Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] wanted: Black Aluminium Rheobus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu na 1 jaar nadat ik met moeite een zwarte aluminium pc heb kunnen samenstellen zijn heel veel zwarte accessoires nog niet verkrijgbaar...

Ik ben op zoek naar een zwarte rheobus, liefst zwart aluminium natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.dedicated.nl/prodimage.asp?id=2172

Iemand een ideetje waar zoiets te halen valt?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 19:51
zelf maken???

TheS4ndm4n#1919

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Volgens mij moet je gewoon een Rheobus bestellen, die moet je dan vervolgens ZELF in elkaar schroeven, dus ook de gaten in het frontje boren, om de podmeters te plaatsen.
Dit houdt automatisch in, dat je ook een ZWART frontje gebruiken kan :P

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Liever niet eigenlijk. Ik wil ze kant en klaar kopen zoals de meesten dat doen :)
Dit zijn alleen zwarte knoppen die ik kan veranderen, ik zocht eig. de hele baybus in het zwart

Verwijderd

http://www.vantecusa.com/nxp201.html

Wordt binnenkort ook in Nederland geimporteerd!!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk !!
Kan niet wachten :) _/-\o_

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

NU wil het toeval dat ik laatst bij De Regenboog geweest ben, en daar hadden ze zo'n Rheobus liggen, en ja hoor, volgens de verkoper moet je zo'n ding zélf in elkaar zetten :?
Ik was wel verbaasd, maar het schijnt daarvoor te zijn, dat je daadwerkelijk een passende Rheobus hebt, want niet alle frontjes passen bij alle PC's..toch...??
Ik heb zelf een Lian-Li kast, en daar past echt géén frontje van een Aopen kast in, want die hebben een andere bevestiging, en zijn van een ander materiaal gemaakt.

Maar als jij die kant-en-klaar kan krijgen is dat erg fijn voor je, maar dan hoop ik wél dat de (veel te dure) Rheobus mooi past! En een oplossing voor het aluminium gedeelte is gemakkelijk, want er is genoeg applicatie materiaal te verkrijgen in de vorm van zwarte plakfolie, of plak aluminium. ;) :) :P

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de Nexus wel gaat passen...die dingen worden speciaal voor lian li's gemaakt ;)

In engeland heb je shops die de beezels voor je willen pre-cutten, dat is ook een optie natuurlijk...maar of ze in Nederland bestaan? Moet je zeker naar zo'n aluminium groothandel ofzo

Verwijderd

Die rheobus is idd om zelf in elkaar te zetten, maar je kan ze ook met alu frontjes kopen. Je moet er dan alleen wel wat extra voor betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik pre cutted zwarte frontjes kopen voor de rheobus, weet je dat?

Verwijderd

Ik heb m bij http://www.dedicated.nl/ gezien!
edit:
|:( dit bedoelde ik niet, nu heb ik wel de goede :)

Je kunt daar ook nieuwe knopjes kopen voor t ding, maar hebben die dan ook zo'n spleetje voor het ledje ?? Dan is het misschien wel leuk voor mijn eigen baybus (als ie tenminste op gewone potmeters kan....

Verwijderd

Idd, die Rheobus vind ik wel phat (ikzelf heb een Lian-Li alu) maar om nou zelf gaten te gaan boren in een 5.25 rack, nou nee..
Dat ding is al duur, en voor dat geld wil ik een kant en klare, en niet één waar ik zelf nog es voor moet boren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 10:44:
[...]
Liever niet eigenlijk. Ik wil ze kant en klaar kopen zoals de meesten dat doen :)
De echte tweaker doet het zelf.
Je zal veel goedkoper uit zijn als je het zelf doet.

Verwijderd

Dat bedoel ik, de nieuwe PC 70 is helemaal gedemonteerd en verbouwd. En hij wordt veel mooier nog ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 10:44:
[...]

[...]

