LG stopt met Teleplan

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Heb sinds twee weken problemen met mijn LG monitor, dus ik gelijk bellen. Heb dus allerlij gegevens verstuurd naar Teleplan, maar niets meer gehoord van die knakkers. Bel ik net met LG, zeggen ze dat ze de service zelf weer gaan regelen. Ze hadden veel te veel klachten gekregen over de slechte service van Teleplan, en hebben het contract per direct beindigd.

Hoop dat dit mij een hoop ellende zal besparen.

Verwijderd

Heel goede zet van LG. Nu eerst IIyama en dan de anderen ook maar kappen met dit bedrijf.

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-08 12:13
Hoop dat dit mij een hoop ellende zal besparen.
...en vele anderen! :)
* Swop1200 heeft een mooi on-site garantie van Iiyama :D

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19

Gallus

Cheesy

Swop1200 schreef op 07 november 2002 @ 12:10:
[...]
...en vele anderen! :)
* Swop1200 heeft een mooi on-site garantie van Iiyama :D
Via Teleplan volgens mij...

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Eindelijk. Er bestaan goden. Die gasten bij Teleplan zijn echt verschrikkelijk. Ze doen hartstikke aardig aan de telefoon, maar ze leveren gewoon kapotte spullen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• rik
  • Laatst online: 17-08 12:29

rik

Ik krijg morgen een NIEUWE (!) monitor geleverd door LG, ik ben benieuwd :)

• natnek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 10:40
Dan heb ik ook nog goed nieuws voor jullie. :+
Samsung is sindskort ook gestopt met teleplan, ook door de vele klachten.
Telepan mag op dit moment alleen nog de D.O.A doen voor samsung tot einde contract :7

Ik heb dit verhaal van samsung zelf, en heb dus ook al te maken gehad met het nieuwe sevice bedrijf van samsung.

Dus er is weer hoop voor mensen met een samsung monitor :9

• waslijn
rik schreef op 07 November 2002 @ 16:51:
Ik krijg morgen een NIEUWE (!) monitor geleverd door LG, ik ben benieuwd :)
Hoe oud is die monitor?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
teleplan sucks :r

euhm alrighty then pollewob :P

ik heb op verschillende vlakken samengwerkt met teleplan en er ging NOOIT iets goed, imho het slechtste service bedrijf ooit

- lange reparatie duur
- dingen ongerepareerd terug
- monitor beschadigd terug krijgen
- beloftes niet nakomen

ik snap ook niet hoe een bedrijf ooit denkt te kunnen voortbestaan met zo'n slechte service, het verbaast me dat ze nog niet failliet zijn.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 10-07 10:00
Ook Viewsonic is sinds 2 weken gekapt met Teleplan...wie volgt?

Verwijderd

Ik heb een Iiyama... ik hoop dat hij niet kapot gaat voordat Iiyama met Teleplan stopt. Ik heb nog nooit met TP te maken gehad, maar ik heb er zoveel slechts over gelezen, dat ik echt bang ben voor een kapotte monitor.

• rik
  • Laatst online: 17-08 12:29

rik

WOW dit is gewoon een superservice. Zojuist hebben ze mijn FT795plus omgeruild voor een F700P, het nieuwste model welke niet eens op de website staat. Wat een monitor!!

Ik draai nu dus 1280*1024 op 150hz, terwijl die F795P dat slechts op 75hz kon volgens mij. 1600*1200@100hz is geen probleem, en mn lijst gaat tot 1248*15nogiets maar misschien gaat mn GF2MX niet hoger.

Echter super van LG!

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderplas.info/GOT/F700P.jpg

Dit is overigens een 17" Flatron monitor. Kleur is zilver :P Met USBgebeuren achterin natuurlijk.

edit:

het blijkt toch 85hz te zijn volgens de monitor.. jammer :'(

• Yucko
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

natnek schreef op 07 november 2002 @ 17:03:
Telepan mag op dit moment alleen nog de D.O.A doen voor samsung tot einde contract :7

Ik heb dit verhaal van samsung zelf, en heb dus ook al te maken gehad met het nieuwe sevice bedrijf van samsung. ...
En welk bedrijf is dat dan nu :?
Maar mensen die een DOA hebben, hebben dus pech.

Had zelf een DOA 152T, welke pas na 10 weken vervangen werd door een gloedjenieuwe (zogenaamd omdat samsung geen 152T aan teleplan kon leveren).

