BEDANKT CARTMAN! Nu weet ik waar ik zo'n gaaf lampje kan kopen!!!! K heb ook nog een blauw zwaailicht van 2.5 cm hoog en 4 cm in doorsnee. Staat meschien ook wel leuk achter zo'n gat....
Zijn er nog leuke andere ideeen wat je met je kast kan doen??
Euh... genoeg.... spuiten enz....
uit het raam gooien...
uit het raam gooien...
Whatever.
Das een goeie (uit het raam gooien) :P:P:P
Maar nog wat ideetjes die ik zelf ga doen :
Fan controller voor 4 fans, en een temeratuur meter die een led in werking stelt als de temeratuur hoger als een X aanal graden celsius komt
prety kewl huh?
Maar nog wat ideetjes die ik zelf ga doen :
Fan controller voor 4 fans, en een temeratuur meter die een led in werking stelt als de temeratuur hoger als een X aanal graden celsius komt
cartman hebbie ook een website van die winkel waar je die neon lamp kan kopen. zo niet kan je me dan het adres en tel nr. ff geven aub.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 19:58 schreef Excrusiator het volgende:
Die diskette beeldscherm heb ik ook. :)[/quote]Ik keek net in dat ding gekeken,(al jaren niet meer gedaan) Mag je eens raden.. Allemaal diskette's met virussen.. In die goeie ouwe dos tijdperk had je nog wel eens last van virussen.. En ik sloeg altijd een copy van het virus op...
Die diskette beeldscherm heb ik ook. :)[/quote]Ik keek net in dat ding gekeken,(al jaren niet meer gedaan) Mag je eens raden.. Allemaal diskette's met virussen.. In die goeie ouwe dos tijdperk had je nog wel eens last van virussen.. En ik sloeg altijd een copy van het virus op...
ik heb de pics maar weg gehaald omdat ze erg groot waren 1600*1200 en hier niet echt van toepassing waren sorry.
ik zal als ik mijn eigen kast heb gemod dan zal ik die plaatsen
ik zal als ik mijn eigen kast heb gemod dan zal ik die plaatsen
sorry voor de grootte de nikon Digitale fototoestel nam alleen maar fot's op 1600 x 1200. maar goed geef toe het zijn mooie pics. goed scherp
Tuurlijk heb ik een adresje voor je :
Radio Shack
Zeugstraat 32-34
2801 JC GOUDA
Tel. (0182) 52 17 18
en de website : www.radioshack.nl maar die is nog onder constructie,. dus daar heb je ook niks aan.
Maar gaat iemand ander ook dat idee van mij doen (fancontrols en tempcheck)???? Of heeft iemand het al? Pics please........
Radio Shack
Zeugstraat 32-34
2801 JC GOUDA
Tel. (0182) 52 17 18
en de website : www.radioshack.nl maar die is nog onder constructie,. dus daar heb je ook niks aan.
Maar gaat iemand ander ook dat idee van mij doen (fancontrols en tempcheck)???? Of heeft iemand het al? Pics please........
Kan iemand mij tips geven hoe je de voorkant van een CD/dvd/speler/brander kan spuiten zonder dat je ledjes meekleuren of je lens van binnen eraan gaat ???
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
chemist:
van alle cd-rom/dvd/branders/fdd's kan de voorkant eraf. bij sommige moet je eerst de voorkant van de cd-tray eraf halen.
als je het ding uit de kast haalt zitten er aan de zijkanten wel een paar lipjes, als je ze indrukt kan de voorkant los.
nou kan je de voorkant spuiten.
van alle cd-rom/dvd/branders/fdd's kan de voorkant eraf. bij sommige moet je eerst de voorkant van de cd-tray eraf halen.
als je het ding uit de kast haalt zitten er aan de zijkanten wel een paar lipjes, als je ze indrukt kan de voorkant los.
nou kan je de voorkant spuiten.
Ik ben een liefhebber van zwart (alleen wat computers betreft! Op andere gebieden neig ik naar blank & blond) 
Daarom heb ik een zwarte FongKai 320 kast. Het deurtje was oorspronkelijk transparant (LELUQ!) maar deze heb ik van binnen zwart gespoten, zodat het er smooth uitziet. Binnenin zitten 2 92mm fans heel slim weggewerkt. De fan achterin zuigt lucht naar binnen, en via een fan duct komt dat op de CPU terecht. In verband met lawaai heb ik een schakelaar voorop gemonteerd die het circuit van de fans onderbreekt. (dit ivm PC op slaapkamer)
Alle flatcables (1 IDE en 1 SCSI) zijn gesneden, en bij elkaar gebonden. Alle powercables zijn netjes weggewerkt.
