Sony-Ericsson T600 voorlopige ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:04

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

bluppy2 schreef op 05 november 2002 @ 16:07:

[...]

ligt eraan wat je er mee wilt doen. De t600 is erg basic. Geen uitgebreide frutsels, geen GPRS, etc... De Nokia is toch een stukkie uitgebreider, (maar weer een "stuk" zwaarder) :)
ik wil gewoon bellen en sms-en en een fatsoenlijke calender...
ik denk toch dat ik de t600 ga halen...

¯\_(ツ)_/¯

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

bluppy2 schreef op 05 november 2002 @ 16:07:
[...]

van GSMstunter idd, ik heb hem twee-en-een-halve week geleden besteld. (via de post)
17 okt had ik ehm besteld :( nog een keer mailen dan..

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog even over die kalender / agenda ..

Als je bekent bent met de PalmOS (3.5.3 op mijn PalmIIIxe) dan is de kalender van de T600 zo'n ongeveer een regelrechte kopie

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 09:44

Bluppy2

Hip!

SkoolieDie schreef op 05 november 2002 @ 18:03:
Nog even over die kalender / agenda ..

Als je bekent bent met de PalmOS (3.5.3 op mijn PalmIIIxe) dan is de kalender van de T600 zo'n ongeveer een regelrechte kopie
maar werkt dat een beetje lekker? is die agenda goed toegankelijk? Is het niet oneindig veel gepruts om een entry in te voeren?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik moet toch ook toegeven dat, ondanks mijn antipathie voor nokia, ik heb overwogen een nokia 6150 te kopen. Zit nog steeds te twijfelen, de agenda in de t600 is goed, maar de 6150 heeft IR en een veel grotere standby tijd en een véél uitgebreider telefoonboek... :/.

Gelukkig heb ik nog twee maandjes abo die ik moet uitzitten, kan ik me rustig gaan 'oriënteren'... En maar wachten wat de reacties hier en in de winkel zijn op beide. Ik hoop alleen wel dat mijn drang GEEN nokia te kopen zo groot blijft als-ie nu is.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

epoman schreef op 06 november 2002 @ 00:07:
Ik moet toch ook toegeven dat, ondanks mijn antipathie voor nokia, ik heb overwogen een nokia 6150 te kopen. Zit nog steeds te twijfelen, de agenda in de t600 is goed, maar de 6150 heeft IR en een veel grotere standby tijd en een véél uitgebreider telefoonboek... :/.

Gelukkig heb ik nog twee maandjes abo die ik moet uitzitten, kan ik me rustig gaan 'oriënteren'... En maar wachten wat de reacties hier en in de winkel zijn op beide. Ik hoop alleen wel dat mijn drang GEEN nokia te kopen zo groot blijft als-ie nu is.
same here, alleen dan met de 6510... deze is wel wat duurder, maar heeft meer functies en ziet er ook sjiek uit.
alleen een nadeel... ik wil geen nokia :+ dilemma!!!

ik heb iig de knoop doorgehakt net en toch de T600 besteld...
waarschijnlijk over een week of 2 in huis, dan zal ik een review schrijven met veeeeeel pics!!!

¯\_(ツ)_/¯

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

beschuitfluiter schreef op 06 november 2002 @ 11:43:
[...]

same here, alleen dan met de 6510... deze is wel wat duurder, maar heeft meer functies en ziet er ook sjiek uit.
alleen een nadeel... ik wil geen nokia :+ dilemma!!!

ik heb iig de knoop doorgehakt net en toch de T600 besteld...
waarschijnlijk over een week of 2 in huis, dan zal ik een review schrijven met veeeeeel pics!!!
heee, ik wilde al een review gaan schrijven met veel pics :)
het wachten is alleen nog op mijn KPN120 abbo :)

Verwijderd

ERRUG SJiek!!!! heb nu de Nokia 8910, maar deze is ook wel stijlvol O+

• epoman
  • Niet online
epoman schreef op 06 november 2002 @ 00:07:
ik bedoel natuurlijk ook een 6510, maar ik kan niet typen 8)7 ofzo. excuses excuses

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Octopuz schreef op 03 november 2002 @ 17:42:
Ik kan hem krijgen voor €150.. maja ik krijg morgen al een Samsung T100 nieuw voor €150 >:)
Zo weinig! 150 euro voor een t100 is geen geld!
(of is het met abonnement?)

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

als je trouwens die telefoon bij gsmstunter hebt besteld, kan je hem dan gelijk gebruiken? er hoeft niks geactiveerd te worden??

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
_Richie_ schreef op 06 november 2002 @ 13:29:
[...]

Zo weinig! 150 euro voor een t100 is geen geld!
(of is het met abonnement?)
Nee, €150 nieuw en los :9
En legaal!

