Toon posts:

Geforce2 of moet ik mijn Voodoo2 houden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen of ik een Geforce2 32 MX neem.
Want mijn vader heeft een andere videokaart met 32mb en 3d ondersteuning. Maar dan ziet Quake3Arena er niet meer helemaal cool uit. Sommige plaatjes zijn lichter als de rest.
Ik heb nu een Voodoo2 12 mb. En dit gaat goed.
Dus moet ik dit houden, of is een Geforce2 32MX beter???

En wat kosten ander videokaarten die jullie gebruiken??

Verwijderd

ik ben overlaasts ook overgestapt op een andere videokaart omdat mijn voodoo² 12Mb aan de trage kant begint te worden. Ik wilde ook op 1024*768 spelen. Ik heb nu een Geforce DDR 32 Mb waar ik zeer tevreden mee ben maar persoonlijk zou ik voor de Radeon gaan daar deze mooiere kleuren geeft. De Geforce kleuren zijn wat aan de magere kant.
MHO
Taranis

Verwijderd

Mijns inziens zijn de huidige videokaarten helemaal niet zo interessant. Als je het nog even aankan zou ik op de volgende generatie wachten, dan heb je de keuze uit G800, Rampage, de Radeon update en whatever nVidia op dat moment op de markt heeft.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
De ene 32MB is de andere niet, tussen een ATI met 32MB en een GeForce 2 GTS met 32MB zit een wereld van verschil natuurlijk. Die GeForce 2 MX is zeker een leuk kaartje voor niet teveel geld.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Das het probleem juist.
Mijn vader betaalt het. Maar ik krijg een nieuwe moederbord en een processor en 256 MB ram geheugen. Bij mekaar is dit al zo'n 2000 piek.
En ja het is eenmaal genoeg he.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Kies voor de Geforce!!
je kan ze gewoon naast elkaar zetten hoor. (geforce en voodooII) Als je nog eens zo'n prehistorisch 3dfx spel wil spelen dan kan dat nog.

(greetz je klasgenoot :))

Pak je rust!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
den the man: als je daar ervaringen mee hebt zou ik ze graag horen in een reactie in deze thread.

• Speedy
Je gaat toch niet een V2 met een simpel 2D kaartje op je nieuwe mobo zetten en dan fatsoenlijk gamen? Spaar die 350 piek bij elkaar en een GF2 MX komt binnen je bereik.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

I agree on that

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 10:37 schreef TAG_Speedy het volgende:
Je gaat toch niet een V2 met een simpel 2D kaartje op je nieuwe mobo zetten en dan fatsoenlijk gamen? Spaar die 350 piek bij elkaar en een GF2 MX komt binnen je bereik.[/quote]Nee, juist een GF2MX met Voodoo 2. Omdat sommige spellen om duistere redenen niet werken op de GF2MX, bv. Castrol Honda Superbikes 2000 en Midtown Madness.

Heeft er nou nog iemand tips voor?

• Speedy
Raar, ben op mijn GTS nog geen spel tegengekomen dat niet werkte (wat aan de videokaart te wijten zou zijn).

Flickr | Lego collectie

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het kan ook dat ik gewoon patches voor die spellen nodig heb. Maar ik wilde het ook eens met de V2 proberen.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Sommige games willen wel eens problemen geven met de GF, en dan is het altijd makkelijk om er nog een Voodoo 2 kaart naast te hebben. Vooral de wat oudere spelletjes kunnen er baat bij hebben (spelletjes die bv alleen Glide ondersteuning bieden). Maar bij de houdige generatie spelletjes zal toch voornamelijk de GF worden gebruikt. Dus het is een beetje afhankelijk van wat voor spelletjes er gespeeld worden.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina: 1