Toon posts:

[FIFA 2003] Besturing doet vaag*

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He jongens,

Ik heb net fifa 2003 geinstallt en heb bij instellingen van besturing rennen op W gezet maar hij blijft gewoon op e staan, er staat wel dat die dus op W staat maar in het spel rent die alleen met E heeft nog iemand hier last van. Oja en als ik Fifa instal dan gaan ineens alle spellen houterig lopen en kan ik pc niet meer uitzetten of rebooten. :? Ik heb em daarom ook maar niet meer ingestalt maar misscihen weet iemand het probleem zodat ik het weer kan installen.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Heb ik dus ook last van...maar geen oplossing :(

Default blanke hetero

Verwijderd

Topicstarter
Ja vervelend dat niemand dat weet. :(

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Okay,

het volgende probleem heb ik.

Zodra ik Fifa probeer te installeren loopt het installeren vast op 1.98% bij het bestand met een extensie .ARB volgens mij.

Mijn systeem voldoet ruim aan de systeemeisen.

nog wat extra informatie

Windows XP Pro (zowel voor als na een complete format het zelfde probleem)
voor de rest weinig bijzonders te melden.

Ik vind het dus erg raar, want ik heb het geprobeerd voordat ik ging formatteren (dacht nl. dat het daar wel iets mee te maken kon hebben) maar ook na de format loopt hij precies op het zelfde punt vast.

Wie kan me helpen :? :)

• Red

Red

Blue

Heb het dus even nagekeken in de dir waar hij naartoe installeerd.

Hij blijft vasthangen op de file VIDEO.ABG in de map data/feart/Video

Iemand toevallig het zelfde probleem ;)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:48
Waarom een problementopic als alle problemen apart gepost worden :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Het is niet de bedoeling dat er een algemeen problemen topic komt, de splitsing van SP moest dat juist tegen gaan. Topic blijft open zodat het probleem nog opgelost kan worden, maar het is niet de bedoeling dat iedereen hier z'n probleem gaat posten.

There is no magic.

• Red

Red

Blue

The Will schreef op 03 november 2002 @ 23:08:
Het is niet de bedoeling dat er een algemeen problemen topic komt, de splitsing van SP moest dat juist tegen gaan. Topic blijft open zodat het probleem nog opgelost kan worden, maar het is niet de bedoeling dat iedereen hier z'n probleem gaat posten.
Sorry, als je mijn posthistory zou bekijken zie je dat ik bijna nooit in SP kom ;)

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

DoRRoN schreef op 03 november 2002 @ 22:45:

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad!

Ik had toen de iso gebrand en dat werkte dus niet.
Oplossing >> iso mounten met daemon tools en taadaa! het werkte meteen :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Hee, dat probleem met die 1,92% had ik ook ! En op CD2 zat eenzelfde probleem, terwijl een eerdere kopie van fifa (alles Deviance-release) wel goed was ! Ik dacht dat het aan mijn PC lag ofzo... vaag zeg ! Voor niks die CD's weggegooid dus. Vanavond proberen een nieuwe kopie te maken, kijken of die het wel doet.

Mother, will they like this song?

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02 23:21
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 22:11:
He jongens,

Ik heb net fifa 2003 geinstallt en heb bij instellingen van besturing rennen op W gezet maar hij blijft gewoon op e staan, er staat wel dat die dus op W staat maar in het spel rent die alleen met E heeft nog iemand hier last van.
ok, oplossing is simpel :) instellen -> instellingen opslaan -> instellingen laden. idd niet erg logisch. maar zo werkt het wel :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ik speel met een SideWinder gamepad...toetsenbord is toch erg vervelend jongens?
maar dat is niet de reden van mijn reactie, ik heb een ander probleem.
Ik kan het geluid in het menu instellen wat ik wil, Fifa zet het toch anders terug (voorbeeld : ik demp alles, maar volume van alles komt met een kwart omhoog...hmmm)

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
met die knopjes, gewoon weer even de ,E, W en Q opnieuw doen elke keer als je fifa start,weet je zeker dat het goed gaat. soms kan het in het spel nog wel fout gaan idd.

Verwijderd

Oja en als ik Fifa instal dan gaan ineens alle spellen houterig lopen en kan ik pc niet meer uitzetten of rebooten.
Kijk eens in de Task Manager of fifa2003.exe nog draait. Ik had er net ook last van.