Achter de frontplate zit een blauwe neon, die uit de kiertjes een spooky glow laat komen. (nog niet ingebouwd ten tijde van foto) Uiteraard zijn de HD en powerledjes zo blauw als het maar zijn kan

Komt deze nu in aanraking voor de prijs 'cleanste computer van NL' ?
Ik zit er nog over te denken om een window in te bouwen, maar ik ben een beetje huiverig om in mijn kast te gaan zagen... Alleen de behuizing heeft me al dik 400 piek gekost...
Daarom heb ik een zwarte FongKai 320 kast. Het deurtje was oorspronkelijk transparant (LELUQ!) maar deze heb ik van binnen zwart gespoten, zodat het er smooth uitziet. Binnenin zitten 2 92mm fans heel slim weggewerkt. De fan achterin zuigt lucht naar binnen, en via een fan duct komt dat op de CPU terecht. In verband met lawaai heb ik een schakelaar voorop gemonteerd die het circuit van de fans onderbreekt. (dit ivm PC op slaapkamer)
Alle flatcables (1 IDE en 1 SCSI) zijn gesneden, en bij elkaar gebonden. Alle powercables zijn netjes weggewerkt.
Achter de frontplate zit een blauwe neon, die uit de kiertjes een spooky glow laat komen. (nog niet ingebouwd ten tijde van foto) Uiteraard zijn de HD en powerledjes zo blauw als het maar zijn kan

Komt deze nu in aanraking voor de prijs 'cleanste computer van NL' ?
Ik zit er nog over te denken om een window in te bouwen, maar ik ben een beetje huiverig om in mijn kast te gaan zagen... Alleen de behuizing heeft me al dik 400 piek gekost...
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Dat ziet er goed uit! Maar die spooky glow zat ik ook over na te denken, ik heb het ff getest met een gloeilamp, allen ik zag niks! Wat heb jij gedaan zodat je het wel ziet?
En weet iemand of het werkt met de AOpen HQ08 Big? Dat is me nieuwe kast nl.
En weet iemand of het werkt met de AOpen HQ08 Big? Dat is me nieuwe kast nl.
wat vinden jullie van mijn foto's hierboven die van 1600 x 1200??
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 12:48 schreef Shuriken het volgende:
....en niet zo'n hobbel-de-bobbel creatie te maken zoals jij.....[/quote]Whoehaha
....en niet zo'n hobbel-de-bobbel creatie te maken zoals jij.....[/quote]Whoehaha
Heeft niemand meer toffe foto's van zijn kast of van iemand anders zijn kast??
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 01:10 schreef ReseTTim het volgende:
sorry voor de grootte de nikon Digitale fototoestel nam alleen maar fot's op 1600 x 1200. maar goed geef toe het zijn mooie pics. goed scherp[/quote]Slecht excuus hoor...welleens van photoshop gehoord???
sorry voor de grootte de nikon Digitale fototoestel nam alleen maar fot's op 1600 x 1200. maar goed geef toe het zijn mooie pics. goed scherp[/quote]Slecht excuus hoor...welleens van photoshop gehoord???
nog niet, komen eraan
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Ik ga beginnen aan mijn casemod projekt, ik heb nu de AOpen HQ08 Blue 300Watt 
- Alle (echt alle) ledjes van de pc veranderen in blauwe ledjes.
- Fan, en neon control in een 5,25" bay
- Temp. watcher en temp. waarschuwer dmv. knipperend ledje.
- Eigen casebadge misschien???? Met stickerpapier, gewoon 6lagen over elkaar heen en plastificeren
- Misschien een gat in me kast voor neon.
- Alle (echt alle) ledjes van de pc veranderen in blauwe ledjes.
- Fan, en neon control in een 5,25" bay
- Temp. watcher en temp. waarschuwer dmv. knipperend ledje.