Dit zijn alleen zwarte knoppen die ik kan veranderen, ik zocht eig. de hele baybus in het zwart
kant en klaar kopen ? 8)7 8)7 zoals de meesten doen ? 8)7 8)7 iedereen koopt zon kitje, moet je alleen ff gaatjes boren in je frontje, en knopjes erop doen doh.... 8)7 8)7 niemand koopt ze kant en klaar. want dan heb je nooit een mooie frontje 8)7

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kant en klaar kopen is voor mietjes >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 15:37:
[...]

kant en klaar kopen ? 8)7 8)7 zoals de meesten doen ? 8)7 8)7 iedereen koopt zon kitje, moet je alleen ff gaatjes boren in je frontje, en knopjes erop doen doh.... 8)7 8)7 niemand koopt ze kant en klaar. want dan heb je nooit een mooie frontje 8)7
wat bedoel je met kitje ?
Kitje kopen en inbouwen is nog niet zelf doen dat heet installeren.
Met zelf maken bedoel ik zelf solderen enzo.
Demoniac schreef op 06 november 2002 @ 15:41:
Idd :P

Verwijderd

wat boeit mij nou dat jij het installeren vindt, dat zei ik toch niet ????.......

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 10:56:
Ik denk dat de Nexus wel gaat passen...die dingen worden speciaal voor lian li's gemaakt ;)

In engeland heb je shops die de beezels voor je willen pre-cutten, dat is ook een optie natuurlijk...maar of ze in Nederland bestaan? Moet je zeker naar zo'n aluminium groothandel ofzo
Is toch gewoon een kwestie van wat gaatjes boren? Wat bedoel je dan met pre-cutten :?

Verwijderd

Topicstarter
Kant en klaar is voor mietjes? :D
Het is in 99% van de gevallen beter afgewerkt dan wij kunnen met een simpel boortje
Als ik zie hoe men hier babybussen maakt waarvan de knopjes niet eens op een horizontale lijn zitten, koop ik ze liever kant en klaar, bespaart tijd en moeite ;)

Anyways: om te reageren op de websites die genoemd zijn: de recom babus heb ik tot nu toe helaas alleen in zilver gezien, en op dedicated.nl wordt deze ook verkocht, geen zwarte helaas

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:36:
[...]

Is toch gewoon een kwestie van wat gaatjes boren? Wat bedoel je dan met pre-cutten :?
Nou pre-cutten doen ze voor je in alle opzichten, dus voor je lcd, met laser uitgesneden frontjes voor lcd's enzo...dat bedoelde ik eigenlijk.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

recom? 8)7

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:39:
Kant en klaar is voor mietjes? :D
Het is in 99% van de gevallen beter afgewerkt dan wij kunnen met een simpel boortje
Als ik zie hoe men hier babybussen maakt waarvan de knopjes niet eens op een horizontale lijn zitten, koop ik ze liever kant en klaar, bespaart tijd en moeite ;)

Anyways: om te reageren op de websites die genoemd zijn: de recom babus heb ik tot nu toe helaas alleen in zilver gezien, en op dedicated.nl wordt deze ook verkocht, geen zwarte helaas
dit is een casemod form met andere woorden zelfbouw!!!
die 99% hebben wel tenminste het lef gehad om het te proberen!!!
en als jij het babybussen vindt waarom bewijs jij dan niet dat je het zelf beter kan voor dat je iemand gaat lopen afkraken?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Topicstarter
tijgermobiel schreef op 06 november 2002 @ 20:11:
[...]

dit is een casemod form met andere woorden zelfbouw!!!
die 99% hebben wel tenminste het lef gehad om het te proberen!!!
en als jij het babybussen vindt waarom bewijs jij dan niet dat je het zelf beter kan voor dat je iemand gaat lopen afkraken?
?? rustig relax jongen, ik kraak hier niemand af. Ik prefereer alleen kant en klaar boven zelfbouw, voor een mod baybus heb ik geen tijd voor / zin in / geen apparatuur voor. Besides je spreekt jezelf een beetje tegen he? O-)
Als jij thuis nog een laser cutter voor me hebt staan kom ik langs en dan mag jij die gaten er voor mij inmaken, deal? :+
owh en ehm, ik weet niet of je het weet, maar er bestaan duizenden casemod winkels die kant en klare dingen verkopen, ideetje om in de pricewatch te kijken? :X