Verwijderd

Topicstarter
rblommers schreef op 04 november 2002 @ 18:29:
[...]
ok, oplossing is simpel :) instellen -> instellingen opslaan -> instellingen laden. idd niet erg logisch. maar zo werkt het wel :)
Ik speel al fifa vanaf Fifa 96 en ik weet echt wel dat je het op moet slaan en dan laden enzo, maar er staat ook bij opties dat die op W staat maar in het spel kan het alleen met E :?
DoRRoN schreef op 03 november 2002 @ 22:45:

Dit heb ik ook en bij CD2 heb ik ook zo'n fout en bovendien als ik Fifa install dan lopen ineens alle spellen dik houterig en kan ik pc niet meer uitschakelen of rebooten heb al 2 x geformat en opnieuw geinstallt elke keer lopen de spellen daarna vast en bij schrijfcontrole staat dat er een fout zit in die fifa 2003 zeer vaaaag hoor. :'(

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:50
Ik heb die myth-versie, 1 cdtje, die doet het perfect. Ik had btw wel dat instelllingen probleem en dat houterig worden van je pc. Maarja rebootje en alles is weer klaar. Misschien dat het iets met read-only ofzo te maken heeft. Ik ga er zo thuis ff naar kijken.

XPENG G9 Performance 2024

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Heb al diverse sites bekeken, ik kan er echter niet achterkomen hoe ik bijv.
een schaarbeweging kan maken ... :/

Iemand een idee :?

MW | BF1 Stats

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 16:13

RUFFNECK

Poentje

zephyer schreef op 07 November 2002 @ 08:17:
Heb al diverse sites bekeken, ik kan er echter niet achterkomen hoe ik bijv.
een schaarbeweging kan maken ... :/

Iemand een idee :?
Ik heb gemerkt dat dat heel_vaak vanzelf gebeurt :P

• Zephyer
RUFFNECK schreef op 07 November 2002 @ 08:20:
[...]

Ik heb gemerkt dat dat heel_vaak vanzelf gebeurt :P
Heb je die optie aan staan dat EA je helpt ... :?
* Zephyer weet ff niet meer hoe die optie in het menu heet ...
In de vorige versie moest je nl. een knoppen combinatie gebruiken om een speciale beweging te maken ... :P
ik heb er heel wat geprobeerd ... maar niets reageerd

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Mischien zou je toch eens er over na denken dit spel te kopen... :{

• Zephyer
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 09:20:
Is dit aan mijn adres bedoelt ... :?
Zo ja ... explain... :(

MW | BF1 Stats

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 09:20:
Dit zijn echt van die standaard bullshit replies, maar goed, ik ga der verder maar niet op in...

Wat die schaar betreft : Special moves kun je doen met de freestyle button, spatie op je toetsen bord, en volgens mij Z op je gamepad ! Of daar ook een schaar mee kan weet ik niet :)

Mother, will they like this song?

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 16:13

RUFFNECK

Poentje

Wat ik irritant vind is het uitlopen van de keeper en een kopbal zelfde button zijn [Q], waarbij bij een corner van de tegenstander je OF die bal wegkopt [wat overigens heel vaag bijna nooit lukt] OF die keeper loopt uit en de tegenstander scoort een mazzeltje in een leeg doel :) Bij de vorige Fifa kon je nog met de Sliding button [A] ook nog een kopbal doen.

• DaGroninger
Shift en spatiebalk zijn voor de moves, volgens mij doen ze precies hetzelfde
je kan zo ook plek selecteren waar je de bal raakt voor het effect bij een vrije bal op scoor afstand.

• Zephyer
TheLunatic schreef op 07 november 2002 @ 15:32:
[...]

Dit zijn echt van die standaard bullshit replies, maar goed, ik ga der verder maar niet op in...

Wat die schaar betreft : Special moves kun je doen met de freestyle button, spatie op je toetsen bord, en volgens mij Z op je gamepad ! Of daar ook een schaar mee kan weet ik niet :)
DaGroninger schreef op 07 November 2002 @ 21:22:
Shift en spatiebalk zijn voor de moves, volgens mij doen ze precies hetzelfde
je kan zo ook plek selecteren waar je de bal raakt voor het effect bij een vrije bal op scoor afstand.
Kijk hier heb ik wat aan... thnkx ... :*) _/-\o_
Die knoppen moet ik dus eerst indrukken en bijv. "d" :?

