Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 12:04:
is inderdaad erg slecht ja. Ik zou het graag willen veranderen. Het probleem is dat Telpelan een heel erg root bedrijf is. Als er dan een tak verliesdraait of slechte service leverd vinden de grote bazen dat niet zo erg dus. Dat gaat weer ten koste van de consument. Eigenlijk gewoon schandalig dus, maar ja je verandert er niets aan. Ga zelf maar es op een klantenservice werken.
Ach die belgische klinkt wel leuk!
Maareuh mag ik jou eens een tip geven?
Ik weet natuurlijk niet wat jij precies doet daar bij de klantenservice, maar ik heb gemerkt dat er onzettend veel fouten onstaan door de verkeerde communicatie aldaar
Voorbeeld: Ik moest stuk of 17 schermen terugsturen van de UT Twente afd WB. Allemaal zelfde klacht. Dus productie fout waarschijnlijk.
Ik noteer keurig alle gegevens op de site van IIyama bij storing (die bij jullie terecht komt!) naam van de klant, waar de monitoren staan. Telefoonnummers van de klant, zn 06, fax nummer, kamer nummers allemaal duidelijk en compleet.
belt de klant mij na 2 weken op waarom hij nog niets gehoord heeft van teleplan.
Ik dus terug bellen krijg ik zo;n miepje die zegt dat ze de eindgebruiker niet kunnen bereiken..
ik zeg dus dat ze dus wel meer hebben ontvangen dan 1 telefoon nummer, wat blijtk nu. Er is dus iemand die de gegevens, die ik heb ingevuld via de website van iiyama, in een storingsdatabase in typt. En voor de lol dus alleen een telefoonummer overneemt en de rest niet.
Dit is me dus al zo vaak overkomen!!
En dan geef je weer alle gegevens door en duurt het weer ontzettend lang voordat er aktie wordt ondernomen.
Zijn ze van teleplan langsgeweest maar konden ze de eindgebruiker niet vinden. en dus zijn ze weer onverichte zaken huiswaarts gekeerd! woaaaaaaaaah
en dat terwijl ik kamer nummers, 06 nummers en andere mensen als contactpersoon had doorgegeven. Maar op een of andere manier wordt er met die informatie erg slordig mee om gegaan bij teleplan.
De enige die nog hun best doen zijn arnoud tebeest en serge verhoeven van de technische dienst van IIyama.
Die nemen de klant nog serieus!
Ik heb ook al meerdere malen een klacht doorgegeven dat teleplan gewoon slecht werk afleverd.
En nogmaals ik spreek niet van 1 los staande gebeurtenis maar van 3 jaar ervaring met het opsturen en afhandelen van Iiyama schermen voor de klant.
Wij zijn door de slechte service al meer dan 7 klanten verloren die dus niets meer met iiyama te maken willen hebben.
Ze zijn overgestapt op sony of andere merken. Helaas voor ons dus dat wij die merken niet leveren.