Geef mijhn AUB een goede url om mijn pix te hosten.. want dit werkt heel erg frustererend op mij.
HOU DEZE TOPIC DUS GOED IN DE GATEN... EN WAAG HET NIET OM NOG EEN KEER TE ZEGGEN DAT DE PIX HET NIET DOEN... OOKAL IS DAT ZO... ZIJN ALLEMAAL NUTTELOZE POSTS
Bloed, zweet & koffie
niet alleen op jou . . .SmauG schreef op 04 november 2002 @ 14:18:
... want dit werkt heel erg frustererend op mij.
Wel een rete snelle
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Arrows are made to fly, so are aeros.
In zo'n geval een mailtje naar Phreak sturen, die zal de betreffende user(s) wel bestraffen.SmauG schreef op 04 november 2002 @ 14:18:
EN WAAG HET NIET OM NOG EEN KEER TE ZEGGEN DAT DE PIX HET NIET DOEN... OOKAL IS DAT ZO... ZIJN ALLEMAAL NUTTELOZE POSTS
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Alleen zie je (voor zover ik kan zien) nog wit in de naadjes zitten, misschien een idee om hem even open te maken en er wat (watervaste stift) zwart tussen te doen zodat ie echt 100% zwart is?
verder zijn 2 gelle ccfl's errug gaaf
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
mail ze maar even, dan upload ik ze wel evenSmauG schreef op 04 november 2002 @ 14:18:
ze doen het wel.... maar mn server is zo rete traag... @%*!^%#*^#!CHELLO...
Geef mijhn AUB een goede url om mijn pix te hosten.. want dit werkt heel erg frustererend op mij.
HOU DEZE TOPIC DUS GOED IN DE GATEN... EN WAAG HET NIET OM NOG EEN KEER TE ZEGGEN DAT DE PIX HET NIET DOEN... OOKAL IS DAT ZO... ZIJN ALLEMAAL NUTTELOZE POSTS
mailadres staat in profile en is ook mijn msn adres...
Wat bedoel je
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
edit: te vroeg gejuicht. Ze doen het nu niet meer......
Verwijderd
Zo moeilijk is het niet toch ff op een snelle server zetten.
Ik zil die mod nou wel eens zien !!!
WOEI IK ZIE PICS !!
Back onln... and faster than ever..
Afwerking is iets minder
Venster heeft een originele vorm
Kleurencombo ook goed te doen.
Toch wel een 7+
niet slecht dude
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Nice Job !
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Atari 4 ff'r 😊
of het ligt aan de fotot hoor
Verder wel mooi, maar standaard !
de voorkant vind ik
maar voor de rest is ie wel leuk!
There's no savegame in real life...
Orange & Red
Atari 4 ff'r 😊
Thnx nog 2 OELOE die mij snel aan een nieuw invertertje geholpen heeft
Verwijderd
Hij is best kewl, alleen de voorkant is niet zo mooi.
Maar das mijn menig
kortom toppie
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ReseTTim, Kep laatst kennis gemaakt met OELOE in Reallife, jou moek ook maar ff meeten... want ik ben helemaal gek van je mods... naar mijn mening ben je een haarlemmer.. en daar werk ik
Ben nog bezig met de Transperante Fan te modden, er zitten nu blauwe leds is... maar dat kleurt
offtopic:
* Ste7en heeft na 2 weken weer internet, WOEI!
De kleuren en de doorvoering ervan vind ik wel zeer strak!
Ceci n'est pas une signature!
Mag ik u erop wijzen dat er raamrubber omheen zit? en dus een klein kleurverschil?vehpol schreef op 04 november 2002 @ 15:51:
Na al die postieve geluiden, toch ook maar even een wat negatievereVind het spuitwerk er niet zo heel strak uitzien en ook de window-rand lijkt me niet zo heel strak.
De kleuren en de doorvoering ervan vind ik wel zeer strak!
Meh ...
