*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
heb ik ook licht last van gewoon in bepaalde ritme shokt ie maar sinds detonator 40.72 nie meer jij zal dus ook op nieuwere drivers motte w8en
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Yep, dat heb ik ook een beetje.
Radeon 7500
TB1100
384MB SDram
Windows 2000..
Maar wat is nou je bedoeling, erover discusseren?
Radeon 7500
TB1100
384MB SDram
Windows 2000..
Maar wat is nou je bedoeling, erover discusseren?
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 19-10-2002 19:18 . Reden: is gemoved :P ]
🌞🍃
Ik had dat probleem ook dat ie af en toe flink ging schokken. Ik heb het kunnen oplossen gelukkig.
Wat ik eerst dacht dat het zou kunnen zijn was de VIA driver, maar dat maakte niets uit. Ik ben daarna alle extra programma's die op de achtergrond draaide gaan uitschakelen. Het probleem was toen voor mij opgelost. Ik ben er nog steeds niet achter welk programma er nou voor zorgde dat de demo zo brak liep.
mijn specs:
winXP pro + service pack 1
AMD Tbird 1,4 Ghz
Geforce 2 MX 400 32 MB
512 MB
20 GIG 7200 rpm
abit KT7A
Dus als je de achtergrond programma's uitschakeld loopt de demo als een trein, bij mij althans. Ik hoop dat het bij jullie ook werkt.
Wat ik eerst dacht dat het zou kunnen zijn was de VIA driver, maar dat maakte niets uit. Ik ben daarna alle extra programma's die op de achtergrond draaide gaan uitschakelen. Het probleem was toen voor mij opgelost. Ik ben er nog steeds niet achter welk programma er nou voor zorgde dat de demo zo brak liep.
mijn specs:
winXP pro + service pack 1
AMD Tbird 1,4 Ghz
Geforce 2 MX 400 32 MB
512 MB
20 GIG 7200 rpm
abit KT7A
Dus als je de achtergrond programma's uitschakeld loopt de demo als een trein, bij mij althans. Ik hoop dat het bij jullie ook werkt.
[ Voor 0% gewijzigd door xplorer op 20-10-2002 13:16 . Reden: extra info ]
Mijn systeem lijkt redelijk op die van jou, maar ik heb helemaal nergens problemen mee 
Heb je de nieuwste Ati drivers erop staan
Heb je de nieuwste Ati drivers erop staan
Was net ook ff die demo aan het draaien, maar bij mij liep ie vast zodra ik over die zeg maar brug heen wou. Steeds op de zelfde punt
Zie voor spec's onder in me sig. VIA 4.43, Hercules Radeon drivers 7.76 iemand een idee?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
*Waar kan je die demo downloaden*
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
*Je bent heel, heel, heel erg lui*AMDFreak schreef op 20 oktober 2002 @ 16:02:
*Waar kan je die demo downloaden*
Pagina: 1