Sims Online Beta!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Nou, dan kun je 'm toch niet downloaden :P ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:23
is er geen andere manier om hem te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:14

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Er zullen inmiddels vast wel versies op Kazaa en company rondzwerven, maar weet wel dat de beta 1.2 gig groot is en dat je hoe dan ook een credit card nodig hebt om het te kunnen spelen (je moet je met cc registreren bij Maxis)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie hem dan al?

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
OK hier weer een beta update... Screenshots komen wellicht ook nog (als ik tijd heb tussen het spelen door ;) )

Ben nu 2 weekjes aan het spelen en heb nogal gemengde gevoelens erover. De beta is meer een vroege alpha. Ik crash 5x per uur naar de desktop en op een goeie pc draait het spel enorm traag, exclusief de nodige memory leaks.

De originele sims was leuk omdat je de boel kon versnellen op elk moment. In TSO gaat dat natuurlijk niet. Je moet alles in real time uitzitten en dat is enorm saaaaaaai (toiletbezoek, boek lezen, schaken, koken etc...alles is net als de langzaamste tijdsfactor in de originele Sims)

In het kort wat losse flarden. Picture the originele sims en denk er dit bij:
- Elke server is een stad, dat bestaat uit een reusachtig grid waar je een lot op kan bouwen.
- Je kunt niet door straten lopen, je hopt van lot naar lot.
- Iedereen kan bij elkaar op bezoek komen.
- Om geld te verdienen moet je net als bij skills increase je sim iets laten doen. Ipv een boek lezen is het bijvoorbeeld op een typemachine laten tikken. Hoe hoger je skill, hoe meer geld je krijgt. Helaas verdient dit extreem weinig. Objecten kosten al gauw 1000en simoleons en je krijgt bijvoorbeeld 50$ voor een minuutje of 3 tot 5 werk.
- Meer geld kun je verdienen bij de group objects. Hierbij moeten meerdere mensen tegelijk iets doen. Bijvoorbeeld pizza maken. Al deze groepobjecten zijn een soort mini puzzel games en ontzettend vervelend, want het is saai en je kunt niet socializen omdat je alleen maar codes, pizzapunt combinaties en weetikveel wat moet opsommen.
- Je kunt roomie worden of roomies opnemen in je lot. Zo kunnen ze meehelpen bouwen en je lotsize vergroten is een stuk goedkoper. Helaas betekent dit ook dat je in je eentje geen steek verder komt of je moet zin hebben om uren achtereen naar je sim te staren terwijl hij kleine beetjes geld binnensprokkelt. Een mooie vleugel kost bijvoorbeeld 15000 en een pizza machine 25000.
- Je startgeld is 6000 en hiervoor kun je een klein huisje maken zonder wallpaper/floors etc en wellicht kun je wat dozen gebruiken als tafel. Als je het slim aanpakt is het net genoeg om self-sufficient te zijn.
- Een economie er niet. Iedereen zit codes te kraken (the Code Breaker) of pizza's te bakken die vervolgens weer verdwijnen.
- Er zijn wel extreem veel objecten. Je kunt prachtige thema's maken voor je lot.
- Een 'bedrijf' beginnen zoals een 'restaurant' of een 'hotel' is niet mogelijk, want er is geen economie.

Kortom, momenteel is TSO een krakkemikkige online chatroom met wat grafische mogelijkheden. Het heeft veel potentie, maar in de huidige staat (en over een maand ofzo is de release al!!!!) stukken minder dan de originele single play sims.

Dit dus.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Bovenstaande klinkt erg negatief, maar ik moet wel toegeven dat het spel op de korte termijn extreem verslavend is... Ik ben wel erg bang voor de lange termijn.

Echter, gezien de doelgroep: Niet al te kritische vrouwelijke gamers die het gewoon leuk vinden om huisje-boompje-beestje te spelen (dit is de grootste groep spelers van de Sims) wordt dit spel ongetwijfeld het meest succesvolle (westerse) MMOG van dit moment. De Sims is het meest verkochte spel allertijden. TSO zal zeker wel de miljoen subscribers halen.

Dit dus.

Verwijderd

Hmm ik denk dat sims online net als de sims heel erg leuk, nieuw en verslavend is in het begin, maar na een weekje heb je het wel weer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Kickje :)

Zijn er nog mensen die het spelen ?
Ik wil namelijk graag een huisje met andere mensen bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Wij gaan huisje bouwen :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download het spel nu... ok ik sta in de wachtrij, maar als die nu binnen is kan ik dan gelijk spelen?

Er staat namelijk:
Before you sign up, there are a couple of things to be aware of. First, you will need a valid credit card to register and play. Second, The Sims Online is still being developed, so a lot of things may not work correctly. That's where you come in -- helping us find and polish the rough spots!
Maar ook:
* Free for FilePlanet.com subscribers.
Owja M@nic zei in een ander topic dat die gratis is...... toch zou ik het nog een keer willen horen van iemand die speelt, scheeld mij weer 1GB aan dataverkeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik zit het nu te downloaden, gaat alleen maar met 19.9 kb/s , nu ik niet van plan was me pc aan te laten snachts gebruik ik dus Dap (download accelerator), er staat resume suported, dus dan kan je later gewoon doorgaan (moet je wel die wachtrij af natuurlijk, voordat je ip toegestaan is) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=114584

Gewoon daarheen gaan, een gratis account aanvragen, en 28 minuten (bij mij dan) wachten, dan kan je hem gewoon gratis D/L, dus ik snap het niet, waarom iedereen gaat betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 13:21:
http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=114584

Gewoon daarheen gaan, een gratis account aanvragen, en 28 minuten (bij mij dan) wachten, dan kan je hem gewoon gratis D/L, dus ik snap het niet, waarom iedereen gaat betalen??
De play test staat op een high speed server en daar moet je voor betalen.
Als jij hier wel op komt zonder een abonement te hebben dan vind ik het heel erg knap van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op 19 November 2002 @ 14:45:
[...]

