Toon posts:

Dubbele line-in?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door mijn speakerset is het voor mij niet mogelijk om een koptelefoon "makkelijk" in de line in te krijgen omdat er bij mijn speakerset geen line-in mogelijkheid is. Ik moet dus de hele tijd achter mijn kast gaan kruipen om 1 van de inspire stekkers los te koppelen en daar mijn koptelefoon op aan te sluiten. Dit is heel irri :)
Iemand die ik ken heeft voor zijn cd speler (draagbare) een dubbele line-in (stekkertje) zodat je met zn tweeen tegelijk kunt luisteren.

Zou dit geen handige oplossing zijn voor mijn probleem? Of zijn er nog andere mogelijheden volgens jullie om de koptelefoon makkelijk te kunnen aansluiten?

Kom maar komkomkomkomkom.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:06:
Door mijn speakerset is het voor mij niet mogelijk om een koptelefoon "makkelijk" in de line in te krijgen omdat er bij mijn speakerset geen line-in mogelijkheid is. Ik moet dus de hele tijd achter mijn kast gaan kruipen om 1 van de inspire stekkers los te koppelen en daar mijn koptelefoon op aan te sluiten. Dit is heel irri :)
Iemand die ik ken heeft voor zijn cd speler (draagbare) een dubbele line-in (stekkertje) zodat je met zn tweeen tegelijk kunt luisteren.

Zou dit geen handige oplossing zijn voor mijn probleem? Of zijn er nog andere mogelijheden volgens jullie om de koptelefoon makkelijk te kunnen aansluiten?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sjors je bent een LUL!!!!!! :P

Maar dit is wel degelijk mogelijk, komt zelfs in de buurt van het wiel opnieuw uitvinden

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je? dat dat stekkertje wel handig zou kunnen zijn?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:13:
wat bedoel je? dat dat stekkertje wel handig zou kunnen zijn?
Je bent niet de eerste die op dit idee is gekomen. Maar jouw idee is zeker mogelijk.

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
ik kan je verhaal niet volgen
Als je je koptelefoon in een line-in gooit hoor je imo niet zoveel

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Je hebt het antwoord zelf al gegeven, en dat is eigenlijk het standaard antwoord dat op al deze topics wordt gegeven, en dat is gewoon een splitter. Te koop bij de lokale electronicaboer. Geluidskwaliteit wordt er verder niet minder op.
Afbeeldingslocatie: http://www.tenbokkel.nl/tweakers/2.jpg

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.