- Eigen casebadge misschien???? Met stickerpapier, gewoon 6lagen over elkaar heen en plastificeren
- Misschien een gat in me kast voor neon.
Dynamikey> Hele gave kast. Vooral die glow moet er heel koel uitzien. Ik heb een vergelijkbare kast, maar dan in het wit. Ik zal wel eens foto's posten.
maar maak nou GEEN gat in die zijkanten! anders wordt het echt zo'n "pooierbak"
maar maak nou GEEN gat in die zijkanten! anders wordt het echt zo'n "pooierbak"
Verwijderd

Maar dan mettalic zwart gespoten (zitten al de nodige krassen op, t'is nu echt een uitgeleefde kast
Fan aan de voorkant, 2 aan de achterkant. sorry geen fototoestel in de buurt
T'is echt een hele goede kast, superstevig, ruimte zat en netjes afgewerkt.
En van binnen, ehhr redelijk netjes afgewerkt, voornaamste wat opvalt zijn 2 Alpha's FAC7 coolers, en 4 U160 SCSI HD's
heeft iemand trouwens een goed idee over het isoleren van je kast (geluid) maakt nu echt een teringherrie. t'is net een bouwput...
Owjah, t'is een ouwe InWin Q500
Maar hoe zit het met dat glow gedoe? Als ik een gloeilamp (alleen voor test hoor, er komt veel hitte van zo'n ding
) zie ik helemaal niks! Denken jullie dat als ik een neon buisje (20cm) in me AOpen HQ08 Big hang, dat ik dat wel een glow effect zie? Heeft iemand het al?????????
Verwijderd
Cartman :
Afgelopen dinsdag ben ik in Gouda bij radio shack geweest, maar hebben ze alleen ronde neon-lampjes voor je speakers. De rest is allemaal gewoon TL.
Weet iemand het adres van een zaak waar ze ze wel hebben?
Afgelopen dinsdag ben ik in Gouda bij radio shack geweest, maar hebben ze alleen ronde neon-lampjes voor je speakers. De rest is allemaal gewoon TL.
Weet iemand het adres van een zaak waar ze ze wel hebben?
Zitten wel vette kasten tussen zeg! Man, wat koel! Ik wil ook plexiglas en een neon-buis! (Gelukkig kan mijn buurjongen daar wel aan komen>:))
Ik heb een hele mooie Apple G4 kast met een Athlon 1Ghz erin gepropt.
Veel bloed, zweet en tranen maar uiteindelijk toch gelukt.:)
members.brabant.chello.nl/~h.bertrams
Veel bloed, zweet en tranen maar uiteindelijk toch gelukt.:)
members.brabant.chello.nl/~h.bertrams
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 09:51 schreef 4POX het volgende:

Een oude foto.. Het nodige is alweer verandert[/quote]He dat is vast een sitecom dingetje daar onder je monitor

Een oude foto.. Het nodige is alweer verandert[/quote]He dat is vast een sitecom dingetje daar onder je monitor

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 22:26 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
He dat is vast een sitecom dingetje daar onder je monitor[/quote]Ze rollen allemaal uit dezelfde fabriek, Bij de één heet íe Sitecom en bij de ander UNEX
He dat is vast een sitecom dingetje daar onder je monitor[/quote]Ze rollen allemaal uit dezelfde fabriek, Bij de één heet íe Sitecom en bij de ander UNEX
Zo ziet die van mij eruit:

Blowholes heb ik er gisteren ingemaakt.

Sorry voor de slechte kwaliteit maar mijn webcam kan ze niet mooier maken
.

Blowholes heb ik er gisteren ingemaakt.

Sorry voor de slechte kwaliteit maar mijn webcam kan ze niet mooier maken
Verwijderd
Ik heb een hele lelijke, ondertussen wat verkleurde, minitower met een zwart balkje d'r op. Daar heb ik ooit wat stikkers op zitten plakken 
En een HQ08 met een AMD athlon casebadge. keesmod ga ik nog doen, ik weet alleen nog niet wat voor een
En een HQ08 met een AMD athlon casebadge. keesmod ga ik nog doen, ik weet alleen nog niet wat voor een
Vet Phreak! Ziet er lijp uit, als ik me nieuwe comp krijg wil ik er graag zo'n plexiglas ruitje in........dat is echt vet.
