Toon posts:

Marantz of Harman-kardon ??

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben vanplan om een nieuwe dolby ac3 decoder te kopen met ingeb. tuner / versterker.

Wat raad de tweaker mij aan ??

zijn beiden 1000,- alle opties;
coax, optische in / uit tig speakers...

gaat me puur om de qualiteiet van het apparaat en het geluid.

wie bied ??

Verwijderd

HK

Verwijderd

Topicstarter
waarom HK...
geef eens ff een goede rede...

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
HK, marantz gebruikt veel Philips

HK meer eigen spul

Verwijderd

HK

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 14:33
Is met beide merken niets mis. Kijk welke je de mooiste vind.

Van dat philips verhaal is gel*l,(ik kreeg de indruk dan men philips een slecht merk vond) Marantz is het duurdere merk van Philips en doet kwalitatief echt niet onder voor HK. Al koop je een Pioneer versterker heb je al een goeie, het is maar net wat je mooier vind, maar kwalitatief maakt het echt niet uit.

Je zult wellicht wel verschil horen in de versterker, maar de 1 vind dan de Marantz mooier klinken en de ander de HK. Het is mar net hoe jouw orden zijn.

Hop,hop,hop!

• UvaJari
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 18:34

UvaJari

A3 = prettig

Harman heeft klote importeur bij garantie; ze doen echt heeeeeel moeilijk (en ik kan nog goed zeuren ook). Ja, ik spreek uit ervaring.

The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 15:32 schreef Nephilium het volgende:
HK[/quote]Gewoon naar de winkel gaan en luisteren.
Je gehoor bepaald welke van de 2 de beste is.

ICE ICE Baby

Verwijderd

Topicstarter
ik d8 dat HK nederlands was; en dat marantz uit japan kwam met support van philips in nederland !!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:43

EraZor

Don't mention the war

Er bestaat kwalitatiefninderdaad niet zo heel veel verschil; alle waar naar zijn geld. Hangt een beetja af van alle andere componenten in je systeem. Ik zou eens gaan luisteren naar de verschillende versterkers met dezelfde speakers, of beter nog, hoofdtelefoon. Qua geluid hebben speakers een veel grotere impact dan de versterker zelf. (ook het speakersnoer, overigens). persoonlijk heb ik al mijn spul van Marantz. getwijfeld tussen HK, Marantz en NAD.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties;

mijn conclusie:

HK of marantz maakt niet echt uit kwalitatief; ga voor de mooist uitgevoerde;
HK kan wel probleem opleveren met leverancier.

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Ik zal voor de marantz, gaan wij hebben hier ook allemaal marantz spul staan, puur klasse en niet "duur".

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Ik weet niet hoe het met versterkers e.d. van Marantz staat, maar ik heb er een CD speler van, en dat ding vreet echt alles, CD's die bij anderen alleen maar over slaan draaien bij mij zonder problemen, ik heb al vaak zat korting gehad bij platenzaken omdat bepaalde nummers skipten, die dat automagisch opeens thuis niet meer deden.

iOS developer

Verwijderd

Topicstarter
ik zag net dat die marantz geen 999 maar 899 is; ik ga maar eens even luisteren naar die 2 types; ze kunnen in principe hetzelfde dus dat is het probleem niet...
marantz is wel makkelijker met garantie; en in dit geval nog 100,- goedkoper ook...

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 15:45 schreef djmuggs het volgende:
Gewoon naar de winkel gaan en luisteren.
Je gehoor bepaald welke van de 2 de beste is.[/quote]Inderdaad. Zelf luisteren. Paar cd'tjes en DVD'tjes mee, en dan gewoon een paar uurtjes zitten luisteren :)

Verwijderd

harman kardon is vooral zeer befaamd om zijn versterkers voor de rest weet ik het niet

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Als het allemaal kwalitatief niet zo uit maakt (dat moet je zelf gaan beluisteren, kun je niet zomaar per merk zeggen), moet je gaan kijken naar de features die er op zitten. Heeft de een wel of niet bass/treble regeling op afstandsbediening? En rear pre-out bus? Een subwoofer uitgang? Teveel dingen waar je naar moet kijken die van belang kunnen zijn. Ik zou zeggen, stel eens een lijste op met dingen die voor jou van belang kunnen zijn en kijk welke set wat biedt. En trek dan pas je conclusie.

Succes.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

HK was ooit een heel duur topmerk,helaas zijn ze naar de goedkopere producten gegaan en proberen nu nog te teren op de goede (en heel dure)naam van vroeger.

Een jaar of 10 /15 geleden had je niets van HK onder de 1000,- pieken.

Ik zou voor de Marantz gaan.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Heb nog wel een HK staan van 15 jaar pud ofzo wel SUPERGELUID, mag je kopen, ben je stuk goedkoper uit ;P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Ik zag een mooie technics met alles er op en er aan bij mediamarkt voor F888,- ik heb zelf de sony 830 bij raf in de uitverkoop op de kop getikt voor F899,- (de allerlaatste)
Pagina: 1