Hoi, ik heb een geforce 4200 ti via svhs naar mijn tv gebracht maar dvd weergave is prima alleen weergave van windows is wazig is dit altijd zo of is hier iets aan te doen. Thnx
Hoe bedoel je dat?
Dat via de TV-Out de weergave van windows op je TV blurry is? Als je dat bedoelt, dan klopt dat.
Tevens kan dit topic denk ik beter in V&B.
Dat via de TV-Out de weergave van windows op je TV blurry is? Als je dat bedoelt, dan klopt dat.
Tevens kan dit topic denk ik beter in V&B.
Aannames zijn fataal.
Is altijd zo. Resolutie van je monitor is hoger dan die van je tv. Daarom zien films ed er vaak beter uit op je tv dan op je monitor, alleen zaken die een hoge resolutie nodig hebben, zoals iccontjes en tekst zijn dan waziger.
neej, dat heet nou anti analising (typo)
maar dat kan je ook vinden in de search
of de TV out faq
suc6
maar dat kan je ook vinden in de search
of de TV out faq
suc6
Verwijderd
dat ligt eraan wat voor tv je hebt ik heb een geforce 2 en dvd /div-x afspelen gaat perfect op de tv maar windows zelfs is wazig ik heb een sharp 37cm tv max resolutie 800x600 maar op de breedbeeld tv 100 hertz is windows wel goed te zien
Hoort eigenlijk in V&B, maar tis wel een beetje een search/faq vraagje. Een tv heeft als het ware een 'natuurlijke' anti-aliasing, waardoor pixelachtige bogen mooi rond zijn (denk aan grote titels in een film). Dit heeft als nadeel dat kleine letters en details ook minder scherp zichtbaar zijn. De kwaliteit van de tv heeft ook invloed hier op.
( De grote tv-out FAQ )
( De grote tv-out FAQ )
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()