• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03 08:53

Nss

The Dude Abides

Topicstarter
kreeg vandaag weer eens een spam-smsje binnen:

Iemand vindt je leuk, en heeft ons jouw nummer achter gelaten. Wil je weten wie je geheime aanbieder is? Bel mij nu 0909*******! www.stopsms.com 0,7EUR/min

Afzender: 0909*******
SMS-Centrale: +3719599994

Weet iemand wat van www.stopsms.com? Zou wel 'netjes' zijn als je dan geen spam sms'jes meer krijgt van die aanbieder, maar ben bang dat ik dan juist nog meer reclame krijg, omdat ze misschien willekeurig een reeks nummer pakken.

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:32
Die kreeg ik gister ook! En gelijk ff op die site gekeken. Maar stopt dat ding dan niet alle SMS?? Daar ben ik een beetje bang voor.

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Heb via Omega Search in 1 x al 4 treffers met het antwoord op je vraag: kijk ff hier :O

Als je de FAQ gelezen zou hebben, dan had je geweten dat je eerst zelf ff moet zoeken voordat je erover een topic opend.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik kreeg laatst 2x datzelfde smsje, mijn broer een week ervoor ook :/
ik denk dat als je je nummer op die site achterlaat dat je vaker gespamt wordt ;)

• DJTimo
  • Laatst online: 22:36
Ik heb ook zo'n SMS gekregen. 2 dagen terug ofzo. Ik heb net een nieuw tel.nummer en na een dag of 10 had ik hem dus al te pakken. Maar moet iemand anders dan niet mijn nummer doorgeven ofzo? Want dan zal ik es ff rond emailen wie dat geweest is... :(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DJTimo schreef op 06 november 2002 @ 16:34:
Ik heb ook zo'n SMS gekregen. 2 dagen terug ofzo. Ik heb net een nieuw tel.nummer en na een dag of 10 had ik hem dus al te pakken. Maar moet iemand anders dan niet mijn nummer doorgeven ofzo? Want dan zal ik es ff rond emailen wie dat geweest is... :(
tja een telefoonnummer bestaat uit zo'n 10 cijfers ;)
en wellicht heb je een oud nummer van iemand anders :D

Verwijderd

Ik vind het een beetje dubieus dat men spam sms'jes krijgt, om vervolgens in hetzelfde sms bericht doorverwezen te worden naar een dienst die spam tegenhoud op je mobiel... :?

• DJTimo
  • Laatst online: 22:36
Erkens schreef op 06 november 2002 @ 16:35:
[...]

tja een telefoonnummer bestaat uit zo'n 10 cijfers ;)
en wellicht heb je een oud nummer van iemand anders :D
grrrr :@ Zou kunnen idd

Nou jah. Als ik er nog 1 krijg bel ik debitel op. :)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 10:08

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Heb er ook twee ontvangen, zwaar irritant.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Zie de search.

Dit spamsms'je is al een tijdje bekend ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.