[SPECS] Nieuwe Aldi PC?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.046 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 07:59

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

HaZee schreef op 18 november 2002 @ 20:08:
BTW ik laat het je donderdag weten als nog niemand het gepost heeft ;)
hehe, 't is dat ik m'n ouders niet ga vragen de kap te lichten (en woon er zelf 250KM vandaan), maar anders zou ik 't woensdag, zeg 10 uur ook wel weten :)

* LEiPiE 's ouders gaan proberen er eentje te bemachtigen + 17" TFT + scanner + draadloos keyboard/muis + <schaam>dat lelijke digitale ranscameraatje</schaam>
Naja, heb ik in ieder geval 3 jaar lang geen garantie gezeik, dan mogen ze zelf naar Medion bellen :)
(al woon ik nog geen 20KM van 't servicecenter af :))

* LEiPiE heeft alleen geld voor een vervanger van mijn vandaag overleden cd-rom drive... wordt een DVD drive denk ik... bah ik haat dat soort dingen :( (hoewel: 't was een Aopen 36x uit '99 :))

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 21:09:
hmmzzz mayB idd maar kopen maar niemand wete dus nog of het een beetje normale gekluidskaart is?? ennuh mobo dus ook niet?? zou dat beeldscherm goed zijn van de aldi??
Mobo bevat iig een sis-648, en daar zijn de reviewers het wel over eens (positief dus ;) Van PCWELT.de: (http://www.pcwelt.de/news/hardware/27227)
"Das Mainboard trägt das Medion-Label, könnte aber, wie so oft in der Vergangenheit, von MSI stammen"

De geluidszooi is waarsch van Realtek en ook daar is men behoorlijk tevreden over. (Heb zo ff geen link...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach naja anders gooien we er aan audigy in :) maar heb je bij een audigy altijd die sleuf in voorkant van je kast nodig(weet niet psies hoe dat heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 13:41

markvt

Peppi Cola

Primeur ;)
3d mark 2001 SE scores van de aldi bak
alles zoals ie uit de doos kwam ! nix aangepast voor de rest

http://service.madonion.com/compare?2k1=5097647
nieuwste detonator drivers

http://service.madonion.com/compare?2k1=5097513
oude drivers

Ik zie voor het onboardnetwerkkaart een sis driver staan, een sis chipset volgens mij

Mobo Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
Mobo Model MS-6701

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

[quote]leipie schreef op 19 November 2002 @ 02:57:
[...]

hehe, 't is dat ik m'n ouders niet ga vragen de kap te lichten (en woon er zelf 250KM vandaan), maar anders zou ik 't woensdag, zeg 10 uur ook wel weten :)

* LEiPiE <schaam>dat lelijke digitale ranscameraatje</schaam>

laat die maar hangen maakt foto's zoals me logitech quickcam

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Werk jij daar ofzo dat je hem nu al hebt kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 17:26

EgoPro

Time is an illusion.

Yow call me a rookie maar euh die 3dmark results, mmm zijn voor mij net die cijfertjes van de matrix, kan iemand mij wat vertellen hoe zijn die scores vergeleken met andere PC's???

Aanrader of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Swoosh schreef op 19 November 2002 @ 22:23:
Werk jij daar ofzo dat je hem nu al hebt kunnen krijgen?
das geheim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

jrutjes schreef op 19 november 2002 @ 22:37:
Yow call me a rookie maar euh die 3dmark results, mmm zijn voor mij net die cijfertjes van de matrix, kan iemand mij wat vertellen hoe zijn die scores vergeleken met andere PC's???

Aanrader of niet?
ligt eraan wat je precies wilt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Snelle PC rond die prijs, maar aangezien ik eigenlijk niks over het mobo kan vinden, hoeveel PCI sloten zijn er nog vrij en dat soort dingen vraag ik me af of dit wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Vertel eens wat meer over je nieuwe aanwinst dan... . Is hij inderdaad zo stil als ze beweren? Heeft hij nou wel of niet een floppy drive? (niet dat dat zo belangrijk is ;) ) Andere dingen die je opvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

jrutjes schreef op 19 november 2002 @ 22:42:
Snelle PC rond die prijs, maar aangezien ik eigenlijk niks over het mobo kan vinden, hoeveel PCI sloten zijn er nog vrij en dat soort dingen vraag ik me af of dit wat is
er zijn er nog hmm ff nadenken 2 zoiezo dacht 3