Als ik die ene dag niet gebeld had, waarbij ze zogenaamd net die dag die monitors binnen hadden gekregen (toevallig he?!) dan zat ik nu nog steeds te wachten :{

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

eh heeft iiyama telepan al laten vallen of gana ze dat doen
ik heb nu een semi kaoptte konitor hier (weer eens zwarte balken :( )
maar als ze in een korte tijd kappen met telepan dan wacht ik wel ff :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Woei *D
Eindelijk een fabrikant die een erg slimme zet doet :)

Als er geen andere volgen neem ik lekker een LG :7

C:\>_

• natnek
JaJoah schreef op 08 november 2002 @ 19:16:
[...]

En welk bedrijf is dat dan nu :?

[...]

Maar mensen die een DOA hebben, hebben dus pech.

Had zelf een DOA 152T, welke pas na 10 weken vervangen werd door een gloedjenieuwe (zogenaamd omdat samsung geen 152T aan teleplan kon leveren).

Als ik die ene dag niet gebeld had, waarbij ze zogenaamd net die dag die monitors binnen hadden gekregen (toevallig he?!) dan zat ik nu nog steeds te wachten :{
Het nieuwe service bedrijf van samsung heet E.T.B

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:41
rik schreef op 08 November 2002 @ 19:07:
WOW dit is gewoon een superservice. Zojuist hebben ze mijn FT795plus omgeruild voor een F700P, het nieuwste model welke niet eens op de website staat. Wat een monitor!!

Ik draai nu dus 1280*1024 op 150hz, terwijl die F795P dat slechts op 75hz kon volgens mij. 1600*1200@100hz is geen probleem, en mn lijst gaat tot 1248*15nogiets maar misschien gaat mn GF2MX niet hoger.

Echter super van LG!

[afbeelding]

Dit is overigens een 17" Flatron monitor. Kleur is zilver :P Met USBgebeuren achterin natuurlijk.
Deze komt LG woensdag ook bij mij brengen na 5 maanden hebben lopen kloten met teleplan echt super van LG :D

• waslijn
rik schreef op 08 november 2002 @ 19:07:

Echter super van LG!

[afbeelding]

Hoe oud was die FT795+? Was het een DOA of was die al een tijdje in gebruik? Ben erg benieuwd, want mijn 795+ heeft kuren en is bijna 3 jaar oud.

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:41
Waslijn schreef op 09 november 2002 @ 15:15:
[...]

Hoe oud was die FT795+? Was het een DOA of was die al een tijdje in gebruik? Ben erg benieuwd, want mijn 795+ heeft kuren en is bijna 3 jaar oud.
die van mij was 2 en half jaar oud :7

• waslijn
Torp_me schreef op 09 November 2002 @ 18:28:
[...]
die van mij was 2 en half jaar oud :7
Wow, ik kan niet wachten tot ik ook zo'n mooie zilvere jongen hier heb staan :)

Verwijderd

Ik had gebeld dat mijn lg 915 ft stuk was :( , en zou binnen 3 dagen een nieuwe hebben, dat was dus niet zo, ik bellen, toen ze dat hoorde hebben ze dezelfde avond een koerier gestuurd die om half 10 's avonds aan de deur kwam !!!!!
Dat noem ik een klasse service man, echt tof, ,ok er ging eerst wel iets fout maar heel netjes afgehandeld. :)

En het was helemaal mooi omdat ik een nieuwe type hebt gekregen waar de kont van kleiner van is !!! :9

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2002 18:58 . Reden: typo ]

Verwijderd

Iiyama is inmiddels ook gestopt met Teleplan, geluk voor de mensen met een A902MT

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Welk nummer moet ik nu bellen voor LG omruil service??
Eerst was het de nummer van teleplan, maar aangezien het nu niet meer via teleplan gaat weet ik het niet meer. :?

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Beetje verder kijken dan je neus lang is wil ook wel es helpen, heb dit binnen 10 secs gevonden:

Hier vindt u de telefoonnummers voor al uw product- , service- en onderhoudsvragen. Ons team staat van 09.00u tot 17.00u klaar om u van dienst te zijn! Voor gebruiksaanwijzingen en technische specificaties van LG producten kunt u ook terecht op www.lgservice.com.