Verwijderd
vette mod, petje af
Inderdaag...Max Groove schreef op 04 november 2002 @ 16:55:
mooi fannetje aan je voorkant
[afbeelding]
vette mod, petje af
Verwijderd
ik zie vingervlekken op je mod zitten.
wat toen ook tegen mij is gezegt zeg ik nu tegen jouw
hij moet glimmen als een tiet,dan pas PICS
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
Dat wou ik zeggen...ReseTTim schreef op 04 november 2002 @ 15:41:
mooie kleuren combo geel-zwarten netjes afgewerkt.. leuk btw dat je die kleuren overal op heb doorgevoerd kabels, fanz en de knopjes...
kortom toppie![]()
Mooie combo zwart/geel, alleen jammer dat de verf wat dof is op sommige plaatsen..
Keep up the good work!
Use the Search Luke...
Verwijderd
Voor de rest heb je er een leuke H600 van gemaakt.!
Verwijderd
haha, wel stoere mod, alleen het logo van Vitesse mist nog
ROFLVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:48:
geel en zwart zijn onze kleuren!!! Go VITESSE!!
haha, wel stoere mod, alleen het logo van Vitesse mist nog
dat valt best mee...Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:34:
Goed ik ben aan het laden... erg trage server
maar wel leuk gedaan: je ziet dat geel steeds meer opkomen in mod-land
ook nog ff gele power/hdd ledjes dr in doen
leuke vorm window, btw.
Ik vindt de kleurencombo niet mooi. Ook het apart spuiten van je volumewieltjes en knopjes vindt ik niet passen.
Je window aan de zijkant is niet symeterisch en de randen zijn niet mooi afgewerkt.
just my 2 cents...
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Drive-In woning toevallig??
Ziet er goed uit, lak had net iets netter gemogen.
Ben er hard over na aan het denken ook maar eens te gaan klooien met mijn kast (AOpen HX08, mega ding met 13 bays
Heb zelf nog de HQ08, ook 13 bays waarvan maar 6 (5.25/3.5") extern.
>Vraagje aan jullie allen.... kan je Plastig met een Glanslaag (vernixlak) bewerken of gaat dit >eng reageren
Je kan er gewoon blanke lak overheen spuiten, wel ontvetten van je voren met een ammonia(20) en water(80) oplossing. Geen wasbenzine of thinner, dat gaat dus eng reageren. Bij voorkeur een syntetische lak (die is iets minder agresief met de oplosmiddelen die erin zitten en anders een cellulose (staat vaak op de bus)).
Atari 4 ff'r 😊
Zal de ferf afbrokkellen wanneer ik nu nog 2 gaten in mn zijplaat dremel??? wil ik namelijk gaan doen, er zitten al 2 fans opde rechterplaat
Wel mooi idd, ik wist niet dat er ook gele ccfl's bestonden
..
Verwijderd
/me hoopt dat zijn H600 A mod mooier wordt
(als ie ooit afkomt..)
lak glimt een beetje erg en doet een beetje cheap aan ,matte lak had mooier geweest in combinatie met geel en stop er wat ledjes in .(geel uiteraart)
een persoonlijk iets zoals een nickname op de kast of een gave pic zou ook mooier zijn
voor de rest is ie mooi
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
[afbeelding]
Wil de naam van die dingen graag weten, als ik bij de gamma sta dadelijk

Want deze heeft een heel handige feature qua warmte "exhausting" Zie deze link
Nou vraag ik me af of dit invloed heeft op de "OC" baarheid van deze kaart... heeft natuurlijk niet veel met casemodding te maken... hoewel het me vooral gaat om de manier hoe deze GF4 dus eigenlijk als outtake gebruikt wordt...
En wa kosda?
Verwijderd
Alleen had je niet beter een zwarte kast kunnen kopen? Was denk ik makkelijker geweest en had tijd gescheelt...
btw, je pics zijn mooie kruisjes
Ik wil je mod namelijk graag zien
You are free to do as we tell you to
Wie er nu nog over die kruisjes klaagt krijgt een OW.
[ Voor 37% gewijzigd door Chickendorp op 10-12-2002 11:16 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Wooper op 10-12-2002 11:21 ]