ik moet hem toch zo nog ff opereren kijk ik nog een keertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Swoosh schreef op 19 november 2002 @ 23:02:
Vertel eens wat meer over je nieuwe aanwinst dan... . Is hij inderdaad zo stil als ze beweren? Heeft hij nou wel of niet een floppy drive? (niet dat dat zo belangrijk is ;) ) Andere dingen die je opvallen?
Jah hij is heel erg stil, de ventilator van me bracket maakt meer geluid maar af en toe zoemt ie even op om de proc. te koelen maar das alleen bij hoge use/

Geen floppydrive maar die kun je wel zelf inbouwen in het connectxl gedeelte

zit een windows xp home cd bij en hij staat op de recovery partitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

under the hood:

2 pci vrij (1 gebruikt met tvkaart / 56kmodem)
1 vrije geheugenbank (1 gebruikt)
fsp group inc. forton/source das het merk van de voeding die heeft noise killer
hdd: seagate barracuda V
floppy drive kun je makkelijk zelf inbouwen als je dat wilt.
sis 963 chipset
connectxl ding is eruit te slopen dan is er een extra 5,25" drive bay vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
markvt schreef op 19 november 2002 @ 23:23:
under the hood:

2 pci vrij (1 gebruikt met tvkaart / 56kmodem)
1 vrije geheugenbank (1 gebruikt)
fsp group inc. forton/source das het merk van de voeding die heeft noise killer
hdd: seagate barracuda V
floppy drive kun je makkelijk zelf inbouwen als je dat wilt.
sis 963 chipset
connectxl ding is eruit te slopen dan is er een extra 5,25" drive bay vrij.
he mister, als jij dan zoveel weet, weet je toevallig ook wat voor scanner dat is die ze in de aanbieding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Azrael schreef op 19 November 2002 @ 23:26:
[...]

he mister, als jij dan zoveel weet, weet je toevallig ook wat voor scanner dat is die ze in de aanbieding hebben?
ik heb de vorige scanner en die scant heb niet echt interesse in die scannerdingen zolang ze werken is het goed, tis alleen maar voor af en toe een plaatje voor in me verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
markvt schreef op 19 November 2002 @ 23:30:
[...]

ik heb de vorige scanner en die scant heb niet echt interesse in die scannerdingen zolang ze werken is het goed, tis alleen maar voor af en toe een plaatje voor in me verslagen.
mkay, nah, is me toch iets te vaag, ik denk dat ik toch maar eens een HP aanschaf als ik er geld voor heb, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik kwaliteit heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Hmm, upgrade drang is groot hier...

Iemand interesse in de 1 Ghz aldi pc van maart 2001 ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriend van mij is geinterreseert in die computer maar die werkt met zo'n 'pc-privé project..

moet je een offerte indienen oid

Maar dat gaat dus niet via de aldi..

zou je dit niet gewoon op een andere manier kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 23:48:
vriend van mij is geinterreseert in die computer maar die werkt met zo'n 'pc-privé project..

Ehm bestellen gaat niet nee, die dingen zijn alleen bij de winkel te krijgen en zijn meestal erg snel op. Je kan misschien gewoon kopen en dan later declareren ofzo? ik weet echt niet hoe zo'n pc-priveproject werkt hoor dus ik zeg maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 23:48:

incl. alle software kom je ongetwijfeld hoger uit, maar is een normale kassabon niet goed genoeg voor pc prive want geschreven btw geven ze niet bij de aldi (tenminste zover ik weet iig in mijn regio niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Heeft trouwens iemand wel eens 'handel gedreven' daar bij de Aldi?
Aangezien die pc's altijd zulke gewilde objecten zijn maar snel op zijn zou je er een kunnen halen en dan als ze op zijn verkopen aan degene die hem toch erg graag wil hebben maar te laat was.... voor wat extra euro's derbovenop natuurlijk ;)
Maar ja, als niemand hem wil dan zit je ermee als je hem zelf niet echt nodig had/ kon veroorloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Swoosh schreef op 20 november 2002 @ 00:06:
Heeft trouwens iemand wel eens 'handel gedreven' daar bij de Aldi?
Aangezien die pc's altijd zulke gewilde objecten zijn maar snel op zijn zou je er een kunnen halen en dan als ze op zijn verkopen aan degene die hem toch erg graag wil hebben maar te laat was.... voor wat extra euro's derbovenop natuurlijk ;)
Maar ja, als niemand hem wil dan zit je ermee als je hem zelf niet echt nodig had/ kon veroorloven. :)
dan zal je er eerst een moeten bemachtigen das het grootste probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Ach...dat moet niet zo moeilijk zijn als gezonde jonge man die er op tijd staat en zo nodig zijn ellebogen gebruikt en tijdelijk even geen normen en waarden kent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HP Pavilion A590 - 1088 euro

