Toon posts:

ADSL met USB modem??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij zonnet heb je nu een heel voordelig aanbod:

http://www.zonnet.nl/breedband/br_main_overzicht_family.html

nu heb ik mij laten vertellen dat een usb modem onbetrouwbaar is. zijn daar ervaringen mee??

dan kost adsl maar 34 euro per maand met 512/128, niet duur.

alvast bedankt!

Verwijderd

weet niet door wie je het hebt laten vertellen maar ik denk dat je een verhaal hebt gehoord van een USB met niet goed werkende firmware. Met die nieuwe is niks ana de hand

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:14
Is volgens mijn niet onbetrouwbaar maar is lastig onder Linux, FreeBSD etcetera aan de praat te krijgen. Als je zeker weet dat je toch alleen maar Windows ** gebruikt dat is het geen probleem hoor.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Mwa, bij mijn vriend (met een Alcatel groene platvis modem) knalt zijn verbinding er na een uur of 6 continu downloaden eruit, het driver icoontje geeft dan aan dat de modem aan het initialiseren is, dan moet hij zijn PC rebooten voordat de modem weer werkt.

Als je internet wilt delen, kan je beter een ethernet modem nemen.

Verwijderd

Alcatel Platvis werkt al 2jr. perfect bij mij. Wel goede driver gebruiken natuurlijk.

Verwijderd

als ik chello via usb doe (motorola surfboard) moet ik eerst het modem resetten voordat ik kan surfen :(
(misschien wat offtopic)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

check mijn eigen ervaring....die is niet goed tot nu toe.

ADSL USB-modem gaat vanzelf uit!

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, klinkt allemaal niet echt fantastisch.
Het is ook eigenlijk te mooi, adsl 512/128 voor 34 euro per maand en geen aansluitkosten, alleen een USB modem voor 79 euro

Verwijderd

Heb ook platte groene kwal hier op USB hangen...

Bolt hier dag in dag uit zonder probleem van smorgens tot savonds en voorziet met momenten 4 pc's van internet...

Geen slechte ervaringen mee...

• Scoopbles
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 19:20
heb ook die platvis alcatel modem, ben soms een week up zonder te rebooten en met constante download... ook verbinding delen in netwerk werkt prima hoor...

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt iedereen, maar adsl familie is dus niet beschikbaar voor mijn postcode.
Wel de andere varianten, dus dit riekt een beetje naar een lokkertje helaas.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie de search :)

Dit is vaker langsgekomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.