Leuk gedaan!!!
Maar die PCI kaart/controller voor je schermpie? Waar heb jij die dan vandaan?
Want daar zit het hele probleem van het aansluiten van laptop schermpjes.
Ik heb nu wel controllers voor DSTN schermpies (inclusief DSTN schermpjes), maar daarmee krijg ik mijn tft niet aan de praat

Ik heb al op Google gezocht en ik weet nu alle van die Kleine LCD schermen, maar niets over hoe je een normaal grafisch LCD laptop scherm in een PC kan zetten.
Gooi svp niet alles door elkaar! Grafisch LCD is weer iets heel anders dan een Laptopscherm! Bovendien is 'een' laptopscherm niet standaard, maar zijn er verschillende technologiën en merken gebruikt. Al die verschillende merken (hitachi, sharp, etc. etc.) zijn niet met elkaar compatible! Daarnaast heb je o.a. DSTN mono & kleuren schermpjes en TFT schermpjes voor laptops.
Al die verschillende schermpjes vallen onder de noemer van 'een laptopscherm' maar zijn dus niet met één en dezelfde controller aan te sluiten!
Waar je dergelijke controllers kunt kopen? Ik vraag mij ff af waarnaar je met google hebt gezocht... Google levert meer dan genoeg (buitenlandse) sites waar je 'een' controllertje kunt bestellen!
Als ik een advies mag geven: mocht je het geld ervoor hebben, dan kun je het beste een complete kit bestellen (controller/inverter/scherm/evt. voeding). Die zijn namelijk op elkaar toegespitst, en hoef je niet te klooien met timings (mits je de datasheets van je laptopschermpje hebt), met invertor spanningen, etc.
Zo ff heel simpel 'een' schermpje op 'een' controller zetten is er eenvoudig weg niet bij!
PS: die 14.1" LCD uit Toshiba 4070 is dus géén LCD!!