Mit dem DVD+RW+R Brenner können Sie jetzt auch Ihre eigenen Filme brennen oder DVD-Titel vervielfältigen. Aber es kommt noch besser: Die ATI Radeon 9000 PRO All-In-Wonder Grafikkarte (inkl. TV-Tuner) mit 64 MB, 6-Channel-Audio-Sound ermöglicht das Aufzeichnen von TV-Sendungen auf die große 80 GB Festplatte. Mit der beiliegenden Videobearbeitungs-Software Pinnacle Studio DV 8.1 SE schneiden Sie Ihre Filme selbst. Auf diese Weise können Sie zB. die Werbepausen aus aufgezeichneten Spielfilmen entfernen, bevor Sie den Film auf DVD brennen. Kurzum - beinahe grenzenloses Multimedia-Vergnügen.

http://shop.mediamarkt.de...eId=5000&categoryId=10002

ook niet gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19.11.2002 | 20:02 | sw mrj
Aldi-PC im PC-WELT Testcenter

Offizieller Verkaufsstart des Aldi-PCs ist der 20.11. bei Aldi-Nord bzw. der 21.11. bei Aldi-Süd. Dank dem Buß- und Bettag ist der Medion PC Titanium MD 8000 XL jedoch in Sachsen schon am Dienstag in den Verkauf gegangen.

Mittlerweile sind die ersten Daten aus dem Testcenter eingetroffen. Die PC-WELT hält Sie auf den folgenden Seiten auf dem Laufenden. Falls Sie wissen möchten, was wir im Testcenter alles mit dem Aldi-PC anstellen, sollten Sie einen Blick auf unser Wie wir testen:PCs werfen.

Update (19.11. 21:00 Uhr): Das Testergebniss

http://www.pcwelt.de/news/hardware/27444/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 00:21:

Offizieller Verkaufsstart des Aldi-PCs ist der 20.11. bei Aldi-Nord bzw. der 21.11. bei Aldi-Süd. Dank dem Buß- und Bettag ist der Medion PC Titanium MD 8000 XL jedoch in Sachsen schon am Dienstag in den Verkauf gegangen.

Mittlerweile sind die ersten Daten aus dem Testcenter eingetroffen. Die PC-WELT hält Sie auf den folgenden Seiten auf dem Laufenden. Falls Sie wissen möchten, was wir im Testcenter alles mit dem Aldi-PC anstellen, sollten Sie einen Blick auf unser Wie wir testen:PCs werfen.

http://www.pcwelt.de/news/hardware/27444/[/quote

in het nederlands betekent dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
hey Markvt... jij werkt toch bij de Aldi? (meen ik me te herinneren uit het topic van november vorig jaar, waar ik toen ook vaak in checkte omdat ik toen zelf de Aldi-pc heb gekocht :))

suc6 morgen dan he met alle drukte bij de opening :D ik wacht deze keer nog halfjaartje op volgende Aldi-bak

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Vertalen kan je hier doen:

http://nl.altavista.com/babelfish

Ze zeggen onder andere dat hij itt vorige aldi pc's veel stiller is, er geen floppy drive is, geheugen bijprikken moeilijk gaat omdat de gfx card in de weg zit, en dat hij goed is. Echte tests hebben ze niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
[quote]Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 00:42:
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 00:21:

http://www.pcwelt.de/news/hardware/27444/[/quote

in het nederlands betekent dat?
Dat ie pas woensdag/ donderdag in de verkoop gaat maar in Sachsen al in de verkoop is gegaan en PC-WELT heeft m al getest, zie link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
* ImPrEzA wacht op de eerste (goede?) berichten van kopers die nu in de rij staan tot half negen :P