Ik ben toch malle pietje niet!
Ja vet he The Legend?
LOL!
Maareuh.. ik ga ook zo'n windowtje doen met zo'n mooi neon lampje derachter, das gewoon echt supageil klasse! Heehe!!
Maareuh.. ik ga ook zo'n windowtje doen met zo'n mooi neon lampje derachter, das gewoon echt supageil klasse! Heehe!!
Laat maar...weer eens niet goed gekeken!
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
momenteel nog standaard Aopen HX8 kast
natuurlijk met Tweakers Badge
en mijn eerste mod was een blauw ledje
moet nog de bovenkant van me kast open maken en een fan in zetten
natuurlijk met Tweakers Badge
en mijn eerste mod was een blauw ledje
moet nog de bovenkant van me kast open maken en een fan in zetten
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Okee, misschien niet zo uitgebouwd, maar toch wel de benodigde hardware.
http://www.xs4all.nl/~pvwig/pc.jpg
Pentium III 550 met 256MB ram
Matrox Dual-Head 32 MB
1 x Plextor 12x4x32 (scsi)
2 x yamaha 4x4x32 (scsi)
1 x teac 32x (scsi)
1 x ide 50 speed (ide)
paar HD's
en een vette soundcard
Iemand nog idee'en om een grotere kast te maken?
Op de HCC gaat dit beestje omgebouwd worden naar een Dual-Pentium bak
NB.: Ik zou bij god niet weten hoe ik zo'n piccy mot invoegen, dus dan maar naar http
http://www.xs4all.nl/~pvwig/pc.jpg
Pentium III 550 met 256MB ram
Matrox Dual-Head 32 MB
1 x Plextor 12x4x32 (scsi)
2 x yamaha 4x4x32 (scsi)
1 x teac 32x (scsi)
1 x ide 50 speed (ide)
paar HD's
en een vette soundcard
Iemand nog idee'en om een grotere kast te maken?
Op de HCC gaat dit beestje omgebouwd worden naar een Dual-Pentium bak
NB.: Ik zou bij god niet weten hoe ik zo'n piccy mot invoegen, dus dan maar naar http
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
En wat ik nou niet snap he, ik zie zulke vette dure bakken, met daaraan allemaal kut 14/15" monitortjes 
Wat heb je nou aan een superstoere PC van duizenden guldens als je alles moet bekijken op een kutmonitortje?
Wat heb je nou aan een superstoere PC van duizenden guldens als je alles moet bekijken op een kutmonitortje?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 14:55 schreef 706-8073-421 het volgende:
Cartman :
Weet iemand het adres van een zaak waar ze ze wel hebben?[/quote]O, sorry, tegen mij zeiden ze dat ze het hadden, domme mensen daar zeg, sorry dat je er nou voor niks naar toe bent gegaan.
Cartman :
Weet iemand het adres van een zaak waar ze ze wel hebben?[/quote]O, sorry, tegen mij zeiden ze dat ze het hadden, domme mensen daar zeg, sorry dat je er nou voor niks naar toe bent gegaan.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 23:54 schreef ReseTTim het volgende:
wat vinden jullie van mijn foto's hierboven die van 1600 x 1200??[/quote]Wat ik vind?
Dat ze veel te groot zijn en nu we het er toch over hebben, je icon mag ook wel wat kleiner.
Verder hebben je pics geen hol met het topic te maken, het gaat hier over casemodding en jij zet een plaatje van een Gorb, je mobo, een kale PIII en je PIII op mobo.(het zit niet eens in de kast)
BOEIEN
"Kijk eens wat ik heb"
Als je niet zo'n klein piemeltje had, had je die zeker ook hier neer gezet? (een foto dan he)
wat vinden jullie van mijn foto's hierboven die van 1600 x 1200??[/quote]Wat ik vind?
Dat ze veel te groot zijn en nu we het er toch over hebben, je icon mag ook wel wat kleiner.
Verder hebben je pics geen hol met het topic te maken, het gaat hier over casemodding en jij zet een plaatje van een Gorb, je mobo, een kale PIII en je PIII op mobo.(het zit niet eens in de kast)
BOEIEN
"Kijk eens wat ik heb"
Als je niet zo'n klein piemeltje had, had je die zeker ook hier neer gezet? (een foto dan he)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
IK heb alle (mooie) kasten samengevoegd op 1 site, sjek it out: http://www.depagina.net/Kasten
Als ik wat vergeten ben zeg het dan!