De play test staat op een high speed server en daar moet je voor betalen.
Als jij hier wel op komt zonder een abonement te hebben dan vind ik het heel erg knap van je.
Dus je moet wel betalen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Even voor de duidelijkheid:

- Je kunt mn gratis download van fileplanet, want hij is nu open dus je hoeft niet persee subscriber te zijn
- Je moet een CC, deze heb je nodig bij je registratie, ookal is ie gratis

Oja en preddie, volgens mij kun je niet resumen :(

edit:
Trouwens, betekend dit dat we vandaag niet meer samen een huisje kunnen maken ? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 19 november 2002 @ 14:56:

- Je kunt mn gratis download van fileplanet, want hij is nu open dus je hoeft niet persee subscriber te zijn

edit:
Trouwens, betekend dit dat we vandaag niet meer samen een huisje kunnen maken ? ;(
Dag 500mb!!!! ;( Naja dan maar een ander spel spellen :9
Of heb iemand zin om voor mij een acount te maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

M@NIC schreef op 19 November 2002 @ 14:56:

edit:
Hmmm, nee, duurt nog veel langer, max. over 2 weken kunnen we een huis bouwen, dan dan krijg ik ergens me Credit Card van de postbank. Dus begin maar vast met metselen :P

En dat resumen is wel mogelijk, ik download het met download accelerator, dus als ik hem stop heb ik de file nog. Dan moet ik wel weer 30 min in de wachtrij staan, maar dan kan ik wel weer resumen (en als dat niet kan ga ik hard gillen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 15:53:
[...]

Dag 500mb!!!! ;( Naja dan maar een ander spel spellen :9
Of heb iemand zin om voor mij een acount te maken B)

Ik zou het graag doen, alleen is het CC nummer te zien in je info @ EA.
En dat gaat me net iets te ver 8)7

Preddie schreef op 19 november 2002 @ 21:31:
[...]

Hmmm, nee, duurt nog veel langer, max. over 2 weken kunnen we een huis bouwen, dan dan krijg ik ergens me Credit Card van de postbank. Dus begin maar vast met metselen :P

Neej! :(
En die van je broer dan ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Ik had die 1.2 gig binnen in 48 minuten (gotta love Cistron MAXX...) :D

Ben eigenlijk nog steeds verslaafd aan het spel. De crashes zijn stukken minder en aangezien de oorspronkelijke owner van het lot is vertrokken ben ik nu alleenheerser. Nou ja, ik had zowiezo al alles gebouwd (zij had alleen maar wat objects gekocht).

En tja, nu die screenshots he? Vergeet het elke keer ;(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Wat natuurlijk ook wel leuk is aan de Sims, is dat de verhouding op zijn minst 65% dames,35% heren is. (en het percentage mannen dat een vrouwelijke Sim speelt is verwaarloosbaar klein) ;)

Deelnemers aan de play test die daarna ook het echte spel kopen krijgen:
- een uniek object
- een voorsprong van 1 a 2 weken op de rest
- een 'founder status'. Iedereen kan zien dat jij een oerSim bent...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Hoe lang gaat de open beta test nog duren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 19 november 2002 @ 22:58:

[...]

Ik zou het graag doen, alleen is het CC nummer te zien in je info @ EA.
En dat gaat me net iets te ver 8)7

[...]

Neej! :(
En die van je broer dan ? >:)
Ik ben nu aan het kijken voor een Rabocard (MasterCard) dus als het goed is ben ik er straks ook :P Nu nog ff me download resumen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Heb nog effe gecheckt en je ziet niet je CC nummer in je profile (dat nummer is met sterretjes half onzichtbaar gemaakt).

Dan nog geef ik mijn account niet weg... sorry ;)

In het spel ben ik Johnny Lace en 'woon' in Calvin's Creek. Daar bezit ik een van de mooiste ontworpen lots.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 14:09:
[...]

Ik ben nu aan het kijken voor een Rabocard (MasterCard) dus als het goed is ben ik er straks ook :P Nu nog ff me download resumen :)
Dat duurt 2 weken hoor voordat die klaar is :P
Wat ik nog even wilt weten is of je je account ook kan vernietigen, of je je opgegeven CC nummer kan wijzigen, en wanneer dan die eventuele "echtte" versie van start gaat... Ik wil echt niet het risico lopen oppeens 45 euro te betalen voor dat spel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooo meme verdient geen 650 euro per maand :' ( Ik kan dus geen acount nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Preddie schreef op 20 november 2002 @ 15:16:
[...]

Dat duurt 2 weken hoor voordat die klaar is :P
Wat ik nog even wilt weten is of je je account ook kan vernietigen, of je je opgegeven CC nummer kan wijzigen, en wanneer dan die eventuele "echtte" versie van start gaat... Ik wil echt niet het risico lopen oppeens 45 euro te betalen voor dat spel bijvoorbeeld.
Maxis en EA zijn behoorlijk grote game companies. 't is geen vage sexsite :P

Cancellen zal vast eenvoudig zijn. Fileplanet unsubscriben is ook eenvoudig (gewoon de status van je account op 'unsubscribe' zetten en het wordt stopgezet aan het eind van je maand)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Aaargh bijna alle servers zitten vol, kan dus niet bij FunkyTrip op de server ;(
En alleen spellen zuigt, ik wil een huisje opbouwen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven die screenies nou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Hennie-M schreef op 04 November 2002 @ 11:12:
NDA wat is dat?