Voor monitoren:

LGESE MONITOR SERVICE
Tel.: 020-655 77 82
Fax: 020-655 77 01
E-mail: lgemonitorservice@lge.nl

Voor info en monitor service onder garantie

• ReseT
  • Niet online
Toen ik voor het laatst keek was het toch iets anders, was wel een maand geleden :/
Mijn excuses

Verwijderd

omfg.. die 17" ziet er echt mooi uit :D

nu hopen dat er eindelijk ook een 21" of groter uitkomt. (ruim ik mn 19" op).

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:56
Mijn monitor heeft 12 weken bij Teleplan gestaan.
Steeds werd er aan gewerkt..
Heb toen IIyama zelf gewoon opgebeld en daar werd er heel netjes en snel gereageerd op mijn klacht.
Ben daar gewoon netjes te woord gestaan en die man heeft gelijk teleplan gebeld..
Toen kon het ineens allemaal wel..
Zit nu weer tegen me eigen monitor aan te kijken.... :)

Verwijderd

Echter super van LG!

[afbeelding]

ZO das wel een super moniot zeg !!!

Bah bah

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Dat zou mooi zijn. ik heb er nu namelijk 2!!! Ik had mijn monitor laten ophalen door de mensen van teleplan. Ik heb uiteraard een vervangede monitor gekregen. Een paar weken later bellen ze me op dat ze me oude monitor terug kwam bengen! Ik vroeg ze al of ze ook de oude op kwamen halen. Nee zij ze. Alleen brengen. En ja hoor. Ik kom terug van mijn stage. Tada! Staan er 2 dozen. Kortom de oude is niet opgehaald. Whoei. Alleen ze hebben het probleem niet opgelost :P Ik hou me verder wel stil. Want 2 LG FT975+ voor de prijs voor 1.... hou je je verder wel stil.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• The PyroPath
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

hhhmmmm, mn broer heeft spontaan last van convergentie problemen, vage vlekken, als je dat goed in probeerd te stellen, dan veranderd wat scherp is in vaag en omgekeerd, geen oplossing dus. Dat ding staat hier sinds Januari, iemand een idee of dat ook onder garantie valt, dan ga ik ook even bellen van de week namelijk

Breek je nek voorzichtig

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

IIyama gestopt met Teleplan dat lijkt me sterk, mijn monitor is afgelopen vrijdag nog opgehaald en naar Teleplan gegaan.

Ik heb de bon hier voor me liggen :Z

Hoop echter wel dat je gelijk gaat krijgen want de service is om te :'(

What if this weren't a hypothetical question?

• nightwatcher
  • Laatst online: 05-08-2025
Ik hoop ook dat IIyama stopt met Teleplan, mijn monitor staat al 7 weken bij teleplan. Telkens zeggen ze dat de monitor niet door de test is gekomen of dat ze aan mijn monitor moesten overwerken. :|

• waslijn
nightwatcher schreef op 11 november 2002 @ 16:52:
Ik hoop ook dat IIyama stopt met Teleplan, mijn monitor staat al 7 weken bij teleplan. Telkens zeggen ze dat de monitor niet door de test is gekomen of dat ze aan mijn monitor moesten overwerken. :|
Als ik jou was zou ik direct contact opnemen met iiyama en mijn beklag doen, de manier om van Teleplan af te komen. Als er genoeg mensen klagen over Teleplan zullen ze vanzelf stoppen.

• Garrett
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Ik weet er alles van, ik heb zelf een LG 795 FT gehad (niet de + versie) en problemen gehad.
Bellen naar Teleplan, na 1 maand nog niks gehoord.
Toen heeft LG het voor mij zelf geregeld.
The fun doesn't stop there, want ik heb nu kostenloos een LG 915 FT+ :D :) :) :9~
Dag daarna gecheckt, type opgegeven, en wat zei die vrolijke meneer: "U mag 'm zeker houden!"
Dankjewel LG _/-\o_ _/-\o_

I love watercooling

Verwijderd

rik schreef op 08 november 2002 @ 19:07:

Echter super van LG!

[afbeelding]

edit:

zeg is dat een IBM G41 rechts op die foto :?

Verwijderd

hehe

vandaag zijn ze voor de 8ste x langs gekomen, eerste 6x via teleplan, tot ik ineens een ander nr kreeg, k zo van WTF ?
ik bellen, eerste x name ze niet op, door proberen, toen kreeg ik een malz vrouwe stem te horen, die mij doorverweez naar Mr. *nny ofso.