Vooruit ik zal het maar vertellen... vriend van een vriendin werkt bij BC en daar was dit een showmodel en omdat er geen doosje meer bijzat mochten ze deze niet meer verkopen. Verder zit alles er nog wel bij! Puik foontje die T100 btw!!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Octopuz schreef op 06 november 2002 @ 15:57:
[...]

Nee, €150 nieuw en los :9
En legaal!

Vooruit ik zal het maar vertellen... vriend van een vriendin werkt bij BC en daar was dit een showmodel en omdat er geen doosje meer bijzat mochten ze deze niet meer verkopen. Verder zit alles er nog wel bij! Puik foontje die T100 btw!!
ik vind dat zooooo'n kermisding he... d'r zit nog net geen suikerspinnekraam aan, maar voor de rest is het een echte japanse discobol...

my 0,02

¯\_(ツ)_/¯

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Iemand al kabel ofzo, gezien waarme je via pc melodies, en picture messages kan stuuren ?
Kan ej trouwens wel een operator logo zetten erop ?

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op 06 november 2002 @ 16:13:
[...]

ik vind dat zooooo'n kermisding he... d'r zit nog net geen suikerspinnekraam aan, maar voor de rest is het een echte japanse discobol...

my 0,02
dat slaat nergens op, geef eens aan waarom het een kermisding is...

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

B0MBACI schreef op 06 november 2002 @ 16:36:
Iemand al kabel ofzo, gezien waarme je via pc melodies, en picture messages kan stuuren ?
Kan ej trouwens wel een operator logo zetten erop ?
je kan zelf plaatjes maken met dat ding, dus met een beetje geduld maak je ook zo een operator logo :)

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 12:21
best aardig dingetje ja,
iemand toevallig wat gehoord over de T700 ?

PVoutput

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op 06 November 2002 @ 23:04:
[...]

dat slaat nergens op, geef eens aan waarom het een kermisding is...
veelste blits allemaal, hoe die knoppenlayout is. dat glimmende logo...
maar nogmaals, dat is MIJN mening, als jij het een vette gsm vind; good for you, mij hoor je nie klagen ;)

¯\_(ツ)_/¯

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

knights16 schreef op 07 november 2002 @ 08:31:
best aardig dingetje ja,
nooit va ngehoord.. wat zou die dan hebben? of heb je gewoon een nummertje verandert :) ?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30
bluppy2 schreef op 06 november 2002 @ 15:50:
als je trouwens die telefoon bij gsmstunter hebt besteld, kan je hem dan gelijk gebruiken? er hoeft niks geactiveerd te worden??
ja je kan hem gelijk gebruiken :)
heb hem dinsdag gekregen van gsmstunter, klasse telefoontje ! :)

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

]-[Skinlab]-[ schreef op 07 november 2002 @ 13:36:
[...]

ja je kan hem gelijk gebruiken :)
heb hem dinsdag gekregen van gsmstunter, klasse telefoontje ! :)
ik heb hem ook dinsdag besteld, maar ik had er tegelijkertijd een KPN120 abbo bij genomen, en die nog niet binnen.. De telefoon wel... Ik hoorde van een flatgenoot dat KPN een beetje moeite heeft met zoveel abbo's.. als het goed is wordt het grootste deel vandaag verstuurd.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

knights16 schreef op 07 november 2002 @ 08:31:
best aardig dingetje ja,
huh? T700 bestaat die uberhaubt?

¯\_(ツ)_/¯

• Bruut
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik heb de t600 nu al zo'n drie weken en hij bevalt prima. Standby tijd houdt niet echt over maar, wat wil je ook met zo'n klein toestel. Hij voelt solide aan, geen problemen met knopjes ofzo. Alleen de toetsenblokkering zit een bug in. Hij laat het toe om 1 x de 1-toets in te drukken.

Chaos, panic, & disorder - my work here is done.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Dat is geen Bug maar een functie om mocht er wat gebeuen dat mensen 112 kunnen bellen :) probeer maar.

• Bruut
  • Laatst online: 30-10-2025
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde ook eigenlijk de 0-toets.

Chaos, panic, & disorder - my work here is done.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 21:45
Bruut schreef op 07 November 2002 @ 23:28:
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde ook eigenlijk de 0-toets.
volgens mij kan de 8 ook.

no comment

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ik weet niet wat de internationale help nummers zijn... misschien heeft het toch daar wat mee te maken...

• Martinus
bluppy2 schreef op 08 november 2002 @ 00:59:
ik weet niet wat de internationale help nummers zijn... misschien heeft het toch daar wat mee te maken...
heel goed

no comment

• SkoolieDie
  • Niet online
Speciaal voor bluppy: kalender uitleg met plaatjes. ;)

Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/00standby.jpg
superknop op de T600 -> hier zitten vanuit standby je shortcuts achter en in de menus fungeert die als context gevoelige knop,er springt dan een keuzemenuutje op.Zeg maar een rightmousebutton

Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/01optieschermgroot.jpg
Hier zie je "my little tabblad" na een druk op de context knop. Tabblad is naar eigen smaak samen te stellen. Navigeren kan op verschillende manieren:
A:schuifplippie aan de zijkant en op yes drukken
B:pijltjes gebruiken en op yes drukken
C:en als je eenmaal weet waar alles zit dan gewoon menunummer intoetsen en ga je direkt door. In dit geval 4 om bij de weekweergave te komen.

Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/weekleeg.jpg
De weekweergave dus. Staat default op vandaag, met pijltjes naar andere dag gaan, 1 en 3 een week verspringen,4 en 6 een maand verspringen,7 en 9 een jaar verspringen.
Yes drukken om naar de dagweergave te gaan(daindeling ook direkt vanuit de shortcuts te berijken.Staat bij mij op 3)

Volgende serie pics lijkt me duidelijk. Vergadering invoeren:
Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/pano1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/pano2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/pano3.jpg

Er zijn 4 kategorieen:vergadering,telefoongesprek,herinnering en taken.
Gelukkig bij herinnering telefoongesprek gelijk het aanbod om met 1 druk op de knop te bellen:
Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/02belalarm.jpg

Na invoering ziet de weekweergave erzo uit.Door de dag scrollen met zijplippie:
Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/week1.jpgAfbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/week2.jpg

maandweergave:
Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/maand.jpg

en nog een scan van de sneltoetsen:
Afbeeldingslocatie: http://swazilandkif.homestead.com/files/tel/dinges.jpg

Wel duidelijk zo mag ik hopen..

Verwijderd

Zo zo, das wel heel duidelijk allemaal :)
Had ik nog drie vraagjes (sta nml ook op het punt hem te kopen!)...

- Heeft deze telefoon zo'n irritant knipperend lichtje of hebben ze die nu eindelijk achterwege gelaten?

- Reageert het menu direct? Dus als je een toets indrukt, dat ook direct het gewenste menu verschijnt? Vroeger was dit nogal eens een probleem bij Ericsson (ook de Nokia 6210 heeft er last van!)

- Kun je sms'jes nogsteeds sneller intypen dan dat de telefoon kan verwerken? Hier ergerde ik me op de T39 dood aan! Was ik al bij de 'n' van het woord 'hebben' en dan stond er pas 'hebb' in het beeldscherm!

Hoop dat je de vragen kunt beantwoorden!!

Verwijderd

http://www.sonyericsson.com/trythephone/t600/t600.html
Hier kun je de software gratis uitproberen!
Hoef je geen foto's te maken van je telefoon!

• SkoolieDie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 01:46:
Zo zo, das wel heel duidelijk allemaal :)
Had ik nog drie vraagjes (sta nml ook op het punt hem te kopen!)...

- Heeft deze telefoon zo'n irritant knipperend lichtje of hebben ze die nu eindelijk achterwege gelaten?

- Reageert het menu direct? Dus als je een toets indrukt, dat ook direct het gewenste menu verschijnt? Vroeger was dit nogal eens een probleem bij Ericsson (ook de Nokia 6210 heeft er last van!)

- Kun je sms'jes nogsteeds sneller intypen dan dat de telefoon kan verwerken? Hier ergerde ik me op de T39 dood aan! Was ik al bij de 'n' van het woord 'hebben' en dan stond er pas 'hebb' in het beeldscherm!

Hoop dat je de vragen kunt beantwoorden!!
-

1-SORRY VANAVOND GEEN BOERENDISCO IN DEZE TELEFOON!

2&3-ben geen tiepmiep maar hij moet me nog inhalen.denk dat je je met die chippies van tegewoordig weinig zorgen hoeft te maken, in ieder geval niet bij zo'n barebones zwart wit geval als de T600

En Tomaseli: waren geen fotos maar scans.nog meer werk 8)7

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm vandaag lag er een briefje in de bus dat ik mijn T600 maandag op t postkantoor op kan halen halen ;( weak

Verwijderd

EINDELIJK! Hebben ze dat *#$&*%-knipperlichtje uit die Ericsson's gehaald :)

Nouja, das dan duidelijk.. Dat wordt een T600 :*)

Verwijderd

Bruut schreef op 07 November 2002 @ 18:01:
Ik heb de t600 nu al zo'n drie weken en hij bevalt prima. Standby tijd houdt niet echt over maar, wat wil je ook met zo'n klein toestel. Hij voelt solide aan, geen problemen met knopjes ofzo. Alleen de toetsenblokkering zit een bug in. Hij laat het toe om 1 x de 1-toets in te drukken.
de T600 ondersteund 3 alarmnummers: 112, 911 en 08. zal wel zijn omdat ie trilpleband is ofzo

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

SkoolieDie schreef op 08 november 2002 @ 20:10:
Speciaal voor bluppy: kalender uitleg met plaatjes. ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

prachtig! ik heb hem sinds vandaag ook en hij bevalt prima!
zijn bij jullie eigenlijk ook de lettertjes onder de 7 en de 9 niet volledig verlicht?