Nou vol geduld wacht ik op de pics :)
Non Disclosure Agreement

of terwijl .. je mag volgens de voorwaarden niets openbaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

FunkyTrip schreef op 20 November 2002 @ 16:54:
[...]

Maxis en EA zijn behoorlijk grote game companies. 't is geen vage sexsite :P

Cancellen zal vast eenvoudig zijn. Fileplanet unsubscriben is ook eenvoudig (gewoon de status van je account op 'unsubscribe' zetten en het wordt stopgezet aan het eind van je maand)
Ik heb geen abbo bij fileplanet, ik kon het gewoon downloaden met me gratis aangemelde dinges. Maar als ik me CC zou geven voor The Sims Online vraag ik me nog steeds af wat ze ermee willen gaan doen... , ik wil dus duidelijk weten of ik wel de mogelijkheid krijgt niet automatisch te betalen ervoor bijvoorbeeld en of ik die keuze wel krijg....
Nooo meme verdient geen 650 euro per maand :' ( Ik kan dus geen acount nemen
Waarvoor heb je 650 euro per maand nodig?

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
M@NIC, als het goed is kun je wel gewoon spelen op mijn server. "Maar nu even niet" ;)

Quote van site:

"PLAY IN ALPHAVILLE!
Starting Wednesday, November 20th, we encourage everyone to play in Alphaville. To get the highest possible number of people in Alphaville, we are disabling new Sim creation in all other cities. When creating a Sim, you will see Alphaville as the only possible choice of city.

Be careful when you retire Sims on other cities, as you will not be able to create replacement Sims for them until we reopen those cities for new Sim creation. (If Alphaville needs to be closed or taken down during this time, we will open up Interhogan to new Sims.)"

Dit dus.

Verwijderd

Preddie schreef op 20 November 2002 @ 21:17:
[...]

Ik heb geen abbo bij fileplanet, ik kon het gewoon downloaden met me gratis aangemelde dinges. Maar als ik me CC zou geven voor The Sims Online vraag ik me nog steeds af wat ze ermee willen gaan doen... , ik wil dus duidelijk weten of ik wel de mogelijkheid krijgt niet automatisch te betalen ervoor bijvoorbeeld en of ik die keuze wel krijg....

[...]

Waarvoor heb je 650 euro per maand nodig?
Nou dan kan je pas een creditcard nemen van de postbank... staat er

Maar nu ik zie dat je geen huis meer kan bouwen dan wil ik nie meer spellen :| Ik wacht tot ze echt gaan beginnen en dan zie ik wel hoe ik een acount krijg, en dan gaat ik een huis bouwen :P

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 10:04:
[...]

Maar nu ik zie dat je geen huis meer kan bouwen dan wil ik nie meer spellen :| Ik wacht tot ze echt gaan beginnen en dan zie ik wel hoe ik een acount krijg, en dan gaat ik een huis bouwen :P
je moet wel een studenten card nemen natuurlijk....

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 10:04:
[...]

Tja, het is nu een playtest en je kan nog steeds een huis bouwen. Alleen zijn ze servers aan het stresstesten dus proberen ze iedereen te dwingen op dezelfde server te spelen. Over een paar daagjes zul je ongetwijfeld weer alle servers kunnen kiezen.

Het gaat erom dat je het nu gratis kan spelen en de ins en outs te leren om er straks je voordeel mee te doen. De beta testers krijgen een voorsprong van 2 weken als de game live gaat waarin ze dus de leukste namen, skills, de beste lots en alvast een populaire plek kunnen opbouwen. Bovendien krijgen ze een uniek object en iedereen kan zien dat je een 'founder' bent (een OerSim ;) )

Da's aardig wat voordeel! Heb wel gemerkt dat iedereen altijd naar de grotere lots gaat en als je dus al zo'n lot hebt als de grote massa komt... zit je gebeiteld!

Dit dus.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

FunkyTrip schreef op 21 November 2002 @ 10:38:
[...]

Tja, het is nu een playtest en je kan nog steeds een huis bouwen. Alleen zijn ze servers aan het stresstesten dus proberen ze iedereen te dwingen op dezelfde server te spelen. Over een paar daagjes zul je ongetwijfeld weer alle servers kunnen kiezen.

Het gaat erom dat je het nu gratis kan spelen en de ins en outs te leren om er straks je voordeel mee te doen. De beta testers krijgen een voorsprong van 2 weken als de game live gaat waarin ze dus de leukste namen, skills, de beste lots en alvast een populaire plek kunnen opbouwen. Bovendien krijgen ze een uniek object en iedereen kan zien dat je een 'founder' bent (een OerSim ;) )

Da's aardig wat voordeel! Heb wel gemerkt dat iedereen altijd naar de grotere lots gaat en als je dus al zo'n lot hebt als de grote massa komt... zit je gebeiteld!
Dat is wel waar, maar het lijkt me ook wel leuk als je het spel speelt zonder die extra's en gewoon zegmaar "klant" word. Ik weet niet precies hoe ver het gaat met eten kopen enzo in een supermarkt :P , maar degene die nu aan het playtesten zijn zullen de eerste worden die echt bedrijven opzetten. En dan zie je het dus alleen maar aan die kant, en niet zozeer aan de kant als normale burger :P

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik zou eigenlijk wel heel graag een paar screenshots willen zien, zoals van de speler selectie menu, van je skillstree, gewoon een paar huizen van binnenin, chatten, winkels enzo..., ik heb nog geen idee hoe het eruit ziet.

