Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Hier had ik laatst ook een topic over ---> 4 IDE-apparaten starten niet, 3 wel...
De oplossing bleek te liggen in de combinatie van aansluiten op de kabel. Met 4 apparaten heb je een heleboel combinaties en sommige apparaten zijn er blijkbaar heel gevoelig voor hoe ze aangesloten worden...
De oplossing bleek te liggen in de combinatie van aansluiten op de kabel. Met 4 apparaten heb je een heleboel combinaties en sommige apparaten zijn er blijkbaar heel gevoelig voor hoe ze aangesloten worden...
GerbenW schreef op 31 oktober 2002 @ 05:46:
Hier had ik laatst ook een topic over ---> 4 IDE-apparaten starten niet, 3 wel...
offtopic:
zeg ben jij toevallig bekend op dalnet (geweest)
Hoi
I/O controller questies horen in Opslagmedia & I/O Controllers 
[PMG] > [OM]
Neem ook eens de OM FAQ door.
[PMG] > [OM]
Neem ook eens de OM FAQ door.
Nee, sorry. Wat is 't eigenlijk? ojee ik stel een utfs vraagNoBody schreef op 31 oktober 2002 @ 06:08:
[...]
offtopic: