Toon posts:

welke pin connector voor mn powerswitch ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een bora pro moederbord dat ik net inmn nieuwe pc kast heb geinstalleerd maar nu zit ik met dit problem :
welke connector is nou voor mn power swich.
ik heb op het site gekeken amar kwam niet erg ver .http://support.packardbell-europe.com/scripts/rdr.asp?page=/support/pri/pri-06.asp&menu=MySupport&cat=PRI&lang=6&
kunnen julile mij aub aanduiden welke connector nou de goeie is om mn pc aan te doen !!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Geen manual van dat bordje erbij gekregen en er staat niks naast je Mobo pinnetjes :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
nope heb geen manual (i.vm dat ik mn systeem bij megapool heb gekocht ) en staat niks bij de pinnetjes

Verwijderd

Dan word het proberen proberen proberen en hopen dat je een keertje bingo heb 8)7 |:(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31
Staat er nix op het board :? Bij veel boards, en vooral in dat soort dingen :). Staat dan , Power en dan een hokje met een paar pinnen :).

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Je kan altijd manual downen bij mobo fabrikant in pdf format oid...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MightyRaven schreef op 02 november 2002 @ 15:57:
Je kan altijd manual downen bij mobo fabrikant in pdf format oid...
Gaat lastig worden, ik denk dat MSI namelijk geen manual heeft voor de MS-6168 (dat geldt wel vaker voor OEM mobo's als deze).

Ik heb ff gekeken en nergens vind ik de pinout voor deze mobo- misschien dat een van m'n ex-collega's bij PB nog iets interns kan vinden, maar ik betwijfel het.

Maar het is vrij makkelijk uit te zoeken, om de power switch pinnen te vinden, gewoon tweetallen pinnen verbinden (met een PSU aan de mobo, uiteraard), totdat hij aanspringt, dan heb je iig de PSW en een 0V lijn te pakken. Daarna (dit is een tikje riskanter) verder jumperen om de reset te vinden en tenslotte met een LED connector de LED aansluitingen vinden (let op: dit moet je naar 2 kanten doen, want bij een LED maakt de richting van aansluiting wel uit)

Oslik blyat! Oslik!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

http://www.microstar.ru/s.../manual.php?model=MS-6168

de russiche pagina de zip file omvat engelse versie damn i'm good

je moet de rij pinnen hebben helemaal rechtsonder in dehoek en dan er staat denk ik jfp onder

:)
:) :(
:) :)

de rooie smielys dus

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TrailBlazer schreef op 03 november 2002 @ 16:19:
http://www.microstar.ru/s.../manual.php?model=MS-6168

de russiche pagina de zip file omvat engelse versie damn i'm good

je moet de rij pinnen hebben helemaal rechtsonder in dehoek en dan er staat denk ik jfp onder

de rooie smielys dus

_/-\o_

Goed gevonden, komt niet vaak voor dat er iets over een door PB gebruikte mobo te achterhalen is wat ik niet weet :o :)

Oslik blyat! Oslik!

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Pak een schroeven draaier ...
Zet de voeding van je kast aan...
Nu ga je 1 voor 1 over de pinnetjes "aaien" bij 1 van allen slaat je mobo aan.
Wel effe opletten welke het nu was ...
draadjes erop en klaar is klara :)

P.s. het kan geen kwaad zo zetten wij mobo's op werk ook aan in testopstelling

Verwijderd

Ehm, volgens mij hanteerd MSI Gewoon een standaard, dus je kan gewoon een manual downloaden van een andere plank en daar kijken......

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:02

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dion_b schreef op 03 november 2002 @ 17:07:
[...]

_/-\o_

Goed gevonden, komt niet vaak voor dat er iets over een door PB gebruikte mobo te achterhalen is wat ik niet weet :o :)
nog geen 5 minuten gezocht btw

Verwijderd

Topicstarter
ja het is mij gelukt . ik heb gewoon met een plat kop schroeven draaier langs die pinnen gegaan tot dat ie aan ging 8) dus het was deze dus:

:):)
:(:(

die rooie dus :)

Verwijderd

Om even het antwoord compleet te maken: Pin layout

By the way, het is geen "standaard" ms-6168 die ze bij Packard Bell gebruiken, vandaar dat ik dit post.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dion_b schreef op 03 November 2002 @ 17:07:
[...]

_/-\o_

[beetje offtopic]
Jij had toch een bora pro in je kelder liggen?
Pagina: 1