Toon posts:

[S@H]Moghu !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello GoT,

ik ben dus "nieuw" :p
Ik check al paar jaar elke dag zowat de newsposts op tweakers.net, en heb deze morgend maar eens besloten om het forum mee te joinen, en het Seti@home team mee te versterken. 'k moet me sebiet enkel nog ff toevoegen denk ik tot jullie groep, maar blijkbaar is de password retrieval van Seti momenteel down wegens hardware maintenance.

Hoe zit het in elkaar ivm overdracht van de units naar jullie groep ? enkel degene die ik nu ga doen komen erbij ? of ook de afgelopen 500 die ik sinds gisteren heb gedaan ?
In totaal goed voor 1.16 year CPU working.

Greets,

Falcon10

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:26
Welkom :)

Je oude WU's komen ook bij DPC mits ze onder hetzelfde account staan uiteraard :)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Voor zover ik weet worden alle puntjes die onder dat emailadres gegraast zijn lekker meegenomen hierheen.

Wilkomme.. Welkom! :P

* Blistimo slaps Witlof around a bit with a kaassausje... gaat is ff lekker niet replyen als ik dat ook doe :P

[ Voor 0% gewijzigd door Blistimo op 30-10-2002 09:20 . Reden: grrrr :P ]

D3 char(s)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

goed voor de rest weet ik niet veel van seti, maar ik weet wel dat je eerst de FAQ wel even mag lezen voor je hier begint te posten, anyway, welkom, en goeiemorgen !! veel plezier bij DPC en go and assimilate !!

Deze plek is te koop.

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 15:53
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:14:
de afgelopen 500 die ik sinds gisteren heb gedaan?
:9~ :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Greetingz Falcon_10...

En welkom bij DPC alvast zou ik zeggen :) Als je je Seti account aanmeld bij DPC worden alle resultaten van dat account meegenomen bij ons totaal. De resultaten blijven natuurlijk van jezelf, ook die je in de toekomst gaat gaat genereren, maar zolang je "lid" bent van DPC morden ze bij ons totaal meegerekend.

En die 500 WU's....da's je dagproductie? Impressive.... :)

Verwijderd

Topicstarter
hehe, wou dat het dagproductie was ;)
Ben dus meeaangemeld, plekje 303 van DPC is voor mij :)

Heb zonet ook de CLI client gedownd voor op men PC op't werk.
Nu zit ik wel met klein probleempje, de proxy kan ie niet connecteren. Ik vermoed dat dat komt doordat op mijn werk hier de firewall alle poorten, buiten 21, 80 en 8080 blokkeert.
Iemand enig ID of er een proxy ergens draait op 8080 ? ( gebruik ik ook voor IRC :p )

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Welkom meneer falcon..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Welkom bij DPC, we kunnen altijd wel wat hulp gebruiken :)

Misschien kun je voortaan een wat duidelijkere topictitel verzinnen, met bijv. het project waar het omgaat? Als iedereen een titel als die van jou gebruikt wordt het hier nogal snel een zooitje. bvd ;)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Topictitel fixed.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Toch blijft ie dwaas :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

Theuno

Da Devil Crew

JustMe_ schreef op 30 oktober 2002 @ 12:11:
[...]

Toch blijft ie dwaas :P
Beetje lol op de vroege ochtendmiddag moet kunnen. ;)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Againzender
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 14:15
Welkom Falcon_10, ik zie dat het je gelukt is te joinen.
Weer 500 WU's er bij voor de kudde, jummie :9

Verwijderd

Topicstarter
jup, maar zou nog leuker kunne zijn als ek PC hier op't werk ook kan late werke :)
Maar dien proxy eh.

Niemand een id of er ene is die op poort 21, 80 of 8080 draait ? ( als da lukt kan ek eventu 700 computers mee late draaie :D )

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:12:

Niemand een id of er ene is die op poort 21, 80 of 8080 draait ? ( als da lukt kan ek eventu 700 computers mee late draaie :D )
Dat is de moeite om er dan maar speciaal een proxy voor op te zetten...

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Againzender
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 14:15
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:12:
jup, maar zou nog leuker kunne zijn als ek PC hier op't werk ook kan late werke :)
Maar dien proxy eh.

Ik heb natuurlijk geen idee hoe het netwerk daar in elkaar steekt, maar als je legaal daar de zaak zou mogen installeren, is dat wel de moeite waard om uit te zoeken.

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Kweet nie zeker maar volgens mij kan je in setiqueue zelf de poort aangeven ipv van de standaard 5517.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

en als je legaal mag draaien heb ik wel een borgscript ...om je clients te voorzien

je moet hem een beteje ombouwen voor seti maar das geen probleem

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Kuuke schreef op 30 oktober 2002 @ 16:20:
Kweet nie zeker maar volgens mij kan je in setiqueue zelf de poort aangeven ipv van de standaard 5517.
Kan perfect in SetiQueue.
Best manueel als SQ eventjes niet draait, in het bestand \setiqueue\server\server.ini de 1ste lijn aanpassen, bv:
Server/PortNo=5517
wijzigen in
Server/PortNo=8080
Pagina: 1