De nieuwe LG Superservice!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 12:29
HULDE AAN LG!

Oke, mijn 2,5 jaar oude LG 795plus is dus een beetje aan het dood gaan, dus ik online bij Teleplan zo'n formuliertje insturen.
Hoor ik niks van verder.
Dus ik bellen: ze hadden mn aanvraag binnen maar donderdag is de samenwerking opgezegd en dus moet ik maar naar LG zelf bellen. Ik krijg een nummer.

Mooi, ik bellen, een leuk (15 jaar oud?) vrouwtje aan de lijn, die verbind me door. Mn gegevens worden genoteerd, en direct twee dagen later wordt de monitor omgeruild, is het plan.

Nou vandaag is dus die 2e dag, maar er is nog niemand. Net even gebeld dus.
Mijn monitor wordt niet meer gemaakt en tja dat is lastig. Daarom, krijg ik de nieuwe F700P!!

Tja ik dus zoeken op Internet, niks over te vinden. Behalve een nieuwsbericht waarin de nieuwe monitor wordt aangekondigd, van 22 oktober 2002!! 8)

Ik krijg dus morgen een nieuwe F700P!

Zeker mooi spul die LG!!! :7

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die nieuwe zal wel gewoon technisch gezien hetzelfde zijn... let maar wel op dat ie niet slechter is dan je huidige (qua refreshrate, max res etc.)

Verder wel goede service natuurlijk :) Al is zoiets standaard bij ong. alle monitors. Maar meestal krijg je hetzelfde model terug uit de reparatie.. nu dus schijnbaar een helemaal nieuwe :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Bellen ze me gisteren op dat ze mij een monitor komen brengen. Ik vraag zo van : Moet je er dan ook 1 ophalen? nee zegt ze alleen 1 brengen! Das mooi. Tot ziens.

Ik moet het nog zien of ik mijn monitor mag houden. Maar het zouw wel 1337 zijn :P

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Loopt al een topic over: LG stopt met Teleplan

Dit topic is gesloten.