[quote]RUFFNECK schreef op 07 november 2002 @ 16:11:
Wat ik irritant vind is het uitlopen van de keeper en een kopbal zelfde button zijn
, waarbij bij een corner van de tegenstander je OF die bal wegkopt [wat overigens heel vaag bijna nooit lukt] OF die keeper loopt uit en de tegenstander scoort een mazzeltje in een leeg doel :) Bij de vorige Fifa kon je nog met de Sliding button [A] ook nog een kopbal doen.
Dit is toch standaard "w" :?

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Zephyer schreef op 08 November 2002 @ 11:13:
[...]

[...]

Kijk hier heb ik wat aan... thnkx ... :*) _/-\o_
Die knoppen moet ik dus eerst indrukken en bijv. "d" :?
RUFFNECK schreef op 07 november 2002 @ 16:11:
Wat ik irritant vind is het uitlopen van de keeper en een kopbal zelfde button zijn
[...]

Dit is toch standaard "w" :?
Nee dat is het dus niet W is in deze fifa standaart niks en als je ietse instelt op W dan veranderd die het in het spel niet in het menu, maar ik denk dat dit probleem niet valt optelossen het word gewoon nog ff wachten op de patch :)

• Zephyer
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 15:03:
[...]

Nee dat is het dus niet W is in deze fifa standaart niks en als je ietse instelt op W dan veranderd die het in het spel niet in het menu, maar ik denk dat dit probleem niet valt optelossen het word gewoon nog ff wachten op de patch :)
Toen ik Fifa2003 voor het eerst speelde, was "w" een zacht tikkie geven ...
Voorheen was dit "sprinten"... hier ging ik dus meteen in de fout ...

Ik heb toen "e" (wat sprinten is als standaard) gewisseld met "w" ...
Nu kan ik plots ook nog eens koppen met "e" ... :? 8)7

Wellicht dat ik ff alle controls terug naar standaard breng en vandaar uit weer eens ga kijken ... B) :/

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het dus verander helpt dat niet in het spel blijft alles hetzelfde :(

• DaGroninger
W was standaard altijd rennen, S was lage pass, A was hoge pass en tackle, D was schieten en schouderduw. Q en E was afwisselend per fifa. die special moves knop is voor de gamepad spelers Button 10 trouwens.

met deze fifa is W player run standaard, als ik me niet vergis, dat heb ik op E gezet, zodat ik weer met W kan rennen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat werkt toch niet jongens probeer het eerst is uit voordat je zegt rennen is altijd W en voordat je zegt dat blijft gewoon staan, ja als je de eerste keer het hebt ingesteld bijft het staan maar 2x als je gaat poffen dus fifa restarten dan is alles weer gewoon als altijd ook staat bij instellingen alles zoals je het hebt ingesteld.

Iemand al een idee hoe ik nou die besturing goed kan krijgen ??

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-02 14:05
Bij mij is dat VIDEO.ABG ook corrupt, door een miskloon.
Weet iemand waar ik dit bestand kan vinden??

BDW, als dit een warez request is, gooi dit bericht er dan maar van af, maar geef me aub geen OW. Zie bdw niet in waarom dit er een zou zijn, maarja...

/edit: heb het bdw maar hier gepost, omdat hier al vanalles staat over dat 'VIDEO.ABG'....

[ Voor 16% gewijzigd door Ruuddie op 27-01-2003 19:29 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 07:42

Mystikal

It never hurts to help!

Heeft iemand het probleem al opgelost met MS sidewinder gamepad USB. Ik heb dus ook net een nieuwe gekocht (ik had een analoge ms sw gamepad, maar werd een beetje labiel..) en nu is er opeens een andere instelling qua rennen, en special moves.. Ik weet wel dat je dat kunt instellen, en saven en weer laden.. echter hij verandert niets. Ik kan alle toetsen wijzigen, maar het werkt gewoon niet...

Ik vind dit gewoon erg vreemd...

Iemand al een oplossing?

Basement Bios ---- Exo-S

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Is dit probleem nu al opgelost? Trok het spel net maar weer eens uit de kast, maar weer hetzelfde prob!

Default blanke hetero

Pagina: 1