1800+ Thoroughbred angekomen in NL

Pagina: 1
Acties:

• D3N_B0Y
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 21:34
Laatst belde me broer me op, die bij Gistron werkt, en hij vertelde me dat de 1800+ Thoroughbred is aangekomen daar. :P :9 Dus ik ga zo kijken en toen zag ik ze idd op de site staan .. nog wel €1 :Y) goedkoper als de Palomino

Nu de vraag zou deze dingetjes ook beter te overklokken zijn .. :9~ :9~ Net zoals de 2200+ 2400+ broertjes.
En jah ik heb gegoogled

(de core code is btw AIRGA)

:: ABIT AN7 :: GF3 Ti200 :: 2500+ ::

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:36
Ik wist niet dat ze een Thoroughbred op die snelheid zouden maken. Ik dacht dat ze vanaf de 2200+ zouden beginnen :?
Maar het is wel leuk nieuws :)

The devil is in the details.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd

EEEy beterzz als deze tot de 2ghz te klocken zijn weet ik wat is ga halen!!!!!

• Rico
  • Laatst online: 18-08 14:46

Rico

Wie dit leest is gek....

Das als het goed is de "oude" thoroughbred. Dus de 680 versie.
Dus zal wel niet hoger dan 1.8Ghz te clocken zijn....
Maar is er al iemand die er een heeft? Of ergens anders een test?
De test hierboven is een andere core

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Zal deze proc. ook cooler zijn dan zijn oudere broer?

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• D3N_B0Y
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 21:34
op die van tweakers das wel goeie OC .. zekerz met luchtkoeling
denk dat ik ook deze core eens ga proberen ... mayb later de results :7

:: ABIT AN7 :: GF3 Ti200 :: 2500+ ::

Verwijderd

Kan iemand ff een pic regelen van een Xp1800+ Tbred van Gistron
ben benieuwd naar de codes....ook voornamelijk de weekcodes..
Ik hoop namelijk op een Tbred B cpu

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 15:59:
Kan iemand ff een pic regelen van een Xp1800+ Tbred van Gistron
ben benieuwd naar de codes....ook voornamelijk de weekcodes..
Ik hoop namelijk op een Tbred B cpu
Beterzzz he nostra he die 1800+ met t-berd :9~
En deze kan nu lekker je dooie 1600+ vervangen ;)

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
D3N_B0Y schreef op 07 november 2002 @ 13:54:
Laatst belde me broer me op, die bij Gistron werkt, en hij vertelde me dat de 1800+ Thoroughbred is aangekomen daar. :P :9 Dus ik ga zo kijken en toen zag ik ze idd op de site staan .. nog wel €1 :Y) goedkoper als de Palomino

Nu de vraag zou deze dingetjes ook beter te overklokken zijn .. :9~ :9~ Net zoals de 2200+ 2400+ broertjes.
En jah ik heb gegoogled

Ik gok dat zeze niet zo ver komen als de 2400+ die hebben AIUCB en die gaan 2400mhz+

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

als ze 21 a 2200Mhz aircooled halen vind ik het al best

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Gaan de andere winkels ze ook onder thoroughbred aanbieden of gewoon als 1800+ ? (funcomp bvb)

Specs

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Een vriend van mij heeft er net z'n systeem mee geupgrade, draait 12 x 172 (2066) Mhz bij hem, knettersnel dingetje. Ik weet alleen niet precies wat voor een hij heeft.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

D3N_B0Y schreef op 07 november 2002 @ 13:54:

En jah ik heb gegoogled

Als je broer bij gistron dat ding nou es in een mobo prikte...en er dingen mee deed waar die proc volgens amd niet voor bedoeld is >:) En dan de results ff hier post. :+ OC'en dat ding!!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 19:31:
[...]

Als je broer bij gistron dat ding nou es in een mobo prikte...en er dingen mee deed waar die proc volgens amd niet voor bedoeld is >:) En dan de results ff hier post. :+ OC'en dat ding!!
Jep idd hij moet er dan wel goedkoper aan kunnen komen dus kun je er wel eentje opblazen >:)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Volgens mij zijn ze nauwelijks te overklokken, want die thoroughbreds die hoger kunnen, verkopen ze gewoon als een hogere rating. Kan niet anders, want ze hebben al een gigantisch tekort aan die snellere dingen... Bij AMD is nauwelijks ruimte voor overclocken op het moment...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Het procje van Gistron loopt stabiel op 11*185 stabiel op mijn AT7 MAX2.
Standaard unlocked het mobo het dingetje is wel zeer leuk :)
En toch gaan we voor 2600+ is tijdelijk procje ...