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot! Wat een drukte, kwam alleen ff een scannertje halen voor m'n vriendin, maar stond een immense berg mensen. Allemaal van die ppl die nix anders doen dan patience op hun pc.... Zou ik toch wat goedkopers nemen als ik hun was. Volgens mij hebben ze in een uur tijd de hoogste omzet van heel nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Ja, lol.....de meeste mensen die op die computers afkomen zijn inderdaad totale pc n00bs. Toen ik eentje ging halen in maart 2001 stond ik lekker vroeg voor de winkel en dus staan praten met wat anderen daar....over de pc natuurlijk. Nou, ze snapten zelfs niet eens wat van de specs van die pc. Ja, ze hadden gehoord dat dit een hele goeie was. Dus.....zo zie je maar weer. Hoezo verstand hebben van wat je koopt? En waarom/waarvoor je het eigenlijk koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Heeft eigenlijk iemand em gekocht? Ik zit echt te wachten op de resultaten. Ben erg niewsgierig of ik misschien een miskoop heb gedaan door em niet te kopen, ik gok dat ik op de HCC dagen meer waar voor mijn geld krijg. Maar ja ik wil wel wat digipix zien van de achterkant en de ingewanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Uhm ik heb ff overlegd voor pc prive en met aldi. Bij ons is het voldoende als ik zelf factuur maak, waar naam adres enz. opstaat en deze laat stempelen en tekenen bij de aldi. En deze hebben toegezegd :-)

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swoosh schreef op 20 november 2002 @ 12:16:
Ja, lol.....de meeste mensen die op die computers afkomen zijn inderdaad totale pc n00bs. Toen ik eentje ging halen in maart 2001 stond ik lekker vroeg voor de winkel en dus staan praten met wat anderen daar....over de pc natuurlijk. Nou, ze snapten zelfs niet eens wat van de specs van die pc. Ja, ze hadden gehoord dat dit een hele goeie was. Dus.....zo zie je maar weer. Hoezo verstand hebben van wat je koopt? En waarom/waarvoor je het eigenlijk koopt. ;)
Ik vind dit echt slap gelul van jou, jij hebt toch ook eens voor een eerste keer een PC moeten kopen?
En wist jij toen gelijk alles van een PC af?
Er is toch niets mee dat mensen er weinig vanaf weten?
Ze leren er vanzelf mee omgaan, net zoals jij destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Supernova totally agree dude! Maar ach het is een mooi modelletje voor die prijs en idd mensen die voor't eerst een PC gaan kopen zijn goed af mee met zo'n pctje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 13:17:
[...]

Ik vind dit echt slap gelul van jou, jij hebt toch ook eens voor een eerste keer een PC moeten kopen?
En wist jij toen gelijk alles van een PC af?
Er is toch niets mee dat mensen er weinig vanaf weten?
Ze leren er vanzelf mee omgaan, net zoals jij destijds.
Tuurlijk, opzich heb je gelijk. Maar omdat ik als ik een produkt voor zoveel geld koop me meestal voororienteer over het hoe en wat ervan, dan verbaas ik me als andere mensen zomaar iets kopen zonder dat ze er wat vanaf weten. Maar niet iedereen is zo. Ik zie die mensen dan echt als een kudde schapen die, omdat iedereen zegt, oh aldi-pc... hebben hebben hebben hebben, ze allemaal als gekken eropaf komen.

Maar anyway, ontopic.....anderen die hem al hebben naast markvt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel heb hier daarnet eentje gehad van een vriend, om een paar proggies bij op te pompen!! Ik heb hem dan gelijk maar ff opengedraaid n heb em maar metteen gemod !!

Het geen er namelijk ontbreekt is een HD LED en een resetknop, Nu heb ik gewoon het stekkertje van de powerled (licht rond de knop) op de HD led aansluiting gestoken (moet wel omgekeerd) en nu filkkert de knop mooi op het ritme van de HD, weet je tenminste of hij nog met iets bezig is of niet! Voor de rest is hij echt supersuper stil, er zit een 80 mm fan op de Proc, met daartussen een stukje buis (min of meer een fanduct) Beestje ging ook heel snel en vlot, maar dat doet elke ongebruikte pc natuurlijk !!

