Leden werven

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:32
Het DPC Promotie Team komt naar je toe deze zomer...

Misschien is die #DPC irc kanaal wel een goede methode om extra mensen erbij te krijgen en de band hechter te maken, maar misschien werkt het nog wel beter als we op een of andere manier nog een ander chatsite kunnen 'sponsoren' opzetten, of weet ik het.
Want je bent nu zo afhankelijk van de bezoekers aan tweakers.net.
Of we moeten indirect reclame maken voor DPC via tweakers.net....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Inderdaad we moeten veeeeeel meer leden hebben. Ik denk dat we daarom het beste kunnen beginnen met een officiele website (zie andere posts). Kweet niet wie er allemaal naar WAN gaan maar als iedere DPC'er daar met een tshirt van DPC gaat rondlopen........
En als we reclame op de site zetten, kunnen wij ook weer reclame maken op andere sites.
tis zomaar een idee

ps. Waarom sluit The #koffie team zich niet bij ons aan??

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 13:42
Pff siteje kost weer 30 piek per maand

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Begin juni krijg ik een eigen dedicated webserver.
Ik wil wel een domain hosten met een domain-naam. Kan tevens een proxy op gedraait worden.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
DPC site kost alleen moeite geen geld. Fempoie en co krijgen twee vette servers en dara zou die vast wel bij mogen (als die dingen ooit nog komen...). Anders heeft er vast wel een DPCer nog wat webspace over, Rick draait zijn hwf.net zelfs bij hem thuis dacht ik... :D
Op WAN profileren is wel grappig, maar dan moeten er weer shirts geregeld gaan worden en waarsch is een deel van wan al lid van DPC (het grootste deel) een ander deel van $koffie, nog eeen deel van Hit2000 en de rest van laten we zeggen AT en /. ofzow...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-01 19:58
Kunnen we niet een DPC-tshirt ontwerpen en laten drukken. Kan iedere DPC-er voor zeg 25 gulden bestellen. Volgens mij slaat dat enorm aan! En is gewoon GAAF!
(dat was toch ook met die tweakers t-shirts?)

Verwijderd

is het al zo dat DPC het enige nederlandse RC5 team is? zo niet.. Nederland unite ;)

(Dutch power is een beetje ongelukkig gekozen vinnik, but swah)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn nog 2 redelijk grote teams:

#Koffie: 75K gisteren
TUdelft: 36K gisteren

Verwijderd

Ik ga vanavond (waarschijnlijk heb ik daar de tijd wel voor) even een online help file schrijven... want ik lees best vaak dat mensen het niet snappen hoe je je koe in moet stellen enzo...
er zijn er geloof ik meer mee bezig met zo iets, maar we zien wel welke duidelijk is en dan kunnen we er altijd nog een maken gebaseerd op alle andere ofzo
never mind, loop beetje te blaten :)

Verwijderd

Jongens we kunnen iig alvast beginnen met reclame maken voor DPC op de homepage van een ieder.
Als zo veel mogelijk mensen dit doen, dan wordt DPC ook bekender.

VB: veel mensen gebruiken hun ICQ homepage niet/weinig, een ideale plek om veel mensen te bereiken lijkt mij :)

Verwijderd

Alsof er iemand op die homepages komt.

• [J.d.I.] DirtyHarry
T-shirts lijkt mee een behoorlijk goede reklame. En het is gewoon gaaf om met een DPC t-shirt rond te lopen :)
Kan iemand iets regelen om t-shirts te laten drukken? Moeten we ook nog een mooi logo maken.

• NightBird
  • Laatst online: 13-02 22:07

NightBird

DPC-Crew Coding
mijn vader kan wel t-shirts drukken met een logo.
prijzen weet ik niet uit mn hoofd, maar met 1 enkel A4 fullcolor plaatje op een wit shirt zal het rond de 15-20 gulden kosten

probleem is misschien wel de levering, maar dat zien we wel.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Ik denk dat zoiets beter via een prof kan gaan, een bedrijfje ofzo. Ik wil best met DPC over straat lopen, maar dat logo van GOT met hoorns vind ik niet echt super. Die koe van distributed.net vind ik wel mooi.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
erm ErikB,
en wat als m'n vader zo'n bedrijfje heeft en met de t-shirt handel z'n brood verdient? :)

• Ceaser
  • Laatst online: 13-02 10:11
:D

Verwijderd

De nieuwe handleiding op Frontpage werkt wel.
Gisteren alweer 30 nieuwe members :)

• [J.d.I.] DirtyHarry
ErikB bedoel je deze koe:
Afbeeldingslocatie: http://www.distributed.net/images/cowhead.gif

Verwijderd

Die koe lijkt me wel stoer om die op a4 groote achter op een zwart shirt te plakken, met er onder Dutch Power Cows en daaronder een web-adres. En voorop het GoT logog in het klein.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Misschien een idee om de forums van C!T en Hardwareinfo.net te bestoken? Zou leuk zijn als er daar ook een paar fanatieke DPC'ers bij komen.

• [J.d.I.] DirtyHarry
Jalache! Gaan we gewoon hier en daar bij allerlei sites infiltreren en flink wat reklame rondstrooien! >:)
Of als we achter de email-adressen komen van een hoop mensen die op die sites komen, reklame-emailtjes sturen. Maar dan wel zo dat het niet op spam meeltjes lijkt.

Ja, een klein logo van GOT voorop het t-shirt is ook wel leuk! (5x5 cm ofzo)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/logo.gif

• DarkHelmet
Lijkt me goed idee....
zijn tenslotte ook nederlanders met een hart voor dezelfde zaken.

Ik doet mee aan zo'n T-Shirt.
Nog 1 dingetje...
We hebben verschillende maten, dus moet je OF op bestelling gaan maken of gaan schatten en een voorraadje drukken en hopen dat je het allemaal kwijtraakt.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Als die drukker nou ff een voorbeeld kan maken kan iedereen hem bekijken. En als hij een mail adres openstelt kan iedereen die wil zijn maat doormailen. kweet zeker dat als ie komt dat ik er een of twee bestel.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Yes!!! Als er T-Shirts komen wil ik nu alvast 5 T-shirts bestellen, maat XL

Verwijderd

Doe mij dan ook maar 5 T-shirts (XL)

had het tweakers shirt ook al geminst ;(

Groet,

Obi

Verwijderd

Ben helemaal voor het idee. Ik doe mee (XL-maat)

Verwijderd

<h3>Tip van de meester:</h3>
UBB heeft een functie om alle leden een e-mailtje te sturen!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik kan alle geregistreerde tweakers.net bezoekers ook wel een mailtje sturen, maar is dat geen spam!?

• [J.d.I.] DirtyHarry
Volgens mij niet hoor. Gewoon een nieuwsflash :)
Als er t-shirts komen wil ik er wel 2. De maat weet ik eigenlijk niet. Ik ben 1,85m lang maar redelijk smal. Iemand enig idee welke maat dit is?

Verwijderd

eh..

je was lang en smal..<

eh volgens mij is hetdan toch XL
Extra Lang :D

Verwijderd

Femme:
Ze hebben toch zelf bij de registratie 'yes' aangeklikt bij 'allow to send e-mail'? >:) >:) >:)

• [J.d.I.] DirtyHarry
Maarre, moeten we eerst nog wel een t-shirt ontwerpen en welke kleur moet het t-shirt zelf worden?? Ik heb de komende paar dagen geen tijd voor het ontwerpen, ik zit met tentamens, maar dat kan iemand anders vast wel goed doen. En NightBird, jij kan er wel voor zorgen dat ze worden gedrukt?

• [J.d.I.] DirtyHarry
Volgens mij is zwart wel een aardige kleur t-shirt om dat logo op te drukken. Wit kan ook wel, maar is volgens mij lang niet zo mooi... Of beige is ook wel gaaf.

Verwijderd

Ik stem voor zwart.

• [J.d.I.] DirtyHarry
Jep, ikzelf ook.

Verwijderd

ja zwart, lekker vrolijk :)

Verwijderd

Zwart is best wel leuk. Alleen moet het logo wat er op komt niet donker worden dan.

