Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Kan wel tegen een stootje, ook al omdat die toch niet zwaar is. Het printplaatje binnen in zit goed vast en is stevig.Duracell schreef op 13 november 2002 @ 14:13:
Is er iemand die hem al heeft laten vallen
Zo ja hoe goed heeft ie het overleefd? Ik ben daar behoorlijk benieuwd naar, aangezien ik mijn huidige oude trouwe Nokia 3210 al behoorlijk vaak uit mijn handen heb laten vallen
Das wel heel handigbluppy2 schreef op 13 november 2002 @ 08:22:
ik heb trouwens ontdekt dat je hem heel makkelijk op de toetsenblokkering kan zetten door het pijltje naar links ingedrukt te houden.
Dat wist ik nog helemaal niet![]()
Het pijltje naar rechts is zoeken in het woordenboek btw
no comment
kan op de siemens C45 ook, in een iets beperkte vorm, maar het zit er wel op
¯\_(ツ)_/¯
hee, das een handige tip..Bigs schreef op 13 November 2002 @ 16:21:
Pijltje naar links vasthouden geeft gewoon het bovenste item uit 'Mijn tabblad' (het shortcutmenu dus). Bij mij is dat profielen switchen, toetsenblok doet ie al automatisch
* Bluppy2 gaat weer ff verder experminteren
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Net zoals de kalender (op de meeste telefoons van nu trouwens) ook al eerder is gedaan op de Palm. En zo zijn er wel meer dingen .beschuitfluiter schreef op 13 november 2002 @ 17:00:
dat eigen menu is helemaal nie zo spectaculair trouwes...
kan op de siemens C45 ook, in een iets beperkte vorm, maar het zit er wel op
Allemaal goed gejat, op sommige punten verbeterd en samengesmeed in 1 snazzy interface.
Met dank aan Sony die al lang voor er mobieltjes bestonden met de interface van draagbare spullen bezig was (walkman).
ik heb hem gewoon op 100, merk niets van batterij sneller leeg ofzoBigs schreef op 13 november 2002 @ 18:00:
Trouwens ook leuk dat je in het servicemenu de sterkte van je verlichting bij kunt stellen (ookal word ik normaal al scheel van die blauwe toetsen). Heb hem trouwens maar gewoon op 90 laten staan, misschien dat ie op 100 anders meer slijt ofzo (anders hadden ze dat in de fabriek wel gedaan lijkt me)
waar moet dat ergens? ik kan dat nergens vinden.. of ben ik een beetje scheel aan het wordenBigs schreef op 13 November 2002 @ 18:00:
Trouwens ook leuk dat je in het servicemenu de sterkte van je verlichting bij kunt stellen (ookal word ik normaal al scheel van die blauwe toetsen). Heb hem trouwens maar gewoon op 90 laten staan, misschien dat ie op 100 anders meer slijt ofzo (anders hadden ze dat in de fabriek wel gedaan lijkt me)
Nog iets, als je c ingedrukt houd kan je geluid uitzetten.bluppy2 schreef op 13 November 2002 @ 17:39:
[...]
hee, das een handige tip..
* Bluppy2 gaat weer ff verder experminteren
jep, die was ik vergeten er neer te zetten. Ik heb nu alle knopjes ingedrukt gehouden. Maar ik kan het menutje waar je de sterkte van de verlichting kan instellen niet ivndenB0MBACI schreef op 13 november 2002 @ 21:21:
[...]
Nog iets, als je c ingedrukt houd kan je geluid uitzetten.
>*<<*<*bluppy2 schreef op 13 november 2002 @ 21:24:
[...]
jep, die was ik vergeten er neer te zetten. Ik heb nu alle knopjes ingedrukt gehouden. Maar ik kan het menutje waar je de sterkte van de verlichting kan instellen niet ivnden
Nou mijne gaat op 90 ook al vrij snel leeg]-[Skinlab]-[ schreef op 13 november 2002 @ 19:46:
[...]
ik heb hem gewoon op 100, merk niets van batterij sneller leeg ofzo
KEWL!! Hoe kom je daar nou weer aan
die spelletjes vreten idd stroom... vooral met dat trilalarm erbij..Bigs schreef op 13 november 2002 @ 21:30:
[...]