Ik vind het in ieder geval geen miskoop van mijn copain!!

btw er is dus ook geen resetknop aangesloten maar die aansluiting is ook voorzien

verder viel het me op dat er géén digitale monitor uitgang is op de geforce, maar wel twee analoge !

Voila mijn eerste indrukken, zijn er nog vraagjes, ik heb em nog in de wagen staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen hd led? bij mij wel. (de 2.0 ghz dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 13:53

Ruudboy

Database Beheerder

Resetknop??? Installeer dan ook Linux :-)
Haha collega van me ging naar de Aldi hier in Hoofddorp ... is de aldi aan het verbouwen.
'Volgende week weer open' .... vette pech! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swoosh schreef op 20 november 2002 @ 13:33:
[...]

Tuurlijk, opzich heb je gelijk. Maar omdat ik als ik een produkt voor zoveel geld koop me meestal voororienteer over het hoe en wat ervan, dan verbaas ik me als andere mensen zomaar iets kopen zonder dat ze er wat vanaf weten. Maar niet iedereen is zo. Ik zie die mensen dan echt als een kudde schapen die, omdat iedereen zegt, oh aldi-pc... hebben hebben hebben hebben, ze allemaal als gekken eropaf komen.

Maar anyway, ontopic.....anderen die hem al hebben naast markvt?
deze mensen hebben met hun eerste pc tenminste meteen een goede te pakken.
iedereen die ook maar een beetje ervaring heeft met computers (en daar mag je de tweakers bijrekenen :) ) weet dat je allereerste pc meestal een miskoop is. ik heb het hier vooral over de compaq pressario (fantastische marketing, maar bagger computer en erg duur) en de xt pc's die philips eind jaren '80 massaal heeft gedumpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 3dmark score de aldi computer van mijn broertje,

9804! dit is de score in orginele staat, dus geen geheugen uitbreiding, ik weet niet of dit snel is.

ik hoor het nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor scores halen jullie met jullie aldi systeem?

ter vergelijking, ik haal met mijn AMD Athlon XP 1800+, 512 ddr, leadtek geforce 4 ti 4200 (64mb) een score van: 8223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vette score dit Aldi pctje!!

mijne bakkie haalt 9853.

AMD Athlon XP 2000+, 512ddr, Leadtek GeForce 4 Ti 4200 128 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

ik had mijn score al vermeld maar nog eens:
met de laatste nieuwe detonator drivers 3d mark 2001 SE:

3DMark Score (3D marks) 10813

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:49

Zjemm

...

en wat kun je ermee?? met die score??

hehe ik zie er geen nut van in in al die testen

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Zjemm schreef op 20 November 2002 @ 16:47:
en wat kun je ermee?? met die score??

hehe ik zie er geen nut van in in al die testen
vergelijken hoe goed de performance is in een game ten opzichte van je eigen systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met dat Medion TFT-scherm?
Is dat een beetje waar voor zijn geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff heb mijn dag niet vandaag.
heb er al een draadje over gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

wehe, hoor net dat me tante 1tje heeft gekocht. kzal em vanavond wel moeten installeren :)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

prop liever zelf wat in elkaar er zijn toch een aantal dinge die ik anders zou willen zoals videokaart en geheugen

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de zijkant van het beeldscherm (19 inch crt) lijken allemaal golven te bewegen (in het beeld) dat zie je erg duidelijk als je het bureaublad op blaauw hebt staan, kan dit komen door de speakers (heb er andere bij gezet) of ligt dit aan de videokaart. anders breng ik hem terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 19:23:
aan de zijkant van het beeldscherm (19 inch crt) lijken allemaal golven te bewegen (in het beeld) dat zie je erg duidelijk als je het bureaublad op blaauw hebt staan, kan dit komen door de speakers (heb er andere bij gezet) of ligt dit aan de videokaart. anders breng ik hem terug
Kan komen door alles wat een magnetisch veld om zich heen kan hebben, dus ook speakers ja. Installeer ook eens wat andere drivers voor je videokaart en zoek even bij het monitor menu om een degaus functie en gebruik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Nog een uitgebreide test inclusief alle specs en benchmarx