Sinds vorige week heb ik ook het nieuwe model F700 p wat ik erg mooi vind, alleen, het beeldscherm was totaal verwipt, boven in was er een verzakking wat je dus niet kon bijstellen en de zinnen die links boven begonnen.. links onder eindigden :P
Ik weer bellen, 231432 excusses en sinds 3 min heb ik weer nieuwe, wel zelfde bouwjaar sep 2002. maar k laat hem nog f tijdje op kamertemp. kome en dan ..
wiw :P

in de hoop dat het niet weer verbaggerd is.. en er een 9e x moet komen.

:edit:
omfg hijs wel iets beter dan vorige.. maar NOG horizontaal.. een verzakking :S

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:38
net email van 1 pagina groot naar lgemonitorservice@lge.nl gestuurd.
mijn beklag gedaan over Teleplan en dat ze hiermee een verstandige keuze hebben gemaakt.

nu kan ik met een rustig hart mijn LG915FT+ omruilen voor een nieuwe, want bij Teleplan kreeg ik tot 2 keer toe me eigen (al eerder ingeleverde) monitor terug, met nogsteeds hetzelfde probleem..

super zet LG! _/-\o_

Verwijderd

Das mooi om te weten. Mijn LG915FT+ heeft wat convergentieprobleempjes in de linkerboven hoek die niet weg te werken zijn met het menu. Maar omdat ik ook nare ervaringen heb met teleplan (twee keen heen en weer sturen, in eerste instantie niets aan doen, in tweede instantie klacht verergeren) durfde ik het niet aan. Maar dat is nu wel anders. Ik heb nog 1,5 jaar garantie denk ik. Hmmm...

Verwijderd

Samsung is helemaal niet gestopt bij Teleplan. ik werk bij Teleplan en ik krijg nog gewoon aanvragen binnen.
natnek schreef op 07 november 2002 @ 17:03:

Ik heb dit verhaal van samsung zelf, en heb dus ook al te maken gehad met het nieuwe sevice bedrijf van samsung.

Verwijderd

de doa's worden door ETB gedaan maar het grootste gedeelte nog door Telpelan( ons dus)

Verwijderd

\
Ik hoop niet dat Iiyama stopt met Teleplan want dan heb ik geen werk meer hier op de klantenservice
Waslijn schreef op 11 november 2002 @ 17:06:
[...]

Als ik jou was zou ik direct contact opnemen met iiyama en mijn beklag doen, de manier om van Teleplan af te komen. Als er genoeg mensen klagen over Teleplan zullen ze vanzelf stoppen.

• waslijn
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:43:
\
Ik hoop niet dat Iiyama stopt met Teleplan want dan heb ik geen werk meer hier op de klantenservice[...]
Zoals ik zo vaak tegen helpdeskmedewerkers zeg: ach u kunt er ook niets aan doen, maar die firma waar u voor werkt maakt er toch echt een potje van :)

Verwijderd

Ik weet het, het is ook een zooitje en wij moeten de boze klanten opvangen.
maar, het wordt beter bij Telpelan, dat is ons beloofd
Waslijn schreef op 13 november 2002 @ 16:50:
[...]
Zoals ik zo vaak tegen helpdeskmedewerkers zeg: ach u kunt er ook niets aan doen, maar die firma waar u voor werkt maakt er toch echt een potje van :)

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:55:
Ik weet het, het is ook een zooitje en wij moeten de boze klanten opvangen.
maar, het wordt beter bij Telpelan, dat is ons beloofd

[...]
Moewahahahaahahahahahaha, jongen, als ze hun klanten (de iiyama bezitters) alles voorliegen, niet aan de beloftes houden en nog veel meer van dat Teleplan gezeik, dan zullen ze dat ook bij hun werknemers doen.
Toen ik mijn aanvaring met Teleplan had, werd er ook al gezegd dat er een grote reorganisatie zal plaatsvinden.
Zit te denken aan een nieuwe monitor, maar dit zal dus eerder een LG worden dan een iiyama.
Nu ik weet dat LG Teleplan d'r uitgtrapt heeft, is er geen eens een keus meer mogelijk. Het wordt absoluut een LG.

And The Only One

Verwijderd

We hebben eergisteren een presentatie van onze grote baas gehad en aangezien de service van Telpelanb steeds meer vooruit gaat, zit LG al weer plannen te maken om terug te komen bij ons. De service valt LG zelf namelijk vies tegen( goede service is verschrikkelijk duur)
Diamon schreef op 13 november 2002 @ 22:26:
[...]