Nou mijne gaat op 90 ook al vrij snel leegvooral op m'n werk waar ik nogal slecht bereik heb (prutstone) en als er dan mensen ff spelletjes zitten te spelen ofzo dan gaat ie echt 8x zo snel als gewoon standby staan
'k heb de mijne maar ff op 50% gezet... Dat ziet er nog steeds prima uit.. eens kijken of het wat uit maakt
ik wist dat het bestond maar ik wist de code niet meer zo goed.
dus ff gegoogled op "ericsson service menu" en voila
welke software versie heb jij
staat bij SW-informatie: 29 R1C
ik weet niet of dit de actuele is en of er uberhaubt wel meerdere versie's bestaaan
edit: omg wist niemand dat dan van het service menu
Verwijderd
]-[Skinlab]-[ schreef op 14 November 2002 @ 00:29:
[...]
welke software versie heb jij
staat bij SW-informatie: 29 R1C
ik weet niet of dit de actuele is en of er uberhaubt wel meerdere versie's bestaaan
edit: omg wist niemand dat dan van het service menu![]()
maar eens om een update in de winkel gaan jeremieeeren.
Dit is trouwens mijn eerste Ericsson.. Dus al de features zijn echt nieuw voor mij
Normaal kun je namelijk mooi met een druk op de shortcut-knop even de tijd zien (licht gaat dan even aan en meteen weer uit), maar als je daarvoor een keer die schuifknop aangeraakt hebt blijft het statusscherm dus in beeld staan en dat kun je dan niet weghalen
hmm, dat statusscherm blijft toch maar heel eventjes staan, maar iets van 5 seconden ofzo... kwestie van ff geduld hebben. Wanneer gebruik je de schuif nouBigs schreef op 14 November 2002 @ 10:00:
Hmm valt me inderdaad op dat zo weinig mensen dat menutje kennen. Ik heb ook 29R1C. Wat ik trouwens een irritante bug(?) vind is dat die schakelaar op de zijkant het ook nog wel doet als je toetsenblok aan staat.
Normaal kun je namelijk mooi met een druk op de shortcut-knop even de tijd zien (licht gaat dan even aan en meteen weer uit), maar als je daarvoor een keer die schuifknop aangeraakt hebt blijft het statusscherm dus in beeld staan en dat kun je dan niet weghalen
kan nie wachten!!!
¯\_(ツ)_/¯
Kun je zien of er een simlock (slotje) op je telefoon zit.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
hehe, lol... zijn er misschien nog meer van dit soort ingebouwde functies..haas schreef op 14 november 2002 @ 10:27:
Nog een code: <**<
Kun je zien of er een simlock (slotje) op je telefoon zit.
* Bluppy2 vindt dit maar verassend
Hmm.. ik zou toch ZWEREN dat ie eerst bleef staanbluppy2 schreef op 14 november 2002 @ 10:06:
[...]
hmm, dat statusscherm blijft toch maar heel eventjes staan, maar iets van 5 seconden ofzo... kwestie van ff geduld hebben. Wanneer gebruik je de schuif nou
Mijn telefoontje komt maar tot maximaal 142 uur standby
debeerzietzevliegen.nl
het duurt weken voordat hij op 180 uur zit.. kewstie van geduld..debeer schreef op 22 december 2002 @ 13:12:
Hij zou toch maximaal 180 uur standby moeten zijn?
Mijn telefoontje komt maar tot maximaal 142 uur standby
Ik vermoed dat ze er niet zullen zijn. Omdat het echt op het kastje is geplakt. Misschien weten ze bij een service center raad.B0MBACI schreef op 22 December 2002 @ 20:30:
Weet iemand toevallig of er frontjes voor de t600 te vinden is, ik heb nu een paar grote krassen op het "alu" gedeelte
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
krasjes komen toch altijd wel, in het begin maakte ik me erook wel druk om maarjah als je je daaraan gaat ergeren kun je elke maand wel een nieuwe gsm kopensigma01 schreef op 22 December 2002 @ 20:31:
[...]
Ik vermoed dat ze er niet zullen zijn. Omdat het echt op het kastje is geplakt. Misschien weten ze bij een service center raad.
Verwijderd
owbeschuitfluiter schreef op 07 november 2002 @ 10:01:
[...]
veelste blits allemaal, hoe die knoppenlayout is. dat glimmende logo...
maar nogmaals, dat is MIJN mening, als jij het een vette gsm vind; good for you, mij hoor je nie klagen