag 24:00u is als deadline ingesteld en dat lijkt me redelijk fair.
Verwijderd
Ah, nu hang je hier toch rond.supermadcow schreef op 14 november 2002 @ 12:29:
[...]
ok das mooi, dan worden ie dus definitief om vrijdag 24:00 gesloten voor iedereen is het nu duidelijk.
vrijdag 24:00 IA gesloten
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
* supermadcow k het is al veranderd, ik heb dan wel ff niks gezegd. ik dacht echt dat een paar die andere liever wild mijn excuses n0_keyVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 12:33:
[...]
Ah, nu hang je hier toch rond.
Tja, deze vraag is nu al best vaak langsgekomen en misschien dat dit helpt:
Kan die rode lcd niet verandert worden in die beter leesbare rode lcd!
Ik denk dat niemand die 'm al besteld heeft daar bezwaar tegen heeft.
/me bestelt er dan ook nog eentje... Blut zijn moet je goed doen
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 14:15:
Wat is nou eigenlijk de uiterste betaal datum, nu de IA eerder stopt en er veel mensen rekening hadden gehouden dat de actie na de HCC dagen pas zou stoppen ? En natuurlijk ook dat heel veel mensen pas aan het eind van de maand geld ontvangen van hun lieve werkgever
Nu de actie tegen zijn einde loopt krijgen jullie 2 weken om al het geld over te maken (rekening nummer volgt nog per mail)
Verwijderd
Nou, volgens mij niet. Er werd in het begin gevraagd om een rode en toen hebben jullie deze er op gezet. Er is gelijk al gezegd dat die andere misschien wel beter zou zijn, maar daar hebben jullie nooit iets mee gedaan.supermadcow schreef op 14 November 2002 @ 13:58:
[...]
uhm... nou dat weet ik niet, de een wil weer die jij ook wil.
Maar die andere willen weer degene die wij hebben gedaan, want zij vonden deze weer beter leesbaar.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 14:21 . Reden: dat zeg ik, steeds vager... ]
Verwijderd
uhm.. die vraag is al heel vaak gesteld, gewoon even een paar blz terug lezen daar staat he wel.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 14:41:
Ik wil zo'n KS0801 display bestellen (kan ik m'n software eindelij keens testen), maar heb een vraag;
Het ophalen, waar zou dat dan kunnen?
Ik zie die 'andere' rode niet op de LauPro site... die had je toch toegevoegd?Lethal schreef op 14 November 2002 @ 14:21:
Ok mensen...
Internet lag er gister helemaal af
Ik heb de donkerrode even toegevoegt...
De prijzen zijn nu 33 euro... goed dat iemand (kweet naam eff niet) dat opmerkte.
Ik hoop dat iedereen nu tevrede is?
Verwijderd
Hier kan je het dus ophalen[/quote]supermadcow schreef op 14 November 2002 @ 14:44:
enne, als je het wil ophalen, dat kan.
In Gouda bij Supermadcow
en in Bodegraven bij Lethal
Verwijderd
- specs - audioscrobbler -
Verwijderd
Lethal schreef op 14 november 2002 @ 15:01:
Jep, misschien iets voor jouw zotty? Drivers maken voor de grafische lcd
heeft ie dus al gedaan, hij moet het alleen nog ff testenVerwijderd schreef op 14 november 2002 @ 14:41:
Ik wil zo'n KS0801 display bestellen (kan ik m'n software eindelij keens testen)
Dat was ik: BigBartLethal schreef op 14 November 2002 @ 14:21:
Ok mensen...
Internet lag er gister helemaal af
Ik heb de donkerrode even toegevoegt...
De prijzen zijn nu 33 euro... goed dat iemand (kweet naam eff niet) dat opmerkte.
Ik hoop dat iedereen nu tevrede is?
Verwijderd
'k zou er natuurlijk een mooie DLL van kunnen makenLethal schreef op 14 november 2002 @ 15:01:
Jep, misschien iets voor jouw zotty? Drivers maken voor de grafische lcd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 15:30:
[...]
'k zou er natuurlijk een mooie DLL van kunnen maken
Het zijn witte seriele, die blauwe zijn gecancelled.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 14:20:
[...]
Zet 'm er anders bij. Van die seriele blauwe zijn er ook maar 2 besteld, en van de huidige rode ook maar een handvol...
[...]
16 knoppen vindt ik wel een beetje veel. 5 knoppen past mooi in een kastje en daar kan ik wel wat functies voor bedenken. En aangezien ik precies 5 statuslijntjes kan gebruiken, komt dat heel mooi uit. Ik zit we alleen even af te vragen wat beter is, een knop zowel aan +5V als aan GND hangen( maak- en breekcontact ) of alleen +5V aan het maakcontact......Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 01:27:
[...]
De knoppen kun je heel makkelijk aansluiten via de Status-poorten. Dat zijn input poorten en je gebruikt ze toch niet voor de lcd.
Je kunt dan 15 knoppen aansluiten op de volgende manier:
Knop nummer Waardes op de 4 poorten 1 0001 2 0010 3 0011 4 0100 5 0101 6 0110 7 0111 8 1000 9 1001 10 1010 11 1011 12 1100 13 1101 14 1110 15 1111
Je kunt dan wel maar 1 knop tegelijk indrukken, dus voor games issie nie geschikt, of je moet tijdens games overschakelen op een 5-knoppig systeem en dan het 5e controle lijntje ook gebruiken. Als je bij dit schema 5 lijntjes zou gebruiken zou je 31 knopje aan kunnen sluiten
- This line is intentionally left blank -
vragen zoals, bedoel je dan vragen over lcd's zelf of de software of wat?Dat was ik: BigBart![]()
Mochten jullie trouwens nog hulp nodig hebben, mail maar op bigbart at planet punt nl (heb toch tijd over)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq