Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb hetzelfde probleem met een Geforce 2mx, athlon 1 gig en 640 mb sdram, win2k sp3.
Sommige spellen als ut2k3 doen het perfect op 1024x768, maar nfs hp2, fifa 2k3 en hitman 2schokken op een hele vreemde manier.
De spellen zelf gaan wel vloeiend, maar om de paar seconde een soort irritante tik waardoor het even stil staat voor 0,4 seconden ofzo, het geluid blijft hierdoor ook hangen wat een heel erg irriterend effect geeft.
Ik weet zeker dat dit niet aan mn configuratie ligt omdat het op superlage resoluties met alle details op laag ook nog schokt.
Ik dacht ik post dit hier maar ff zodat ik geen nieuw topic hoe te openen.
Sommige spellen als ut2k3 doen het perfect op 1024x768, maar nfs hp2, fifa 2k3 en hitman 2schokken op een hele vreemde manier.
De spellen zelf gaan wel vloeiend, maar om de paar seconde een soort irritante tik waardoor het even stil staat voor 0,4 seconden ofzo, het geluid blijft hierdoor ook hangen wat een heel erg irriterend effect geeft.
Ik weet zeker dat dit niet aan mn configuratie ligt omdat het op superlage resoluties met alle details op laag ook nog schokt.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Dat wat jij hebt (even bevries en dna gewoon weer dor gaat) klinkt naar de VSync instellingen. Dwz dat je videokaart meer frames in een seconde maakt, dan je monitor aankan. Controleer je VSync instellingen dus eens, dat is o.a. te vinden in je videokaart-opties.
NFS:HP2 meerdere mensen hebben dat probleem ook, terwijl dat niet door VSync komt. Ikzelf heb het trouwens ook..
linkje
Dat je 14fps in FS2002 hebt zal waarschijnlijk gewoon komen doordat je processor te zwak is, aangezien het niet uit maakt in welke resolutie je speelt. Heb je hier ook bij dat het 'hapert'?
NFS:HP2 meerdere mensen hebben dat probleem ook, terwijl dat niet door VSync komt. Ikzelf heb het trouwens ook..
linkje
Dat je 14fps in FS2002 hebt zal waarschijnlijk gewoon komen doordat je processor te zwak is, aangezien het niet uit maakt in welke resolutie je speelt. Heb je hier ook bij dat het 'hapert'?
🌞🍃
Dat is ook waar ik mee zitFamoso schreef op 28 oktober 2002 @ 20:50:
Ik heb hetzelfde probleem met een Geforce 2mx, athlon 1 gig en 640 mb sdram, win2k sp3.
PS ik draai inder WINXPNLPRO en monitor op 75 hz.
Maar ik zal even kijken of ik VSync instellingen kan vinden en hem daar even uit tezetten
Waar staan die VSync instellingen dan ? kan ze niet vinden
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Vsync uitzetten: Rechtermuis -> Eigenschappen -> Instellingen -> Videokaart -> (Aanvullende) Eigenschappen en dan Verticale Synchronisatie op 'altijd uit' zetten 
(Voor het geval je het niet kan vinden
Wat je dus ook niet kan
)
(Voor het geval je het niet kan vinden
The devil is in the details.
IK had hem onder tussen algevondenMaRc0 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:59:
Vsync uitzetten: Rechtermuis -> Eigenschappen -> Instellingen -> Videokaart -> (Aanvullende) Eigenschappen en dan Verticale Synchronisatie op 'altijd uit' zetten
(Voor het geval je het niet kan vindenWat je dus ook niet kan
)
Kan het hier niet vinden in win2k met sp3MaRc0 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:59:
(Voor het geval je het niet kan vindenWat je dus ook niet kan
)
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Het lijkt me sterk dat het in Win2k anders is dan in Windows 98 en/of XP
The devil is in the details.
Vriend van me kon het ook niet vinden.MaRc0 schreef op 28 oktober 2002 @ 22:25:
[...]
Het lijkt me sterk dat het in Win2k anders is dan in Windows 98 en/of XP
Pagina: 1