Sims Online Beta!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
FunkyTrip schreef op 26 november 2002 @ 12:45:
Ik denk niet dat ik het GoT huis wil zitten.
Nou ;(
Ik vind het schitterend om het alleenrecht op bouwen te hebben en heb zojuist een aantal mensen gevonden die mijn bouwwerken schitterend vinden en mij dat recht willen geven ;)
Ik ook wel *D
Zij vinden het juist schitterend om online te blijven (en dus mijn bouwwerk open voor het publiek te houden)
Wie niet :?
Ben nu aan het experimenteren met een replica van de USS Enterprise. Ziet er stoer uit! Kan ik een leuke dance club van maken. In neighbourhood view is het net echt! Gegarandeerd dat het tjokvol zit de hele dag...
Pics! :9
GoT huis lijkt me wel gezellig dus ik wil best als casual roomie meedoen ;)

Nou... GoT huis ?
Zoveel mensen zijn er niet die 't spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

Paniohitus

Paniohitus

M@NIC schreef op 26 November 2002 @ 17:28:

[...]

Nou ;(

[...]

Ik ook wel *D

[...]

Wie niet :?

[...]

Pics! :9

[...]

Nou... GoT huis ?
Zoveel mensen zijn er niet die 't spelen.
Nouja, een paar posts terug zag ik dat iemand ook ging spelen en een CC had aangevraagd, de mijne komt hopelijk snel binnen, jij dan en fatility. Toch al 4 man... Hebben we lekker de ruimte in ons huis en eigen slaapkamers, hahahaha. En als er iemand bijkomt bouwt die maar een schuur in de tuin waar die gaat slapen :D . Gaan we lan-party's houden in de tuin, hahahha

BF1: Don-Panio

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:14

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Alle cities zijn nu gewiped. Zelf zit ik momenteel in Interhogan (Johnny Lace is mijn naam) mijn tijd te verdoen tot Calvin's Creek weer online komt...

Kom eens op bezoek (alhoewel ik momenteel effe ingetrokken ben bij een afschuwelijk lot) ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achter de schermen interview van The Sims Online:

http://gamespot.com/games.../pc/simsonline/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Beters, ik heb nu me CC binnen gekregen, alles geregged, en ik zit op dit moment een patch van 111.1 mb binnen te slepen wat niet al te snel gaat, maar gelukkig is het niet zo dat als ik afsluit weer opnieuw hoef te beginnen, maar weer door kan gaan waar ik was gebleven. Erg aardig van EA :P

Verder zag het er wel betrouwbaar uit, je kon ook opzeggen als je wilde... Maar wie zit in welke stad nu, het is wel leuk als we allemaal in dezelfde gaan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Manic is inmiddels bij me ingetrokken... Heb 'm effe al zijn geld afhandig gemaakt, maar ja, ter meerdere glorie van het huis zullen we maar zeggen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb het nu 2 dagen gespeeld, en ik vond het niet erg leuk... Het blijft bij skills verbeteren en geld verdienen om je huis mooier te maken en verder is het een grafische chatbox. En zelfs je skills verbeteren is niet veel werk, ik ging gisteravond forrest gump kijken en ik zat in een grote mech party te lezen en had na 4 uur heel wat skill points erbij. Body had ik eerder al op 10 gekregen die vorige avond....

Ook is het spel erg buggy, ik zat bij iemand op zijn lot (roommate) en toen crashde mijn pc, ik kon onmogelijk op dat lot nog komen, doordat ik er zogenaamd nog was, na een dag was dit precies hetzelfde en ik kon niks doen. Toen moest ik maar bij iemand anders in zijn kamers... Verder gaat alles precies hetzelfde als de orginele sims, alleen geld verdienen doe je altijd samen (of alleen, maar dan verdien je niet zoveel).

Het is een leuk concept, maar ik had meer verwacht dan alleen geld verdienen/ huis bouwen / chatten en skills opbouwen.... Er zit geen economy in dit spel, dus wat je krijgt is dat uiteindelijk iedereen miljonair is, een supergroot huis heeft en alleen nog maar chat.

Ik ga het nog wel eens bekijken als het echt leuk word. Dan bedoel ik met geld beleggen, bedrijven kunnen starten waar je als sim ook moet werken (en dus geld verdient op die manier) etc. Maar voordat zoiets er is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Yep, het spel is even verslavend op de korte termijn. Tot je huis geperfectionaliseerd is en dan stop je accuut, want dan heb je geen enkel doel meer om te spelen. Behalve dan om te chatten.

En daar ga je geen 10 euro p/m voor dokken

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Release is 17 december... Apart dat het meest verkochte spel allertijden en tevens het to-be meest verkochte MMORPG allertijden (op Lineage en ander Aziatisch spul na) wordt (miljoen +) zo weinig populair is op GoT.