Kan je ook dingen jatten, kopen?, hoe zit het met geld, kan je naar de bank, kan je overschrijven etc.? kan je tweede-hands spullen van elkaar kopen..., hoe zit het met vervoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Preddie schreef op 21 november 2002 @ 11:05:
[...]

Dat is wel waar, maar het lijkt me ook wel leuk als je het spel speelt zonder die extra's en gewoon zegmaar "klant" word. Ik weet niet precies hoe ver het gaat met eten kopen enzo in een supermarkt :P , maar degene die nu aan het playtesten zijn zullen de eerste worden die echt bedrijven opzetten. En dan zie je het dus alleen maar aan die kant, en niet zozeer aan de kant als normale burger :P
Enige wat je hoeft te doen om 'normale' burger te worden is een nieuwe Sim op te starten op een andere server of je eigen plekkie verlaten en ergens op bezoek gaan!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Preddie schreef op 21 November 2002 @ 19:49:
Ik zou eigenlijk wel heel graag een paar screenshots willen zien, zoals van de speler selectie menu, van je skillstree, gewoon een paar huizen van binnenin, chatten, winkels enzo..., ik heb nog geen idee hoe het eruit ziet.

Kan je ook dingen jatten, kopen?, hoe zit het met geld, kan je naar de bank, kan je overschrijven etc.? kan je tweede-hands spullen van elkaar kopen..., hoe zit het met vervoer?
Die screenshots...gun mezelf geen tijd daarvoor :D

Het spel is erg vreedzaam... geen jatten, geen rampen, geen banken...

Het vervoer is matrix style. Je zoomt in op een lot en je gaat er naar binnen. Om weg te gaan ga je naar de telefoon bij de ingang en je wordt weggezapt...

2e hands spullen van elkaar kopen is nu nog niet mogelijk, maar is al in ontwerp (gelezen in de forums). Dus dat zal er binnen een paar weekjes ingebouwd zijn.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Mja geen jatten zeg je nu, maar ik kwam net ff bij m'n huisje(roommate) waar ik eerst ff speelde.
Maar m'n roommates hadden wel allemaal spul uit m'n kamer gejat! :(
Stereo, vloerkleed, 2 tafels ect.
Hadden ze allemaal in hun eigen kamer gezet, bastards! :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Tja, verkeerde roommates uitgezocht :P

Ze kunnen hooguit je spulletjes verplaatsen, want deleten is alleen mogelijk met je eigen zooi.

Roomies die mijn muren verplaatsen enzo kunnen meteen opzouten. Wat dat betreft ben ik een dictator :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Niemand die gewoon effe een paar picjes kan posten?, gewoon van je huisje ofzo..., ik ben nogal nieuwsgierig, en in dit hele topic staat nog geen 1 screenshot van de hier spelende users...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 21 november 2002 @ 10:20:
[...]
je moet wel een studenten card nemen natuurlijk....
Ok sry dat ik dit hier post maar ik moet dit spel spellen, want ik wil ook een goed huis een een special object enzo :P

Welke acount moet ik precies nemen, studentencard vraagt info over je studeren en ik studeer niet... welke heb jij dan precies genomen en wat heb je ingevult?

Hmm... ik ga een keer langs bij de bank en vraag het daar allemaal :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 10:58:
[...]

Ok sry dat ik dit hier post maar ik moet dit spel spellen, want ik wil ook een goed huis een een special object enzo :P

Welke acount moet ik precies nemen, studentencard vraagt info over je studeren en ik studeer niet... welke heb jij dan precies genomen en wat heb je ingevult?

Hmm... ik ga een keer langs bij de bank en vraag het daar allemaal :)
Als je niet studeert kan het ook niet he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Dit zijn wat officiele screenshots, maar ze zijn nogal misleidend, want zo'n situatie in screenie 2 is bijvoorbeeld onmogelijk. Zo'n spelletje ligt over het algemeen ongebruikt in een hoekje en iedereen is of zijn needs aan het refreshen of iedereen is skills aan het builden/geld verdienen.

Ook zijn de chatbubbles totale onzin. Niemand die zoiets zegt. Als je je skills op zo'n schoolbord aan het oefenen bent, dan ben je of even AFK of je bent gewoon offtopic aan het chatten met mede sims.

De graphics zien er wel zo uit... Later wellicht wat screenshots van mijn huisje

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshotsNov02/clsups/screen1_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshotsNov02/clsups/screen2_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshotsNov02/clsups/screen3_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshotsNov02/clsups/screen4_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshotsNov02/clsups/screen5_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen1_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen2_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen3_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen4_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen5_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen6_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen7_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots/clsups/screen8_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots2/clsups/screen1_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots2/clsups/screen2_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots2/clsups/screen3_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/tso/screenshots2/clsups/screen4_big.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door FunkyTrip op 23-11-2002 13:17 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 16:23
ROFL

bedankt voor de screens!

Alleen de chatdingen zien er echt ERG maxis uit.. net alsof je kan kiezen uit standaard zinnetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Neej hoor, je typt alles zelf.
Maar die screens zijn allemaal in scene gezet.

