[xp home] .sys bestanden kwijt :(

Pagina: 1
Acties:

• rupert
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

rupert

a.k.a. fritz

Topicstarter
Ik moest van iemand ff een pc fixen, 'cdrom weer laten werken' en een digicam aansluiten. Wat is er nou voor raars bij zou je denken, maar van die cd-rom missen de .sys bestanden uit de map c:\windows\system32\drivers, zodat ik niets meer kan installeren vanaf cd, niet eens meer muziek kan luisteren vanaf cd.

Heb geprobeerd stuurprog. met windows weer te installeren, maar dan geeft ie doodleuk de boodschap dat ie de cd-rom en brander niet meer herkent.

Weet iemand waar ik van win xp home de .sys bestanden kan vinden?
Ik kon zelf zo snel niks vinden...

©zweitausendundsechs

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Brander geheel verwijderen -> rebooten -> brander opnieuw installeren?

En dan de cd-rom net zo :)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

- Windows Stappenplan

Gelezen. Wat heb je al gedaan/ gezocht. Geef eens wat meer info :? Hier kunnen we niks mee op Gathering of Tweakers

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euh. Ze staan op de CD :?

Welke sys bestanden? Allemaal? Tijd voor een reinstall :)

Zie verder ook Riemer.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* uche *

Op de CD staan de bestanden in gecomprimeerde vorm. Die kun je met cmd: expand eventueel uitpakken.

Als je een bestand als blaat.dll zoekt, staat het op de CD als blaat.dl_

Uiteraard zie je die niet als je het bekende verhaal van systeembestanden weergeven uit hebt staan (zoals de default instelling is in Windows)...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device