Hehehe ok allereerst:
Ik ben al een aantal maanden aan het rondkijken op GoT en waterkoeling's fora. Dus aub geen UTFS replies.
Ik heb van iemand een Senfu-setje gekocht en heb hierover een aantal vragen:
Er zat in het setje een processor koelblok waar 2 kleine scheurtjes inzaten bij de koppelingen, ik heb hem getest (circa 2 uur) en hij lekt niet. De beste tip krijgt van mij dit blok thuisgestuurd (ik heb toch die van imhotep
)
Ik ben al een aantal maanden aan het rondkijken op GoT en waterkoeling's fora. Dus aub geen UTFS replies.
Ik heb van iemand een Senfu-setje gekocht en heb hierover een aantal vragen:
- [1] Er zit een pompje bij die ontzettend veel lawaai maakt. Ik heb iets gehoord over een dot lijm in het pompje heeft iemand hier ervaring mee, en zoniet welk pompje zou ik het best kunnen halen (is bijv. naar de aquarium boer gaan genoeg voor een pompje?). [2] Er zitten slangen bij met een veer erin (tegen het knikken). Volgens mij zijn ze overbodig aangezien ik vermoed dat het siliconen slangen zijn. De vraag is voor de puurheid van het water zou deze eruit moeten: correct of niet? [3]Deze heeft een beetje betrekking tot de vraag hierboven. Wat moet ik in het reservoir stoppen:[list]
- Water
- Gedestileerd water
- Koelvloeistof
- Waterwetter
- [/list] En waar kan ik dit kopen? [4] Ik wil gaan waterkoelen mede voor het geluid. Er zit een radiator bij met dubbele fan. Zou deze genoeg koelen zonder dat ik deze fans aansluit? (aub geen nee kan niet, graag redenering erbij). [5]Ik heb een blok van Imhotep uit de Selfmade serie zie [topic=472823]HIER[/topic]. Hier zat geen bevestigings materiaal bij en die uit het Senfu setje is niet geschikt, iemand ideeën over hoe ik deze vast kan krijgen? (is een amd).
Er zat in het setje een processor koelblok waar 2 kleine scheurtjes inzaten bij de koppelingen, ik heb hem getest (circa 2 uur) en hij lekt niet. De beste tip krijgt van mij dit blok thuisgestuurd (ik heb toch die van imhotep
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814