Verwijderd

FreeRider schreef op 07 november 2002 @ 19:27:
Een vriend van mij heeft er net z'n systeem mee geupgrade, draait 12 x 172 (2066) Mhz bij hem, knettersnel dingetje. Ik weet alleen niet precies wat voor een hij heeft.
Watergekoeld?

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Is wel een leuke proc. voor een masale IA! :9
Wie wil er nou ziet zo een? ;)

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

Verwijderd

ik wil weten van welke week die cpus zijn!

Verwijderd

Moartn schreef op 07 November 2002 @ 20:09:
Volgens mij zijn ze nauwelijks te overklokken, want die thoroughbreds die hoger kunnen, verkopen ze gewoon als een hogere rating. Kan niet anders, want ze hebben al een gigantisch tekort aan die snellere dingen... Bij AMD is nauwelijks ruimte voor overclocken op het moment...
Wat een wereld reply zeg :Z Als jou theorie klopt kun je geen 1 proc overklokken. Het gaat over een 1800+ niet over een 2800+.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 16:40:
[...]

Wat een wereld reply zeg :Z Als jou theorie klopt kun je geen 1 proc overklokken. Het gaat over een 1800+ niet over een 2800+.
Tuurlijk wel, omdat het meestal zo is dat fabrikanten genoeg speelruimte over hebben voor overklokken... Dat was bij AMD nooit een probleem, maar het gaat de laatste tijd niet zo goed, dus ze nemen genoegen met wat minder speelruimte...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Kep een 1700+ met de 0.13 core :P vandaag in de winkel gekregen!!!

• FreeRider
Nope, lucht gekoeld.. tis trouwens een 2400+ ... die loopt standaard 2000 ... Hij heeft hem net naar 12 x 175 (2100) geclocked :) Chippie is uit week 41, AIUCB vertelt hij met net over de telefoon...

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
|:(
we hadden het hier over een 1800+ tbred
niet over een 2400+

Maareh hij draait standaard 2100 mhz en over oc'ed naar 2066 is nog nie veel

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 20:43
Wie weet of deze 1800 TBred standaard unlocked zal zijn in een Epox 8K5A3+ mobo,
en zo niet of het met die zg. wire-trick op te lossen valt.

Heb hier een Thermalright SLK-800 met Delta 80HP draaien op een Athlon 1400 @ ~1600 ~2V

Houdt die CPU gewoon op < 40 graden!! >:)

Zal wat worden met een TBred. 2gig+ here I come!!

Workstation

• FreeRider
gfo schreef op 09 november 2002 @ 08:32:
niet over een 2400+

Sorry, ik d8 dat het een 1800+ was... Het is IIG een Thoroughbed-B core.

Mag ik je wel even corrigeren : De 2400+ loopt standaard wel degelijk op 2000 mhz, namelijk 15 x 133... De 2600+ (met 4-way L1 cache) loopt 2133 Mhz.
2066 zou ongeveer een 2500+ zijn... die niet eens bestaat...

Verwijderd

Ja...maar verder niemand met een 1700 of 1800+ Tbred cputje?? Ik wil de weekcode weten!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:16

Q-bone

Dusss...

me too, want mijn 1400 is ook aan zijn eind :P
ftp://members.home.nl/DSCF0086.JPG

hmmz klote link :( klote @home, maar ja hij doet het dus nog wel, hoe raar dan ook :)

bla?

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Q-bone schreef op 09 november 2002 @ 17:44:
me too, want mijn 1400 is ook aan zijn eind :P
ftp://members.home.nl/DSCF0086.JPG
hmmz klote link :( klote @home, maar ja hij doet het dus nog wel, hoe raar dan ook :)
Eh man je hebt je FTP link gedaan , logisch dat ie dan wel bij jou werkt omdat jij ingelogd bent 8)7 |:(

Doe gewoon http://members.home.nl/[jounaam]/DSCF0086.JPG ;)

Verwijderd

Moartn schreef op 08 November 2002 @ 17:21:
[...]