http://www.heise.de/newsticker/data/jk-20.11.02-002/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij af of dat Connect XL apparaatje ook ergens los te koop is? Ik kan er hier op GoT en op Google niks over vinden :{
(ik heb ook geen vergelijkbare apparaten gevonden)
Ik vind het wel een interessant iets namelijk :) Lekker wat extra aansluitingen op de voorkant van me PC, hoef ik niet achterop te kloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
er kan dus wel eventueel een diskettedrive in voor degenen die hem hebben gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.nl/images/nw0211/021120_aldi1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
MUSTIS schreef op 20 November 2002 @ 17:22:
wehe, hoor net dat me tante 1tje heeft gekocht. kzal em vanavond wel moeten installeren :)
Kan je 'm niet ruilen tegen jouw eigen pc ?? :) Of doet je tante ook UT2003 en is ze 'm ook aan het tweaken zodat ze er een max. 3DMark score uit kan halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

ImPrEzA schreef op 20 november 2002 @ 23:04:
er kan dus wel eventueel een diskettedrive in voor degenen die hem hebben gekocht:

[afbeelding]
ik heb op die plaats al een diskdrive ingebouwd, maar ik mis op je plaatje wel de DPC en T.net casebadges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
tja het is een standaard-pic van ZDNet he... kheb de pc zelf deze keer niet gekocht, wacht nog ff tot de volgende in maart/april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

ImPrEzA schreef op 20 november 2002 @ 23:41:
tja het is een standaard-pic van ZDNet he... kheb de pc zelf deze keer niet gekocht, wacht nog ff tot de volgende in maart/april
je had wel ff je paint-skills kunnen usen ;)

tis dak geen digicam heb anders maakte ik wel ff een picture

Ben benieuwd of er ergens nog zijn bij enige aldi, hier in de omgeving geen een meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons in Echt liggen er nog een stuk of 10

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
meestal (tenminste in 2000 en 2001) lagen er op vrijdag weer nieuwe in de winkel, als de voorraad is aangevuld... in Ommen, Nijverdal en Zwolle iig

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Leuk pc hoor, mijn ouders hebben hem gekocht (ze waren toe aan een nieuwe)
die bak is nog sneller dan die van mij ;)

en er zin een Geforce4 Ti 4200, 128 Mb in :)
ik ga die kaart ook maar ff omruilen met die van mij ;) vinden ze vast niet erg :P O-)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

• markvt

markvt

Peppi Cola

ImPrEzA schreef op 21 november 2002 @ 00:31:
meestal (tenminste in 2000 en 2001) lagen er op vrijdag weer nieuwe in de winkel, als de voorraad is aangevuld... in Ommen, Nijverdal en Zwolle iig
dat is hier wel anders, op=op en er zijn er niet superveel per aldi

Verwijderd

Je hebt hem toch wel gelijk geformateerd, met die Compuserve crap er op. :P

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
Weet iemand of de aldi-crt'sook een beetje fatsoenlijk zijn?

• Azrael
Bij "mijn" Aldi liggen er nog genoeg, ook monitoren, scanners printers.

Heeft er al iemand die scanner gekocht?
Bevalt ie? Zo ja dan ga ik er toch maar eentje halen :P

Enne, bij de Aldi kan je toch je spul terugbrengen als het niet bevalt?

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 09:13
hier staan ook nog stapels van alles... tft's, crt's en pc's
echt gek, aangezien et anders altijd wel hard loopt...

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
hier bij de Aldi in Ommen staan er ook nog een boel... volgens mij loopt het dit jaar (zie ook de lengte van dit topic) een stuk minder hard dan voorgaande keren

Verwijderd

komt omdat de pc markt zowiezo verzadigt raakt,en bovendien is vorige week uitgelekt dat de volgende aldi pc een dvd schrijver zal hebben

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
:9~ ik ben er steeds meer van overtuigd dat ik in maart/april de volgende Aldi PC ga kopen *D

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 20:23
Hier een TFT scherm gekocht, die van 17 inch :)
Zit er allemaal flex uit :D

[ Voor 4% gewijzigd door jdiezrequejo op 21-11-2002 21:19 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Verwijderd

Reden dat er meer is : er is 2,5 keer meer geleverd als voorgaande acties. :)

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 20:40:
komt omdat de pc markt zowiezo verzadigt raakt,en bovendien is vorige week uitgelekt dat de volgende aldi pc een dvd schrijver zal hebben
Klinkt goed, maar hoe weet je dat dan? :9~

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Azrael
* Azrael heeft de scanner gekocht, zo ff een testje doen, pic coming up! :)

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:24
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 22:23:
Ik vraag mij af of dat Connect XL apparaatje ook ergens los te koop is? Ik kan er hier op GoT en op Google niks over vinden :{
(ik heb ook geen vergelijkbare apparaten gevonden)
Ik vind het wel een interessant iets namelijk :) Lekker wat extra aansluitingen op de voorkant van me PC, hoef ik niet achterop te kloten :)
Dat wil ik ook wel weten ja. Dat vind ik ook wel interessant namelijk...

