• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Is er iemand die hem al heeft laten vallen :?
Zo ja hoe goed heeft ie het overleefd? Ik ben daar behoorlijk benieuwd naar, aangezien ik mijn huidige oude trouwe Nokia 3210 al behoorlijk vaak uit mijn handen heb laten vallen |:(

[ Voor 0% gewijzigd door The Bad Seed op 13-11-2002 14:13 . Reden: typo ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 21:45
Duracell schreef op 13 november 2002 @ 14:13:
Is er iemand die hem al heeft laten vallen :?
Zo ja hoe goed heeft ie het overleefd? Ik ben daar behoorlijk benieuwd naar, aangezien ik mijn huidige oude trouwe Nokia 3210 al behoorlijk vaak uit mijn handen heb laten vallen |:(
Kan wel tegen een stootje, ook al omdat die toch niet zwaar is. Het printplaatje binnen in zit goed vast en is stevig. :D
bluppy2 schreef op 13 november 2002 @ 08:22:
ik heb trouwens ontdekt dat je hem heel makkelijk op de toetsenblokkering kan zetten door het pijltje naar links ingedrukt te houden.
Dat wist ik nog helemaal niet :D :D
Het pijltje naar rechts is zoeken in het woordenboek btw :)
Das wel heel handig :9

no comment

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pijltje naar links vasthouden geeft gewoon het bovenste item uit 'Mijn tabblad' (het shortcutmenu dus). Bij mij is dat profielen switchen, toetsenblok doet ie al automatisch :)

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:04

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

dat eigen menu is helemaal nie zo spectaculair trouwes...
kan op de siemens C45 ook, in een iets beperkte vorm, maar het zit er wel op

¯\_(ツ)_/¯

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 09:44

Bluppy2

Hip!

Bigs schreef op 13 November 2002 @ 16:21:
Pijltje naar links vasthouden geeft gewoon het bovenste item uit 'Mijn tabblad' (het shortcutmenu dus). Bij mij is dat profielen switchen, toetsenblok doet ie al automatisch :)
hee, das een handige tip..
* Bluppy2 gaat weer ff verder experminteren :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
beschuitfluiter schreef op 13 november 2002 @ 17:00:
dat eigen menu is helemaal nie zo spectaculair trouwes...
kan op de siemens C45 ook, in een iets beperkte vorm, maar het zit er wel op
Net zoals de kalender (op de meeste telefoons van nu trouwens) ook al eerder is gedaan op de Palm. En zo zijn er wel meer dingen .
Allemaal goed gejat, op sommige punten verbeterd en samengesmeed in 1 snazzy interface.

Met dank aan Sony die al lang voor er mobieltjes bestonden met de interface van draagbare spullen bezig was (walkman).

• Bigs
  • Niet online
Trouwens ook leuk dat je in het servicemenu de sterkte van je verlichting bij kunt stellen (ookal word ik normaal al scheel van die blauwe toetsen). Heb hem trouwens maar gewoon op 90 laten staan, misschien dat ie op 100 anders meer slijt ofzo (anders hadden ze dat in de fabriek wel gedaan lijkt me)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30
Bigs schreef op 13 november 2002 @ 18:00:
Trouwens ook leuk dat je in het servicemenu de sterkte van je verlichting bij kunt stellen (ookal word ik normaal al scheel van die blauwe toetsen). Heb hem trouwens maar gewoon op 90 laten staan, misschien dat ie op 100 anders meer slijt ofzo (anders hadden ze dat in de fabriek wel gedaan lijkt me)
ik heb hem gewoon op 100, merk niets van batterij sneller leeg ofzo :)

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Bigs schreef op 13 November 2002 @ 18:00:
waar moet dat ergens? ik kan dat nergens vinden.. of ben ik een beetje scheel aan het worden :|

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

bluppy2 schreef op 13 November 2002 @ 17:39:
[...]

hee, das een handige tip..
* Bluppy2 gaat weer ff verder experminteren :)
Nog iets, als je c ingedrukt houd kan je geluid uitzetten.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

B0MBACI schreef op 13 november 2002 @ 21:21:
[...]