Moewahahahaahahahahahaha, jongen, als ze hun klanten (de iiyama bezitters) alles voorliegen, niet aan de beloftes houden en nog veel meer van dat Teleplan gezeik, dan zullen ze dat ook bij hun werknemers doen.
Toen ik mijn aanvaring met Teleplan had, werd er ook al gezegd dat er een grote reorganisatie zal plaatsvinden.
Zit te denken aan een nieuwe monitor, maar dit zal dus eerder een LG worden dan een iiyama.
Nu ik weet dat LG Teleplan d'r uitgtrapt heeft, is er geen eens een keus meer mogelijk. Het wordt absoluut een LG.

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:15

Reacher

oldschool

natnek schreef op 07 November 2002 @ 17:03:

Klopt niet, Teleplan doet onsite voor Samsung, ETB doen de doa's

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Verwijderd

On-site service van Telpelan voor Samsung is erg goed. Als je voor drie uur je monitor als defect aanmeld heb je de volgende dag een vervangende van een jonger serienummer.
Reacher schreef op 14 november 2002 @ 09:03:

[...]

Klopt niet, Teleplan doet onsite voor Samsung, ETB doen de doa's

• Reacher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:15

Reacher

oldschool

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 09:06:
On-site service van Telpelan voor Samsung is erg goed. Als je voor drie uur je monitor als defect aanmeld heb je de volgende dag een vervangende van een jonger serienummer.

[...]

Laat ik je even melden dat wat je nu zegt niet klopt.

Aangezien ik dagelijks te maken heb met de klachten over teleplan.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Verwijderd

ik behandel zelf de aanvragen van Samsung en de meeste types kunnen gewoon meteen omgeruild worden. Alleen de 700 en 900 ift's zijn lastig.

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 08:52:
We hebben eergisteren een presentatie van onze grote baas gehad en aangezien de service van Telpelanb steeds meer vooruit gaat, zit LG al weer plannen te maken om terug te komen bij ons. De service valt LG zelf namelijk vies tegen( goede service is verschrikkelijk duur)

[...]
Jaja, en daarom krijgt Teleplan zeker nogsteeds veel klachten :?
iig zal je/Teleplan met harde bewijzen moeten komen dat het een stuk beter gaat, want met loze beloftes heb je geen ***.

En kheb er zoveel ervaring ermee, dat ik echt nooit meer zomaar iets geloof met zoiets :{

Het beste zou nog uns zijn als je vaak/vaker mensen toelaat op de werkvloer hoe jullie te werk gaan bij Teleplan. Want als ik soms van mensen hoor hoe slecht Teleplan met spullen omgaat wordt je er gewoon doodziek van.

Verwijderd

Iedereen is hier welkom om een keer te komen kijken in Etten-Leur.
De reparatietijd van iiyama is tegenwoordig maximaal vier weken en niet meer 5 maanden zoals eerst. Samsung wordt binnen een week omgeruild alleen eizo gaat nog niet zo goed ivm de leenschermen die er nooit zijn.
Vinnie schreef op 14 November 2002 @ 09:22:
[...]

Jaja, en daarom krijgt Teleplan zeker nogsteeds veel klachten :?
iig zal je/Teleplan met harde bewijzen moeten komen dat het een stuk beter gaat, want met loze beloftes heb je geen ***.

En kheb er zoveel ervaring ermee, dat ik echt nooit meer zomaar iets geloof met zoiets :{

Het beste zou nog uns zijn als je vaak/vaker mensen toelaat op de werkvloer hoe jullie te werk gaan bij Teleplan. Want als ik soms van mensen hoor hoe slecht Teleplan met spullen omgaat wordt je er gewoon doodziek van.

Verwijderd

is wel positief. Heb alleen maar slechte dingen gehoord van teleplan

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:56
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 10:19:
Iedereen is hier welkom om een keer te komen kijken in Etten-Leur.
De reparatietijd van iiyama is tegenwoordig maximaal vier weken en niet meer 5 maanden zoals eerst. Samsung wordt binnen een week omgeruild alleen eizo gaat nog niet zo goed ivm de leenschermen die er nooit zijn.

[...]
Dan moet je mij toch uitleggen waarom ik meer als 12 weken op mijn IIyama heb moeten wachten.
Toen ik contact opnam met IIyama werd het gelijk geregeld.
Volgens Teleplan was er een onderdeel niet en daar moest ik dan maar op wachten.
Al duurde het een jaar..
Mijn leenmonitor was een gare 19" zonder voet en toen ik daar wat van zei moest ik niet zeuren.
Ben blij dat ik contact met IIyama opgenomen heb en ben daar door een persoon geholpen zoals het hoort.
Netjes op tijd teruggebeld en keurig op de hoogte gehouden.
Het kan dus wel.