Verwijderd

Ik ben hem deze namiddag ook gaan halen, echt leuk telefoontje.
Moet die nu echt 12u opladen alvorens ermee te werken?

Verwijderd

kermisding? HAHAHAHAHAHA!!!! als er 1 telefoon is dat juist niet de kermislook verdient is het de t600 wel. Kermis telefoons zijn telefoons die mensen trekken met overbodige funties en atracties zoals knipperende lampjes verwisselbare frontjes kleuren displays met geweldige kortfilmpjes en achtergrondjes. En nee ik heb zelf twee imode toestellen met kleuren display dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb. Ik verkoop gsms en ik vind het een van de mooiste en meest functionele toestelletjes die er op dit moment verkrijgbaar is. Geen poespas gewoon een lekker klein toestelletje dat gewoon bedoeld is om mee te bellen en zo nu en dan is te smsen punt!

12 uur laden? binnen een uurtje is het toestel vol.

En bluppy2 ga is terug met je gsm. Alle knoppen horen bij een goed werkende t600 mooi egaal verlicht te worden.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 18:52:
kermisding? HAHAHAHAHAHA!!!! als er 1 telefoon is dat juist niet de kermislook verdient is het de t600 wel. Kermis telefoons zijn telefoons die mensen trekken met overbodige funties en atracties zoals knipperende lampjes verwisselbare frontjes kleuren displays met geweldige kortfilmpjes en achtergrondjes. En nee ik heb zelf twee imode toestellen met kleuren display dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb. Ik verkoop gsms en ik vind het een van de mooiste en meest functionele toestelletjes die er op dit moment verkrijgbaar is. Geen poespas gewoon een lekker klein toestelletje dat gewoon bedoeld is om mee te bellen en zo nu en dan is te smsen punt!

En bluppy2 ga is terug met je gsm. Alle knoppen horen bij een goed werkende t600 mooi egaal verlicht te worden.
tja, het is maar een heel klein puntje bovenin de Q van de 7. Echt heel klein, maar het vielme gewoon op... Ik heb geen zin om er mee naar gsmstunter te gaan.. is met te veel werk.. misschien later...

• SkoolieDie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 18:52:

Yeeeeeah, jij begrijpt hem. Dit een telefoon voor mensen met stijl en klasse die Win2K draaien. Wussies met XP gaan voor Nokia. >:)

• holoX
hmmz het enigste nadeel tot nu dat ik kan vinden is dat als je hem op de toetsenblokkering hebt en bijv. in je broekzak hebt zitten en je krijgt een smsje dat je dan een schermpje krijgt met "nieuw bericht", nu lezen ?
En dan doen de yes en no toetsen en das niet zo handig als hij in je broekzak zit :(
maar verder perfect telefoontje :Y)

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 12:21
een Z700 bedoelde ik
hehe

PVoutput

• SkoolieDie
  • Niet online
]-[Skinlab]-[ schreef op 09 november 2002 @ 21:34:
hmmz het enigste nadeel tot nu dat ik kan vinden is dat als je hem op de toetsenblokkering hebt en bijv. in je broekzak hebt zitten en je krijgt een smsje dat je dan een schermpje krijgt met "nieuw bericht", nu lezen ?
En dan doen de yes en no toetsen en das niet zo handig als hij in je broekzak zit :(
maar verder perfect telefoontje :Y)
Skinlab, ik begrijp helemaal niks van je boodschap dus ik weet niet of we het over hetzelde hebben maar het slot is wel zo intelligent dat je mag opnemen en berichten beantwoorden. Of bedoel je dat het lock er weer opgaat als je hem pas
later pakt?

• holoX
SkoolieDie schreef op 09 november 2002 @ 21:49:
[...]

Skinlab, ik begrijp helemaal niks van je boodschap dus ik weet niet of we het over hetzelde hebben maar het slot is wel zo intelligent dat je mag opnemen en berichten beantwoorden. Of bedoel je dat het lock er weer opgaat als je hem later pakt?
ahum nee :+
toetsenblokkering, gsm in broekzak, je krijgt een smsje en de yes & no toetsen zijn dus geunlokt, hiermee kun je het smsje lezen/weigeren. Dit vind ik jammer omdat ie dan eigenlijk op toetsenblokkering staat.
snappie vouz :? :P

Verwijderd

Die gaat niet uitkomen. Productie is gestopt. (www.threegmobile.com)

Verwijderd

Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik zou willen kijken voor een Handsfree Carkit voor de T600, bestaat er eigenlijk wel al één, want ik ben niet van plan zo'n universele te gebruiken.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 22:38:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik zou willen kijken voor een Handsfree Carkit voor de T600, bestaat er eigenlijk wel al één, want ik ben niet van plan zo'n universele te gebruiken.
http://www.sonyericsson.c...S1&B=ie&PID=9926&LM=PSM_V :? :?

