Toon posts:

[Win2k] cannot copy to default user profile *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik het administrator user profiel naar het default user profile wil kopieren vertel het systeem mij dat ie de index.dat uit de cookies map niet kan kopieren
vervolgens doet ie dus niks
ik kan de index.dat niet verwijderen niet uit het profiel van administrator als het default user profiel
hij geeft aan dat het bestand in gebruik is
wat moet ik doen om dit bestand te verwijderen of dit te omzeilen

greetz johan

Verwijderd

Hoi vicco101,

Zou je in het vervolg de WOS Policy willen hanteren? Ik mis o.a. de OS vermelding in de titel. En als je iets wil toevoegen, zou je dan de volgende keer de editknop (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif <-- deze dus) willen gebruiken? Daardoor hoef je niet twee keer achter elkaar te posten en wek je ook niet de indruk dat je je topic omhoog aan het schoppen bent of techpost probeert te scoren... :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie boven, en wil je de volgende keer voor je post al even de moeite nemen je vraag te vertalen, we hebben hier toch echt een NL forum ;)
Ik gooi de engelstalige versie weg voor je.

[search=index.dat] en [google=index.dat] leveren verder een hoop info. Sla het bestand gewoon over, niets aan de hand...

Om welk OS gaat het nu, kan ik de titel aanpassen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Volgens mij gaat het om Windows 2000. Ik ken het probleem, uitloggen en opnieuw inloggen is een oplossing. Zodra je Internet Schaap opent dan bestaat de kans dat index.dat niet kan worden gekopieerd naar een nieuw Windows 2000/XP profiel.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat inderdaad over windows 2000 SP3
ik ben een image aan het maken voor een distributie via sysprep en norton ghost
ik ben nu het profiel aan het opbouwen onder administrator en vervolgens kopieer ik dit profiel naar het default user profiels zodat iedereen toegang heb tot de geinstalleerde onderdelen

my computer/properties/user profiles/copy to enz enz
dit heeft altijd gewerkt maar nu dus niet meer omdat ie zn index.dat niet kan kopieren
heb al gezocht op google maar krijg daar alleen maar win9x en programma's die temperary internet files en content verwijderen
dit heb ik al geprobeerd maar werkte ook niet

sorry voor de dubbele post. ik probeer echt niet mn topic omhoof te schoppen en had de edit knop nog nooit eerder gebruikt dus dit ging niet helemaal goed en wat techpost is weet ik ook niet
ik probeer alleen een antwoord te krijgen op mn vraag wan ik kan zo niet verder met het maken van mn image

greetz vicco101

PS: het bestand gewoon overslaan werkt niet want dat kan je dus niet
als iemand weet hoe dat werkt zou ik dat dan graag willen weten

ow ja en voor ik een onderwerp in dit forum plaats ben ik altijd wel aan het zoeken geweest in de microsoft knowledgebase en google want dat zijn de plaaten waar ik het eerste zoek

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bestand overslaan via profiles->copy kan niet nee. Het kopieren zou zo gewoon moeten gaan.
Misschien kan je vanuit een andere account het profiel kopieren. Of verwijder / leeg het index.dat eenmalig voor het kopieren.

offtopic:
Dat je eerst zoekt etc; zoals het hoort. Omdat er echter nogal wat mensen zijn die dat helaas niet doen, gaan we er nogal eens vanuit dat er niet is gezocht als dat niet blijkt uit de beginpost (dus welke methoden niet werken enzo). Idem met de meeste andere regeltjes in het WOS policy.
Om nog verder te "zeuren", het is niet nodig om te groeten, een bedanktje als het werkt wordt natuurlijk gewaardeerd maar onder elke post greetz is niet nodig :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

F_J_K schreef op 05 november 2002 @ 13:59:
offtopic:
Dat je eerst zoekt etc; zoals het hoort. Omdat er echter nogal wat mensen zijn die dat helaas niet doen, gaan we er nogal eens vanuit dat er niet is gezocht als dat niet blijkt uit de beginpost (dus welke methoden niet werken enzo). Idem met de meeste andere regeltjes in het WOS policy.
Om nog verder te "zeuren", het is niet nodig om te groeten, een bedanktje als het werkt wordt natuurlijk gewaardeerd maar onder elke post greetz is niet nodig :*
Hoi vicco101

En als je dan gelijk een linkje geeft :) Begroeting onder posts & replies
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Daarnaast: log je lokaal in of doe je het met domain administrator account :?

Als je via Start > Settings > Taskbar / startmenu doet > Advanced :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
ik log inderdaad als een lokale administrator in
hebben hier geen domain actief

Verwijderd

Topicstarter
profiel kopieren via een andere account is ook niet mogelijk
en het verwijderen van dit bestand onder
start/instellingen/taakbalk/advance
gaat ook niet
ik snap er echt geen barst van
het bestand heb ik ook al va archief en system afgehaald
hij geeft aan dat dit bestand (index.dat) al in gebruik is en ik hem niet kan verwijderen
er moet toch iets zijn waarmee ik dit bestand kan verwijderen waardoor in het profiel kan kopieren ???
en het kopieren van alleen de bestanden is ook geen optie omdat de register aanpassingen en al,lerlei andere profiel eigenschappen ook mee moeten worden gekopieerd
onder "DOS" weghalen werkt ook niet en in echte DOS (win98 opstartdisk) werkt ook niet want ik kan dan gen NTFS schijven zien

het gekke is dat dit zelfde foefje wel lukt op een desktopcomputer met dezelfde installatie. aangezien ik hier het image maak voor een laptop
Pagina: 1