Verwijderd

Als er onderdelen besteld moeten worden uit het buitenland kan het gewoon langer duren. Dat is logisch. Ik geloof niet dat we zouden hebben gezegd dat je niet moet zeuren over je leenmonitor. als deze niet goed is bieden we gewoon een andere aan, we zeggen nooit dat klanten zeuren. Iiyama slingert nu wel met nieuwe monitoren naar klanten toe, maar dat kunnen ze niet blijven volhouden.

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 10:46:
Als er onderdelen besteld moeten worden uit het buitenland kan het gewoon langer duren. Dat is logisch. Ik geloof niet dat we zouden hebben gezegd dat je niet moet zeuren over je leenmonitor. als deze niet goed is bieden we gewoon een andere aan, we zeggen nooit dat klanten zeuren. Iiyama slingert nu wel met nieuwe monitoren naar klanten toe, maar dat kunnen ze niet blijven volhouden.
Dat misschien niet, maar bij Iiyama wordt er tenminste vlug iets aan het probleem gedaan, dat kun je vaak van Teleplan niet zeggen.

En trouwens, Iiyama maakt winst genoeg om wat monitoren aan klanten te 'geven'. En het goeie ervan zelfs is dat men zelfs anderen aan gaan raden om een Iiyama te kopen omdat ze gewoon goed worden geholpen bij Iiyama zelf.

Dit is misschien heel erg kort door de bocht, maar het lijkt net of je Teleplan ophemelt zodat het veel beter lijkt dan het is.

Verwijderd

Ik kan natuurlijk niet mijn eigen werkgever af gaan kraken:) Binnen twee maanden moet Teleplan zijn omgetoverd in een servicebedrijf dat goed functioneert en waar vrijwel geen escalaties meer voorkomen, dat is ons beloofd. Ik mag Teleplan eigenlijk helemaal niet ophemelen want het is op dit moment en vooral de afgelopen maanden gewoon een zooitje geweest en dat weet iedereen.
Nu ik hier een paar maanden werk hoop ik dat mijn monitor nooit kapot zal gaan.!
Vinnie schreef op 14 November 2002 @ 11:49:
[...]

Dat misschien niet, maar bij Iiyama wordt er tenminste vlug iets aan het probleem gedaan, dat kun je vaak van Teleplan niet zeggen.

En trouwens, Iiyama maakt winst genoeg om wat monitoren aan klanten te 'geven'. En het goeie ervan zelfs is dat men zelfs anderen aan gaan raden om een Iiyama te kopen omdat ze gewoon goed worden geholpen bij Iiyama zelf.

Dit is misschien heel erg kort door de bocht, maar het lijkt net of je Teleplan ophemelt zodat het veel beter lijkt dan het is.

• natnek
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:39:
Samsung is helemaal niet gestopt bij Teleplan. ik werk bij Teleplan en ik krijg nog gewoon aanvragen binnen.

[...]
Ja dat je nog aanvragen binnen krijgt is inderdaad triest, maarja daar kan jij ook niks aan doen.

Ik heb inderdaad mijn D.O.A van E.T.B gehad omdat teleplan er een rotzooitje er van gemaakt had.
Ben er een half jaar meebezig geweest om een goede monitor te krijgen van teleplan maar dat konden jullie niet waarmaken.

twee keer de verkeerde monitor gebracht en twee keer is teleplan niet opkomen dagen, gewoon schandalig!!
En dat in een half jaar tijd knap hoor })

Toen heeft samsung E.T.B maar ingeschakeld en dat is in 1 keer goed gegaan.
Samsung heeft mijn toen verteld na vele klachten van teleplan dat ze de service gaan afbouwen en verder willen gaan met E.T.B :)

Ik begrijp best wel dat je je werkgever niet wilt afvallen dat zal ik ook niet zo snel doen, maar deze klachten komen niet allemaal uit de lucht vallen.

Verwijderd

is inderdaad erg slecht ja. Ik zou het graag willen veranderen. Het probleem is dat Telpelan een heel erg root bedrijf is. Als er dan een tak verliesdraait of slechte service leverd vinden de grote bazen dat niet zo erg dus. Dat gaat weer ten koste van de consument. Eigenlijk gewoon schandalig dus, maar ja je verandert er niets aan. Ga zelf maar es op een klantenservice werken.

