Toon posts:

[p4s8x] Lage benchmarkscores

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een p4s8x gebouwd met een 2,53 gig er in. Daarbij eerst een radeon 9700 die dus niet draaide. Ingeleverd en een goedkopere Ti 4200 gekocht. Alles goed draaiend nu, maar mijn benchmarkscore is ronduit belachelijk! mijn pentium 400 haalt dat nog in!!. Bij 3dmark 2001 SE haal ik 2420!!!!!!!!!! punten terwijl mijn systeem over de 12000 moet komen!!!
Ik heb alle nieuwste sis-drivers opnieuw geinstalleert, (ide, agp) en de nvidia drivers (40.72) geinstalleert. Ik draai zelf windows 2000. Ik heb echt geen flauw ideej wat het probleem is. De videokaart is van het merk medion :) en heeft een dual monitor out. Hij is ook 8x agp (wist niet dat 4200 op 8x werd geleverd).

ff me specs op een rijtje

computerland cheapass kast met 300 watt voeding
Asus P4S8X met 512mb(333mhz) a-merk
2,53 gig intel
80 gig western digital
Windows 2000

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Beetje sonde van de pc anders O-)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de detonator en nvidia drivers al geprobeert, geen succes. Het verschil is 30 bij de detonator drivers. Dat is het niet gloof ik. Kan het zijn dat de videokaart gewoon kaduuk is?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wat zijn je BIOS instellingen, staat daar alles goed? Heb je ergens anders nog problemen mee? Want dat je al problemen met een gangbare kaart als de 9700 Pro hebt zegt me niet veel goeds.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nou dat een 9700 Pro niet goed werkt kan door de AGP 8x bug komen natuurlijk. Maar het is inderdaad zeer vaag.
Ja der zijn nieuwe Ti4200s met AGP8x, deze zijn ook iets sneller dan de oude.