Toon posts:

Welke Geforce 4 TI ?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga me pc weer eens upgraden en dan moet ik natuurlijk weer eens een nieuwe videokaart want me geforce 2 pro trekt het allemaal niet meer :) Ik ben eens de mogelijkheden gaan bekijken en ik wil toch wel een geforce 4 ti halen maar het probleem is dat er zoveel zijn! Ik weet gewoon niet welke het snelst/best is. Ik wil ongeveer 200 euro eraan uitgeven en dus kom ik ongeveer uit op een Geforce 4 TI 4200. Ik zat te denken aan de Asus 8420 omdat ik goede ervaringen heb met Asus kaarten. Is er nog een andere Geforce 4 TI rond de 200 euro die echt beter/sneller is, want je hebt ze van zoveel verschillende merken en types dat ik het echt ff niet meer weet!

Alvast bedankt...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
FAQ V&B - Welke videokaart moet ik kopen?
Tabel met specs van verschillende chipsets

Overigens zijn bijna alle kaarten ongeveer gelijk aan elkaar, het gaat vooral om de extra's (TVout, DVI, spelletje) die je kan krijgen voor hetzelfde geld...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers...t_messages/610591#welkevk

Verschil tussen de Ti4200 kaarten van verschillende merken zit vooral in de 2D kwaliteit. Ook de software die erbij zit en leuke extraatjes zoals een DVI-uitgang zijn verschillend.
Ff op de sites van de fabrikanten naar de specs kijken, die onderling vergelijken en dan degene nemen die jou het beste lijkt :)

Dit topic is gesloten.