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-02 19:59

Brazza

Byte me!

bluppy2 schreef op 09 november 2002 @ 19:26:
[...]

tja, het is maar een heel klein puntje bovenin de Q van de 7. Echt heel klein, maar het vielme gewoon op... Ik heb geen zin om er mee naar gsmstunter te gaan.. is met te veel werk.. misschien later...
Heb ik ook 'last"van maar bij bevalt nog goed. Alleen ik kan nergens BELVOLUME vinden. dat je kan instellen hoe hard hij moet klinken als iemand belt

Verwijderd

Ik heb een Ericsson T66, zeg maar de Ericsson-versie van de Sony Ericsson T600. Heel klein gsm'tje, heel positieve ervaringen en zalige knopjes.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-02 19:59

Brazza

Byte me!

okay maar dit is een T600 draadje

Verwijderd

T600 is erg verwant met T66, is eigenlijk identiek denk ik zelfs
Dus kan je evengoed je ervaringen van een T66 posten ;)
Heeft gewoon een ander uiterlijk en ander logotje erop. Verder heb ik nergens al verschillen gezien, gelezen of gehoord.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 02:33:
T600 is erg verwant met T66, is eigenlijk identiek denk ik zelfs
Dus kan je evengoed je ervaringen van een T66 posten ;)
Heeft gewoon een ander uiterlijk en ander logotje erop. Verder heb ik nergens al verschillen gezien, gelezen of gehoord.
Voor de T66 loopt al een ander draadje:
Het grote ericsson T66-topic

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Brazza schreef op 11 November 2002 @ 02:14:
[...]

Heb ik ook 'last"van maar bij bevalt nog goed. Alleen ik kan nergens BELVOLUME vinden. dat je kan instellen hoe hard hij moet klinken als iemand belt
Dat kan je aanpassen met het knopje aan de zijkant (tijdens het bellen ;))

Het verschil met de R600 is trouwens iets getweakte software, en de knopjes zijn veranderd zodat mensen met grotere vingers er ook makkelijk gebruik van kunnen maken. En er was geloof ik een spelletje toegevoegt :)

een kleine vergelijking

• Bigs
  • Niet online
Ik heb hem ook binnen en DUDE WAT IS IE KLEIN! :D Niet normaal zeg en ik moet zeggen dat de knopjes ondanks de grootte toch verbazingwekkend goed werken

• Bigs
  • Niet online
Hmm.. heb ik dat nou of kan ik nergens voicedail of snelkiezen vinden? Zo wordt bellen in de auto wel weer erg leip :{ Met snelkiezen bedoel ik dus dat je een nummer aan een van de cijfertoetsen hangt, dus 1 vasthouden is thuis, 2 is je mokkel etc. etc.

[edit]
Oeps, snelkiezen al gevonden op pagina 3, nummers verhuizen naar posities 1-9 en dan cijfer + yes doen.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Bigs schreef op 11 november 2002 @ 21:03:
Hmm.. heb ik dat nou of kan ik nergens voicedail of snelkiezen vinden? Zo wordt bellen in de auto wel weer erg leip :{ Met snelkiezen bedoel ik dus dat je een nummer aan een van de cijfertoetsen hangt, dus 1 vasthouden is thuis, 2 is je mokkel etc. etc.

[edit]
Oeps, snelkiezen al gevonden op pagina 3, nummers verhuizen naar posities 1-9 en dan cijfer + yes doen.
als je ook een entry van een telefoonnummer weet, kan je dat nummer invoeren (bijv. Nr 54), en dan het hekje indrukken. Dan verhuis je naar het telefoonboek nr 54 en hoef je alleen maar op Yes te drukken om te bellen :)

• SkoolieDie
  • Niet online
]-[Skinlab]-[ schreef op 09 november 2002 @ 21:51:
[...]

ahum nee :+
toetsenblokkering, gsm in broekzak, je krijgt een smsje en de yes & no toetsen zijn dus geunlokt, hiermee kun je het smsje lezen/weigeren. Dit vind ik jammer omdat ie dan eigenlijk op toetsenblokkering staat.
snappie vouz :? :P
aaaaahaha, muntje is gevallen....
Is misschien een klein minpuntje, maar geloof dat ik hem toch maar hou. :)

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook zo'n ding en ik moet zeggen; een heel fijn toestelletje....

Alleen ik heb èèn probleempje / vraagje; hoe kun je instellen dat je t9 woordenboek voor sms'jes standaard op Nederlands staat ? Hij staat nu standaard op automatisch maar dat werkt niet echt....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 08:29:
ik heb mijn t600 gisteren bij Mediamarkt opgehaald (gratis met 1jaar Ben extra). Verschrok mezelf letterlijk omdat ik haar niet eens goed vast kon pakken :+ Wat is dat ding klein!!! Luister kwaliteit is goed, iig beter dan Siemens M35.
Ja ik vind hem dus een beetje te klein... mijn kleinste telefoon tot nu toe was de 8310 ( heb nu een 7210) dat was nog te doen, maar had deze vandaag in mijn handen en oh jongens wat klein! >:)... maarja dat zal wel een kwestie van wennen zijn dan... niemand anders die hem TE klein vind?

