"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
En als we reclame op de site zetten, kunnen wij ook weer reclame maken op andere sites.
tis zomaar een idee
ps. Waarom sluit The #koffie team zich niet bij ons aan??
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Ik wil wel een domain hosten met een domain-naam. Kan tevens een proxy op gedraait worden.
Op WAN profileren is wel grappig, maar dan moeten er weer shirts geregeld gaan worden en waarsch is een deel van wan al lid van DPC (het grootste deel) een ander deel van $koffie, nog eeen deel van Hit2000 en de rest van laten we zeggen AT en /. ofzow...
(dat was toch ook met die tweakers t-shirts?)
Verwijderd
(Dutch power is een beetje ongelukkig gekozen vinnik, but swah)
#Koffie: 75K gisteren
TUdelft: 36K gisteren
Verwijderd
er zijn er geloof ik meer mee bezig met zo iets, maar we zien wel welke duidelijk is en dan kunnen we er altijd nog een maken gebaseerd op alle andere ofzo
never mind, loop beetje te blaten
Verwijderd
Als zo veel mogelijk mensen dit doen, dan wordt DPC ook bekender.
VB: veel mensen gebruiken hun ICQ homepage niet/weinig, een ideale plek om veel mensen te bereiken lijkt mij
Kan iemand iets regelen om t-shirts te laten drukken? Moeten we ook nog een mooi logo maken.
prijzen weet ik niet uit mn hoofd, maar met 1 enkel A4 fullcolor plaatje op een wit shirt zal het rond de 15-20 gulden kosten
probleem is misschien wel de levering, maar dat zien we wel.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
en wat als m'n vader zo'n bedrijfje heeft en met de t-shirt handel z'n brood verdient?
Verwijderd
Of als we achter de email-adressen komen van een hoop mensen die op die sites komen, reklame-emailtjes sturen. Maar dan wel zo dat het niet op spam meeltjes lijkt.
Ja, een klein logo van GOT voorop het t-shirt is ook wel leuk! (5x5 cm ofzo)
zijn tenslotte ook nederlanders met een hart voor dezelfde zaken.
Ik doet mee aan zo'n T-Shirt.
Nog 1 dingetje...
We hebben verschillende maten, dus moet je OF op bestelling gaan maken of gaan schatten en een voorraadje drukken en hopen dat je het allemaal kwijtraakt.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Verwijderd
UBB heeft een functie om alle leden een e-mailtje te sturen!
Als er t-shirts komen wil ik er wel 2. De maat weet ik eigenlijk niet. Ik ben 1,85m lang maar redelijk smal. Iemand enig idee welke maat dit is?
Verwijderd
Ze hebben toch zelf bij de registratie 'yes' aangeklikt bij 'allow to send e-mail'?
Verwijderd
even wat in elkaar geflanst:
Verwijderd
Heb je hem op een beetje heftige resolutie zodat ie op a4 grote ook een beetje leuk is.
En nu de naam + webadres nog, alleen een webadres hebben we nog niet, daar moeten we nog ff hard over vergaderen(ahum)
Dat is genoeg voor mijn shirt !
Greetinx [eNeRGy]
Nu nog dat andere icoontje een beetje aanpassen zodat het ook mooi staat op een zwarte achtergrond.
DirtyHarry (edited 05-04-2000).]
Iig wil ik wel zon shirtje
hehe
Maar inderdaad, misschien is een koeien motief shirt ook wel leuk...
misschien gewoon 2 uitbrengen of zow....
Wat voor een kwaliteit opdruk wordt het eigenlijk, alla ik-vouw-hem-op-print-op-de-grond, of alla zo'n-dik-plaklaagje-wat-er-never-nooit-vanaf-gaat.....
Dat is ontiegelijk lelijk!
Verwijderd
dus wordt het een tattoo op A4-formaat voor op je rug.
Wie schrijft zich allemaal in?
Heb al:
-DarkHelmet
-Sueno
-....
Maarre to get back to the point. Nightbird, jij kan die t-shirts wel laten maken (als het definitieve ontwerp door de GOT-pijplijn is gegaan
Verwijderd
ik heb ook geen idee wat een shirt versturen kost... hoe ging dat bij de t.net t-shirts?
en ik bel morgen mn vader, dan vraag ik even de prijzen. Zwarte shirts zijn wel een stukkie duurder, ook de prints voor op zwart kosten wat meer..
maar dat horen jullie morgen wel.
dan is het dus een koe achterop (met tekst) en een GoT logo voor (borstprintje neem ik aan, niet fullsize)
als er nou iemand een mooi plaatje maakt, een 100 a 200 dpi is goed, dan is dat maar af.
grtz,