Toon posts:

Nieuwe poging: Attachments willen niet openen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie deze topic:

Attachment wil niet openen in Outlook Express 6?

Hij was gesloten omdat SP1 geinstalleerd moest worden, maar ik was vergeten te vertellen dat het Windows XP incl SP1 is :o

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het gaat er niet om dat SP1 geinstalleerd moet worden, deze feature is juist door SP1 gekomen ;)

Als je de link volgt na de pijl, kom je op een doc uit die vertelt hoe je dat attachement block uit moet zetten ;)

Deze dus:
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q291387

En die stond vermeld in het sticky topic over SP1

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik net gelezen, dan mag jij mij vertellen waarom dat bij elke attachment is, ook bij die die gescanned zijn en geen virussen hebben!

• blackd
  • Niet online
Omdat Outlook Express automagisch de attachements als potentially unsafe ziet.

Als je nou dit stappenplan volgt (maar dan uitvinkt):
Using the Internet Explorer Unsafe File List to Filter E-mail Attachments
To use the Internet Explorer unsafe file list to filter e-mail attachments:
1. Start Outlook Express, and then on the Tools menu, click Options.
2. Click the Security tab, and then click to select the Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus check box under Virus Protection.
is je hele beveiliging weg en kan je ze weer openen.

Was daar zo raar aan :?

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 04 november 2002 @ 22:49:
Omdat Outlook Express automagisch de attachements als potentially unsafe ziet.

Als je nou dit stappenplan volgt (maar dan uitvinkt):

[...]

is je hele beveiliging weg en kan je ze weer openen.

Was daar zo raar aan :?
Nogal agressieve methode terwijl er geen virus aanwezig is, das raar...

btw. waarom heeft hij het dan ook soms in IE, zit het ook al in IE :?

• blackd
  • Niet online
[nohtml]
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:51:
Nogal agressieve methode terwijl er geen virus aanwezig is, das raar...
Sjah, aan de andere kant: er zijn veel 'exploits' voor OE geweest, dit is wel dé manier om ze tegen te houden.
btw. waarom heeft hij het dan ook soms in IE, zit het ook al in IE :?
Jep, je krijgt een melding bij een download dat er potentieel een virus in kan zitten. Ook sinds SP1. Deze is naar mijn weten alleen niet uit te zetten.

Even kijken of daar nog een MSKB document over is.

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 04 november 2002 @ 22:54:
[nohtml]
[...]
Sjah, aan de andere kant: er zijn veel 'exploits' voor OE geweest, dit is wel dé manier om ze tegen te houden.
[...]

Jep, je krijgt een melding bij een download dat er potentieel een virus in kan zitten. Ook sinds SP1. Deze is naar mijn weten alleen niet uit te zetten.

Even kijken of daar nog een MSKB document over is.
Lol, leuke bescherming... dat je beter geen enkele attachment kunt openen weten we nu ook wel, maar omdat te forcen :P

Mmm... leuk die virrusbescherming zo, het moet niet te gek worden zeg |:(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:56:
Lol, leuke bescherming... dat je beter geen enkele attachment kunt openen weten we nu ook wel, maar omdat te forcen :P

Mmm... leuk die virrusbescherming zo, het moet niet te gek worden zeg |:(

Mwoa, ik vind het wel makkelijk eigenlijk. De mensen die het echt niet voor elkaar krijgen om uit te zetten zijn precies degenen die op elk 'grappig plaatje' dubbelklikken.

(Niet persoonlijk bedoelt trouwens, jij bent er achter gekomen en het was je anders ook wel gelukt lijkt me :* )

En verder kan iedereen bestanden inpakken voor het versturen, scheelt nog bandbreedte ook :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13

crisp

Devver

Pixelated

inderdaad; dit is tot nog toe de beste methode om mail-virussen buiten de deur te houden; ik ben dan ook heel erg blij met mijn outlook 2000 + SP2 (waar het dus niet uit te zetten is); als mensen me echt iets leuks willen sturen zippen ze het maar, en anders exporteer ik het wel en importeer het in outlook express (die laatste mogelijkheid ga ik natuurlijk niet aan mijn vrouw uitleggen >:) )

Intentionally left blank

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
crisp schreef op 05 november 2002 @ 00:00:
inderdaad; dit is tot nog toe de beste methode om mail-virussen buiten de deur te houden; ik ben dan ook heel erg blij met mijn outlook 2000 + SP2 (waar het dus niet uit te zetten is); als mensen me echt iets leuks willen sturen zippen ze het maar, en anders exporteer ik het wel en importeer het in outlook express (die laatste mogelijkheid ga ik natuurlijk niet aan mijn vrouw uitleggen >:) )
Stel je voor zeg: Een vrouw met computerkennis :o

;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Pagina: 1