• Martinus
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 14:12:
Ik heb sinds kort ook zo'n ding en ik moet zeggen; een heel fijn toestelletje....

Alleen ik heb èèn probleempje / vraagje; hoe kun je instellen dat je t9 woordenboek voor sms'jes standaard op Nederlands staat ? Hij staat nu standaard op automatisch maar dat werkt niet echt....
boekje lezen klaar is U

no comment

• SkoolieDie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 16:19:
[...]

Ja ik vind hem dus een beetje te klein... mijn kleinste telefoon tot nu toe was de 8310 ( heb nu een 7210) dat was nog te doen, maar had deze vandaag in mijn handen en oh jongens wat klein! >:)... maarja dat zal wel een kwestie van wennen zijn dan... niemand anders die hem TE klein vind?
'TE' zou ik niet zeggen.
Voor bellen zonder handsfree dinges is ie echt op het randje. Ook wat bediening betreft kan er niets meer af.

Maar als je zoals ik doodongelukkig word van sjouwen met grote, onhandige of zware zooi dan kun je een hoop door de vingers zien. Groter dan dit vind ik echt irritant aanwezig in m'n broekzak.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ik heb trouwens ontdekt dat je hem heel makkelijk op de toetsenblokkering kan zetten door het pijltje naar links ingedrukt te houden.
Dat wist ik nog helemaal niet :D :D
Het pijltje naar rechts is zoeken in het woordenboek btw :)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Is er iemand die hem al heeft laten vallen :?
Zo ja hoe goed heeft ie het overleefd? Ik ben daar behoorlijk benieuwd naar, aangezien ik mijn huidige oude trouwe Nokia 3210 al behoorlijk vaak uit mijn handen heb laten vallen |:(

[ Voor 0% gewijzigd door The Bad Seed op 13-11-2002 14:13 . Reden: typo ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Martinus
Duracell schreef op 13 november 2002 @ 14:13:
Is er iemand die hem al heeft laten vallen :?
Zo ja hoe goed heeft ie het overleefd? Ik ben daar behoorlijk benieuwd naar, aangezien ik mijn huidige oude trouwe Nokia 3210 al behoorlijk vaak uit mijn handen heb laten vallen |:(
Kan wel tegen een stootje, ook al omdat die toch niet zwaar is. Het printplaatje binnen in zit goed vast en is stevig. :D
bluppy2 schreef op 13 november 2002 @ 08:22:
ik heb trouwens ontdekt dat je hem heel makkelijk op de toetsenblokkering kan zetten door het pijltje naar links ingedrukt te houden.
Dat wist ik nog helemaal niet :D :D
Het pijltje naar rechts is zoeken in het woordenboek btw :)
Das wel heel handig :9

no comment

• Bigs
  • Niet online
Pijltje naar links vasthouden geeft gewoon het bovenste item uit 'Mijn tabblad' (het shortcutmenu dus). Bij mij is dat profielen switchen, toetsenblok doet ie al automatisch :)

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

dat eigen menu is helemaal nie zo spectaculair trouwes...
kan op de siemens C45 ook, in een iets beperkte vorm, maar het zit er wel op

¯\_(ツ)_/¯

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Bigs schreef op 13 November 2002 @ 16:21:
Pijltje naar links vasthouden geeft gewoon het bovenste item uit 'Mijn tabblad' (het shortcutmenu dus). Bij mij is dat profielen switchen, toetsenblok doet ie al automatisch :)
hee, das een handige tip..
* Bluppy2 gaat weer ff verder experminteren :)

• SkoolieDie
  • Niet online
beschuitfluiter schreef op 13 november 2002 @ 17:00:
dat eigen menu is helemaal nie zo spectaculair trouwes...
kan op de siemens C45 ook, in een iets beperkte vorm, maar het zit er wel op
Net zoals de kalender (op de meeste telefoons van nu trouwens) ook al eerder is gedaan op de Palm. En zo zijn er wel meer dingen .
Allemaal goed gejat, op sommige punten verbeterd en samengesmeed in 1 snazzy interface.

Met dank aan Sony die al lang voor er mobieltjes bestonden met de interface van draagbare spullen bezig was (walkman).

