Toon posts:

[MD 2000] wat voor een nieuwe Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Aldi PC met het MD2000 moederbord. Bevalt me allemaal goed. Nu denk ik er over om volgend jaar pas weer eens te gaan kijken naar een nieuwe PC. Toch wil ik zo graag eens het spel BF 1942 spelen. Derhalve lijkt mij een GForce2 of hoger kaartje een leuke oplossing. Onder TNT2 werkt het spel en een aantal anderen niet. Wellicht gaan mijn andere spellen dan ook nog wat beter lopen. Quake en MOHAA. Wie heeft voor mij een tip betreffende bovenstaande. Ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven. Een Gforce4 lijkt mij een beetje een overkill en dus zonde van het geld.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:40
Wat zijn je preciese specs?

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

hmmz zie dit:

[qoute]
Door Berraw - Sunday 04 November 2001 23:46

yow,

ik heb een PentiumIII 667Mhz 256SDram een Medion MD2000 moederbord ook wel de aldi computer, er zat een TNT2 in toen ik hem kocht alleen die heb ik vervangen door een GeForce2MX een tijd geleden. Alleen me PC loopt steeds vast terwijl ik aan het gamen ben of andere dingen doe. Ik hoorde via een vriend van mij dat dit opgelost kan worden door wat dingen in de bios te veranderen fast write enzo..
Kan iemand mij wat kleine tips geven wat me probleem kan oplossen??

Ik heb al een bios update gedaan voor me mobo en de allernieuwste Nvidia drivers geinstalled (d0h)

greetz Berr@w`
[\qoute]
Maar GF2 of GF3 (geen mx) is wel prima voor een p3 667, veel meer heeft niet echt nut.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Dit topic is gesloten.