Tuurlijk wel, omdat het meestal zo is dat fabrikanten genoeg speelruimte over hebben voor overklokken... Dat was bij AMD nooit een probleem, maar het gaat de laatste tijd niet zo goed, dus ze nemen genoegen met wat minder speelruimte...
Nou, lees dan maar wat meer op andere forums. Al die Tbreds lopen minimaal 2000Mhz met knappe koeling.

Verwijderd

Net gebeld met Yorcom en Atembo. Allebei niks. Atembo heeft ze nog niet gehad, Yorcom wel maar alweer uitverkocht :( Yorcom krijgt ze morgen waarschijnlijk weer. Ze krijgen iig weer 1800+en maar of daar ook Tbreds bij zitten weten ze niet. Morgen maar weer ff bellen... ;)

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

oke oke hier is de pic, sorry, ik lette nie cht op geloof ik, btw hij werkt dus nog gewoon :)
http://members.home.nl/roy.dejong/DSCF0086.JPG

bla?

Verwijderd

Tot hoever zijn die 1800+ nou over te klokken (Thoroughbred) :+
En zijn er ook andere Xp'tjes bekend met de Thoroughbred :?

Alvast bedankt 8)

• Big Mama
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 18:43
Past deze ook op een MSI K7T Turbo? Volgens de website van MSI kan daar maximaal een XP1800+ op, maar dan hebben ze het waarschijnlijk over de normale 1800+ op 0,18 micron. Ik heb er nu een T-bord 1400 in hangen en wil die upgraden naar een XP1800+. Een Thoroughbred blijft wat koeler dan een standaard XP1800+, dus mijn voorkeur gaat uit naar die eerste.

Computers follow your orders, not your intentions.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:29

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Big_Mama schreef op 11 november 2002 @ 20:44:
Past deze ook op een MSI K7T Turbo? Volgens de website van MSI kan daar maximaal een XP1800+ op, maar dan hebben ze het waarschijnlijk over de normale 1800+ op 0,18 micron. Ik heb er nu een T-bord 1400 in hangen en wil die upgraden naar een XP1800+. Een Thoroughbred blijft wat koeler dan een standaard XP1800+, dus mijn voorkeur gaat uit naar die eerste.
Check je bios upgrades, daar staat dan altijd nog bij 'added support for ditendat'.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Big_Mama schreef op 11 november 2002 @ 20:44:
zou ik niet doen als ik jou was. upgrade van 1400 naar 1800 is nie zo groot verschil, ik heb nu een 1700 op hetzelfde moederbord maar vrijwel altijd is de geheugensnelheid de bottleneck bij mij.
ben erg benieuwd naar de overclockmogelijkheden van dit geval!

Verwijderd

Met een beetje mazzel heb ik er morgen 1. Ik heb waterkoeling en een vmod dus we zullen zien >:) Ik ga morgen weer bellen om te vragen of ze ze hebben. Zo ja, dan spring ik in de auto en ga ik em halen..gwegwe >:)

Verwijderd

Gisteren ca. 30stuks zien liggen bij Digiworld te Hekelingen.

AthlonXP1800+ Thourogbred-A core; AIRGA core tegen 89,- euro

Ben benieuwd wat beter is, deze nemen of een trouwe AthlonXP2100+ met palomino core.

Ik wil een redelijke kans hebben op 1900mhz echte Mhz-en minimaal te kunnen draaien.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 06:33:
Gisteren ca. 30stuks zien liggen bij Digiworld te Hekelingen.

AthlonXP1800+ Thourogbred-A core; AIRGA core tegen 89,- euro

Ben benieuwd wat beter is, deze nemen of een trouwe AthlonXP2100+ met palomino core.

Ik wil een redelijke kans hebben op 1900mhz echte Mhz-en minimaal te kunnen draaien.
Kan je beter een AIRGA nemen denk ik , daar haal je wel 1900 mhz mee, maar over de 2000 is al wat moeilijker met deze core denk ik ( maar met goede cooler en vmod lukt het wel zeker).

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bij Gistron hebben ze de 1800+ Throughbred van de site afgehaalt.

• Knal127
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 13:37

Knal127

Een raar geval...

