Toon posts:

Denk je wat leuks te kopen...

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou zeg, denk je wat leuks te kopen, een Asus V8420S Ti 4200 videokaart. Meteen dus de S versie omdat ie net ff wat sneller is en zich beter laat overclocken. Ik heb niets als positiefs over dit ding gehoort en ik was wel toe aan een nieuwe kaart.

Iemand met zo goed als hetzelfde systeem als ik haalde er 12000 3dmarks mee, zonder oc. Ik haal met heeel veel moeite en oc 10000 3dmarks :(

Dat ding gaat morgen dus meteen retour, of die kaart is rot of mijn bak.

Maar ik had eerst een andere voeding erin gezet omdat een 225 het niet trok, dus een 250 erin. Dacht ik misschien dat dat ook voor problemen kon zorgen, dus een 300 watt erin. Daarna heb ik 4 andere geheugen chippies geprobeert, daarna een andere proc erin. Toen haalde ik nog geen 10000 3dmarks :(

Dus toen een ander mobo erin waarvan ik wist dat het een hoge performace haalde nou mooi niet dus.

Oftewel rotte kaart, morgen gelijk terug, ik wil me geld terug. Als de kaart rot is hoef ik em niet te hebben en als me bak rot is vind ik het zonde van het geld, dan koop ik liever eerst een echte pc.

Heb ik nog geen goede videokaart :(

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:41

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 01:18:
Nou zeg, denk je wat leuks te kopen, een Asus V8420S Ti 4200 videokaart. Meteen dus de S versie omdat ie net ff wat sneller is en zich beter laat overclocken. Ik heb niets als positiefs over dit ding gehoort en ik was wel toe aan een nieuwe kaart.

Iemand met zo goed als hetzelfde systeem als ik haalde er 12000 3dmarks mee, zonder oc. Ik haal met heeel veel moeite en oc 10000 3dmarks :(

Dat ding gaat morgen dus meteen retour, of die kaart is rot of mijn bak.

Maar ik had eerst een andere voeding erin gezet omdat een 225 het niet trok, dus een 250 erin. Dacht ik misschien dat dat ook voor problemen kon zorgen, dus een 300 watt erin. Daarna heb ik 4 andere geheugen chippies geprobeert, daarna een andere proc erin. Toen haalde ik nog geen 10000 3dmarks :(

Dus toen een ander mobo erin waarvan ik wist dat het een hoge performace haalde nou mooi niet dus.

Oftewel rotte kaart, morgen gelijk terug, ik wil me geld terug. Als de kaart rot is hoef ik em niet te hebben en als me bak rot is vind ik het zonde van het geld, dan koop ik liever eerst een echte pc.

Heb ik nog geen goede videokaart :(
geloof me de kaart is niet rot
heb je winhoos al eens opnieuw geinstaleert ??
en ik denk dat je sysje gewoon niet verder wil ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 11:28

Tjark

DON'T PANIC

hmm, hoe vaak is het niet bij reviews gebleken waarbij ze van een tig aantal merken dezelfde nVidia chipset based videokaart nemen dat _al_ die kaarten dezelfde score haalden?

Lijkt me niet dat het een 'rotte kaart' betreft.

Shunt: waarom quote je nou?

*insert signature here

Verwijderd

Zal gewoon je windows installatie zijn, of een verschil in drivers.

Verwijderd

Waarom wil je zo graag 2000 puntjes meer? Die kaart heb je om te gamen neem ik aan, dan is een score van 10000 echt wel in orde. En met een beetje geduld en finetuning kom je echt wel hoger.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

install de Detonator 40.71 drivers eens... Dan heb je je 25% speedwinst. Default en WHQL drivers zijn wel goe, maar niet de snelste.
Kijk ook naar BIOS instellingen (AGP4x, fastwrites, sideband, memory timings) en in Windows, de instellingen van je GART driver.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-06 09:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Een score van 10000 met oc is niet slecht voor een Ti4200. De enigste manier om deze score hoger te krijgen is een FSB overklok en de Detonator 4x.xx drivers installeren. Kaart is dus echt niet rot hoor.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Verwijderd

Hmmm..... ik haal op de Athlon 1400 met SDRAM 9700, met een Ti-4600! Je zit dus echt niet slecht. (De 4600 gaat echter vandaag naar een P4 2.4 met PC3200... )

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:07

KneoK

Not in a million lightyears

Zet 3dMark lekker op een videobandje en ga d'r de hele dag naar kijken op je t.v.

Pffft...

Hoe loopt de kaart in spelletjes ??? Met 10.000 puntjes moet alles wel zo'n beetje soepel te spelen zijn, toch ???

En trouwens, met aardig wat OC werk (zie sig) heb ik het kaartje ook "maar" tot de 10.800 weten te krijgen, en mijn specs zijn iets hoger dan van jouw machientje (300MHz DDR in je sig zegt mij dus dat je FSB 150 is, die van mij dus ook, met als verschil dat jij een 1600+ hebt en ik een 1800+).

Verwijderd

Ik ben ook van plan die kaart te halen en 8000 punten zou ik al te vreden zijn. Hoe is de 2d kwaliteit van de V8420S ?

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43
waarom zijn sommige mensen niet tevreden? Ik heb zelf ook een Ti4200 128MB en ik haal 6300 score (p3 systeem) en ben tevreden met wat ik heb.
10000 of 12000 lekker boeiend allemaal....

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
ieder systeem is anders dus je moet niet alleen kijken naar de kaart maar naar het gehele gebeuren

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 23:29
Die kaart is echt prima, en zo slecht is jou score niet, en trouwes score is van het compleete systeem, en niet alleen van jou videokaart.
Stop die videokaart maar een in een P4 3 ghz of zo, dan is de score een stuk beter.

En het gaat toch om of je de spellen goed kan spelen en niet zo'n domme 3dmark, die score hangt van zo veel dingen af.

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Shit man 10000 marks en jij maakt je zorgen?? Is leuke score hoor, ik haal "maar" 8600 met een 4200, heb geen DDR. Het gaat toch hoe je games draaien niet hoe hoog je 3d score is??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers...st_messages/610591#3dmark

En kijk ook even in het compare gedeelte van de Madonion site. Dan kan je zien dat die score va jou echt heel normaal is, en dat die vriend van jou zonder oc-en 12000 haalt kan misschien wel, maar dan moet de rest van zijn systeem wel heel erg snel zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.