FF opkrikken:)
Zal de ferf afbrokkellen wanneer ik nu nog 2 gaten in mn zijplaat dremel??? wil ik namelijk gaan doen, er zitten al 2 fans opde rechterplaat
de tekening staat er ook al van een eerder idee maar nu zit de verf erop
Zal de ferf afbrokkellen wanneer ik nu nog 2 gaten in mn zijplaat dremel??? wil ik namelijk gaan doen, er zitten al 2 fans opde rechterplaat
Lol, eerst dacht ik "Waar heeft ie nou 6 fans voor nodig, voor die amd 450 en die TNT2?!?" en toen las ik het stukje eronder... 
Wel mooi idd, ik wist niet dat er ook gele ccfl's bestonden
Wel mooi idd, ik wist niet dat er ook gele ccfl's bestonden
..
Verwijderd
coole mod, alhoewel ik niet zo'n fan van je kleurstelling ben...
/me hoopt dat zijn H600 A mod mooier wordt
(als ie ooit afkomt..)
/me hoopt dat zijn H600 A mod mooier wordt
(als ie ooit afkomt..)
Tip die blowhole zit er wel heel zielig in maak een echt BLOWhole van.
lak glimt een beetje erg en doet een beetje cheap aan ,matte lak had mooier geweest in combinatie met geel en stop er wat ledjes in .(geel uiteraart)
een persoonlijk iets zoals een nickname op de kast of een gave pic zou ook mooier zijn
voor de rest is ie mooi
lak glimt een beetje erg en doet een beetje cheap aan ,matte lak had mooier geweest in combinatie met geel en stop er wat ledjes in .(geel uiteraart)
een persoonlijk iets zoals een nickname op de kast of een gave pic zou ook mooier zijn
voor de rest is ie mooi
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
kan iemand mij vertellen hoe de power cables zo zijn gemaakt in deze pic:
[afbeelding]
Wil de naam van die dingen graag weten, als ik bij de gamma sta dadelijk
Ik wil ook zoiets maken namelijk!
[afbeelding]
Wil de naam van die dingen graag weten, als ik bij de gamma sta dadelijk
Het zijjn wraps, kan je standard bij de electroboer halen, voor mn molexlijntjes heb ik de dunste gebruikt... hiermee heb ik ook alle kables van fans etc. geround, voor je grote ATX stekkert gebruik je een iets grotere, alles bij elkaar was zown 6meter
Sexy, Ik gah dus binnenkort upgraden... beetje offtopic maar zal ik bezuinigen op HDD space en de nieuwste Siluro GF4 Ti4200 OTES halen of niet

Want deze heeft een heel handige feature qua warmte "exhausting" Zie deze link
Nou vraag ik me af of dit invloed heeft op de "OC" baarheid van deze kaart... heeft natuurlijk niet veel met casemodding te maken... hoewel het me vooral gaat om de manier hoe deze GF4 dus eigenlijk als outtake gebruikt wordt...

Want deze heeft een heel handige feature qua warmte "exhausting" Zie deze link
Nou vraag ik me af of dit invloed heeft op de "OC" baarheid van deze kaart... heeft natuurlijk niet veel met casemodding te maken... hoewel het me vooral gaat om de manier hoe deze GF4 dus eigenlijk als outtake gebruikt wordt...
Leuk kaartje hoor, ziet er nice uit. Overklokbaarheid, sja zoek es naar reviews zou'k zeggen.
En wa kosda?
En wa kosda?
Verwijderd
Mooie mod!
Alleen had je niet beter een zwarte kast kunnen kopen? Was denk ik makkelijker geweest en had tijd gescheelt...
Alleen had je niet beter een zwarte kast kunnen kopen? Was denk ik makkelijker geweest en had tijd gescheelt...
pcies, ik verkoop ze 
btw, je pics zijn mooie kruisjes
btw, je pics zijn mooie kruisjes
Ik zie kruisjes, fix dit please.
Ik wil je mod namelijk graag zien
Ik wil je mod namelijk graag zien
You are free to do as we tell you to
Mail / ICQ / MSN de topicstarter dan als je zo graag pics wilt zien... posts over kruisjes zijn gewoon forumvervuiling.
Wie er nu nog over die kruisjes klaagt krijgt een OW.
Wie er nu nog over die kruisjes klaagt krijgt een OW.
Wat is een OW dan weer?!? Of bedoel je soms AOW?!?
[ Voor 37% gewijzigd door Chickendorp op 10-12-2002 11:16 ]
Een officiele waarschuwing, zie ook de banrichtlijnen
laat maar kwas niet snel genoeg
[ Voor 68% gewijzigd door Wooper op 10-12-2002 11:21 ]