• Silentpuma
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Liever niet eigenlijk. Ik wil ze kant en klaar kopen zoals de meesten dat doen
Mag ik even lachen?! :D

Ik heb hier nog wel een linkje naar een alu-fanbus voor 5.25" en 3.5" bay. Misschien wat voor jou.
http://www.natriumtech.com/products.php
Kant en klaar is voor mietjes?
Als ik zie hoe men hier babybussen maakt waarvan de knopjes niet eens op een horizontale lijn zitten, koop ik ze liever kant en klaar, bespaart tijd en moeite
Ja, voor mietjes ja :+ :D 8)7 Zelf maken is leuker, (soms :p) goedkoper en precies zoals je het wilt hebben. Hier een pic van mijn fanbus. Stukkie mooier en functioneler dan die strd fanbussen dacht ik zo! :D

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=22408

Hier een link naar het volledige topic.
(OK hij was duur, maar dan heb je ook wat! ;))

Use the Search Luke...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:33:
wat boeit mij nou dat jij het installeren vindt, dat zei ik toch niet ????.......
maar dat bedoelde je wel >:)

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.natriumtech.com/ultramr02a.jpg
erg mooi, ik durf het bijna niet te vragen, maar ehm is hij er ook in het zwart? :D
ik snap er niets van, zulke gaten in de markt. Er bestaat in Nederland geen kant en klare zwarte baybus, zilver aluminium alle soorten en maten, geen één in het zwart...heb ik weer natuurlijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:47:
[afbeelding]
erg mooi, ik durf het bijna niet te vragen, maar ehm is hij er ook in het zwart? :D
ik snap er niets van, zulke gaten in de markt. Er bestaat in Nederland geen kant en klare zwarte baybus, zilver aluminium alle soorten en maten, geen één in het zwart...heb ik weer natuurlijk
Baybussen zijn aaleen besteed aan tweakers.
Dus geen gat in de markt.
En de meeste tweakers maken het zelf.
Dus veel plezier met modden :P

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Je moet gewoon naar de hcc-beurs gaan, daar vind je vast wel van allerlei kant en klare bay/rheobussen!, en misschien nog wel rheobus bouwpakketjes :?

Verwijderd

Durf je niet eens vier gaten en 4 kleine gaatjes in je frontje te boren? Want daar komt het in principe op neer als je zo'n Recom dingetje neemt, BTW ze komen er binnenkort ook van Sunbeam, in en excl. frontjes

Verwijderd

Topicstarter
Tnx nog een producent! :)
als er nog anderen geïnteresseerd zijn, dit is de link:
http://www.sunbeamtech.com/products-Rheobus.htm

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
hij is mooi al zou ik zelf zeggen als je een beetje verstand hebt van el dan toch zelf maken geeft veel meer voldoening

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 14:27

Trek Y11

Eat my shorts

Zit bij de meeste kant en klare Baybussen een mal die je kan gebruiken, het originele front is gewoon het mooiste. De draaiknoppen zijn groter dan de boorgaten dus die zie je niet meer. Bij de ledjes zaten bij mij van die sockets of zoiets die iets groter zijn dan het boorgat ook dat wordt dan netjes.

Met 2 boortjes ben je dus een heel eind :)

What if this weren't a hypothetical question?

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Demoniac schreef op 06 november 2002 @ 15:41:
heb jij dan ook je processor en grafische kaart gemaakt >:)...

301SQN

Verwijderd

bij start it up service hebben ze deze.. wat de prijs weet ik zo niet, paar maanden geleden hadden ze de zwarte versie van PC-Mods het goedkoopste (scheelde wel een hele euro ;)) Maar de prijzen daar willen nogal varieren :/ Kijk bij price watch zou ik zeggen naar rheobus / pc mods :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je link!
Ik heb ze gelijk gemaild, op hun website staat alleen de zilveren rheobus, maar misschien is een zwarte recom ook mogelijk :)
Pagina: 1