Toon posts:

router ?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

we willen graag een router aanschaffen ,nu zitten we met een vraag van welk...

wat zou u ons aanraden.we willen het gebruiken voor het delen van internet. en nu hebben we ook 3 netwerkkaarten .hoeveel netwerkkkaarten hebben we eigenlijk nodig want dan ik net gekochte netwerkkaart morgen teruggeven vandaar m vr gr

luigi

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:26
Leuk maar dat ligt eraan hoeveel kompjoeters er op je router aangesloten moeten worden. Dat aantal heb je ook aan netwerkkaarten nodig.

Kan je dit niet beter in NT plaatsen?

Leeg

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

zoek bij de bedrijven in de buurt ff uit welke routers ze verkopen...
duik daarna het inet op en zoek of er veel klachten over die routers zijn
en koop diegene waar je de minste klachten over vind, maar minimaal 1 minpunt op het inet.... als er niets over te vinden is is ie te nieuwe of te weinig verkocht... :)

zo ben ik op mijn netgear gekomen... wel vrij prijzig.. maar in de 7 maanden dat ik hem nu heb... geen enkel probleempje mee gehad :)

bedenk voordat je gaat shoppen of je een router of een router met switch wil hebben... is geld helemaal geen probleem, dan heb je ook nog router/firewall/switch met ingebouwde virusscanner :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Duur schreef op 29 oktober 2002 @ 14:23:
zoek bij de bedrijven in de buurt ff uit welke routers ze verkopen...
duik daarna het inet op en zoek of er veel klachten over die routers zijn
en koop diegene waar je de minste klachten over vind, maar minimaal 1 minpunt op het inet.... als er niets over te vinden is is ie te nieuwe of te weinig verkocht... :)

zo ben ik op mijn netgear gekomen... wel vrij prijzig.. maar in de 7 maanden dat ik hem nu heb... geen enkel probleempje mee gehad :)

bedenk voordat je gaat shoppen of je een router of een router met switch wil hebben... is geld helemaal geen probleem, dan heb je ook nog router/firewall/switch met ingebouwde virusscanner :)
welke router heeft er een "virusscanner" aan boord dan, want die heb ik nog nooit gezien.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:28:
[...]welke router heeft er een "virusscanner" aan boord dan, want die heb ik nog nooit gezien.
Zowel Norton als McAfee verkopen van die "Safe Internet Access" dozen; PC in een kinky kastje met router, firewall en virusscanner

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Koop een Draytek Vigor !! Zijn echt de meest perfecte budget routers ever!

Verwijderd

neem een sms barricade 7004 die is goed. heb hem zelf al meer dan 2 jaar was toen vrij prijzig ( rond de 600) maar is nu nog maar 125 euro ofzo. en levenslange garantie erop. mijne was stuk en kreeg de volgende dag meteen een nieuwe mee

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:28:
[...]

welke router heeft er een "virusscanner" aan boord dan, want die heb ik nog nooit gezien.
Netgear had er iig eentje :) of ze die nu nog hebben weet ik zo ff niet...
was er wel eentje uit de 'pro' line... dus lawaaig+19" case... en prijzig...

dit is het huidige programma http://www.netgear.com/products/routers/comparisonchart.asp

diegene met ingebouwde scanner zit er niet meer bij... helaas.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Helaas, dit is nou niet echt een PNS topic.

Voor internetdelen verwijs ik je graag door naar deze FAQ: Hoe deel ik Internet ?

Zie ook : FAQ Network Troubleshooting

Verder raad ik je ook aan de 'gewone' FAQ te lezen : http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.