• Bigs
  • Niet online
Trouwens ook leuk dat je in het servicemenu de sterkte van je verlichting bij kunt stellen (ookal word ik normaal al scheel van die blauwe toetsen). Heb hem trouwens maar gewoon op 90 laten staan, misschien dat ie op 100 anders meer slijt ofzo (anders hadden ze dat in de fabriek wel gedaan lijkt me)

• holoX
Bigs schreef op 13 november 2002 @ 18:00:
Trouwens ook leuk dat je in het servicemenu de sterkte van je verlichting bij kunt stellen (ookal word ik normaal al scheel van die blauwe toetsen). Heb hem trouwens maar gewoon op 90 laten staan, misschien dat ie op 100 anders meer slijt ofzo (anders hadden ze dat in de fabriek wel gedaan lijkt me)
ik heb hem gewoon op 100, merk niets van batterij sneller leeg ofzo :)

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Bigs schreef op 13 November 2002 @ 18:00:
waar moet dat ergens? ik kan dat nergens vinden.. of ben ik een beetje scheel aan het worden :|

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

bluppy2 schreef op 13 November 2002 @ 17:39:
[...]

hee, das een handige tip..
* Bluppy2 gaat weer ff verder experminteren :)
Nog iets, als je c ingedrukt houd kan je geluid uitzetten.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

B0MBACI schreef op 13 november 2002 @ 21:21:
[...]

Nog iets, als je c ingedrukt houd kan je geluid uitzetten.
jep, die was ik vergeten er neer te zetten. Ik heb nu alle knopjes ingedrukt gehouden. Maar ik kan het menutje waar je de sterkte van de verlichting kan instellen niet ivnden :(

• holoX
bluppy2 schreef op 13 november 2002 @ 21:24:
[...]

jep, die was ik vergeten er neer te zetten. Ik heb nu alle knopjes ingedrukt gehouden. Maar ik kan het menutje waar je de sterkte van de verlichting kan instellen niet ivnden :(
>*<<*<*

• Bigs
  • Niet online
]-[Skinlab]-[ schreef op 13 november 2002 @ 19:46:
[...]

ik heb hem gewoon op 100, merk niets van batterij sneller leeg ofzo :)
Nou mijne gaat op 90 ook al vrij snel leeg :{ vooral op m'n werk waar ik nogal slecht bereik heb (prutstone) en als er dan mensen ff spelletjes zitten te spelen ofzo dan gaat ie echt 8x zo snel als gewoon standby staan :(

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

KEWL!! Hoe kom je daar nou weer aan :D ?
Bigs schreef op 13 november 2002 @ 21:30:
[...]

Nou mijne gaat op 90 ook al vrij snel leeg :{ vooral op m'n werk waar ik nogal slecht bereik heb (prutstone) en als er dan mensen ff spelletjes zitten te spelen ofzo dan gaat ie echt 8x zo snel als gewoon standby staan :(
die spelletjes vreten idd stroom... vooral met dat trilalarm erbij..
'k heb de mijne maar ff op 50% gezet... Dat ziet er nog steeds prima uit.. eens kijken of het wat uit maakt :)

• Bigs
  • Niet online
Dat servicemenutje werkt trouwens op een hoop Ericssons, op mijn T29 deed ie het ook al.

• holoX
bluppy2 schreef op 13 November 2002 @ 21:30:
[...]

KEWL!! Hoe kom je daar nou weer aan :D ?
ik wist dat het bestond maar ik wist de code niet meer zo goed.
dus ff gegoogled op "ericsson service menu" en voila :)

• holoX
welke software versie heb jij :?
staat bij SW-informatie: 29 R1C

ik weet niet of dit de actuele is en of er uberhaubt wel meerdere versie's bestaaan :?

edit: omg wist niemand dat dan van het service menu :? :P

Verwijderd

>*<<*<*..............KEWL!!!de backlight staat nu op 10 ingesteld.... toetjes nog goed te lezen in het donker :)

• SkoolieDie
  • Niet online
]-[Skinlab]-[ schreef op 14 November 2002 @ 00:29:
[...]

welke software versie heb jij :?
staat bij SW-informatie: 29 R1C

ik weet niet of dit de actuele is en of er uberhaubt wel meerdere versie's bestaaan :?

edit: omg wist niemand dat dan van het service menu :? :P
:( 22R1A wat ik dus lees als 22release1alpha itt jou 29releasecandidate1 :+
maar eens om een update in de winkel gaan jeremieeeren.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

29R1C i have! :)
Dit is trouwens mijn eerste Ericsson.. Dus al de features zijn echt nieuw voor mij :)

• Bigs
  • Niet online
Hmm valt me inderdaad op dat zo weinig mensen dat menutje kennen. Ik heb ook 29R1C. Wat ik trouwens een irritante bug(?) vind is dat die schakelaar op de zijkant het ook nog wel doet als je toetsenblok aan staat.
Normaal kun je namelijk mooi met een druk op de shortcut-knop even de tijd zien (licht gaat dan even aan en meteen weer uit), maar als je daarvoor een keer die schuifknop aangeraakt hebt blijft het statusscherm dus in beeld staan en dat kun je dan niet weghalen :(

