Het beste monitor merk, ik heb me al erg verdiept in monitoren met tonnen reviews ed. maar nog steeds ben ik er NIET uit welk merk monitor nou echt het best is... Ik heb gehoord dat LaCie en Iiyama het erg goed doen, maar welke moet ik hebben?
je kan het beste gewoon een paar zaken naar binnen lopen en een aantal monitoren gaan bekijken 
want de 1 zal dit zeggen en de ander weer dat.
je kan het beste gewoon voor je zelf kijken wat je het beste beeld vind geven.
want de 1 zal dit zeggen en de ander weer dat.
je kan het beste gewoon voor je zelf kijken wat je het beste beeld vind geven.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
wil je een CRT of een TFT? en hoeveel inch wil je hebben?
Pwnd
Verwijderd
Het blijft een persoonlijke keuze, zelf vind ik sony's wel goed maar die kan jij wel gewoon k*t vinden.
Ik heb sinds een paar weken de LG E700B 17"
. Hij heeft een vlak beeldoppervlak (dynaflat heet dat geloof ik). Hij bevalt me wel 
/edit: Ow 17" is te klein...
/edit: Ow 17" is te klein...
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Ik vind die CRT monitoren van sony ook mooi. Het gaat me hierbij dan voornamelijk om dat er een Trinitron beeldbuis in zit. Mooi scherp en plat beeld. Maar dat is zoals al gezegd is mijn voorkeur. Ik zou inderdaad gewoon eens even gaan kijken wat je zelf het mooiste vind.
Pwnd
De iiyama HM903DT, is een hele mooi 1280*1024@100 hz, en 19".
Hoeveel geld wil je ongeveer uitgeven?
Eizo schermen heb ik zelf goede ervaring mee, ze hebben goede specs, duidelijke kleuren en scherp beeld. Maar ze zijn wel duur...
Sony scherm zijn ook best behoorlijk, iets minder scherp, is mijn ervaring...
Eizo schermen heb ik zelf goede ervaring mee, ze hebben goede specs, duidelijke kleuren en scherp beeld. Maar ze zijn wel duur...
Sony scherm zijn ook best behoorlijk, iets minder scherp, is mijn ervaring...
Verwijderd
Zoek is naar een goede monitor test. Bijv op T.net of op, www.ct.nl, www.computertotaal.nl ... enz
Betalen tussen de 400 en 800 euro dacht ik aan, ik wil ook meteen een goede, waar ik lang mee doe en uren zonder hoofdpijn of dergelijke klachten van krijg.
Verwijderd
Ikzelf heb een Iiyama ben daar erg tevreden over. Lacie is ook retegoe dus als ik jouw was neem dan goedkoopste want zijn beide zeer goede merken. En nee Lg kunde met deze merken niet vergelijken
dus zeker niet nemen
iiyama 19 inch ( HM903DT - Vision Master Pro454 )
deze komt als de beste uit de test.
alleen zeggen ze dat de bediening van de knopjes op de monitor wat moelijk is.
maar ik heb daar geen last van, was al iiyama gewent dus.
deze komt als de beste uit de test.
alleen zeggen ze dat de bediening van de knopjes op de monitor wat moelijk is.
maar ik heb daar geen last van, was al iiyama gewent dus.
IdieAloth
Erg verdiept.. zo komt het iig niet over.
Er zijn echt meer dan genoeg reviews te vinden en daarmee kan je alvast een selectietje maken van monitoren (types) die jou wel wat lijken. Daarna ga je ff in winkels naar die modellen kijken en je kan je keuze maken.
http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring
Er zijn echt meer dan genoeg reviews te vinden en daarmee kan je alvast een selectietje maken van monitoren (types) die jou wel wat lijken. Daarna ga je ff in winkels naar die modellen kijken en je kan je keuze maken.
http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()