Toon posts:

[2000server] ISDN belt niet autoatisch in, analoog wel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij isdn inbellen belt de pc niet automaties in bij een analoog wel. Waar kan je dit uitzetten.( Vanwege invoeren van credentials die na dat de lijn is uitgevallen weer opnieuw moeten worden ingevoerd bij auto dial krijg je die kans niet).

Verwijderd

Topicstarter
sorry operating systeem2000 serv 3

Verwijderd

dit hoort niet in WOS denk ik, maar geef is wat meer info over je masjien.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb je topictitel aangepast zodat deze voldoet aan Windows Operated Systems - Policy

Lees FAQ Forumgedrag en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 ook nog even door.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hoi Fozzie:

Kan je je probleem duidelijker omschrijven :? IK kan hier geen wijs uit woorden, daarnaast is het handig om deze te lezen:

Windows Stappenplan

Verzin een duidelijk topic titel (STAP 3) met minimaal het Operating System wat je gebruikt, zie opmerking van mijn collega SH007 :P (die inmiddels je topic titel aangepast heeft op mijn verzoek)

Daarnaast: wat heb je zelf al uitgezocht, in je eventviewer gekeken naar foutmeldingen zoals in het hierboven genoemde link en dan met name stap 2: Google gebruikt, op www.microsoft.com/technet gekeken in de knowledge base :?

Wat verder handig is is wat je als modems/isdn kaarten gebruikt? En hoe ze aangesloten zijn en een overzicht van je PC specificaties.

Kleine opmerking nog: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif Als je een eerdere reactie wilt wijzigen kan je bovenstaande button (rechtsboven je post) gebruiken. :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
zal eerst stappenplan volgen sorry maar toch elk reply is welkom
Pagina: 1