Als ik wat vergeten ben zeg het dan!
ok solly zal het nooit meer doen. ik al voortaan de foto's wat verkleinen, maar als ik echt mijn case mod klaar is zal ik die goed en kleiner plaatsen.
ik kwam trouwens later achter dat deze pics van mijn mobo,proc waren.
o ja een neon tl buisje met aansluiting v220 kost fl 70,-
ik kwam trouwens later achter dat deze pics van mijn mobo,proc waren.
o ja een neon tl buisje met aansluiting v220 kost fl 70,-
zeg waar heb jij die url aangevraagd??
hee meendering: hoe krijg je die voorkant van zo'n kast as de jouwe eraf? ik wil nl. voorin onder een fan plaatsen, maar dan moet ik de schoefjes wel vast kunnen zetten...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 17:22 schreef ReseTTim het volgende:
zeg waar heb jij die url aangevraagd??[/quote]http://www.depagina.net heb ik aangevraagd bij Q-Prime (www.q-prime.net)
Sjeck it out!: http://www.depagina.net/Kasten (Alle kasten uit dit Topic op een rij)
Ik zet zo effe de kast van TB erbij!
zeg waar heb jij die url aangevraagd??[/quote]http://www.depagina.net heb ik aangevraagd bij Q-Prime (www.q-prime.net)
Sjeck it out!: http://www.depagina.net/Kasten (Alle kasten uit dit Topic op een rij)
Ik zet zo effe de kast van TB erbij!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 17:23 schreef TB het volgende:
Dit is mijn kassie:
[/quote]Blauwe ledjes :9:9:9 ik ook hebben
Dit is mijn kassie:
[/quote]Blauwe ledjes :9:9:9 ik ook hebben
Het onderste ledje is wit hoor! 
De foto is trouwens wel wat onscherp, maar goed...
De foto is trouwens wel wat onscherp, maar goed...
Dat is een (door mijzelf gefabriekt) soort "Live-drive", ingangen voor microfoon en Lini in, jackplug en minibus.
Werkt prima, voor een paar piek...
Werkt prima, voor een paar piek...
Sorry Tim dat ik misschien wat persoonlijk werd maar een moederbord heb ik zelf ook (een orb helaas niet, al mag ik met een PEP66 niet klagen)
Een casemod is een heel ander verhaal.
Wat voor hardware iemand heeft interesseert me niet zo veel, daar zijn andere topics voor (die ik niet lees)
Ik heb misschien en wat grote bek voor iemand die geen foto's laat zien:) maar ik vind mijn kast dan ook niet echt de moeite waard, is vaker vertoont.
Een casemod is een heel ander verhaal.
Wat voor hardware iemand heeft interesseert me niet zo veel, daar zijn andere topics voor (die ik niet lees)
Ik heb misschien en wat grote bek voor iemand die geen foto's laat zien:) maar ik vind mijn kast dan ook niet echt de moeite waard, is vaker vertoont.
Een cliche is ooit origineel begonnen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 17:26 schreef HaaZie het volgende:
hee meendering: hoe krijg je die voorkant van zo'n kast as de jouwe eraf? ik wil nl. voorin onder een fan plaatsen, maar dan moet ik de schoefjes wel vast kunnen zetten...[/quote]Is niet zo moeilijk hoor, gewoon de schroefjes eruit, en dan kun de voorkant er zo van af, vereist een beetje denkwerk.....
hee meendering: hoe krijg je die voorkant van zo'n kast as de jouwe eraf? ik wil nl. voorin onder een fan plaatsen, maar dan moet ik de schoefjes wel vast kunnen zetten...[/quote]Is niet zo moeilijk hoor, gewoon de schroefjes eruit, en dan kun de voorkant er zo van af, vereist een beetje denkwerk.....
Whatever.
Mag mijn kast er ook bij ?
Ik heb gewoon een standaard HX-08 kast, met 220 V 12cm aanzuigfan aan de voorkant, air-duct op de CPU koeler en extra 8cm fan bovenin om m'n Atlas IV te koelen. Verder ligt de zijkant er vaak af.

