Oke voordat ider gaat zeuren, ik heb heel google doorgeneust, ik heb heel got doorgezocht, ben op hotscripts en sites als dat geweest, maar ik kan er geen eentje vinden, die a: de zelfde functionaliteit (of grotendeels) als het mshtml object geeft, en b:met z'n takken van je code af blijft,
mshtml heeft namenlijk de neiging om met quotes te schuiven en bijvoorbeeld als je dit
als enige text in een textfieldhebt staan er dit
van te maken
verder merk ik dat hij dingen als styles etc er gewoon uit flikkert, ik zat te denken om er zelf een in elkaar te draaien met pure javascript via het dom, maar dit wordt denk ik behoorlijk moeilijk,
daarom: heeft iemand een editor die aan mijn wenzen voldoet? of heeft iemand ergens eens zo'n ding gezien? ik neem aan dat dit toch gewoon mag btw? tis niet echt een script request maar een software request,

naja plz? ik denk dat er genoeg mensen zijn die zo'n ding zouden willen hebben.
mshtml heeft namenlijk de neiging om met quotes te schuiven en bijvoorbeeld als je dit
code:
1
| <tr><td>een stukje text</td></tr> |
als enige text in een textfieldhebt staan er dit
code:
1
| een stukje text</td></tr> |
van te maken
verder merk ik dat hij dingen als styles etc er gewoon uit flikkert, ik zat te denken om er zelf een in elkaar te draaien met pure javascript via het dom, maar dit wordt denk ik behoorlijk moeilijk,
daarom: heeft iemand een editor die aan mijn wenzen voldoet? of heeft iemand ergens eens zo'n ding gezien? ik neem aan dat dit toch gewoon mag btw? tis niet echt een script request maar een software request,
naja plz? ik denk dat er genoeg mensen zijn die zo'n ding zouden willen hebben.
openkat.nl al gezien?