Verwijderd

jdiezrequejo schreef op 21 November 2002 @ 21:21:
[...]

stond op de site van PC Welt, maar inmiddels staat er 'misschien' bij. de link staat ergens op www.supermarktcomputer.de

• Azrael
Kee, pics van de scanner :)
Doet het prima, fatsoenlijke plaatjes hoor :)

Lycos heb mn site gesloopt :/

[ Voor 83% gewijzigd door Azrael op 24-11-2002 14:48 ]

• markvt

markvt

Peppi Cola

jdiezrequejo schreef op 21 november 2002 @ 21:21:
[...]

op de duitse supermarktcomputer.de stond zoiets maar dat hebben ze naar mijn weten daarna gerectificeerd. anyways de volgende duurt nog wel even dus kunnen we naar hartelust speculeren he ;)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
die dell dimension vind ik dan interessanter met z'n 512MB, intel chipset en radeon 9700

heel verneukeratief btw configureer ik die dimension 4550 via de nl dell site dan kost ie 1600 euro

[ Voor 16% gewijzigd door KaMiKaZe op 21-11-2002 23:08 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdiezrequejo schreef op 21 november 2002 @ 21:18:
Hier een TFT scherm gekocht, die van 17 inch :)
Zit er allemaal flex uit :D
maar hoe bevalt die ?, eentje achteruit laten leggen :9
was van plan om deze vanavond effe op te halen maar ik wil info :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

nog even over dat overklokken, er werd een paar keer gezegd dat ie slecht is te overklokken, is dat wel zo? ik ben nu bv bezig met de videokaart want die moet iig de coolbits handeling doorgaan.

dit moet toch gewoon kunnen? tis een std ti4200 neem ik aan

zet je overklok handelingen maar neer (of mischien een nieuw topic openen)

edit: heb em nu op 230/480, en ga em nu telkes hoger schroeven

[ Voor 9% gewijzigd door MUSTIS op 24-11-2002 15:45 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Laatst online: 30-09 16:23
Coolbits standaard is geloof ik geen overclocken. Alleen wat aanpassingen in het register. je kan met coolbits echt wel overclocken en de snelheden van het geheugen en de core omhoog gooien en JA dat is gevaarlijk en slecht voor je computer :)

De Reden waarom ik dit ding omhoog trap is om het volgende, als ik deze pc koop en ik wil er windows 2000 op zetten, wat voor software moet ik instaleren?

Bij een VIA moederbord is het de via 4-in-1 software erop, zit hier nou een sis op? en kan ik dan die intel accelerator en INF Update software gebruiken of moet ik een apart ding van SIS instaleren?

Hoe zit het met upgraden van het geheugen? klopt het dat dat moeilijk up te graden omdat de videokaart zo groot is?
Nou ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Hennie-M schreef op 25 November 2002 @ 21:26:Hoe zit het met upgraden van het geheugen? klopt het dat dat moeilijk up te graden omdat de videokaart zo groot is?
Nou ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Valt mee, maar het onderste klemmetje wil inderdaad niet helemaal open. Oplossing: onderste klemmetje zo ver mogelijk open zetten, bovenste klemmetje helemaal open zetten en de nieuwe module eerst onder erin drukken. Ik heb iig de Ti4200 niet hoeven verwijderen ;-)

BTW iemand nog interesse in een gloednieuwe zwarte Samsung 16x DVD-speler en een zwarte Sony 48x CD-writer :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKM
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 13:25

DKM

Hazee, ik heb wel interesse in de brander en eventueel de dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook ff een ALDI peeceetje gekocht, straks maar eens kijken welke prestaties dat ding levert.