Zie http://www.zonoskar.com (computer link) voor plaatjes (ik schijn die kut plaatjes niet hier in het berichtje te krijgen).
Zie http://www.zonoskar.com (computer link) voor plaatjes (ik schijn die kut plaatjes niet hier in het berichtje te krijgen).
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Dit is, was mijn kast (inmiddels verkocht, zodra ik een nieuwe heb zal ik daar ook foto's van maken en hier posten). De kasten is een AOpen 300 W kast.
[img]c:\data\caspar\prive\pc_kast.jpg[/img]
[img]c:\data\caspar\prive\pc_kast.jpg[/img]
Verwijderd
Wil iedereen waarvan de kast op http://www.depagina.net/Kasten staat effe mailen naar basst@depagina.net en zeggen wat erin zit en wat er aan verbouwd is enz.
Dit vind ik de moooooooooiste kast die ik tot nu toe heb gezien :):)
hoe kan je eigenlijk het beste een gat zagen in de zijkant van de kat?
met bijv. decoupeer zaag, en in welke riching moeten dan die tandtjes staan zodat het mooi aan de buitenkant blijft en waar moet ik nog meer bij uitkijken voordat ik ga zagen in de zijkant
met bijv. decoupeer zaag, en in welke riching moeten dan die tandtjes staan zodat het mooi aan de buitenkant blijft en waar moet ik nog meer bij uitkijken voordat ik ga zagen in de zijkant
DaRKoNe,
Ben je hier nieuw of is de hype rond de casebatches aan je voorbij gegaan?
Conclusie: Het zijn zeldzame items geworden en ze zijn op.
Ben je hier nieuw of is de hype rond de casebatches aan je voorbij gegaan?
Conclusie: Het zijn zeldzame items geworden en ze zijn op.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 00:36 schreef tinus1983 het volgende:
er mist alleen een tweakers stickertje[/quote]Naar mijn beste weten heeft Hellfire er nou wel een t.n.-badge op zitten. Hij zat nou alleen te twijfelen of ie die moest vervangen door een AMD-ding
er mist alleen een tweakers stickertje[/quote]Naar mijn beste weten heeft Hellfire er nou wel een t.n.-badge op zitten. Hij zat nou alleen te twijfelen of ie die moest vervangen door een AMD-ding
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 09:11 schreef ReseTTim het volgende:
met bijv. decoupeer zaag, en in welke riching moeten dan die tandtjes staan zodat het mooi aan de buitenkant blijft en waar moet ik nog meer bij uitkijken voordat ik ga zagen in de zijkant[/quote]uitkijken voor de scherpe nagels...
met bijv. decoupeer zaag, en in welke riching moeten dan die tandtjes staan zodat het mooi aan de buitenkant blijft en waar moet ik nog meer bij uitkijken voordat ik ga zagen in de zijkant[/quote]uitkijken voor de scherpe nagels...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 14:27 schreef Chemist het volgende:
[/quote]Deze kast wil ik ook, waar kan ik hem krijgen
[/quote]Deze kast wil ik ook, waar kan ik hem krijgen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 14:38 schreef zonoskar het volgende:
Ik heb gewoon een standaard HX-08 kast, met 220 V 12cm aanzuigfan aan de voorkant, air-duct op de CPU koeler en extra 8cm fan bovenin om m'n Atlas IV te koelen. Verder ligt de zijkant er vaak af.[/quote]ik wil niet lullig doen ofzow
maar met dit plaatje is toch wel wat ernstigs mis...
[url="http://http://213.46.97.196/compu/pc3.JPG"]Dit plaatje dus[/url]
Die 2 coolers die je gebruikt voor je airduct helpen volgens mij weinig
Die fans zitten er keihard opgedrukt
Waar moet die nou de "fresh air" vandaag zuigen?
(plaatje heb ik hier niet gepost want hij is nogal lomp groot)
Ik heb gewoon een standaard HX-08 kast, met 220 V 12cm aanzuigfan aan de voorkant, air-duct op de CPU koeler en extra 8cm fan bovenin om m'n Atlas IV te koelen. Verder ligt de zijkant er vaak af.[/quote]ik wil niet lullig doen ofzow
maar met dit plaatje is toch wel wat ernstigs mis...