Iemand enig idee waar XP's te koop zijn met T-bred core en lager dan 2200+ ? Bij de pricewatch wordt geen onderscheid gemaakt tussen de oude Palomino's en de nieuwere T-bred's. Wil namelijk graag een XP met T-bred ter vervanging van mn Duron en k vind de 2200+ nog net ietsje te duur... :/

Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Knal schreef op 12 november 2002 @ 16:45:
Iemand enig idee waar XP's te koop zijn met T-bred core en lager dan 2200+ ? Bij de pricewatch wordt geen onderscheid gemaakt tussen de oude Palomino's en de nieuwere T-bred's. Wil namelijk graag een XP met T-bred ter vervanging van mn Duron en k vind de 2200+ nog net ietsje te duur... :/
Waarom wacht je dan nog niet eff de prijsen die zakken deze of volgende week.

Verwijderd

zijn er niet ergens revies over ?

• Knal127
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 13:37

Knal127

Een raar geval...

Dutch3men schreef op 12 november 2002 @ 17:17:
[...]

Waarom wacht je dan nog niet eff de prijsen die zakken deze of volgende week.
K heb ook wel vandaag gelezen dat er prijsdalingen komen (daar wacht ik dus ook op :P ) maar dan nog denk ik dat die 2200+ zo rond de 150 euro zal komen te liggen en dat zou ik nog steeds duur vinden :r

tenzij ik er ver naast zit en de prijzen nog harder dalen natuurlijk............

Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 22:41:
Met een beetje mazzel heb ik er morgen 1. Ik heb waterkoeling en een vmod dus we zullen zien >:) Ik ga morgen weer bellen om te vragen of ze ze hebben. Zo ja, dan spring ik in de auto en ga ik em halen..gwegwe >:)
of je hebt 'm niet en zit nu stil in een hoekje te huilen :)
of je hebt 'm wel en bent nu zo druk aan het océn dat je geen tijd hebt om iets te posten....kortom zeg eens wat! :)

Verwijderd

lange schreef op 12 November 2002 @ 19:04:
[...]

of je hebt 'm niet en zit nu stil in een hoekje te huilen :)
of je hebt 'm wel en bent nu zo druk aan het océn dat je geen tijd hebt om iets te posten....kortom zeg eens wat! :)
Ik heb em niet nee.. Niemand heeft em en sommige shops willen niet eens kijken of ze hem hebben (zelfs niet als je zegt dat je hem echt wil hebben. ik moest maar naar de shop gaan, ja daaag. Waarom zou ik nou bellen??). Ik zal geen namen noemen....*kuch* Informatique *kuch*

Yorcom heeft me toegezegd te bellen als ze er 1 binnen krijgen (heel relaxed van ze!). Ze worden door elkaar geleverd namelijk. Yorcom is volgens mij ook de enige die begrijpt waarom je per se die core wil. En dus wacht ik tot zij hem hebben. Komt mooi uit anders had ik hem net voor de prijsdalingen. Misschien dat ik em straks wat goedkoper heb..

Je kon btw wel raden dat ik em niet anders. Anders stond er wel iets van: "JAAAAAA, IK HEB EM!!" :+ ;)

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 21:47:
[...]

Ik heb em niet nee.. Niemand heeft em en sommige shops willen niet eens kijken of ze hem hebben (zelfs niet als je zegt dat je hem echt wil hebben. ik moest maar naar de shop gaan, ja daaag. Waarom zou ik nou bellen??). Ik zal geen namen noemen....*kuch* Informatique *kuch*

Yorcom heeft me toegezegd te bellen als ze er 1 binnen krijgen (heel relaxed van ze!). Ze worden door elkaar geleverd namelijk. Yorcom is volgens mij ook de enige die begrijpt waarom je per se die core wil. En dus wacht ik tot zij hem hebben. Komt mooi uit anders had ik hem net voor de prijsdalingen. Misschien dat ik em straks wat goedkoper heb..

Je kon btw wel raden dat ik em niet anders. Anders stond er wel iets van: "JAAAAAA, IK HEB EM!!" :+ ;)
jah zo'n vermoeden had ik al, maarja toch stille hoop :)
maargoed we wachten het nog even af.....

Verwijderd

lange schreef op 12 November 2002 @ 21:55:
[...]

jah zo'n vermoeden had ik al, maarja toch stille hoop :)
maargoed we wachten het nog even af.....
Ja, weinig keus.. Ik had naar Digiworld kunnen gaan. Maar die gun ik het lekker niet :P Nemen ook de telefoon niet op (zeg maar nooit). Yorcom wist meteen waar ik het over had en zeiden meteen dat ze vandaag even voor me zouden kijken. Helaas zat er niks tussen. Dat ze mij bellen wanneer er eentje is vind ik gewoon echt top van ze.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 00:19:
[...]