Overigens, formatteer ik m'n PC vandaag ff en zet een nieuwe HD d'r in.
In hoop dat 'm probleempje eindelijk is opgelost en zodat ik TSO ook kan spelen zonder dat ie om de 10sec ff 10sec vast slaat.
We zullen zien.... trouwens, FunkyTrip nog roommates nodig ? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is hij al uit op de computer voor de UE europa??
want ik wil het vet graag kopen!!!!!!!
lijkt me een top spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gehoord dat hij ook niet illegaal te krijgen is nergens!! :D
dus das weer beter
je kunt ook niet cheaten :D
nog beter.

enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Woei! Eindelijk draaid ie nu een stuk beter :)
Ikke zonet ff kijken wat zo'n preserve ding was, blijkt dus jam ofzo te zijn.
Nou m'n char maar snijden enzo, eindelijk 6 potjes klaar.
Denk je dat voor veel geld te verkopen, $10 :|
En het ergste is nog dat m'n char helemaal uit z'n dak ging :D |:(

Hopelijk is die stress test binnenkort ook voor bij, kank eindelijk met bekenden spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij hebt hem al??
zo ja hoe kom je er aan.
btw: mail me even
Micra@home.nl

of sms doe maar niet ;)

[ Voor 94% gewijzigd door M@NIC op 24-11-2002 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 04:02:
jij hebt hem al??
zo ja hoe kom je er aan.
btw: mail me even
Micra@home.nl

of sms Niet quoten gekkie :)
*zucht* www.fileplanet.com

Maar moet je dus boodschappen doen enzo?, je zet dus geen koelkast neer en dat ze dan gewoon "kopen" uit de koelkast...

[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 25-11-2002 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Je moet inderdaad je koelkast gewoon bijvullen. Prijzen zijn hetzelfde als in de originele sims en hoe beter je cooking of hoe duurder je koelkast, des te sneller gaat je hunger bar omhoog.

Je neemt echte geen jobs aan zoals in de originele sims en je kunt het spel ook niet versnellen. Je moet in real time boeken lezen, werken aan een job object (zo'n preserve tafel uitzitten en dat duurt laaaaaaaang voor weinig geld. Je bent ettelijke uren kwijt (6-8 uur) om een skill te maximalizeren en dan kun je op het snelste job object (met 2 andere sims) zo'n 8000$ per uur verdienen. Dit is helaas wel dodelijk saai.

Solo objecten zijn nog saaier maar dan verdien je -zeker met laag skill- 20$ voor 3-4 minuten ofzo. Een beetje leuke lamp kost al gauw een paar honderd $. Een beetje bed loopt al tegen de 2k, een group object begint bij 15k en loopt op tot 32k.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

FunkyTrip schreef op 24 November 2002 @ 11:07:
Je moet inderdaad je koelkast gewoon bijvullen. Prijzen zijn hetzelfde als in de originele sims en hoe beter je cooking of hoe duurder je koelkast, des te sneller gaat je hunger bar omhoog.

Je neemt echte geen jobs aan zoals in de originele sims en je kunt het spel ook niet versnellen. Je moet in real time boeken lezen, werken aan een job object (zo'n preserve tafel uitzitten en dat duurt laaaaaaaang voor weinig geld. Je bent ettelijke uren kwijt (6-8 uur) om een skill te maximalizeren en dan kun je op het snelste job object (met 2 andere sims) zo'n 8000$ per uur verdienen. Dit is helaas wel dodelijk saai.

Solo objecten zijn nog saaier maar dan verdien je -zeker met laag skill- 20$ voor 3-4 minuten ofzo. Een beetje leuke lamp kost al gauw een paar honderd $. Een beetje bed loopt al tegen de 2k, een group object begint bij 15k en loopt op tot 32k.
jaja, maar die group objecten, verkoop je die ook echt aan andere sims? (wat je produceert natuurlijk dan....), hoe werkt dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Paniohitus op 24-11-2002 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Nope, economie is non-existent. Wat je maakt verdwijnt in het luchtledige en je bank account krijgt er wat bankbiljetjes bij.

Ze zijn wel bezig met handel in objecten, maar dat is nog in de design fase.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

Is het spel trouwens ook over netwerk te spelen :?

[ Voor 94% gewijzigd door M@NIC op 24-11-2002 21:23 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

FunkyTrip schreef op 24 November 2002 @ 19:39:
Nope, economie is non-existent. Wat je maakt verdwijnt in het luchtledige en je bank account krijgt er wat bankbiljetjes bij.

Ze zijn wel bezig met handel in objecten, maar dat is nog in de design fase.
kijk, dat is dus gewoon superjammer..., ze zouden moeten maken dat er een pizza bedrijf opgezet kan worden, en als iemand thuis een pizza besteld die ook werkelijk gemaakt word en het geld naar de pizza makers gaat. Dat de pizza dan niet bezorgd word door een sim maakt niet zoveel uit.... Zouden ze zoiets nog implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb et gedownload, maar als ik me wil aanmelden voor een account dan geeft ie een foutmelding :(. Hoe voorkom ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
eMAeRCe schreef op 24 November 2002 @ 23:28:
Ik heb et gedownload, maar als ik me wil aanmelden voor een account dan geeft ie een foutmelding :(. Hoe voorkom ik dat ?

Anders zou je eens beginnen met het vertellen wat voor foutmelding :D
Trouwens, heb je wel een credit card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

M@NIC schreef op 24 November 2002 @ 23:45:

[...]

Anders zou je eens beginnen met het vertellen wat voor foutmelding :D
Trouwens, heb je wel een credit card ?
Foutmelding* heb ik nu niet meer, maar nu moet ik doodleuk de serial invullen die zogezegd achterop de doos staat :? 8)7 Ik heb de gedownloade versie van fileplanet.com en een creditcard heb ik niet en ook niet nodig, toch ?

*foutmelding was: Cannot create account

/edit: Ow w8 CC heb je nodig bij registratie B) Mn vader heeft dr wel 1 maar k denk ni dat ik die ff mag gebruiken... :( (hij vertrouwt dat internet ni zo 8)7 )

[ Voor 21% gewijzigd door Sport_Life op 24-11-2002 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
SHIT SHIT SHIT!