[url="http://http://213.46.97.196/compu/pc3.JPG"]Dit plaatje dus[/url]
Die 2 coolers die je gebruikt voor je airduct helpen volgens mij weinig
Die fans zitten er keihard opgedrukt
Waar moet die nou de "fresh air" vandaag zuigen?
(plaatje heb ik hier niet gepost want hij is nogal lomp groot)
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Ik heb de voeding uit die kast gehaald en achterstevoren er weer op gemonteerd, aan de achterkant steekt het zaakie dus uit alsof ie een stijve heeft. Wel een knap stukkie koeler binnenin.
Wat [alweer verouderde] foto's van m'n binnenkant. Buitenkant wordt nog aan gewerkt...
Hey ro_
ik wist helemaal niet dat jij zo'n die hard tweaker was
Ik ben errug benieuwd naar de buitenkant. Beetje bouwko zou daar toch een strak designtje van moeten kunnen maken
Sneak preview alvast misschien???
Dex
P.S. Bouwko's rulen
ik wist helemaal niet dat jij zo'n die hard tweaker was
Ik ben errug benieuwd naar de buitenkant. Beetje bouwko zou daar toch een strak designtje van moeten kunnen maken
Sneak preview alvast misschien???
Dex
P.S. Bouwko's rulen
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Mijn kast (Inwin 700) komt gewoon bij de mycom vandaan.
Dex, jij bent toch ook een bouwko?? 
dan kunnen we dus binnenkort ook een leuk design van jou verwachten?
dan kunnen we dus binnenkort ook een leuk design van jou verwachten?
Score: 4 - Inzichtvol
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ik heb toch al aardig wat getweaked in m'n sysje. De leukste vond ik nog wel een Quadro maken van m'n Elsa Erazor X2 [GF DDR]. Lekker simpel één SMD-tje verplaatsen met de soldeerbout. 
Blowholes zitten al in m'n kast, net als dempingsmateriaal voor de herrie van m'n fans. Maar ik wil nog een leuke grill maken voor m'n intake. Alleen kost dat zeker een dag dremelen, en daar heb ik op dit moment weinig tijd voor.
Foto's is op dit moment helaas nog iets minder makkelijk, want dat kan alleen met een gewone camera. Dus duur en langzaam...
Die airduct is trouwens geheel ontworpen met bouwkundig inzicht ;); ondertussen zit er een veel mooiere van doorzichtig plastic in.
Blowholes zitten al in m'n kast, net als dempingsmateriaal voor de herrie van m'n fans. Maar ik wil nog een leuke grill maken voor m'n intake. Alleen kost dat zeker een dag dremelen, en daar heb ik op dit moment weinig tijd voor.
Foto's is op dit moment helaas nog iets minder makkelijk, want dat kan alleen met een gewone camera. Dus duur en langzaam...
Die airduct is trouwens geheel ontworpen met bouwkundig inzicht ;); ondertussen zit er een veel mooiere van doorzichtig plastic in.
Verwijderd
Waarmee kan je die kasten spuiten? En is hoe maak je een gat in je pc? gewoon boren ofzo?
Kasten spuiten: gewoon een spuitbus kopen bij je hobbyman om de hoek. Even je kast schoonmaken met een beetje ammonia in een emmer water, drogen en spuiten maar.
Gaten maken: eerst gat boren en dan met de decopeerzaag met het fijnste metaalzaagje wat je kan vinden. Hierna nog even de scherpe randjes wegvijlen.
Gaten maken: eerst gat boren en dan met de decopeerzaag met het fijnste metaalzaagje wat je kan vinden. Hierna nog even de scherpe randjes wegvijlen.