• Eddict
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

:+ Zwart/wit gevlekt natuurlijk !!! :+

• [J.d.I.] DirtyHarry
Hmm, die koe heeft zwarte hoorntjes. Das een klein probleem... Hmm, dan moet er maar een dunne witte rand omheen, zodat je ze wel goed ziet.

Verwijderd

Je kan de hoorntjes grijs maken, of met fotoshop 'outter-glow' doen.

even wat in elkaar geflanst:

Afbeeldingslocatie: http://scholekster.elprac.hvu.nl/gif/cowhead-big-glow.gif

Verwijderd

COOL :) :)

Heb je hem op een beetje heftige resolutie zodat ie op a4 grote ook een beetje leuk is.
En nu de naam + webadres nog, alleen een webadres hebben we nog niet, daar moeten we nog ff hard over vergaderen(ahum)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
WOW!...

Dat is genoeg voor mijn shirt !

Greetinx [eNeRGy]

• [J.d.I.] DirtyHarry
Wow die is gaaf man! Echt mooi die glow! Goed werk :) . Moet er nog een tekst bij. Boven het plaatje DPC en eronder "Dutch Power Cows" of iets dergelijks.
Nu nog dat andere icoontje een beetje aanpassen zodat het ook mooi staat op een zwarte achtergrond.
}:O

DirtyHarry (edited 05-04-2000).]

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gaaf man!!! Maar uh er moet dus bij WIE we zijn (DPC), WAT we doen (RC5 code kraken) en WAAR we dat doen (site).
Iig wil ik wel zon shirtje :).... en dan moet het maar HEEEEL snel zomer worden!

• DarkHelmet
maak dat kolere shirt gelijk glow in the dark, dan koop ik er zo 10!
hehe ;)

Maar inderdaad, misschien is een koeien motief shirt ook wel leuk...
misschien gewoon 2 uitbrengen of zow....
Wat voor een kwaliteit opdruk wordt het eigenlijk, alla ik-vouw-hem-op-print-op-de-grond, of alla zo'n-dik-plaklaagje-wat-er-never-nooit-vanaf-gaat.....

• [J.d.I.] DirtyHarry
Liever het laatste ;)

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ook niet van dat vouw-je-t-shirt-en-de-vouw-blijft-in-je-plaatje-zitten plaatje.

Dat is ontiegelijk lelijk!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Jep, en het moet er ook niet afbladderen van een beetje halflife-zweet :)

Verwijderd

Het lijkt erop dat een plaatje nooit helemaal perfect is....
dus wordt het een tattoo op A4-formaat voor op je rug. >:)

• DarkHelmet
Nou ik zal eens naar Tatoo Bob gaan, ken die vent, dus zal effe kwantum korting regele.
Wie schrijft zich allemaal in?

Heb al:
-DarkHelmet
-Sueno
-....

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ja, een mooie tattoo voor op een t-shirt ;)
Maarre to get back to the point. Nightbird, jij kan die t-shirts wel laten maken (als het definitieve ontwerp door de GOT-pijplijn is gegaan :))? Alleen hoe gaan we de levering doen. Nightbird, als we jou het ontwerp+de adressen doorgeven van de kopers, en jij geeft ons een bankrekeningnummer om geld op te storten, kun jij de t-shirts dan laten opsturen naar iedereen?

Verwijderd

Of in iedere regio een soort van distributie centrum door de leden organiseren. Maar ik weet niet wat een tshirt verzenden kost, zal wel niet veel zijn.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
hmm
ik heb ook geen idee wat een shirt versturen kost... hoe ging dat bij de t.net t-shirts?

en ik bel morgen mn vader, dan vraag ik even de prijzen. Zwarte shirts zijn wel een stukkie duurder, ook de prints voor op zwart kosten wat meer..

maar dat horen jullie morgen wel.

dan is het dus een koe achterop (met tekst) en een GoT logo voor (borstprintje neem ik aan, niet fullsize)

als er nou iemand een mooi plaatje maakt, een 100 a 200 dpi is goed, dan is dat maar af.

grtz,

Pagina: 1