• Yucko
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

Ik snap het niet.

De vervanging van mijn DOA Samsung 152T TFT scherm werd door Teleplan afgehandeld :? (08-10-2002)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• stylezzz
  • Laatst online: 22:04
Maximaal 4 WEKEN reparatietijd vind ik nog steeds erg lang. Aangezien ik zelf werk op de TD van een computerbedrijf weet ik dat 1 WEEK reparatietijd al als EXTREEM buitensprorig word beschouwd....

Hoe lang duurt het voor een monitor uberhaupt in behandeling word genomen bij teleplan?

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023

Echter super van LG!

[afbeelding]

edit:

Als elke omruiling zo gebeurt dan mag mijn 915FT+ ook wel eens stuk gaan binnen de garantieperiode .

• fraggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2022
Hey Teleplanmafia , valt wel op dat ze niets over de Dell service te zeuren hebben, meeste is ilyama of samsung ;) (voormalig Teringplan medewerker.)

Verwijderd

Hey Teleplanmafia, zit jij nou ook bij Teleplan in Etten-leur? Ik heb daar ook 3 jaar gewerkt. Wat een zootje daar zeg ;) Zijn de interne veranderingen van ruim een jaar terug al ten goede gekomen aan de productie?

/me is blij met z'n 'nieuwe' baan ;)

• Tmaster
  • Laatst online: 17-07 19:52
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:43:
\
Ik hoop niet dat Iiyama stopt met Teleplan want dan heb ik geen werk meer hier op de klantenservice

[...]
Ik bel ook voor mn werk bijna dagelijks met teleplan.
Het is er soms echt wel een zooitje bij jullie hoor.

Jullie moeten eens wat doen aan dat hoofdmenu..
druk 1 voor iiyama druk 2 voor bla bla druk 3
etc
dan krijg je all lines are busy, please hold the line..
dat duurt dan 2 minuten ofzo en dan wordt je gvd weer teruggegooid naar het hoofdmenu!!!!
En krijg je weer, press 1 voor iiyama press 2 voor bla bla bla

Ik heb A902MT monitor al 4 keer terug moeten sturen. de klant hoeft die klotemonitor nu al niet meer! Als hij de monitor terug krijgt smijt ie hem vanaf de negende verdieping van het ELTN gebouw (universiteit twente) naar benee!!

• Tmaster
  • Laatst online: 17-07 19:52
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 12:04:
is inderdaad erg slecht ja. Ik zou het graag willen veranderen. Het probleem is dat Telpelan een heel erg root bedrijf is. Als er dan een tak verliesdraait of slechte service leverd vinden de grote bazen dat niet zo erg dus. Dat gaat weer ten koste van de consument. Eigenlijk gewoon schandalig dus, maar ja je verandert er niets aan. Ga zelf maar es op een klantenservice werken.
Ach die belgische klinkt wel leuk!

Maareuh mag ik jou eens een tip geven?
Ik weet natuurlijk niet wat jij precies doet daar bij de klantenservice, maar ik heb gemerkt dat er onzettend veel fouten onstaan door de verkeerde communicatie aldaar

Voorbeeld: Ik moest stuk of 17 schermen terugsturen van de UT Twente afd WB. Allemaal zelfde klacht. Dus productie fout waarschijnlijk.
Ik noteer keurig alle gegevens op de site van IIyama bij storing (die bij jullie terecht komt!) naam van de klant, waar de monitoren staan. Telefoonnummers van de klant, zn 06, fax nummer, kamer nummers allemaal duidelijk en compleet.
belt de klant mij na 2 weken op waarom hij nog niets gehoord heeft van teleplan.
Ik dus terug bellen krijg ik zo;n miepje die zegt dat ze de eindgebruiker niet kunnen bereiken..
ik zeg dus dat ze dus wel meer hebben ontvangen dan 1 telefoon nummer, wat blijtk nu. Er is dus iemand die de gegevens, die ik heb ingevuld via de website van iiyama, in een storingsdatabase in typt. En voor de lol dus alleen een telefoonummer overneemt en de rest niet.
Dit is me dus al zo vaak overkomen!!
En dan geef je weer alle gegevens door en duurt het weer ontzettend lang voordat er aktie wordt ondernomen.
Zijn ze van teleplan langsgeweest maar konden ze de eindgebruiker niet vinden. en dus zijn ze weer onverichte zaken huiswaarts gekeerd! woaaaaaaaaah
en dat terwijl ik kamer nummers, 06 nummers en andere mensen als contactpersoon had doorgegeven. Maar op een of andere manier wordt er met die informatie erg slordig mee om gegaan bij teleplan.