Grote database wipe in een paar dagen van alles.... ben ik een maand werk kwijt :(
Nou ja opnieuw beginnen dan maar weer... In de tussentijd nog maar lekker effe alles bulldozeren en een beetje spelen met bouwen. Ik heb een maximum sized lot en dat kost tegenwoordig ruim boven de ton, dus na de wipe lukt dat niet meer om in mijn eentje bij elkaar te sprokkelen...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

FunkyTrip schreef op 25 november 2002 @ 09:33:
SHIT SHIT SHIT!

Grote database wipe in een paar dagen van alles.... ben ik een maand werk kwijt :(
Nou ja opnieuw beginnen dan maar weer... In de tussentijd nog maar lekker effe alles bulldozeren en een beetje spelen met bouwen. Ik heb een maximum sized lot en dat kost tegenwoordig ruim boven de ton, dus na de wipe lukt dat niet meer om in mijn eentje bij elkaar te sprokkelen...
Hoeveel geld had je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
[nohtml]
SHIT SHIT SHIT!

Nou ja opnieuw beginnen dan maar weer... In de tussentijd nog maar lekker effe alles bulldozeren en een beetje spelen met bouwen. Ik heb een maximum sized lot en dat kost tegenwoordig ruim boven de ton
Ah das balen, gelukkig ben ik nog niet echt begonnen.
Vind het beetje zonde van de tijd om m'n skills te upgraden op een server waar ik neit wil spelen :(

dus na de wipe lukt dat niet meer om in mijn eentje bij elkaar te sprokkelen...

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik kom binnenkort ook helpen, gaan we met z'n drieeen een huis bouwen, maar ik zeg het al vast, ik krijg de grootste kamer :P

[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 25-11-2002 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Preddie schreef op 25 November 2002 @ 09:34:
[...]

Hoeveel geld had je dan?
In een maand tijd met veel spelen zo'n 60k ofzo bij elkaar gesprokkeld (maar niet superfanatiek aan het werk gegaan...)

Met 8 roomies kost een maximum size lot 102k geloof ik.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

FunkyTrip schreef op 25 november 2002 @ 12:54:
[...]

In een maand tijd met veel spelen zo'n 60k ofzo bij elkaar gesprokkeld (maar niet superfanatiek aan het werk gegaan...)

Met 8 roomies kost een maximum size lot 102k geloof ik.
Moeten we maar een GOT huis beginnen :P waar alleen nederlands gesproken word, hehehe, en gaan we pizza's bakken ofzo...

Is het trouwens al mogelijk om van server te veranderen?

[ Voor 21% gewijzigd door Paniohitus op 25-11-2002 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:11

peternator

Shoop da whoop.

Ik heb iets gehoort van een GOT huis in TSO, kan ik hier nog aan meedoen, lijkt me vet.

als je me wilt opzoeken in TSO, zit ik alphaville onder de naam "PTR" en me huis heet "PTR everyone invited.

Maarre kunnen jullie iets meer info geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na uren zoeken is het me toch gelukt om een creditvard te krijgen zonder student te zijn of andere rare zooi :) Mag ik als ik lid ben ook in het huisje :) plzzzzz roomies :P

Damn.... restart me download net vraagt die om een password... ik weer in de rij staan, download ik het doe add miror start de download overnieuw!!!! ik heb de temp file wel nog die is 800mb.... iemand die weet hoe ik um weer goed krijg zodat ik verder ga met de ouwe file?

Ik heb de file gerenamed en zo is die weer goed :9

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 18:12:
Na uren zoeken is het me toch gelukt om een creditvard te krijgen zonder student te zijn of andere rare zooi :) Mag ik als ik lid ben ook in het huisje :) plzzzzz roomies :P

Damn.... restart me download net vraagt die om een password... ik weer in de rij staan, download ik het doe add miror start de download overnieuw!!!! ik heb de temp file wel nog die is 800mb.... iemand die weet hoe ik um weer goed krijg zodat ik verder ga met de ouwe file?

Ik heb de file gerenamed en zo is die weer goed :9
Das mooi over die creditcard!, waar heb je die aangevraagd (voor de mensen die ook geen student zijn en wel 18 jaar of ouder zijn) en geen 650 euro per maand verdienen :P

Ik heb trouwens bij de Postbank die studentencard aangevraagd..

[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 25-11-2002 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check hier trouwens een interessant artikel over TSO @Time Magazine:

http://www.time.com/time/...99,391544,00.html?cnn=yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 25 November 2002 @ 21:34:
[...]

Das mooi over die creditcard!, waar heb je die aangevraagd (voor de mensen die ook geen student zijn en wel 18 jaar of ouder zijn) en geen 650 euro per maand verdienen :P

Ik heb trouwens bij de Postbank die studentencard aangevraagd..
Bij de rabobank, een totaalpakket van de rabo en dan de robocard erbij nemen.

Weer een leuk probleem.... ken geen acount maken, staat er nadat ik al me info invul: Sorry. This page is currently unavailable. Please try again later. (Dit is bij AOL en bij EA.com)
Is dit omdat ze geen acounts meer nemen ofzo? of is die gewoon ff offline?

Nu doet die het weer, en ik heb een acount :9 Nu nog me creditcard binnen krijgen en spelen maar!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Ik denk niet dat ik het GoT huis wil zitten. Ik vind het schitterend om het alleenrecht op bouwen te hebben en heb zojuist een aantal mensen gevonden die mijn bouwwerken schitterend vinden en mij dat recht willen geven ;)

Zij vinden het juist schitterend om online te blijven (en dus mijn bouwwerk open voor het publiek te houden)

Ben nu aan het experimenteren met een replica van de USS Enterprise. Ziet er stoer uit! Kan ik een leuke dance club van maken. In neighbourhood view is het net echt! Gegarandeerd dat het tjokvol zit de hele dag...

