Toon posts:

GF4 Ti4400 Leadtek - Temp Meter

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een maand of 2 een leadtek ti4400, maar ik kan op de een of andere manieer keen warmte meten van dat ding met de bijgeleverde software, WinFox. Kan iemand mij misschien vertellen waarom niet.
Ook meteen maar een 2e punt. Tot hoeveer is hij ongeveer over te clocken lees zoveel verschillende dingen. Ik heb hem zelf iets overgeclockt, 295 & 600 ik durft niet verder te gaan ik krijg dan soms dat ut2003 vast loopt. Kan dat komen doordat de verhouding tussen de snelheid van de proc en mem niet meer goed is? CU

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik -dacht- dat leadtek geen temperatuurmetingspul had :?

maar over overclocken en het vastlopen, hij haalt het gewoon niet aangezien het spulletje er officieel niet voor gemaakt is :)
het kan dat alles te warm wordt...maar hoeft niet eens :)

probeer [google=artifact tester] anders eens :)

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ben je een beetje tevreden over deze kaart ?
kga hem 1 deze dagen kopen namenlijk

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:57

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

nee, leadtek heeft geen temp sensor's ingebouwd, de asus deluxe series wel (muhaha :P)

www.google.nl

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
Ik had de leadtek ti4600 even niet opletten bij overklokken en de memory kaduk :(
het lag mischien aan mij ,maar met andere VGA karten zoals die van ASUS had ik minder problemen met overkloken!

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij bevalt goed, alleen ik heb dus wat problemen met overclocken :S op guru staat alleen maar oude troep of het werkt niet ik zoek ff verder, als iemand nog iets weet hulp graag!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij Leadtek kaarten is het zo dat je aan de modelnaam kan zien of er wel of geen temperatuursensor op zit. Bijvoorbeeld een A250 TD heeft geen sensor en een A250TDH (die overigens afaik niet in Nederland leverbaar is) wel (die h staat voor hardware monitor). Dus als er geen H in het type syaat zit er geen sensor op :)

Dit is overigens al redelijk vaak langs gekomen en ook wel via de search te vinden. Dit topic gaat daarom dicht.

En misschien heb je hier nog wat aan :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.