Ja, weinig keus.. Ik had naar Digiworld kunnen gaan. Maar die gun ik het lekker niet :P Nemen ook de telefoon niet op (zeg maar nooit). Yorcom wist meteen waar ik het over had en zeiden meteen dat ze vandaag even voor me zouden kijken. Helaas zat er niks tussen. Dat ze mij bellen wanneer er eentje is vind ik gewoon echt top van ze.
Idd Eynstein is ook een nr1 shop ik weet zeker dat als je het ze vraagt ze ze allemaal bekijken voor je :)

Turn it off and on again.

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 23:31
Ik kreeg net een 1800+ t-bred binnen om mijn Duron 1200 te vervangen, hij doet echter helemaal niets. Kijk voor mijn specs onderaan dit bericht. Ik heb mijn bios al gereset. Weet iemand iets van compatibiliteits problemen???

Verwijderd

de Thouroughbred core wijkt iets af van de Palomino (heeft bv een lager voltage nodig) en dat betekend dus dat het BIOS hem moet ondersteunen. Ik weet niet welk BIOS je erin hebt zitten, maar dit zou de problemen kunnen veroorzaken.

Verwijderd

zo die 1800+ t-berd ook draaien op mijn asus a7v133 moederbord
met sdram

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 18:20

EaS

Scheppie schreef op 13 November 2002 @ 12:24:
Ik kreeg net een 1800+ t-bred binnen om mijn Duron 1200 te vervangen, hij doet echter helemaal niets. Kijk voor mijn specs onderaan dit bericht. Ik heb mijn bios al gereset. Weet iemand iets van compatibiliteits problemen???
Surf even over het MSI forum, en zie: Happy K7T266pro2 gebruikers....en wel up to 2600+.......

hi there,

Due to the big number of requests, I have moved the BIOS+MOd-file to my server.

You can download it here:

ftp://ftp.heppen.be/MSI/K7T266pro2

Please don't put it on your own server or publish the info...
Also, don't try to ask MSI questions about this, they won't answer anyway.
The mod+BIOS works for all AMD's upto XP-2600+ as far as my information goes.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

ik denk ik ga ook maar eens even rondvragen naar de throughbred's en heb een aantal mailtjes gestuurt, onderanderen naar diamond computers----> response.

beste roy

op aanvulling op jou vraag eerder had ik nu even tijd om het na te kijken wij krijgen over het algemeen nog maar alleen de troughbred versie binnen. zoals je weet hebben wij niet de 2100 meer maar nog wel de 2200+ troughbred.
hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

mvg diamondcomputers

dus als zij nog maar voornamelijk de nieuwe versie binnen krijgen :)

bla?

Verwijderd

Ter info; DigiWorld had ALLEEN AthlonXP1800+/tray met thourogbreds liggen. Geen palomino cores

Verwijderd

jongens , ik begrijp er niks van
volgens alle info tot op heden zal AMD vanaf 2200 Thoroughbred core gebruiken
intussen op yorcom site zie ik al Thoroughbred cpu-s vanaf 1800 t/m 2700
hoe komt dat , zo opeens
heb nog geen een review over Thoroughbred 1800/1900/2000 gezien , ben benieuwd naar temepratuur voordelen
iemaand een verwijzing ?

Verwijderd

gfo schreef op 09 November 2002 @ 08:32:
niet over een 2400+

:)

Verwijderd

YES YES YES!! Ik heb er een!! Std voltage is 1,5V! Mijn mobo maakt daar iets meer van...want die is vmodded >:) Maar het bios zet hem std op 1,5V. ff een bios update en hij draaide. Draait nu op 1600. Ga nu checken of hij unlocked is.. Das namelijk wel zo op een KD7. En anders wordt het vanavond even de bison electro erbij pakken >:)

Later results! (in DOC)

Edit:

LOL! Hijs unlocked op mn Abit KR7A-Raid (KT266A)!!! :D :D

:*)

Athlon XP1800+ Tbred Overclocking!

Verwijderd

Dus de eerste poster heeft hem al op echte 1960mhz gekregen tot dusver....

Zijn er al anderen met deze core?

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Ik lees hier het een en ander over de 1800+ in thoroughbred versie, is deze ook al in de 2000+ versie aanwezig, zo ja waar. De pricewatch heeft nog geen verschil tussen de palomino en de thoroughbred.