Nog iets, als je c ingedrukt houd kan je geluid uitzetten.
jep, die was ik vergeten er neer te zetten. Ik heb nu alle knopjes ingedrukt gehouden. Maar ik kan het menutje waar je de sterkte van de verlichting kan instellen niet ivnden :(

• holoX
bluppy2 schreef op 13 november 2002 @ 21:24:
[...]

jep, die was ik vergeten er neer te zetten. Ik heb nu alle knopjes ingedrukt gehouden. Maar ik kan het menutje waar je de sterkte van de verlichting kan instellen niet ivnden :(
>*<<*<*

• Bigs
  • Niet online
]-[Skinlab]-[ schreef op 13 november 2002 @ 19:46:
[...]

ik heb hem gewoon op 100, merk niets van batterij sneller leeg ofzo :)
Nou mijne gaat op 90 ook al vrij snel leeg :{ vooral op m'n werk waar ik nogal slecht bereik heb (prutstone) en als er dan mensen ff spelletjes zitten te spelen ofzo dan gaat ie echt 8x zo snel als gewoon standby staan :(

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

KEWL!! Hoe kom je daar nou weer aan :D ?
Bigs schreef op 13 november 2002 @ 21:30:
[...]

Nou mijne gaat op 90 ook al vrij snel leeg :{ vooral op m'n werk waar ik nogal slecht bereik heb (prutstone) en als er dan mensen ff spelletjes zitten te spelen ofzo dan gaat ie echt 8x zo snel als gewoon standby staan :(
die spelletjes vreten idd stroom... vooral met dat trilalarm erbij..
'k heb de mijne maar ff op 50% gezet... Dat ziet er nog steeds prima uit.. eens kijken of het wat uit maakt :)

• Bigs
  • Niet online
Dat servicemenutje werkt trouwens op een hoop Ericssons, op mijn T29 deed ie het ook al.

• holoX
bluppy2 schreef op 13 November 2002 @ 21:30:
[...]

KEWL!! Hoe kom je daar nou weer aan :D ?
ik wist dat het bestond maar ik wist de code niet meer zo goed.
dus ff gegoogled op "ericsson service menu" en voila :)

• holoX
welke software versie heb jij :?
staat bij SW-informatie: 29 R1C

ik weet niet of dit de actuele is en of er uberhaubt wel meerdere versie's bestaaan :?

edit: omg wist niemand dat dan van het service menu :? :P

Verwijderd

>*<<*<*..............KEWL!!!de backlight staat nu op 10 ingesteld.... toetjes nog goed te lezen in het donker :)

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
]-[Skinlab]-[ schreef op 14 November 2002 @ 00:29:
[...]

welke software versie heb jij :?
staat bij SW-informatie: 29 R1C

ik weet niet of dit de actuele is en of er uberhaubt wel meerdere versie's bestaaan :?

edit: omg wist niemand dat dan van het service menu :? :P
:( 22R1A wat ik dus lees als 22release1alpha itt jou 29releasecandidate1 :+
maar eens om een update in de winkel gaan jeremieeeren.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

29R1C i have! :)
Dit is trouwens mijn eerste Ericsson.. Dus al de features zijn echt nieuw voor mij :)

• Bigs
  • Niet online
Hmm valt me inderdaad op dat zo weinig mensen dat menutje kennen. Ik heb ook 29R1C. Wat ik trouwens een irritante bug(?) vind is dat die schakelaar op de zijkant het ook nog wel doet als je toetsenblok aan staat.
Normaal kun je namelijk mooi met een druk op de shortcut-knop even de tijd zien (licht gaat dan even aan en meteen weer uit), maar als je daarvoor een keer die schuifknop aangeraakt hebt blijft het statusscherm dus in beeld staan en dat kun je dan niet weghalen :(

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Bigs schreef op 14 November 2002 @ 10:00:
Hmm valt me inderdaad op dat zo weinig mensen dat menutje kennen. Ik heb ook 29R1C. Wat ik trouwens een irritante bug(?) vind is dat die schakelaar op de zijkant het ook nog wel doet als je toetsenblok aan staat.
Normaal kun je namelijk mooi met een druk op de shortcut-knop even de tijd zien (licht gaat dan even aan en meteen weer uit), maar als je daarvoor een keer die schuifknop aangeraakt hebt blijft het statusscherm dus in beeld staan en dat kun je dan niet weghalen :(
hmm, dat statusscherm blijft toch maar heel eventjes staan, maar iets van 5 seconden ofzo... kwestie van ff geduld hebben. Wanneer gebruik je de schuif nou :)