De enige die nog hun best doen zijn arnoud tebeest en serge verhoeven van de technische dienst van IIyama.
Die nemen de klant nog serieus!
Ik heb ook al meerdere malen een klacht doorgegeven dat teleplan gewoon slecht werk afleverd.

En nogmaals ik spreek niet van 1 los staande gebeurtenis maar van 3 jaar ervaring met het opsturen en afhandelen van Iiyama schermen voor de klant.

Wij zijn door de slechte service al meer dan 7 klanten verloren die dus niets meer met iiyama te maken willen hebben.
Ze zijn overgestapt op sony of andere merken. Helaas voor ons dus dat wij die merken niet leveren.

• waslijn
Service van LG is nog niet echt super. Er was beloofd dat ik afgelopen donderdag gebeld zou worden voor een afspraak. Ben niet gebeld, dus vandaag dinsdag bel ik op. Zegt die knakker, is het goed als die vandaag gebracht wordt? Ja is prima, nou ik ben benieuwd of zie die afspraak wel nakomen.

update 1:
- De monitor is afgeleverd, maar het is de verkeerde. Het is een 795ft ipv een 795ft+. Zal je net zien als je niet zelf dat ding in ontvangst neemt.
- Net gebeld met LG, de monitor stond bij hun geregistreed als een +, maar dat was het dus niet. Nu kan ik pas op zijn vroegst a.s. vrijdag weer een afspraak maken voor een nieuwe monitor. Moet wel zeggen dat ze hun stinkende best doen, maar daar schiet ik natuurlijk weinig mee op. Zit nu al bijna een maand zonder goed werkende monitor. Jammer (baal natuurlijk ook dat ik niet zo'n mooie F700P krijg).

update 2:
- Vandaag (donderdag) heeft LG contact met me opgenomen, ze heben tot a.s. maandag geen 795FT+ op voorraad. Maandag wordt weer contact met me opgenomen. Zit ik dus minimaal een week met die niet goed werkende 795FT. Wordt zo langzamerhand toch wel een beetje pissig.

[ Voor 15% gewijzigd door waslijn op 21-11-2002 21:46 ]

• ReseT
  • Niet online
Bij mij was het in een keer raak met de service van LG. Maandag gebeld, donderdag in huis. Ik vind het wel goed zo :-)

• syserr
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

owh meneer teleplanmafia, als je nog ergens daar bij jullie een vmp452 tegenkomt waarvan je geen idee hebt wat ie daar doet is het vast die van mij, om de een of andere reden zijn jullie die bij de 2e reparatie kwijt geraakt.... gelukkig was iiyama zo vriendelijk de zaak zelf op te lossen en mij geheel kosteloos een vmp454 op te sturen... die kon dus icm de leenmonitor van teleplan (want die wilden jullie ook niet echt terug ofzo!?) mooi dualmonitorsetupje draaien >:)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• waslijn
Heb net ff die 795FT aangesloten voor tijdelijk gebruik, maar allejezus wat een slecht beeld. Hoe noem je het als de kleuren niet goed uitgelijnd zijn? Dus letters hebben zowel een rode als blauwe schaduw. Heb al zitten prutsen met de instellingen (ook default), maar het beeld word niet echt beter. Heb echt medelijden met diegene die deze monitor na mij aangesmeerd krijgt.

Edit: Heb net nokia monitor test gedownload en deze monitor is echt fucked up. Convergentie kan je of in het midden of in de hoeken goedkrijgen, maar niet over het hele beeld. Komt nog bij dat wanneer je de monitor aanzet het beeld als het ware uitrolt naar beneden. Hoop toch echt dat dit een foutje is want zo'n monitor hoor je toch niet aan een klant te leveren.

Update 3: vandaag voor de 2e maal een slechte monitor gekregen. Deze heeft redelijk last van moire. Heb gelijk weer gebeld en krijg nu een nieuwe. Wel netjes dat ze hier zelf mee kwamen, en ik er niet om moest gaan zeuren. Ik dat dit nieuwe model het wel perfect doet, want begin zo langzaamerhand wel een beetje koppijn van die slechte schermen te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door waslijn op 29-11-2002 14:44 ]

Pagina: 1