ik vind zelf het spuiten niet echt een id. tenzij je mooi kan spuiten. ik heb met het spuiten niet zo'n goede ervaring mee. ik ga binnenkort mijn kast maar weer es schuren en eeen laag krasvaste verf erop gooien en dan de rest rollen. krijg je een mooi egaal vlak
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 13:53 schreef SKSEBASTIAN het volgende:
helaas heb ik geen plaatjes maar zal het ff beschrijven nouw onder voorin zit een 8 cm fan die koole lucht naar mijn pci sloten blaast ik heb een voodoo 3 - 2000 pci dus die krijgt ook frisse lucht op die voodoo zitten weer 2 fan's en onder die voodoo zit weer een slot kooler en tussen mij cd-rom en het onderste plaatje in het midden dus ik heb 3 plaatsen voor een cd-rom of zoiets in het midden zitten dus weer 3 fan's en aan de achter kant zit er een die dus de lucght er uit zuigt best leuk midi touwertje dus >:)>:)>:)[/quote]update ik heb nu bigtower en nu voorin een 2.6 watt cooler ( onder voorin ) en achter bovenin een 2.6 watt cooler lekkere airflow en op mijn voodoo een heatsink van 4x4x3.5 = cooler op de achterkant en draait 180 mhz en processor 931 mhz met standaart cooler
helaas heb ik geen plaatjes maar zal het ff beschrijven nouw onder voorin zit een 8 cm fan die koole lucht naar mijn pci sloten blaast ik heb een voodoo 3 - 2000 pci dus die krijgt ook frisse lucht op die voodoo zitten weer 2 fan's en onder die voodoo zit weer een slot kooler en tussen mij cd-rom en het onderste plaatje in het midden dus ik heb 3 plaatsen voor een cd-rom of zoiets in het midden zitten dus weer 3 fan's en aan de achter kant zit er een die dus de lucght er uit zuigt best leuk midi touwertje dus >:)>:)>:)[/quote]update ik heb nu bigtower en nu voorin een 2.6 watt cooler ( onder voorin ) en achter bovenin een 2.6 watt cooler lekkere airflow en op mijn voodoo een heatsink van 4x4x3.5 = cooler op de achterkant en draait 180 mhz en processor 931 mhz met standaart cooler
Ik ga vanavond mun wepkem hale, dus foto's komme duraan
)))
I see dead pixels...
Verwijderd
Sebastian -> nou, met een 1.6 volt fan zal je wel achter je computer weggeblazen worden.
Ik heb een tijdje terug mijn hele kast blauw gespoten in een spuitcabine @ vaders werk. Is best koel geworden, verder geen blowholes of ruiten. Een ruit is ook niet meer echt origineel... Jammer dat ik voor geen meter kan tekenen, een airbrush tekening op de zijkant zou ZWAAR phet zijn.
Ik heb een tijdje terug mijn hele kast blauw gespoten in een spuitcabine @ vaders werk. Is best koel geworden, verder geen blowholes of ruiten. Een ruit is ook niet meer echt origineel... Jammer dat ik voor geen meter kan tekenen, een airbrush tekening op de zijkant zou ZWAAR phet zijn.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 19:56 schreef donkieD het volgende:
Deze kast wil ik ook, waar kan ik hem krijgen[/quote]Bij mycom.nl big tower atx-kast
Deze kast wil ik ook, waar kan ik hem krijgen[/quote]Bij mycom.nl big tower atx-kast
Verwijderd
http://www.norrod.nl/site/images/behuizing/Behuizing_ATX_BIG.jpg
Dit is mijn kast.....zonder de choke's en de blowers
</html>
Dit is mijn kast.....zonder de choke's en de blowers
</html>
:?:?:?:?
maareh waar moet ik nou bij uitkijken voor bij het zagen??
uitkijken voor de scherpe nagels... :)[/quote]bedoelde kast ...... niet kat.Op dinsdag 14 november 2000 12:07 schreef HaaZie het volgende:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 09:11 schreef ReseTTim het volgende:
maareh waar moet ik nou bij uitkijken voor bij het zagen??
Verwijderd
Ik heb mijn bordjes in mijn ouwe 386 kast ingebouwd. Zit nog zo'n led-display met 40Mhz op
Ik wil weten waar je zo'n mooie kooler kan kopen en wat tie kost. Cycloon heettie toch?
www.digireflex.nl
kan die ook op de socket 7 voor K6 III 450
www.digireflex.nl
Verwijderd
Een beetje laat, maar ik heb inmiddels ook foto's van me server :*D

Voor meer foto's check
http://www.axeweb.nl/foto/server/page_01.htm
Voor meer foto's check
http://www.axeweb.nl/foto/server/page_01.htm
Verwijderd
Wie van jullie tweakers heeft een vrieskoeling in zijn Pc zitten? (Waarschijnlijk niemand want daar hebben ze het geld niet voor)
Laat het me ff weten ok
Laat het me ff weten ok

</img>