Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kpn gprs smtp-server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een vraagje. Weet er iemand een smtp server die te gebruiken is al je mail wilt sturen via gprs van kpn. Kheb kpn gebeld en die zeggen dat ze zelf geen eigen smtp server draaien, en dat je die van je isp moet gebruiken. Wat dus niet kan volgens mij, aangezien je niet op het netwerk van de isp zit. Thanx,

Yug

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Yug, check de faq voor de regels van dit forum...

[/offtopic]

schijnt inderdaad niet mogelijk te zijn, maar ik moet eerst maar eens via GPRS kunnen internetten ;) heb jij de instellingen als ik vragen mag ?? en zoja... hoe doen we dat ?? Dan kan ik jou misschien ook wel helpen aan een SMTP server...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 7650 en ik internet gewoon op die telefoon. De instellingen voor mijn "access point" zijn hetzelfde als die voor m-info (opvragen via www.m-info.nl) alleen dan de "acces point name" op internet zetten ipv m-info. Ik heb ook mijn gatway op 0.0.0.0 staan, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Voor instellingen op je pc zelf, zou ik het ook niet weten. Maar er staan goede handleidingen op de kpn site. daar moet je bij zoeken ff "internet everywhere" invullen en dan vind je het wel.
En hoezo moet ik de faq checken.... volgens mij past mijn thread prima in dit forum. thanx anywayz,

Yug

Verwijderd

Topicstarter
ohh ja.. dns servers zijn: 62.133.126.28 en 62.133.126.29