GoT huis lijkt me wel gezellig dus ik wil best als casual roomie meedoen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

FunkyTrip schreef op 26 november 2002 @ 12:45:
Ik denk niet dat ik het GoT huis wil zitten. Ik vind het schitterend om het alleenrecht op bouwen te hebben en heb zojuist een aantal mensen gevonden die mijn bouwwerken schitterend vinden en mij dat recht willen geven ;)

Zij vinden het juist schitterend om online te blijven (en dus mijn bouwwerk open voor het publiek te houden)

Ben nu aan het experimenteren met een replica van de USS Enterprise. Ziet er stoer uit! Kan ik een leuke dance club van maken. In neighbourhood view is het net echt! Gegarandeerd dat het tjokvol zit de hele dag...

Oke dan :D Ik wil wel korting op de drankjes in je danceclub hoor, hahaha

[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 26-11-2002 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Preddie schreef op 26 november 2002 @ 14:40:
[...]

Oke dan :D Ik wil wel korting op de drankjes in je danceclub hoor, hahaha
Hehe, ik maak geen danceclub om drankjes uit te delen... Ik maak een danceclub omdat dit bepaalde skills kan raisen en je kan lekker chatten in een grafische omgeving ;)

De dames in the Sims Online zijn over het algemeen geen fakers... Het is het enige MMOG waar je als man zwaar in de minderheid bent :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
FunkyTrip schreef op 26 november 2002 @ 12:45:
Ik denk niet dat ik het GoT huis wil zitten.
Nou ;(
Ik vind het schitterend om het alleenrecht op bouwen te hebben en heb zojuist een aantal mensen gevonden die mijn bouwwerken schitterend vinden en mij dat recht willen geven ;)
Ik ook wel *D
Wie niet :?
Pics! :9

Nou... GoT huis ?
Zoveel mensen zijn er niet die 't spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

M@NIC schreef op 26 November 2002 @ 17:28:

[...]

Nou ;(

[...]

Ik ook wel *D

[...]

Wie niet :?

[...]

Pics! :9

[...]

Nou... GoT huis ?
Zoveel mensen zijn er niet die 't spelen.
Nouja, een paar posts terug zag ik dat iemand ook ging spelen en een CC had aangevraagd, de mijne komt hopelijk snel binnen, jij dan en fatility. Toch al 4 man... Hebben we lekker de ruimte in ons huis en eigen slaapkamers, hahahaha. En als er iemand bijkomt bouwt die maar een schuur in de tuin waar die gaat slapen :D . Gaan we lan-party's houden in de tuin, hahahha

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Alle cities zijn nu gewiped. Zelf zit ik momenteel in Interhogan (Johnny Lace is mijn naam) mijn tijd te verdoen tot Calvin's Creek weer online komt...

Kom eens op bezoek (alhoewel ik momenteel effe ingetrokken ben bij een afschuwelijk lot) ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achter de schermen interview van The Sims Online:

http://gamespot.com/games.../pc/simsonline/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Beters, ik heb nu me CC binnen gekregen, alles geregged, en ik zit op dit moment een patch van 111.1 mb binnen te slepen wat niet al te snel gaat, maar gelukkig is het niet zo dat als ik afsluit weer opnieuw hoef te beginnen, maar weer door kan gaan waar ik was gebleven. Erg aardig van EA :P

Verder zag het er wel betrouwbaar uit, je kon ook opzeggen als je wilde... Maar wie zit in welke stad nu, het is wel leuk als we allemaal in dezelfde gaan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Manic is inmiddels bij me ingetrokken... Heb 'm effe al zijn geld afhandig gemaakt, maar ja, ter meerdere glorie van het huis zullen we maar zeggen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb het nu 2 dagen gespeeld, en ik vond het niet erg leuk... Het blijft bij skills verbeteren en geld verdienen om je huis mooier te maken en verder is het een grafische chatbox. En zelfs je skills verbeteren is niet veel werk, ik ging gisteravond forrest gump kijken en ik zat in een grote mech party te lezen en had na 4 uur heel wat skill points erbij. Body had ik eerder al op 10 gekregen die vorige avond....

Ook is het spel erg buggy, ik zat bij iemand op zijn lot (roommate) en toen crashde mijn pc, ik kon onmogelijk op dat lot nog komen, doordat ik er zogenaamd nog was, na een dag was dit precies hetzelfde en ik kon niks doen. Toen moest ik maar bij iemand anders in zijn kamers... Verder gaat alles precies hetzelfde als de orginele sims, alleen geld verdienen doe je altijd samen (of alleen, maar dan verdien je niet zoveel).

Het is een leuk concept, maar ik had meer verwacht dan alleen geld verdienen/ huis bouwen / chatten en skills opbouwen.... Er zit geen economy in dit spel, dus wat je krijgt is dat uiteindelijk iedereen miljonair is, een supergroot huis heeft en alleen nog maar chat.

Ik ga het nog wel eens bekijken als het echt leuk word. Dan bedoel ik met geld beleggen, bedrijven kunnen starten waar je als sim ook moet werken (en dus geld verdient op die manier) etc. Maar voordat zoiets er is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Yep, het spel is even verslavend op de korte termijn. Tot je huis geperfectionaliseerd is en dan stop je accuut, want dan heb je geen enkel doel meer om te spelen. Behalve dan om te chatten.