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Bigs schreef op 14 November 2002 @ 10:00:
Hmm valt me inderdaad op dat zo weinig mensen dat menutje kennen. Ik heb ook 29R1C. Wat ik trouwens een irritante bug(?) vind is dat die schakelaar op de zijkant het ook nog wel doet als je toetsenblok aan staat.
Normaal kun je namelijk mooi met een druk op de shortcut-knop even de tijd zien (licht gaat dan even aan en meteen weer uit), maar als je daarvoor een keer die schuifknop aangeraakt hebt blijft het statusscherm dus in beeld staan en dat kun je dan niet weghalen :(
hmm, dat statusscherm blijft toch maar heel eventjes staan, maar iets van 5 seconden ofzo... kwestie van ff geduld hebben. Wanneer gebruik je de schuif nou :)

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

damn... als ik geluk heb, dan krijg ik hem voor het weekend nog... anders maandag/dinsdag...!

kan nie wachten!!! :P

¯\_(ツ)_/¯

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nog een code: <**<
Kun je zien of er een simlock (slotje) op je telefoon zit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

haas schreef op 14 november 2002 @ 10:27:
Nog een code: <**<
Kun je zien of er een simlock (slotje) op je telefoon zit.
hehe, lol... zijn er misschien nog meer van dit soort ingebouwde functies..
* Bluppy2 vindt dit maar verassend :)

• Bigs
  • Niet online
bluppy2 schreef op 14 november 2002 @ 10:06:
[...]

hmm, dat statusscherm blijft toch maar heel eventjes staan, maar iets van 5 seconden ofzo... kwestie van ff geduld hebben. Wanneer gebruik je de schuif nou :)
Hmm.. ik zou toch ZWEREN dat ie eerst bleef staan :) Maar je hebt gelijk

• epoman
  • Niet online
Ik kan het niet laten dit te melden. Ik ben toch ergens wel blij dat ik nog niet heb toegeslagen... Ik zie nog niet al te veel mensen met dit toestel rondlopen, maar de prijs icm een abo is al meer dan gehalveerd afgelopen weken. Heb ik toch nog iets om d* dankbaar voor te zijn (m'n abo loopt pas over een maand af). Straks een toestel zonder al te veel bugs in de software, en vrijwel zonder bijbetalen... Eén groot feest :7.

• Bigs
  • Niet online
Sjah, wie de eerste wil zijn betaalt nou eenmaal een hogere prijs :) Ach zelfs toen hij zo duur was was ie nog goedkoper dan de gemiddelde nokia :)

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

mjah.. ik vind die telefoon incl 2 abbo's voor 164 euro nog steeds geen slechte deal :P

• debeer
  • Laatst online: 20-02 12:28
Hij zou toch maximaal 180 uur standby moeten zijn?
Mijn telefoontje komt maar tot maximaal 142 uur standby :(

debeerzietzevliegen.nl

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

debeer schreef op 22 december 2002 @ 13:12:
Hij zou toch maximaal 180 uur standby moeten zijn?
Mijn telefoontje komt maar tot maximaal 142 uur standby :(
het duurt weken voordat hij op 180 uur zit.. kewstie van geduld..

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Weet iemand toevallig of er frontjes voor de t600 te vinden is, ik heb nu een paar grote krassen op het "alu" gedeelte :'(

• sigma01
  • Laatst online: 12-02 11:27
B0MBACI schreef op 22 December 2002 @ 20:30:
Weet iemand toevallig of er frontjes voor de t600 te vinden is, ik heb nu een paar grote krassen op het "alu" gedeelte :'(
Ik vermoed dat ze er niet zullen zijn. Omdat het echt op het kastje is geplakt. Misschien weten ze bij een service center raad.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

sigma01 schreef op 22 December 2002 @ 20:31:
[...]

Ik vermoed dat ze er niet zullen zijn. Omdat het echt op het kastje is geplakt. Misschien weten ze bij een service center raad.
krasjes komen toch altijd wel, in het begin maakte ik me erook wel druk om maarjah als je je daaraan gaat ergeren kun je elke maand wel een nieuwe gsm kopen 8)7

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op 07 november 2002 @ 10:01:
[...]

veelste blits allemaal, hoe die knoppenlayout is. dat glimmende logo...
maar nogmaals, dat is MIJN mening, als jij het een vette gsm vind; good for you, mij hoor je nie klagen ;)
ow :o nu ik het topic goed doorlees snap ik pas dat jij het over die Samsung had, ja dat is idd een kermisding.

• Bigs
  • Niet online
Shit.. was ik zo blij met mijn T600tje, nu heb ik ineens geen ontvangst meer! Ik had al af en toe dat hij tijdens het bellen telkens van 0 naar 5 streepjes ging, maar nu heb ik gewoon helemaal niks meer :( Binnenkort waarschijnlijk maar ff lang een service point. Of heeft iemand hier toevallig tips? (batterij eruit enzo al geprobeerd)
Pagina: 1 2 Laatste