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 08:04

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

damn... als ik geluk heb, dan krijg ik hem voor het weekend nog... anders maandag/dinsdag...!

kan nie wachten!!! :P

¯\_(ツ)_/¯

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nog een code: <**<
Kun je zien of er een simlock (slotje) op je telefoon zit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

haas schreef op 14 november 2002 @ 10:27:
Nog een code: <**<
Kun je zien of er een simlock (slotje) op je telefoon zit.
hehe, lol... zijn er misschien nog meer van dit soort ingebouwde functies..
* Bluppy2 vindt dit maar verassend :)

• Bigs
  • Niet online
bluppy2 schreef op 14 november 2002 @ 10:06:
[...]

hmm, dat statusscherm blijft toch maar heel eventjes staan, maar iets van 5 seconden ofzo... kwestie van ff geduld hebben. Wanneer gebruik je de schuif nou :)
Hmm.. ik zou toch ZWEREN dat ie eerst bleef staan :) Maar je hebt gelijk

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik kan het niet laten dit te melden. Ik ben toch ergens wel blij dat ik nog niet heb toegeslagen... Ik zie nog niet al te veel mensen met dit toestel rondlopen, maar de prijs icm een abo is al meer dan gehalveerd afgelopen weken. Heb ik toch nog iets om d* dankbaar voor te zijn (m'n abo loopt pas over een maand af). Straks een toestel zonder al te veel bugs in de software, en vrijwel zonder bijbetalen... Eén groot feest :7.

• Bigs
  • Niet online
Sjah, wie de eerste wil zijn betaalt nou eenmaal een hogere prijs :) Ach zelfs toen hij zo duur was was ie nog goedkoper dan de gemiddelde nokia :)

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

mjah.. ik vind die telefoon incl 2 abbo's voor 164 euro nog steeds geen slechte deal :P

• debeer
  • Laatst online: 20-02 12:28
Hij zou toch maximaal 180 uur standby moeten zijn?
Mijn telefoontje komt maar tot maximaal 142 uur standby :(

debeerzietzevliegen.nl

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

debeer schreef op 22 december 2002 @ 13:12:
Hij zou toch maximaal 180 uur standby moeten zijn?
Mijn telefoontje komt maar tot maximaal 142 uur standby :(
het duurt weken voordat hij op 180 uur zit.. kewstie van geduld..

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Weet iemand toevallig of er frontjes voor de t600 te vinden is, ik heb nu een paar grote krassen op het "alu" gedeelte :'(

• sigma01
  • Laatst online: 12-02 11:27
B0MBACI schreef op 22 December 2002 @ 20:30:
Weet iemand toevallig of er frontjes voor de t600 te vinden is, ik heb nu een paar grote krassen op het "alu" gedeelte :'(
Ik vermoed dat ze er niet zullen zijn. Omdat het echt op het kastje is geplakt. Misschien weten ze bij een service center raad.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

sigma01 schreef op 22 December 2002 @ 20:31:
[...]

Ik vermoed dat ze er niet zullen zijn. Omdat het echt op het kastje is geplakt. Misschien weten ze bij een service center raad.
krasjes komen toch altijd wel, in het begin maakte ik me erook wel druk om maarjah als je je daaraan gaat ergeren kun je elke maand wel een nieuwe gsm kopen 8)7

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op 07 november 2002 @ 10:01:
[...]

veelste blits allemaal, hoe die knoppenlayout is. dat glimmende logo...
maar nogmaals, dat is MIJN mening, als jij het een vette gsm vind; good for you, mij hoor je nie klagen ;)
ow :o nu ik het topic goed doorlees snap ik pas dat jij het over die Samsung had, ja dat is idd een kermisding.

• Bigs
  • Niet online
Shit.. was ik zo blij met mijn T600tje, nu heb ik ineens geen ontvangst meer! Ik had al af en toe dat hij tijdens het bellen telkens van 0 naar 5 streepjes ging, maar nu heb ik gewoon helemaal niks meer :( Binnenkort waarschijnlijk maar ff lang een service point. Of heeft iemand hier toevallig tips? (batterij eruit enzo al geprobeerd)
Pagina: 1 2 Laatste