Toon posts:

MSI? of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een DURON 700 te kopen en hem in een MSI K7T pro te proppen.
Deze heeft een VIA K133 chipset.
Is dit wel een goeie keus? Hij is goedkoop als je hem vergelijkt met de ASUS en de Abit.
En heeft Chaintech trouwens ook een Socket A moederbord?

Verwijderd

Ik weet niet of je van plan bent om te gaan ocen, maar als dat zo is zou ik die niet kopen. dan zou ik een asus of een abit kopen, want op deze borden kun je ook de multiplier veranderen. en voor wat de chaintech ik zou niet weten wat ie kan, ben ik niet bekend mee, sorry....

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mijn MSi [Ms 6163PRO] kan jumperloos de multiplyer FSB en voltage [CPU Plug & Play III] veranderen.
Geen ID hoe het met de andere borden van ze zit.

D-LED is trouwens verrekte handig. [Weet niet of ander merk het ook heeft maar ik heb het alleen maar op MSI bordjes gezien]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het is idd net wat je er mee wilt, zoek je een stabiel mobo en je wilt niet overclocken, dan is de MSI een goede keus.
Wil je graag overclocken, dan moet je dus een Abit of Asus nemen (of de binnenkort te verwachten MSI K7T Pro2).

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

MSI is zeker een goede keus, de ASUS heeft te veel devices on-board ! Dit geeft eigenlijk alleen maar conflicten.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zelfde verhaal, wil je een redelijk bordje dan de MSI, die staat op redelijke afstand van de ASUS en ABIT, maar MSI is een goede 3de.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1