Ondanks dat het nogal saai is ;-)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 24 November 2002 @ 23:28:
Ik heb et gedownload, maar als ik me wil aanmelden voor een account dan geeft ie een foutmelding :(. Hoe voorkom ik dat ?
waar moet ik die downloaden dan?
op de site staat niets
help me please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 01 December 2002 @ 16:24:
Ik heb het nu 2 dagen gespeeld, en ik vond het niet erg leuk... Het blijft bij skills verbeteren en geld verdienen om je huis mooier te maken en verder is het een grafische chatbox. En zelfs je skills verbeteren is niet veel werk, ik ging gisteravond forrest gump kijken en ik zat in een grote mech party te lezen en had na 4 uur heel wat skill points erbij. Body had ik eerder al op 10 gekregen die vorige avond....

Ook is het spel erg buggy, ik zat bij iemand op zijn lot (roommate) en toen crashde mijn pc, ik kon onmogelijk op dat lot nog komen, doordat ik er zogenaamd nog was, na een dag was dit precies hetzelfde en ik kon niks doen. Toen moest ik maar bij iemand anders in zijn kamers... Verder gaat alles precies hetzelfde als de orginele sims, alleen geld verdienen doe je altijd samen (of alleen, maar dan verdien je niet zoveel).

Het is een leuk concept, maar ik had meer verwacht dan alleen geld verdienen/ huis bouwen / chatten en skills opbouwen.... Er zit geen economy in dit spel, dus wat je krijgt is dat uiteindelijk iedereen miljonair is, een supergroot huis heeft en alleen nog maar chat.

Ik ga het nog wel eens bekijken als het echt leuk word. Dan bedoel ik met geld beleggen, bedrijven kunnen starten waar je als sim ook moet werken (en dus geld verdient op die manier) etc. Maar voordat zoiets er is....
Hoe kom je er aan dan?
moet je het downloaden ofzo?
zeg nou even?
Moet je het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op 08 December 2002 @ 10:50:
Release is 17 december... Apart dat het meest verkochte spel allertijden en tevens het to-be meest verkochte MMORPG allertijden (op Lineage en ander Aziatisch spul na) wordt (miljoen +) zo weinig populair is op GoT.

Ondanks dat het nogal saai is ;-)
Jep. ik wil het ook graag maar niemand kan mij vertellen waar ik het kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

zucht joris, als je gewoon het topic had gelezen had je 99x gezien dat je het kon downloaden op fileplanet, en je heb een CC nodig, alleen word die niet billed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan alleen Files downloaden van 400 kb :D
dat is toch niet zo klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als ik het wil downloaden krijg ik iets verkeerts hoor :D
echt waar

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of gaat hij pas downloaden als de tijd op 0 min staat?
want ik moet al iets aan klikken dan vraag hij of ik het wil downloaden.
ik klik ja en hij gaat in men net pumber.
dan staat er een File in van 400 kb ofzo :D

dus dat klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 12:25:
of gaat hij pas downloaden als de tijd op 0 min staat?
want ik moet al iets aan klikken dan vraag hij of ik het wil downloaden.
ik klik ja en hij gaat in men net pumber.
dan staat er een File in van 400 kb ofzo :D

dus dat klopt toch niet?
Hou op met drammen ik download hem nu met ruim 350kb/sec
ga eens met google zoeken daar heb ik hem weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
joris.s > Kappen nu!
Je kunt zelf ook wel ff rond kijken inplaats van dit draadje vol te spammen.
Lees anders dit draadje maar door, staat alle info in die je nodig hebt.
Vanaf nu geen onzin post meer aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Goed nieuws: Om non-US spelers tegemoet te komen mogen deze spelers die zich nu tijdens de beta test hebben geregistreerd het spel blijven tot het gereleased wordt in hun eigen land (en dan hebben ze 2 weken de tijd om het spel te kopen en zo hun Sim te behouden)...

Kortom: Ik kan het gratis blijven spelen tot het spel over enkele maanden in NL komt ipv tot 17 december. En dan ben ik er vast op uitgekeken en dan zal SWG ook uit komen :D

I love those MAXIS guys

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolz ik kan de nieuwe sims online key generator al krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Zou dat werken? Volgens mij is je account gelinkt met je creditcard nummer, dus je moet dan toch echt geregistreerd zijn.

Wellicht dat je op deze manier wel meerdere accounts kan openen en er maar voor eentje hoeft te dokken....

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben al een tijdje niet op komen dagen...(had het een beetje druk), maar ik kom binnenkort weer veel spelen :D (ergens in weekend en soms wat avondjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 11:44

Nevada

UT

Mischien een vraag die al langs is gekomen, maar moet je eerst de gewone sims instaleren :?

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nope :)

!! MAAR JE HEBT WEL EEN CREDITCARD NODIG !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
non USers mogen nog 45 dagen gratis spelen :D
Wel leuk om al die nOObs op bezoek te zien komen en helemaal in awe zijn omdat we zo superrijk zijn. En die arme newbies kunnen nooit meer een populair huis maken omdat er al genoeg populaire huizen zijn...

Toch niet zo slim van Maxis om beta testers een paar weken voorsprong te geven...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Me internet is zo slecht dat ik niet langer dan 10 min achter elkaar online kan blijven. Dus het spelen van tso is even voorbij voor mij, totdat het gemaakt word. Monteurs zijn onderweg naar de wijkkast zei chello....

Pagina: 1 2 Laatste