Die behuizing vind ik er persoonlijk ook wel mooi uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Denken jullie dat deze PC nog te krijgen zal zijn in een ALDI vestiging?
Ik wil die pc eigenlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
ALS je hem al vind heb je geluk

deze aanbieding is van 2 weken geleden!
En ik wil hem ook wel, alleen geld kwam te laat binnen en ik moet nog allemaal rekeningen bellen enzo. Dus ik heb die pc niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Laatst online: 05-09 10:19
kweenie schreef op 02 december 2002 @ 22:20:
Denken jullie dat deze PC nog te krijgen zal zijn in een ALDI vestiging?
Ik wil die pc eigenlijk wel :)
Hou daar maar echt geen rekening mee, maar ik vond de aanbieding niet eens zo denderend goedkoop ditmaal. Heb toevallig gisteren voor mijn huisgenoot nog een mooi PC'tje samengesteld voor zo'n € 1200,- en dat was ook al een hele nette P4.
P4 2.4 Ghz, 512 MB PC2700, MSI met i845PE, MSI GF4Ti4200-8x, Maxtor 80 GB 7200rpm, Philips CDRW 32x/DVD-ROM 12x combi en wat inputspul van logitech.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
bobsnl schreef op 03 December 2002 @ 11:00:
[...]

Hou daar maar echt geen rekening mee, maar ik vond de aanbieding niet eens zo denderend goedkoop ditmaal. Heb toevallig gisteren voor mijn huisgenoot nog een mooi PC'tje samengesteld voor zo'n € 1200,- en dat was ook al een hele nette P4.
P4 2.4 Ghz, 512 MB PC2700, MSI met i845PE, MSI GF4Ti4200-8x, Maxtor 80 GB 7200rpm, Philips CDRW 32x/DVD-ROM 12x combi en wat inputspul van logitech.
Dat is heeeel netjes
waar ergens?
hopelijk wel bij 1 winkel? Met een housing? en XP licentie? En tv kaart en al die onzin die erin zit?

Serieus, Die aldi pc is ECHT wel goedkoop.
Alleen jammer van dat geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Laatst online: 05-09 10:19
Hennie-M schreef op 03 december 2002 @ 11:38:
[...]
Dat is heeeel netjes
waar ergens?
hopelijk wel bij 1 winkel? Met een housing? en XP licentie? En tv kaart en al die onzin die erin zit?

Serieus, Die aldi pc is ECHT wel goedkoop.
Alleen jammer van dat geheugen.
Was bij MyCom (Eindhoven), incl. miditower, assemblage, modem, e.d. maar wel zonder Windows (Windows kost € 125)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
ehm, ze stonden afgelopen zaterdag (!!) nog massaal bij de Aldi in Ommen... minstens 7 volgens mij. Viel me al op. Dus als je er nog 1 wil... racen naar Ommen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
ImPrEzA schreef op 03 December 2002 @ 14:11:
ehm, ze stonden afgelopen zaterdag (!!) nog massaal bij de Aldi in Ommen... minstens 7 volgens mij. Viel me al op. Dus als je er nog 1 wil... racen naar Ommen :7
Damn, das iets te ver voor mij :'(

Misschien dat iemand iets in de buurt van Den Haag nog heeft zien staan bij ALDI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
[bericht verwijderd aangezien een nieuw topic beter is]

[ Voor 93% gewijzigd door hemiparo op 06-12-2002 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
hoe is het mogelijk... was vanmiddag in de Aldi in Dalfsen (Overijssel, bij Zwolle) en daar lag er nog 1!! met doos en al nog wel.. dus tja als er nog liefhebbers zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Even een vraag?

Ik weet uit de adv. dat er in dit machientje een
256 MB Sdram-DDR333 zit gemonteerd van het merk Samsung.
Echter als ik dit opzoek dan zijn hier twee versies van.
een 128Mbit versie en een 256Mbit versie.

Hoe kan ik nu achterhalen welke in deze medion
Medion PC Titanium MD 8000 XL gemonteerd zit?

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risjard
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-10 12:38
Ik wil graag 2x 256 MB bijplaatsen. Kan dit? ...en welk type geheugen kan ik gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 14:05

ThaHandy

Discovery Channel

Mobo's & Geheugen > PMG FAQ
EN je schopt een oude topic omhoog

[ Voor 21% gewijzigd door ThaHandy op 19-11-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!