En daar ga je geen 10 euro p/m voor dokken

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Release is 17 december... Apart dat het meest verkochte spel allertijden en tevens het to-be meest verkochte MMORPG allertijden (op Lineage en ander Aziatisch spul na) wordt (miljoen +) zo weinig populair is op GoT.

Ondanks dat het nogal saai is ;-)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 24 November 2002 @ 23:28:
waar moet ik die downloaden dan?
op de site staat niets
help me please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 01 December 2002 @ 16:24:
Ik heb het nu 2 dagen gespeeld, en ik vond het niet erg leuk... Het blijft bij skills verbeteren en geld verdienen om je huis mooier te maken en verder is het een grafische chatbox. En zelfs je skills verbeteren is niet veel werk, ik ging gisteravond forrest gump kijken en ik zat in een grote mech party te lezen en had na 4 uur heel wat skill points erbij. Body had ik eerder al op 10 gekregen die vorige avond....

Ook is het spel erg buggy, ik zat bij iemand op zijn lot (roommate) en toen crashde mijn pc, ik kon onmogelijk op dat lot nog komen, doordat ik er zogenaamd nog was, na een dag was dit precies hetzelfde en ik kon niks doen. Toen moest ik maar bij iemand anders in zijn kamers... Verder gaat alles precies hetzelfde als de orginele sims, alleen geld verdienen doe je altijd samen (of alleen, maar dan verdien je niet zoveel).

Het is een leuk concept, maar ik had meer verwacht dan alleen geld verdienen/ huis bouwen / chatten en skills opbouwen.... Er zit geen economy in dit spel, dus wat je krijgt is dat uiteindelijk iedereen miljonair is, een supergroot huis heeft en alleen nog maar chat.

Ik ga het nog wel eens bekijken als het echt leuk word. Dan bedoel ik met geld beleggen, bedrijven kunnen starten waar je als sim ook moet werken (en dus geld verdient op die manier) etc. Maar voordat zoiets er is....
Hoe kom je er aan dan?
moet je het downloaden ofzo?
zeg nou even?
Moet je het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op 08 December 2002 @ 10:50:
Release is 17 december... Apart dat het meest verkochte spel allertijden en tevens het to-be meest verkochte MMORPG allertijden (op Lineage en ander Aziatisch spul na) wordt (miljoen +) zo weinig populair is op GoT.

Ondanks dat het nogal saai is ;-)
Jep. ik wil het ook graag maar niemand kan mij vertellen waar ik het kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

zucht joris, als je gewoon het topic had gelezen had je 99x gezien dat je het kon downloaden op fileplanet, en je heb een CC nodig, alleen word die niet billed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan alleen Files downloaden van 400 kb :D
dat is toch niet zo klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als ik het wil downloaden krijg ik iets verkeerts hoor :D
echt waar

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of gaat hij pas downloaden als de tijd op 0 min staat?
want ik moet al iets aan klikken dan vraag hij of ik het wil downloaden.
ik klik ja en hij gaat in men net pumber.
dan staat er een File in van 400 kb ofzo :D

dus dat klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 12:25:
of gaat hij pas downloaden als de tijd op 0 min staat?
want ik moet al iets aan klikken dan vraag hij of ik het wil downloaden.
ik klik ja en hij gaat in men net pumber.
dan staat er een File in van 400 kb ofzo :D

dus dat klopt toch niet?
Hou op met drammen ik download hem nu met ruim 350kb/sec
ga eens met google zoeken daar heb ik hem weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
joris.s > Kappen nu!
Je kunt zelf ook wel ff rond kijken inplaats van dit draadje vol te spammen.
Lees anders dit draadje maar door, staat alle info in die je nodig hebt.
Vanaf nu geen onzin post meer aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Goed nieuws: Om non-US spelers tegemoet te komen mogen deze spelers die zich nu tijdens de beta test hebben geregistreerd het spel blijven tot het gereleased wordt in hun eigen land (en dan hebben ze 2 weken de tijd om het spel te kopen en zo hun Sim te behouden)...

Kortom: Ik kan het gratis blijven spelen tot het spel over enkele maanden in NL komt ipv tot 17 december. En dan ben ik er vast op uitgekeken en dan zal SWG ook uit komen :D

I love those MAXIS guys

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolz ik kan de nieuwe sims online key generator al krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Zou dat werken? Volgens mij is je account gelinkt met je creditcard nummer, dus je moet dan toch echt geregistreerd zijn.

Wellicht dat je op deze manier wel meerdere accounts kan openen en er maar voor eentje hoeft te dokken....

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben al een tijdje niet op komen dagen...(had het een beetje druk), maar ik kom binnenkort weer veel spelen :D (ergens in weekend en soms wat avondjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 11:44

Nevada

UT

Mischien een vraag die al langs is gekomen, maar moet je eerst de gewone sims instaleren :?

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nope :)

!! MAAR JE HEBT WEL EEN CREDITCARD NODIG !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
non USers mogen nog 45 dagen gratis spelen :D
Wel leuk om al die nOObs op bezoek te zien komen en helemaal in awe zijn omdat we zo superrijk zijn. En die arme newbies kunnen nooit meer een populair huis maken omdat er al genoeg populaire huizen zijn...

Toch niet zo slim van Maxis om beta testers een paar weken voorsprong te geven...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Me internet is zo slecht dat ik niet langer dan 10 min achter elkaar online kan blijven. Dus het spelen van tso is even voorbij voor mij, totdat het gemaakt word. Monteurs zijn onderweg naar de wijkkast zei chello....

Pagina: 1 2 Laatste